Ik ook!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:26 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hier helaas geen drinken, vroeg naar bed eerder, ik moet morgenochtend scoren voor een tentamen.... zucht, maar daarna is het wel weekend.
nooit weer je tong uitsteken met een INF-vak in dezelfde zinquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:28 schreef frantic het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Computer Organisatie!![]()
je kent dat toch wel als mensen helemaal opgaan in iets. Dan steken ze altijd hun tong uit op die manier!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
nooit weer je tong uitsteken met een INF-vak in dezelfde zin
Ik doe gelukkig INF. Al zijn er weinig meisjes, je hoeft weinig te doen!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:35 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Jij deed WB toch? Newtonborrel of de Conceptborrel die naast jullie was...
Het is niet eens tong uitsteken, meer smullen![]()
Was sarcastisch!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:45 schreef Jerommeke.nl het volgende:
m'n huisgenote was er waarschijnlijk ook
ik ga nooit op in INF-vakken, maar dat is misschien heel persoonlijk
Nee, maar is wel een plezante bijkomstigheid!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:46 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[quote]Op donderdag 11 maart 2004 19:45 schreef frantic het volgende:
[..]
Ik doe gelukkig INF. Al zijn er weinig meisjes, je hoeft weinig te doen!![]()
[/quote
als dat je voornaamste motivatie voor je studie is
nah, zal nog wel HEEEL wat jaartjes durenquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:46 schreef Jerommeke.nl het volgende:
oke, sorry, ben daar soms erg slecht in
dit jaar wobbelkloon?
Als het goed is ga ik over 2 weken op kamers (mag uitzoeken volgende week). Als je een goed doel hebt, waarom niet!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:47 schreef wobbel_kloon het volgende:
Wie kan mij een uplinkje bij de UT verzorgen voor 50 p/m?
vooral pr0n filmpjes voor mijn betaal sitequote:Op donderdag 11 maart 2004 19:48 schreef frantic het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik over 2 weken op kamers (mag uitzoeken volgende week). Als je een goed doel hebt, waarom niet!![]()
naar campus?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:48 schreef frantic het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik over 2 weken op kamers (mag uitzoeken volgende week). Als je een goed doel hebt, waarom niet!![]()
Yep, eerst dat maar eens proberen!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
naar campus?
vrij saaiquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:51 schreef frantic het volgende:
[..]
Yep, eerst dat maar eens proberen!
Dat zeggen er best veel idd!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
vrij saai
Ik geef je 5 maand voor je smacht naar een kamer in de stad.
De faciliteiten zijn echter wel zeer okay
Ja als je een prive lijntje hebt!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:16 schreef DaFan het volgende:
Damn he Frantic...hier in de stad heb ik 800 KB/s dus dat MAG niet eens motivatie zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |