Een andere mogelijkheid is trouwens dat het geen effect op hem heeft omdat Connor een soort van haar vader is, en haar bloed altijd al door zijn aderen stroomde (en hij dus all along al evil was en Jasmine's slaafje) net als bij Cordy het geval was:quote:Op donderdag 29 april 2004 22:03 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij niet immuun is maar gewoon geen afscheid kan nemen van Jasmine omdat hij haar niet kan missen, ook al weet hij nu wie ze werkelijk is. Angel zei toch ook toen hij net het licht had gezien iets in de richting van "Why can't we just go on like this" oid. Hij wou eigenlijk ook dat alles gewoon bleef zoals het was.
quote:Fred: (...) since Cordy gave birth to Jasmine, they might share a blood link as well as a mystical one.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
Ja die is in een diep gat gevallen na Buffy hequote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:56 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Weet niet of het al gezegd is, maar 'Xander' is opgenomen in de afkick-kliniek wegens een alcohol-verslaving.
In Enschede..... Ik weet niet hoe de prijzen inmiddels zijn geworden. Kan zomaar weer duurder zijn geworden natuurlijk....quote:Op donderdag 29 april 2004 13:31 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Welk filiaal? Bij de MediaMarkt zijn de prijzen per filiaal anders.
quote:Op donderdag 29 april 2004 16:06 schreef jackzeppo het volgende:
Charisma Carpenter staat in de (Amerikaanse) Playboy, dat had ik nou nooit verwacht...
Als je de laatste niet had gekocht dan liepen we gelijk met kopenquote:Op donderdag 29 april 2004 07:42 schreef Filala het volgende:
Afgelopen maandag zag ik Buffy seizoen 7 al bij de mediamarkt staan voor 65 euro!! Dat is én te vroeg (het zou pas de 28e uitkomen, toch?) én goedkoper (het zou in Nederland geloof ik 90 euro gaan kosten). Die heb ik dus niet kunnen laten staan en ik heb seizoen 7 dus al in huis!!![]()
Nu alleen 5 en 6 nog en dan heb ik het compleet....
Nog meer mensen die dat hebben gezien bij de mediamarkt??
quote:Op maandag 3 mei 2004 13:26 schreef marsterretje het volgende:
De karaoke versie van "Mandy" van Barry Manilow is nu al een van de komische hoogtepunten van Angel dit seizoen.
Angel en Conner samen aan de karaoke, meer dan geweldig![]()
Weet iemand nog een Mediamarkt waar hij ligt voor deze prijs? Bij Mediamarkt Rotterdam Alexander is hij ¤ 82,99 .quote:Op donderdag 29 april 2004 07:42 schreef Filala het volgende:
Afgelopen maandag zag ik Buffy seizoen 7 al bij de mediamarkt staan voor 65 euro!! Dat is én te vroeg (het zou pas de 28e uitkomen, toch?) én goedkoper (het zou in Nederland geloof ik 90 euro gaan kosten). Die heb ik dus niet kunnen laten staan en ik heb seizoen 7 dus al in huis!!![]()
Nu alleen 5 en 6 nog en dan heb ik het compleet....
Nog meer mensen die dat hebben gezien bij de mediamarkt??
Ik was afgelopen zaterdag in MM Enschede en daar zag ik hem niet meer staan.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:29 schreef Filala het volgende:
[..]
In Enschede..... Ik weet niet hoe de prijzen inmiddels zijn geworden. Kan zomaar weer duurder zijn geworden natuurlijk....
Toen ik 'em kocht stonden er precies drie. En je hebt gelijk: ze hebben daar echt bijna niks, vandaar dat ik ook heel verbaasd stond te kijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:09 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag in MM Enschede en daar zag ik hem niet meer staan.Ze hebben sowieso weinig series staan daar. In MM Groningen hebben ze veel meer.
Thanx, ik was op zoek naar de goedkoopste mogelijkheid. Ik heb seizoen 5 en 6 via e-bay, maar dan kom je al snel op 55 euro uit (exc. verzendkosten)quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:51 schreef walhalla1986 het volgende:
Volgens mij is Buffy het goedkoopst op www.dvdzone2.com daar kan je alle seizienen bestellen en kosten seizeon 2 t/m 6 maar 50 euro per stuk. Seizoen 7 is 75 euro. Ik zelf alle seizoenen daar gekocht want boven de 50 euro heb je ook geen verzend kosten!
ik heb kramp in m<n beenquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:18 schreef FallenAngel666 het volgende:
Hahaha die droom van Xander!
Pervert![]()
nog 2quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:22 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Hoeveel epies van Angel moeten we nog? Dit voelde nl als de voorlaatste epie enzow ^^
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:04 schreef Chello200 het volgende:
Heb Buffy season 7 al een jaar geleden afgekeken. Ben nu met Angel ff aan het focussen.Angel vind ik nu veel leuker dan Buffy. Misschien omdat Buffy's formule na haar 2e dood echt afgezwakt is. Tijdens de High School years konden tieners zich nog met haar en anderen in de show relativeren. Maar omdat de show meerdere soorten kijkers moest aantrekken is ze een totaal andere personage geworden. Echt enorm gegroeid als persoon in zekere zin. Tis meer een 30 jarige mamma geworden dan nog die liefe sweet 16 Buffy.
Nee, maar het is wel zo dat ze heel snel volwassen is geworden, vooral nadat Dawn haar intrede deed. Het was ook bijna niet meer geloofwaardig in seizoen 7, SMG als 22-jarige.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 05:43 schreef Notorious het volgende:
Ja maar Buffy kon niet eeuwig op de High School blijven.
Anyway waar was Anya ik haar helemaal niet gezien vandaag.
Volgens mij wel ja, toen begon Connor ook ff te twijfelen aan Jasmine. Maar Cordy was net leukquote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:25 schreef Dizer het volgende:
Angel vond ik iets minder. Was wel goed maar mocht wat meer actie in, verheug me wel op de aflevering van volgende week
Trouwens, heeft Jasmin nu Cordy opgegeten??
Cordy Spoiler:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 11:11 schreef blonde_rozebottel het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, toen begon Connor ook ff te twijfelen aan Jasmine. Maar Cordy was net leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 Cast spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:10 schreef Zhenar het volgende:
Seizoen 5 Connor spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 Cast spoiler:Ja ik had dat gehoord!! Eerste spoiler ben ik echt blij om!!!!! EindelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tweede spoiler, wel leuk en zo, maar had liever iemand anders, liever Willow
Friends don't let friends remain beardless...
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind seizoen 6 en 7 ver boven seizoen 5 uitstijgen. Ik vind seizoen 5 zelfs het slechtste seizoen uit de serie als ik eerlijk benquote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:39 schreef DarcMarc het volgende:
het beste was nog wel geweest als season 5 het laatse seizoen zou zijn van buffyin plaats van season 7
Helemaal mee eens. Seizoen met Glory was zooooooo saaai! Alles is saai als het om Dawn gaat eigenlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind seizoen 6 en 7 ver boven seizoen 5 uitstijgen. Ik vind seizoen 5 zelfs het slechtste seizoen uit de serie als ik eerlijk ben
Ze hebben toch een aflevering laten zien waarin Buffy en Faith tegen elkaar vechtten.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 11:35 schreef blonde_rozebottel het volgende:
Nouja, technisch gesproken niet, maar die monnikken hadden toch overal geheugen ingeplaatst? Dat iedereen dacht dat Dawn echt bestond... En volgens mij was het niet dat Faith Dawn wilde vermoorden, maar Buffy.
Zelfs Anya vindt dat:quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alles is saai als het om Dawn gaat eigenlijk
Daarom is Anya zoooooooo cool!!!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zelfs Anya vindt dat:
"And Dawn... she's not really good for anything." - vind ik altijd erg grappig, als Anya Dawn gaat afzeiken.
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 15:10 schreef Zhenar het volgende:
Seizoen 5 Connor spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 Cast spoiler:Wow, zowel spoiler 1 als 2 geweldig nieuws. Een van de redenen dat seizoen 5 van Buffy zo leuk was, was toen zij erbij was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A spoonful of sugar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |