Hij heeft een kindje en een relatie met een vrouw.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:18 schreef Luke_SuperDude het volgende:
De Idols traditie is dat homo's of toekomstige homo's de top domineren. Dus hij gaat ook hoog scoren
Dat zegt niks natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:31 schreef M_M het volgende:
[..]
Hij heeft een kindje en een relatie met een vrouw.
Het klinkt mij meer als een Moluks/Indische naam in de oren. Deze naam komt wel vaker voor in de Molukse gemeenschap. En misschien is het toeval, maar de andere helft van Sofuja (Gino Taihuttu) is ook van Molukse afkomst. Maar goed, Django Reinhardt is natuurlijk wel een goede jazz gitarist, dus het zou ook naar hem vernoemd kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2004 @ 16:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Django klinkt afrikaans..
Oh dat kan wel hoor, kheb er niet zoveel verstand vanquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:40 schreef CJ het volgende:
[..]
Het klinkt mij meer als een Moluks/Indische naam in de oren. Deze naam komt wel vaker voor in de Molukse gemeenschap. En misschien is het toeval, maar de andere helft van Sofuja (Gino Taihuttu) is ook van Molukse afkomst. Maar goed, Django Reinhardt is natuurlijk wel een goede jazz gitarist, dus het zou ook naar hem vernoemd kunnen zijn.
Hmm.. dan hebben het kindje van Boris en ik wat met elkaar gemeenquote:Django is trouwens ook een veelvoorkomende hondennaam.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, geen nummer 1. Nummer 4..
Marlies en Maud. Ik heb gewoon een zangeressenfetisjisme.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:21 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Nummer 1!
Wie, behalve Irma moet er volgens jou voor Boris komen dan?
Of je bent gewoon nog aan het puberenquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Marlies en Maud. Ik heb gewoon een zangeressenfetisjisme.
Nah, Boris z'n achternaam is 'Titulaer'. Misschien is het een vernederlandste verbastering van het Spaanse "Los Titularos"? Heh.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb de rest van de discussie nog niet gelezen, maar Boris is toch Spaans? De achternaam zou inderdaad van hem kunnen zijn dus!
Nee, ik heb gewoon een goede smaak.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:24 schreef Tania18 het volgende:
Of je bent gewoon nog aan het puberen
(oh oh geintje)
Het is ook een Boris-topic.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:08 schreef Mango-a-gogo het volgende:
maak van dit topic, wie wordt de nieuwe nummer 1. Nu is het zo'n boris topic.
Naar het schijnt is het thema motown. Zwarte Amerikaanse muziek dus.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:09 schreef Shirley het volgende:
Boris blijft tot de finale. Neem dat maar van mij aan. Weet iemand trouwens wat het thema van zaterdag is?
De boy next doorquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:20 schreef McGyver het volgende:
De Hobbit van nederland....
Dit is toch gewoon de boy next door !!!
Liever nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:24 schreef BVO het volgende:
Boris komt in de finale en verliest daarin van Marlies. Mark my words.
ik ben t niet vaak met BVO eens, maar nu.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:24 schreef BVO het volgende:
Boris komt in de finale en verliest daarin van Marlies. Mark my words.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[afbeelding]
Leeftijd :23 jaar
Werk of studie :Fulltime muzikant
Hobbys : Zingen, sporten en reisjes maken
Muziekinstrument : Piano en gitaar
Favoriete muziek :Soulmuziek en Top 40-platen
Een duet met :Angie Stone of Alicia Keys
Bang voor : Oorlog
Verslaafd aan :Muziek maken
Verzamelt :Cds en DVDs
En, zou hij 't zaterdag weer net zo goed doen als vorige keer?![]()
Titulaerquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb de rest van de discussie nog niet gelezen, maar Boris is toch Spaans? De achternaam zou inderdaad van hem kunnen zijn dus!
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:59 schreef miendobbelsteen het volgende:
Deze is wél jummie
Inderdaad, dan moeten ze ook niet zo'n thema kiezen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:15 schreef LeBeau het volgende:
Boris zal het Zaterdag inderdaad wel goed doen, met Motown. De rest natuurlijk niet, omdat die jury dan weer gaat piepen dat ze geen zwarte timing hebben.
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, en ik luisterde net naar een nummer van Sofuja en dat klonk toch wel erg goed.
JAAAA, make up your mind!!!!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Ja nee ja nee ja nee
Nouhooouuuu!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:42 schreef Tania18 het volgende:![]()
Ja nee ja nee ja nee
idem ditoquote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:40 schreef Day het volgende:
dat zwarte timing gelul van de jury slaat (zeker bij Irma) nergens op.
Er zijn wel 2 kandidaten die totaal geen timing hebben (Robin en Alice). Vrees dat ze dat ook nooit zullen hebben, of ze nou 'zwart' of 'wit' zingen.
En volgens mij zijn er wel meer kandidaten die Motown aankunnen hoor (Irma en Marlies bvb), dus ik ben zeer benieuwd zaterdag. Ik vind het in ieder geval wel een leuk thema!
Je zegt letterlijk wat ik vind... Ik zit er zelfs ernstig over te twijfelen om niet op hem te stemmen, puur om egoistische redenen...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:56 schreef Vortexx het volgende:
Boris is okee
Echt na afgelopen zaterdag helemaal onder de indruk, heb het filmpje al 10x gekeken en hij is ècht heeeeeeeeeel goed. En ik hoop niet dat het een soort Jim wordt want ik wil een mooi intiem acoustisch optreden van hem bijwonen, en niet een ophitsend kinderdisco gebeuren....
Dus hopelijk valt ie snel af
Oh Behavequote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:18 schreef Fokyou2 het volgende:
Die Boris is gewoon een grote slijmbal en een mietje![]()
* wizarddragon is er mee eensquote:Op zondag 14 maart 2004 00:19 schreef Sweetlay-d het volgende:
damn hij is gewoon zo sexy, en de manier waarop hij zingt wow! ik vond hem echt goed!
Arrogant? Mwoa, zelfbewust. Dat kan ik ook wel waarderen... in Nederland ben je, als je weet dat je goed bent, gelijk arrogant. Maar hij weet gewoon dat hij goed is. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 14 maart 2004 02:25 schreef Qarinx het volgende:
Ik vind hem echt een verschrikkelijke verschijning.. totaal geen uitstraling en rete arrogant... maar wel een goede stem...
Je kan ook zelfbewust zijn zonder attitude.. hij komt bij mij over als iemand die toch al weet dat hij de wedstrijd heeft gewonnen en dat ook moet laten blijken. De manier waarop hij bijvoorbeeld reageert wanneer hij hoort dat hij door is of positief jury commentaar krijgt..... maar zonder een programma als Idols zou hij echt niet zo'n hype zijn.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Arrogant? Mwoa, zelfbewust. Dat kan ik ook wel waarderen... in Nederland ben je, als je weet dat je goed bent, gelijk arrogant. Maar hij weet gewoon dat hij goed is. Wat is daar mis mee?
helemaal mee eens. Boris is echt een vreemde verschijning. Geen eigen stijl ook qua kleding heel onzeker. Als je goed kijkt danst hij houterig en geforceerd het zit niet in hem. Wel een goede stem, maar ja een Idol moet kunnen bewegen en een uitstraling hebben. Een boom heeft een intensere en mooiere uitstraling dan houterige flodder borisquote:Op zondag 14 maart 2004 14:06 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Je kan ook zelfbewust zijn zonder attitude.. hij komt bij mij over als iemand die toch al weet dat hij de wedstrijd heeft gewonnen en dat ook moet laten blijken. De manier waarop hij bijvoorbeeld reageert wanneer hij hoort dat hij door is of positief jury commentaar krijgt..... maar zonder een programma als Idols zou hij echt niet zo'n hype zijn.
Ik denk dat de heren liedjesschrijvers wel rekening houden met Boris. En dat Boris genoeg persoonlijkheid heeft om zich niet te laten beinvloeden!quote:Op zondag 14 maart 2004 14:57 schreef flugeltje het volgende:
En nu maar hopen dat de "schrijvers van de finaleliedjes" ook snel doorhebben dat ze Boris geen popnummertje a al "step right up" moeten laten zingen, maar gewoon een lekker stevig nummer voor 'm maken.
Voor wat betreft dat laatste ben ik het met je eens...quote:Op zondag 14 maart 2004 15:01 schreef LaPluche het volgende:
[..]
Ik denk dat de heren liedjesschrijvers wel rekening houden met Boris. En dat Boris genoeg persoonlijkheid heeft om zich niet te laten beinvloeden!
Precies zoals ik er ook over denk... Boris is inderdaad pure sex!quote:Op zondag 14 maart 2004 15:27 schreef Keun het volgende:
Waarom hij het ideale idool is? Ik denk omdat hij niet zozeer de hele jonge meisjes in vervoering brengt als wel ook vrouwen van mijn leeftijd, de rozengeur en wodka lime generatie dus. Wat een heerlijke vent. Je zou bijna de kleren van zijn lijf willen scheuren.![]()
Ik vraag me af of anderen dit ook hebben. Ook mijn man vindt het pure seksmuziek.
Waar kan ik zijn cd kopen?
Wat leuk geschrevenquote:Op zondag 14 maart 2004 15:27 schreef Keun het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook helemaal weg ben van Boris en dat gebeurt mij niet snel bij een popster. Ik heb wat muziek van hem gedownload (Sofuja) en het is... hij maakt dat ik me weer jong voel. Als ik zijn muziek hoor moet ik huilen, dansen en lachen tegelijk. Ik krijg kippenvel en kan de hele dag aan niks anders denken dan aan muziek van Boris. Waarom hij het ideale idool is? Ik denk omdat hij niet zozeer de hele jonge meisjes in vervoering brengt als wel ook vrouwen van mijn leeftijd, de rozengeur en wodka lime generatie dus. Wat een heerlijke vent. Je zou bijna de kleren van zijn lijf willen scheuren.![]()
Ik vraag me af of anderen dit ook hebben. Ook mijn man vindt het pure seksmuziek.
Waar kan ik zijn cd kopen?
hij zingt meer jazz\frank sinatra achtige dingenquote:Op zondag 14 maart 2004 16:02 schreef Keun het volgende:
Ik ben nu toch ook wel errug benieuwd naar hoe zijn pa zingt. Wie heeft meer info?
Is Gino Taihuttu dezelfde als die nu bij Fortuna Sittard voetbalt?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:40 schreef CJ het volgende:
[..]
En misschien is het toeval, maar de andere helft van Sofuja (Gino Taihuttu) is ook van Molukse afkomst.
nee,het is zijn kleine neefjequote:Op zondag 14 maart 2004 16:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is Gino Taihuttu dezelfde als die nu bij Fortuna Sittard voetbalt?
Dank je Vivi. Ik hoop dat Boris trouw blijft aan zijn keuze voor de muziekstijl die hij nu zingt, want die past echt heel goed bij zijn stem. Ik vind de combinatie met de flamenco-achtige gitaar ook meer dan top. Is het jullie ook opgevallen dat Jerney heel dromerig uit haar ogen kijkt als Boris aan de beurt is en ze zo'n vage glimlach krijgt? Ik weet zeker dat ze aan dezelfde dingen denkt als ik! En nu maar hopen dat die cd van heel snel in de winkel komt te liggen! Die teksten zijn ook suggestief he. Ik bedoel... als hij Soldier zingt en begint over zijn gun dan kan ik alleen maar denken: Yeah baby, give me your gun! Terwijl het daar natuurlijk helemaal niet om gaat.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Lijkt me kicken voor Boris als hij dit zou lezen, echt een immens compliment.
*downloaden gaat*
Heb ik gedaan, leuk fimpje bij mij heette het filmpje SOFUJA.mpgquote:Op zondag 14 maart 2004 19:38 schreef Cee het volgende:
Op Kazaa dwaalt ook ergens een video-clipje van Boris die "Ain't no sunshine" in een of andere studio zingt. Is heeeeeeeeel cool. Het clipje heeft een rare naam met "American Idol big mistake for not letting him through" erin. En de naam Sofuja ook. Dus zoek op Kazaa maar naar Sofuja.
Thx voor de tipquote:Op zondag 14 maart 2004 19:38 schreef Cee het volgende:
Op Kazaa dwaalt ook ergens een video-clipje van Boris die "Ain't no sunshine" in een of andere studio zingt. Is heeeeeeeeel cool. Het clipje heeft een rare naam met "American Idol big mistake for not letting him through" erin. En de naam Sofuja ook. Dus zoek op Kazaa maar naar Sofuja.
Hoewel het me voor hem wel een zegen lijkt. Begrijp me goed, ik wil ook heel graag dattie wint, maar hij komt er toch welquote:Op maandag 15 maart 2004 01:18 schreef Mercan157 het volgende:
Ik ga heeel boos worden als die niet wint. Hoewel hij niet hoeft te winnen om door te breken eigenlijk. Ik koop zijn cd iig.
Als tweede krijg je dat contract helaas ook, kijk maar naar Jim vorig jaarquote:Op maandag 15 maart 2004 10:18 schreef MyMilkshake het volgende:
ik gun Alice dat wurgcontract
niet onze topper Boris ! Ik hoop dat hij er als tweede uit gaat.
wie vind jij eigenlijk wel leuk?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:36 schreef Hypochonder het volgende:
Boris is saai. Hij zegt niks, heeft niks te melden en het is dat iemand zijn kleding uitkiest, anders zou die helemaal wegvallen tegen het behang. En hij wordt niet eerste, want hij is zo saai dat mensen zullen vergeten op hem te stemmen. Pas als die op de kruk zit, en hij hoort dat hij niet door is, zal Nederland door hebben dat ze ook nog op hem moeten stemmen om hem door te laten gaan. Oeps, vergeten.....
Met alleen een goede stem red je het niet....
Irma!quote:Op maandag 15 maart 2004 12:41 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
wie vind jij eigenlijk wel leuk?
Alles leuk en wel, maar er zit nog wel een groot verschil tussen Idols en World Idols. World Idols heeft weinig te maken met Idols, het is gewoon een x aantal karaoke optredens van mensen die je niet kent. Totaal emotieloos, dus kijk je naar wie het beste kan zingen.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:30 schreef Migor het volgende:
Boris is voor mij de absolute nummer 1 .. denk ook even aan World Idol ... moeten we daar ERic of Alice naar toe sturen?? .. dan worden we nog harder ingemaakt dan met Jamai!!
Toch hebben er tot nu toe genoeg mensen op hem gestemd, anders was ie er de 1e of 2e finaleronde al uit gegaan. Valt dus nog wel mee met die saaiheid.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:36 schreef Hypochonder het volgende:
Boris is saai. Hij zegt niks, heeft niks te melden en het is dat iemand zijn kleding uitkiest, anders zou die helemaal wegvallen tegen het behang. En hij wordt niet eerste, want hij is zo saai dat mensen zullen vergeten op hem te stemmen. Pas als die op de kruk zit, en hij hoort dat hij niet door is, zal Nederland door hebben dat ze ook nog op hem moeten stemmen om hem door te laten gaan. Oeps, vergeten.....
Je verwart saai met rust.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:55 schreef Hypochonder het volgende:
[..]
Irma!(maar dat is off-topic hoor).
Boris is saai = on-topic
Ik zal niet vergeten op hem te stemmen. Heb nog nooit gestemd bij Idols, maar als ie het redt tot de laatste drie, zal ik zeker op hem stemmen. Zijn stem is gewoon supercool. En z'n performance? Eindelijk eens iemand die niet het standaarddingetje doet, maar gewoon dat wat ie zelf cool vindt. Bovendien is ie ook de enige die telkens oprecht is en niet het standaard miss world praatje heeft als ze vragen wat ie van muziek vindt enzo.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:36 schreef Hypochonder het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2004 13:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je verwart saai met rust.
JA, inderdaad. Ik had alleen nog nergens in dit topic gelezen dat iemand het wist. Vandaar dat ik dacht, ik zeg het even. Ik heb zelf ook geen directe connectie met hem hoor. Die teamgenoot van mij is er bijna nooit. (moet altijd optreden met grote artiesten enzo) Maar als hij er is dan heeft hij altijd nieuws over Boris. Het zijn namelijk vrienden.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:50 schreef Mercan157 het volgende:
dat van Sofuja is al lang en breed bekend hoor. Tenminste, ik wist het en heb (jammer genoeg) geen enkele connecties met Boris. Gewoon een beetje op internet lezen en je ziet het al gauw staan.
En je wist natuurlijk ook dat hij z'n kind zo genoemd heeft? Het is z'n tweede of derde naam geloof ik...
Wat zij zegt...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:39 schreef Keun het volgende:
Boris saai!!!!! Uhuh! Die jongen is gewoon rustig, die spaart zijn krachten om zijn ziel en zaligheid in de prachtige nummers te leggen die hij zingt. Hij heeft soul gewoon begrepen! Hebben jullie Hard to Handle en Kiss al gehoord? En Soldier? Je vraagt je af hoe een jongen uit het zachte en lieflijke Limburgse zo'n intense rauwe soul en lekkere funk in zijn stem kan leggen. Heeft hier en daar wel iets weg van Terence Trent D 'Arby, maar is vele malen beter, terwijl TTS destijds al gold als een supertalent. Die ging helaas ten onder aan zijn eigen ego. Maar hoe dan ook, Boris is wat mij betreft absoluut goddelijk.![]()
De manier waarop hij tijdens het zingen in de camera kijkt, poses, poses, maar wat voor! In zijn voorkomen schuilt zelfs een zekere bescheidenheid die je echter ook kan opvatten als zelfverzekerdheid. Zo van: ik weet dat ik megagoed ben, maar ik wil niet arrogant zijn daarover, ik deel het gewoon met jullie. Zo van: ik geniet van zingen en jullie mogen meegenieten.
Hij gaat er dan ook helemaal in op, in zijn performance. En dat moet! Daarin schuilt de ware artiest, mensen. Ach natuurlijk weet Boris dat goed is. Hij zal waarschiijnlijk wel het beste jongetje van de klas zijn geweest met zingen. Misschien reden voor die druiloor die enkele pagina's eerder Boris een hoer noemde als ex-klasgenoot. Misselijkmakende reactie overigens. Ik betaal in ieder geval dolgraag voor dat soort hoererij hoor knulletje (ben je naam even kwijt en heb geen zin om het op te zoeken), ben ik dan de klant? So be it.![]()
Superlatieven schieten in ieder geval te kort voor de heerlijkheid van Boris' stem. Gimme more, Boris baby!!
Inderdaad Cee, inderdaad..quote:Soltaiiicon, da's volgens mij precies het verschil tussen Boris en alle andere kandidaten van dit en vorig seizoen; je vraagt je gewoon af wat hij in hemelsnaam in zo'n programma doet en waarom hij niet eerder is 'ontdekt'
Omdat iedereen dat in het eerste topic al wistquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:37 schreef H.Y.L het volgende:
[..]
JA, inderdaad. Ik had alleen nog nergens in dit topic gelezen dat iemand het wist.
Verrek, ze lijken zeker op elkaar!!!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:56 schreef snoweh het volgende:
Boris heeft de stem van idd een Terence Trent d'Arby. Al vind ik Boris nog een stukje beter en het uiterlijk van Jim Morrison tijdens zijn performance.
[afbeelding]
--
[afbeelding]
En nog om aan te geven hoe GOED ik Boris vind: Ik ben 24 en heb nooit echt een idool gehad en nog nooit echt fan geweest van 1 iemand, en nu dus wel
Nee echt?????????quote:Op woensdag 17 maart 2004 03:13 schreef miendobbelsteen het volgende:
volgens de Story beweren boze tongen dat Boris is ingehuurd door columnist Nico Dijkshoorn. Dijkshoorn zou de juryleden een vals koekje van eigen deeg willen geven en zou iemand ingehuurd hebben die alles in zich heeft. Maar de Idols-kandidaten zijn er volgens Story van overtuigd dat het om een publiciteitsstunt gaat.
Bron: http://www.tvhunks.nl/pages/showItem.asp?cd_nieuws=700
Jammer dat je het topic niet gelezen hebt. Anders zou je weten dat iedereen dat hier al lang wist.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:29 schreef H.Y.L het volgende:
Zit er nou echt niemand tussen deze boris-fans (en haters) die weet wat SOFUJA betekend?
Zal ik het dan maar vertellen?
Boris heet van achteren dus Titulaer. Dat is nou niet bepaald een goede artiestennaam. Vandaar dat hij een andere naam bedacht heeft: SOFUJA. En waar staat SOFUJA voor?? SOul FUnky JAzz. Tsja, het is natuurlijk maar wat je leuk vind.
En wisten jullie dat hij ook al mee heeft gedaan aan de voorrondes van het songfestival? En dat hij toen ten onrechte niet naar de finales mocht omdat de voorzitter van de jury dit jaar een "up-tempo" liedje wilde sturen? (en dus moesten we met de blonde doos ongeveer laatste worden)
Hoe ik dit weet? Een collega-muzikant die hem goed kent speelt bij mij in het voetbalelftal.
Leuk detail: Deze teamgenoot van mij, voorspelde nog voor dat de audities waren begonnen dat Boris bij de laatste 6 zou komen. Voorlopig ziet het er naar uit dat hij gelijk gaat krijgen.
Ik nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee echt?????????![]()
![]()
Sorry maar dat wisten we dus allang![]()
Wist dat eerlijk gezegd ook nog niet.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:20 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Ik niet
![]()
Maar toch, t zal mij benieuwen of t waar is of niet
Om je gerust te stellen. Het ging ook over het uiterlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:08 schreef mia_wallace het volgende:
Komt spuit 11 (ik dus) nog even:
Ik vind de vergelijking met Jim Morisson wel een beetje ver gaan hoor. Ze hebben misschien qua uiterlijk wat van elkaar weg maar verder moet je echt niet gaan, imo.![]()
checkquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:36 schreef snoweh het volgende:
[..]
Om je gerust te stellen. Het ging ook over het uiterlijk.
uhhuquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:04 schreef MyMilkshake het volgende:
hij was weer hot in de herhaling
DAMN, jij bent een lekker ding!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:09 schreef Vivi het volgende:
Hij is gewoon goed.
En DAMN wat een lekker ding zeg
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:39 schreef H.Y.L het volgende:
Op http://www.sofuja.com kan je een hoop info over Boris vinden.
Je kan ook een aantal (complete) nummers downloaden als MP3. Luister vooral even naar zijn vertolking van Kiss van Prince![]()
Hoe vaak zal iemand deze reactie nog posten?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Hoe vaak zal iemand dit nog posten![]()
Heb ik net even geluisterd, maar wat een K*t nummer is dat zegquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:13 schreef Mercan157 het volgende:
vanaaf gaat hij First day of my life van The Rasmus zingen hoogst waarschijnlijk
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:13 schreef Mercan157 het volgende:
vanaaf gaat hij First day of my life van The Rasmus zingen hoogst waarschijnlijk
en, wat is het thema dan??quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:22 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Tot was tot 18:00.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:22 schreef Georges het volgende:
Gaat het vanavond wel gewoond door of is er een aangepaste programmering ivm het overlijden van Juliana?
Pepsi Chart.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:21 schreef snoweh het volgende:
[..]
en, wat is het thema dan??
Ik heb net die song van the Ramsus beluisterd, ik vind het niet lelijk en denk dat Boris het wel indrukwekkend weg kan zettend. Hij kan er de kracht van zijn stem wel goed in kwijt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:31 schreef BVO het volgende:
Of toch top 40? Want daar staat die Rasmus wel in namelijk.
Volgens de geruchten wordt het 'Superstar' van Jameliaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:34 schreef snoweh het volgende:
[..]
- Treble voor Alice vanavond??-
hier ben ik het helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:49 schreef Ymke het volgende:
Ik vind Boris helemaal niks , dat enge gladde koppie en dat namaak stemmetje ,![]()
![]()
![]()
daar hoopte ik ook op, of She's so high had ook wel leuk geweest...of misschien iets te hoog maag goed...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:05 schreef Cee het volgende:
"Mad World" vanavond, Boris. Make my day.
welke bewegingen? Met dat erasmus lied bedoel je?quote:Op zondag 21 maart 2004 16:56 schreef Tania18 het volgende:
Boris de spast
Maar ik vond hem wel erg goed hoor!
Hij had die bewegingen alleen niet moeten doen
quote:Op zondag 21 maart 2004 16:58 schreef Sweetlay-d het volgende:
[..]
welke bewegingen? Met dat erasmus lied bedoel je?
maar op die avatar van je heeft ie weer een vreselijke papbek.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat hij volgende week weer gaat schitteren. (volgens mij in een leuk disco outfitje)
Ik gok op Play that funky music van Wild cherry.
En inderdaad, toen hij when doves cry zong had hij écht een gruwelijk lekkere uitstraling. (glij)
Gelukkig zijn er een hoop mensen die er wel warm van wordenquote:Op maandag 22 maart 2004 11:27 schreef schatje het volgende:
Ik word er warm noch koud van.
Boris zal de top 3 niet halen.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er een hoop mensen die er wel warm van worden
Mij ookquote:Op maandag 22 maart 2004 19:31 schreef Cee het volgende:
Maar het lijkt me ZO gaaf om met 'm te 'pronken' bij World Idol (als dat er nog eentje komt aan het eind van 't jaar).
Ik denk ook dat ie het niet zal halen..quote:Op maandag 22 maart 2004 18:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Boris zal de top 3 niet halen.
Ik had ook al het idee dat ie vroeger veel gepest is.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:42 schreef Slaapmeisje het volgende:
Tja Boring Boris kan goed zingen dat is waar, maar hij is zo saaaaiiiiiii. Volgens mij is hij als klein jongetje vaak gepest. Die tandjes, die tandjes, die tandjes en dat suffe lachje van hem *rrrrillllll*, maar zingen kan hij wel.
lekker belangrijk of tie veel gepest is vroeger.....wat dacht je van die Jamai...die heeft er ook wel een hoofd naar.....maar het belangrijkste is dat ik vind dat hij met kop en schouders boven iedereen uitsteektquote:Op maandag 22 maart 2004 23:57 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Ik had ook al het idee dat ie vroeger veel gepest is.
Een maat van mij zegt trouwens dat ie Boris vroeger altijd gepest heeft. Of dat waar is valt nog te bezien, aangezien diegene wel meer zegt.
Precies. Ik ben ook gepest vroeger en ik ben ook cool.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 07:49 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
lekker belangrijk of tie veel gepest is vroeger.....wat dacht je van die Jamai...die heeft er ook wel een hoofd naar.....maar het belangrijkste is dat ik vind dat hij met kop en schouders boven iedereen uitsteekt![]()
GO Goodspeed.........quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:32 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook gepest vroeger en ik ben ook cool.
Ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:32 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Precies. Ik ben ook gepest vroeger en ik ben ook cool.
hele goede tip voor de platenmaatschappij inderdaad....when Doves Cry van prince.....word geheid een hit....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:10 schreef flugeltje het volgende:
Qua zang hoort Boris gewoon op die eerste plek thuis. Ik ben ook helemaal weg van zijn uitstraling. Maar eerlijk gezegd hoop ik niet dat hij eerste wordt. Voor World-Idol zou dat wel het beste zijn natuurlijk, maar voor Boris zelf denk ik dat hij beter 2e of 3e kan worden. De kans is dan gewoon stukken groter dat hij zijn eigen ding mag gaan doen op cd i.p.v. de keus van de platenmaatschappij.
In nachtmerries zie ik Boris al onder een paar leuke gekleurde lampjes staan met een paar achtergrondzangeresjes om op een vrolijke beat een liedje zoals step right up ten gehore te brengen... Nee, laat hem dan maar eerder afvallen en de muziek maken waar hij zo goed in is. Te beginnen met een cover van "When Doves Cry" inclusief een leuke videoclip waarin hij veelvuldig zwoel de camera in blikt....
Ik was altijd al helemaal weg van dit nummer en ik moet eerlijk zeggen dat ik Boris wel héél erg goed vind als hij het nummer zingt. Beter dan het origineel wil ik nog nét niet zeggen, maar zeker wel leuker om naar te kijkenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:12 schreef rickie1970 het volgende:
[..]
hele goede tip voor de platenmaatschappij inderdaad....when Doves Cry van prince.....word geheid een hit....een topnummer
Dat geldt natuurlijk voor iedereen. Maar vooral voor Boris, Marlies en Irma. Maud, Alice, Eric en JK passen meer bij de Jamai-liedjes. Maar van de andere kant: het album van Hind is ook gemaakt door Fluitsma en van Tijn en dat is gewoon ook heel goed.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:10 schreef flugeltje het volgende:
Qua zang hoort Boris gewoon op die eerste plek thuis. Ik ben ook helemaal weg van zijn uitstraling. Maar eerlijk gezegd hoop ik niet dat hij eerste wordt. Voor World-Idol zou dat wel het beste zijn natuurlijk, maar voor Boris zelf denk ik dat hij beter 2e of 3e kan worden. De kans is dan gewoon stukken groter dat hij zijn eigen ding mag gaan doen op cd i.p.v. de keus van de platenmaatschappij.
In nachtmerries zie ik Boris al onder een paar leuke gekleurde lampjes staan met een paar achtergrondzangeresjes om op een vrolijke beat een liedje zoals step right up ten gehore te brengen... Nee, laat hem dan maar eerder afvallen en de muziek maken waar hij zo goed in is. Te beginnen met een cover van "When Doves Cry" inclusief een leuke videoclip waarin hij veelvuldig zwoel de camera in blikt....
Goed idee, ik stem wel mee.... ik weet alleen geen geschikt lied.... dus als jullie eruit zijn dan stem ik wel mee! Goed idee hoor!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:48 schreef flugeltje het volgende:
Yes, er komt een "keuze van het publiek" ronde!!
Op idols.nl vind je onder de knop nieuws het bericht dat je voor de kandidaten een liedje mag opgeven dat ze in één van de volgende shows moeten zingen..
Als we het nu met z'n allen op een akkoordje gooien en samen een balad én een uptempo nummer voor Boris verzinnen kunnen we allemaal dezelfde keuze doorgeven. De kans wordt dan natuurlijk wel groter dat "onze keus" ook daadwerkelijk door hem uitgevoerd gaat worden...
Wat vinden jullie ervan??
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:45 schreef TamaraB het volgende:
Babyface - How come, how long is ook heel mooi! Zou ik ook graag van hem willen horen.
Hebben die dat ook al gezongen dan? (ik dacht dat het van Babyface met Stevie Wonder was..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:50 schreef Christine het volgende:
Zonder dat het mijn bedoeling is om kotssmilies te gaan opwekken in dit topic...
... maar ik denk dat Boris een goede stem heeft voor nummers van Take That. ("How come how long" bijvoorbeeld)
'How come how long' is niet van Take That maar inderdaad van Babyface en Stevie Wonder. Maarre...'Back for good'? Zou wel leuk klinken. Hmmm, niet slecht.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:59 schreef TamaraB het volgende:
Ja, dat dacht ik ook. Misschien bedoelt ze een ander liedje? Ik denk dat Boris niet bepaald blij zou zijn met Take That.
Hee Cee, wie is dat eigenlijk in je avatar??quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
'How come how long' is niet van Take That maar inderdaad van Babyface en Stevie Wonder. Maarre...'Back for good'? Zou wel leuk klinken. Hmmm, niet slecht.
Je bedoelt zeker 'How deep is your love'quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:50 schreef Christine het volgende:
Zonder dat het mijn bedoeling is om kotssmilies te gaan opwekken in dit topic...
... maar ik denk dat Boris een goede stem heeft voor nummers van Take That. ("How come how long" bijvoorbeeld)
die is idd moooooooi en wel een liedje voor borisquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker 'How deep is your love'
[off-topic]Dat is Will Ferrell van Saturday Night Live in één van de sketches, waarin hij een koe-bel bespeelt. Volgens mij kun je de sketch downloaden van Kazaa! 't Is erg grappig. SNL rules.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hee Cee, wie is dat eigenlijk in je avatar??
quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:10 schreef snoweh het volgende:
ballad: No Woman No Cry, Bob Marley. Dat klinkt op sofuja.com namelijk werkelijk geweldig!!
Nou, niet echt hoor. Zie mijn commentaar eerder in dit topic; zoutzak die probeert sexy te doenquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:59 schreef heksehiel het volgende:
Schatje is duidelijk iemand die erg fan is van Boris...... typisch!!!
Dat zou niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:51 schreef snoweh het volgende:
Ik had een ideetje:
Mijn vriendin heeft een klasgenootje die toevallig bevriend is met Boris. Nu heb ik haar gevraagd of zij kan vragen aan Boris wat hij graag zou willen zingen in de ronde dat het publiek kiest. Als we dan allemaal daarop stemmen is de kans al een stuk groter dat Boris zingt wat hij wilt en dus ook echt goede nummers zingt.
Nu hopen dat het lukt..
Dat is natuurlijk helemaal een goed idee...quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:51 schreef snoweh het volgende:
Ik had een ideetje:
Mijn vriendin heeft een klasgenootje die toevallig bevriend is met Boris. Nu heb ik haar gevraagd of zij kan vragen aan Boris wat hij graag zou willen zingen in de ronde dat het publiek kiest. Als we dan allemaal daarop stemmen is de kans al een stuk groter dat Boris zingt wat hij wilt en dus ook echt goede nummers zingt.
Nu hopen dat het lukt..
morgen vraagt mijn vriendin het aan die vriendin van Boris, en dan maar hopen dat et heel snel gaat.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:58 schreef LaPluche het volgende:
Dat moet even snel geregeld worden dan kunnen we beginnen met stemmen!
Persoonlijk lijkt mij iets van Usher wel leuk voor Boris.
dan hebben we sowieso een back-up plan nodig !!quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:14 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoop het ook, ik geloof dat je maar tot zondag mag stemmen..
klopt... (en niet alleen om de zangquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:47 schreef Sweetlay-d het volgende:
when doves cry vind ik het best gezongen nummer door hem tot nu toe!
Ik weet het niet eigenlijk. Vorig jaar hebben ze in de liveshows ook vaker hetzelfde nummer mogen zingen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 19:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
klopt... (en niet alleen om de zang)
Maar ik geloof niet dat hij dat nóg een keer mag zingen.
ga je nog navragen welk nr hij wil zingenquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:27 schreef snoweh het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk. Vorig jaar hebben ze in de liveshows ook vaker hetzelfde nummer mogen zingen.
als het meezit weet ik het snel, maar ik ken hem helaas niet zelf. dus ben afhankelijk van 2 anderen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:31 schreef -moi- het volgende:
[..]
ga je nog navragen welk nr hij wil zingen?
Dat hoorde ik ook ja. Hij wilde niet meedoen omdat hij eigenlijk niet té commercieel wilde zijn, hij had er niet zo zin in om meer bezig te zijn met het creëeren van een hype dan met het zingen op zich.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:53 schreef snoweh het volgende:
[..]
-en even een weetje: volgens een interview heeft Boris vorig jaar, toen hij meedeed aan het Songfestival, dat Idols niets voor hem was en nooit mee zou doen. Gelukkig heeft hij zich bedacht..
Daarom denk ik nog steeds dat hij iets van plan is.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:53 schreef snoweh het volgende:
[..]
als het meezit weet ik het snel, maar ik ken hem helaas niet zelf. dus ben afhankelijk van 2 anderen.
-en even een weetje: volgens een interview heeft Boris vorig jaar, toen hij meedeed aan het Songfestival, dat Idols niets voor hem was en nooit mee zou doen. Gelukkig heeft hij zich bedacht..
Geloof je nog steeds in dat "mol-verhaal"quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Daarom denk ik nog steeds dat hij iets van plan is.
Dat niet echt, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij zichzelf overlevert aan die crap van BMG.quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geloof je nog steeds in dat "mol-verhaal"![]()
Ik weet het niet hoor. Hij lijkt me serieus genoeg om dit niet te willen verbruien...
Ik eerlijk gezegd ook niet, maar hij kan nu niet zomaar meer terug lijkt me...quote:Op woensdag 24 maart 2004 21:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat niet echt, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij zichzelf overlevert aan die crap van BMG.
Hmmm.... op het eind merk je inderdaad dat Boris wat op zijn grens zit qua hoogte maar des al niet te min was ie gewoon weer helemaal ok!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2004 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb vandaag nog eens goed en zonder roze bril op gekeken, maar nog steeds vind ik het een geweldig optreden van Boris. Waar ging het mis?
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:48 schreef flugeltje het volgende:
Yes, er komt een "keuze van het publiek" ronde!!
Op idols.nl vind je onder de knop nieuws het bericht dat je voor de kandidaten een liedje mag opgeven dat ze in één van de volgende shows moeten zingen..
Als we het nu met z'n allen op een akkoordje gooien en samen een balad én een uptempo nummer voor Boris verzinnen kunnen we allemaal dezelfde keuze doorgeven. De kans wordt dan natuurlijk wel groter dat "onze keus" ook daadwerkelijk door hem uitgevoerd gaat worden...
Wat vinden jullie ervan??
oeh dat zou idd wel kunnen jahquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:43 schreef Marando het volgende:
[..]
Kool And The Gang - She's Fresh... dit wil ik Boris wel eens horen zingen. Volgens mij kan ie dat vet goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |