Openbare gebouwen, waar Cordelia's kantoor dus blijkbaar ook onder valt, zijn gewoon toegankelijk voor vampiers. Harmony is overigens wél een vampier, ze werd gebeten in de laatste aflevering van seizoen 3.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:35 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Hoe kon Harmony trouwens het kantoor van Cordelia binnen komen? Dan zou ze toch eerst uitgenodigt moeten worden?
Ik weet niet wie die DVD's maakt maar anders even de fabrikant mailen? Valt altijd te proberen.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:12 schreef Ruud_Gullit het volgende:Godverdomme, me zusje heeft per ongeluk DVD 1 van S2 beschadigd. Hij zit nu vol krassen. Nu kan ik de hele box wel wegpleuren, want die is niks meer waard
![]()
Iemand die weet of ik toevallig ergens aan losse DVD's kan komen van Buffy?
Ik heb hem. Ik kan voor je kijken, heb alleen geen brander, maar ik doe mijn best voor je.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:19 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Of kan iemand misschien goedkoop een kopietje voor me regelen? Heb immers het orgineel in m'n bezit.
Ik heb hem 3 weken geleden gekocht bij de FRS. Dus ik zou kunnen proberen er mee terug te gaan?quote:Op maandag 22 maart 2004 14:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb hem. Ik kan voor je kijken, heb alleen geen brander, maar ik doe mijn best voor je.
Waar heb je het gekocht? Als het niet al te lang geleden is en bij FRS kan je altijd terug gaan en met de smoes aankomen dat ie beschadigd is al van te voren. Dan ruilen ze hem gelijk om!!
Zij kunnen namelijk dat per dvd los doen..
Waar koop jij ze en hoe duur zijn ze?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:00 schreef Dizer het volgende:
agrees with Jay!
Maar ik ben ook een diehard fan! Spaar zelfs de DVD's van Buffy. Die van Angel is nog afwachten totdat ze ook 50 euro worden
Ik gok bij http://www.dvdzone2.com. Hier zijn ze het goedkoopst. 50 euro per seizoen dus.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:18 schreef Djeez het volgende:
[..]
Waar koop jij ze en hoe duur zijn ze?
Hmm, we hebben geen creditcard. Overigend vraag ik dit namens Ingrid19.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:38 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ik gok bij http://www.dvdzone2.com. Hier zijn ze het goedkoopst. 50 euro per seizoen dus.
(dvdzone2 is een onlineshop in belgie. Volgens mij moet je wel met creditcard betalen...)
Hier en daar zijn ze bij de mediamarkt ook wel voor rond de 50 euro te krijgen dacht ik.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Hmm, we hebben geen creditcard. Overigend vraag ik dit namens Ingrid19.
heb je ze dan met nederlandse ondertiteleling???quote:Op maandag 22 maart 2004 17:38 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Ik gok bij http://www.dvdzone2.com. Hier zijn ze het goedkoopst. 50 euro per seizoen dus.
(dvdzone2 is een onlineshop in belgie. Volgens mij moet je wel met creditcard betalen...)
Yup!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb je ze dan met nederlandse ondertiteleling???
ben namelijk druk aan het sparen.. lijkt me zo super gaaf als je gewoon allee seizoenen hebt... degene die dat heeft is gewoon THA_MAN... vind ik personelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:30 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Yup!
Wat gebeurt er dan met The O.C.?quote:Op zondag 28 maart 2004 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
Voor degenen die het nog niet wisten dit staat op de veronica website:
Hallo Angel, dag Buffy
Wat zullen de fans van 'Angel' weer opgelucht ademhalen, want vanaf 22 april om 20.55 uur kun je weer nieuwe afleveringen zien van deze geweldige fantasy-serie! Voor 'Buffy'-fans echter wordt het langzamerhand aftellen want het einde van het allerlaatste seizoen is in zicht.
Vanaf donderdag 22 april beginnen we met de laatste vijf afleveringen van het vierde seizoen van 'Angel'. Op donderdag 27 mei staat de avond in teken van de laatste afleveringen van 'Buffy the Vampire Slayer'. Op die avond worden vanaf 20.00 uur de laatste twee afleveringen achter elkaar uitgezonden.
bron: www.veronicatv.nl
Hoezee! Hopelijk dan gewoon vanaf september dit jaar seizoen 5 ^_^
Ehh zal wel on hold gezet worden? je verwachtte toch zeker niet dat ze vanaf begin maart tot ergens in juli(hartje zomer) alle 22 afleveringen gaan uitzenden?quote:Op zondag 28 maart 2004 19:53 schreef Fusion het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan met The O.C.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |