Hee!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Studenten moeten ze korten op hun stufi.
Nee vroeger, toen hadden ze het zwaar! Nu houdt mn stufi al na vijf jaar op! En laat ik maar niet over Nijs gaan beginnen, want dan loopt het hier uit de hand...quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat hebben die studenten van tegenwoordig toch een zwaar leven.
Dank jequote:Op donderdag 11 maart 2004 19:44 schreef Bluezz het volgende:
Wat vervelend allemaal Erik
Enjoy!
Jij verwijst nu naar stufi uit het zwart-wit tijdperk toen de vissen nog rechtop liepenquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee vroeger, toen hadden ze het zwaar! Nu houdt mn stufi al na vijf jaar op!
Dat zegt mn moeder ook altijd over mijquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef methodmich het volgende:
Studenten zijn zelfdestructief, dat moet je niet promoten.
Een echte student drinkt Jager of Pitt bier!quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:54 schreef ErikT het volgende:
Hee!Hoe komt Heineken dan aan z'n omzet (Heineken en Interbrew zijn gewoon de twee meest door de overheid gesponsorde bedrijven in Nederland, alleen op slinkse wijze
)
Kijk, met jou kan ik altijd pratenquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Een echte student drinkt Jager of Pitt bier!
Dat is goedkoper en beter te drinken dan Heineken!
Justcock Teasing TongNeusBeebquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:52 schreef tong80 het volgende:
Kampioenen topic en dan een foto van een PSV Baby ?
Ik vergeef het Bluezz. Met moeite.
Inderdaad .. als jij Heineken drinkt kan er nog best gekort wordenquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
krijg ik toch ineens een dronken ideequote:Op donderdag 11 maart 2004 19:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik altijd praten![]()
Gisteren en eergisteren Pitt gedronken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heb ik al eens over gedacht, een cafe waar ze alleen cheapy bier van de tap hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:07 schreef ErikT het volgende:
Zou wat zijn, voor 50 cent een glaasje Pitt
WHAHAHAquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heb ik al eens over gedacht, een cafe waar ze alleen cheapy bier van de tap hebben.
Een soort van indrink-cafe!
Enige probleem is dat je dan dus ongetwijfeld ook alcoholisten en zwervers binnen zult krijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:09 schreef pfaf het volgende:
strak plan.
Iedereen mee eens?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:11 schreef Bluezz het volgende:
Zullen we de prijs verlagen in Hools?
Bierrrrrrr voor 50 € cent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |