Goed idee, ik stem wel mee.... ik weet alleen geen geschikt lied.... dus als jullie eruit zijn dan stem ik wel mee! Goed idee hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:48 schreef flugeltje het volgende:
Yes, er komt een "keuze van het publiek" ronde!!
Op idols.nl vind je onder de knop nieuws het bericht dat je voor de kandidaten een liedje mag opgeven dat ze in één van de volgende shows moeten zingen..
Als we het nu met z'n allen op een akkoordje gooien en samen een balad én een uptempo nummer voor Boris verzinnen kunnen we allemaal dezelfde keuze doorgeven. De kans wordt dan natuurlijk wel groter dat "onze keus" ook daadwerkelijk door hem uitgevoerd gaat worden...
Wat vinden jullie ervan??

quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:45 schreef TamaraB het volgende:
Babyface - How come, how long is ook heel mooi! Zou ik ook graag van hem willen horen.

Hebben die dat ook al gezongen dan? (ik dacht dat het van Babyface met Stevie Wonder was..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:50 schreef Christine het volgende:
Zonder dat het mijn bedoeling is om kotssmilies te gaan opwekken in dit topic...
... maar ik denk dat Boris een goede stem heeft voor nummers van Take That. ("How come how long" bijvoorbeeld)

'How come how long' is niet van Take That maar inderdaad van Babyface en Stevie Wonder. Maarre...'Back for good'? Zou wel leuk klinken. Hmmm, niet slecht.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:59 schreef TamaraB het volgende:
Ja, dat dacht ik ook. Misschien bedoelt ze een ander liedje? Ik denk dat Boris niet bepaald blij zou zijn met Take That.

Hee Cee, wie is dat eigenlijk in je avatar??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
'How come how long' is niet van Take That maar inderdaad van Babyface en Stevie Wonder. Maarre...'Back for good'? Zou wel leuk klinken. Hmmm, niet slecht.

Je bedoelt zeker 'How deep is your love'quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:50 schreef Christine het volgende:
Zonder dat het mijn bedoeling is om kotssmilies te gaan opwekken in dit topic...
... maar ik denk dat Boris een goede stem heeft voor nummers van Take That. ("How come how long" bijvoorbeeld)

die is idd moooooooi en wel een liedje voor borisquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker 'How deep is your love'

[off-topic]Dat is Will Ferrell van Saturday Night Live in één van de sketches, waarin hij een koe-bel bespeelt. Volgens mij kun je de sketch downloaden van Kazaa! 't Is erg grappig. SNL rules.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hee Cee, wie is dat eigenlijk in je avatar??

quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:10 schreef snoweh het volgende:
ballad: No Woman No Cry, Bob Marley. Dat klinkt op sofuja.com namelijk werkelijk geweldig!!

Nou, niet echt hoor. Zie mijn commentaar eerder in dit topic; zoutzak die probeert sexy te doenquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:59 schreef heksehiel het volgende:
Schatje is duidelijk iemand die erg fan is van Boris...... typisch!!!

Dat zou niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:51 schreef snoweh het volgende:
Ik had een ideetje:
Mijn vriendin heeft een klasgenootje die toevallig bevriend is met Boris. Nu heb ik haar gevraagd of zij kan vragen aan Boris wat hij graag zou willen zingen in de ronde dat het publiek kiest. Als we dan allemaal daarop stemmen is de kans al een stuk groter dat Boris zingt wat hij wilt en dus ook echt goede nummers zingt.
Nu hopen dat het lukt..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |