* Sp4wN steekt HEEEEEEL voorzichtig zijn hand op....ik niet!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:54 schreef BVO het volgende:
Niemand dus?![]()
cryptischer heb ik ze ook nog niet gezien vandaagquote:lol..uhm tja wij zitten altijd ergens en dan was er zo'n nummer op van zo'n wijf die zingt en daar kon je wel lekker op droog neuken, en ook zo'n afghaantje ofzo maja weenie hoe die nummers heten maar waren iig wel grappig
hey.. strange.. 21:44 als edit tijd,quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:56 schreef Beathoven het volgende:
Tito Puente, Buena Vista Social Club, Manu Chao
niet alles ervan, maar bepaalde nummers luisteren best lekker weg
[..]
cryptischer heb ik ze ook nog niet gezien vandaag
Admins mischien ge-edit? :Squote:Op donderdag 11 maart 2004 21:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
hey.. strange.. 21:44 als edit tijd,
ik heb wel zo'n uur geen bericht meer gepost of aangepast
neequote:Op donderdag 11 maart 2004 22:02 schreef Sp4wN het volgende:
[..]
Admins mischien ge-edit? :S
En in dat geval vind je Manu Negra ook leuk, zelfde, alleen dan die kerel alleen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:10 schreef Mark het volgende:
Als je Mano Chao leuk vindt, moet je zeker ook eens naar Amparanoia gaan luisteren. Zelfde stijl, maar met een zangeres.
Ik vind de meeste Spaanstalige muziek meestal ook erg goed jaquote:Op zondag 14 maart 2004 10:13 schreef somegirl het volgende:
[..]
En in dat geval vind je Manu Negra ook leuk, zelfde, alleen dan die kerel alleen.
en verder hmmmm wil je echt latin of is spaanstalige muziek ook goed? daar weet ik er nog wel een paar van namelijk
En Jarabe de Palo, Buena Vista Social Club en bijna alle Bachatta-nummers (ao Aventura)quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:42 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
Orishas !!!
Mijn voormalig avatar, wat doe je?quote:
Toch nog even mijn favourieten der favourieten dik-gedrukt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 08:20 schreef KreKkeR het volgende:
Paar lekkere nummers::
Willie Colon - Talento de tv
Celia cruz - La Negra Tiene Tumbao.mp3
Charlie cruz - Dices Que Te Vas
Zelf hou ik over het algemeen wat meer van de merengue stijl, vind ik wat minder 'stijfjes' dan veel salsa nummers. Geen idee of je dat ook wat vindt. Mijn favouriete nummers:
Juan Luis Guerra - A pedir su mano
Juan Luis Guerra - Rosalia
Elvis Crespo - Suavemente
Elvis Crespo - Tu Sonrisa
Elvis Crespo - Princesita
Proyecto Uno - El Tiburon (eigenlijk beetje richting dance, maar wel lekker nummer)
Quote uit het topic: Salsa, wie kent er goede nummers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |