Waar in Utrecht, en wat ben je er ongeveer aan kwijt? Hoe zit het qua flexibiliteit, wordt het elke dag gegeven of maar 1 of 2 keer in de week?quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe het ongeveer elke week in Utrecht, telkens een uurtje. Het is zwaarder dan je denkt; die mensen in die reclame die doen de oefeningen alsof het zo eenvoudig is maar ik doe het nu een paar maandjes en ik kom echt niet zo soepel over. Je gaat je er wel fit van voelenAfgevallen ben ik niet, maar dat komt doordat ik het maar eens per week doe; volgens mij moet je het drie keer in de week n half uurtje doen.
hoi liefie, dat jij nog eens op Fok! zou komen.quote:Op maandag 12 april 2004 15:12 schreef karineke het volgende:
Je kunt ook kijken bij marktplaats.nl..
Daar verkopen mensen vaak het hele pakket.
Voor al snel de helft minder.
handig, ik lees dit nu pasquote:Op maandag 12 april 2004 15:19 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Waar in Utrecht, en wat ben je er ongeveer aan kwijt? Hoe zit het qua flexibiliteit, wordt het elke dag gegeven of maar 1 of 2 keer in de week?
(Ik wil niet afvallen, maar langere spieren lijkt me wel een okee plan)
Ja die stem hangt je na een paar weken echt flink de keel uit, vooral bij de oefeningen van 20 min.quote:Op maandag 19 september 2005 22:49 schreef -Kate- het volgende:
Ik heb een tijdje pilates gedaan (thuis, met gedownloade filmpjes), vond het hartstikke leuk enzo, alleen werden m'n schoudergewrichten na een tijdje veel te soepel, waardoor ik niet eens meer fatsoenlijk met m'n haltertjes bezig kon zijn. Voelde dan telkens botjes langs elkaar schuiven. Was ook niet fijn.
Desondanks ga ik het toch weer eens doen, want werd er dus wel leniger van (alleen op sommige plaatsen TE lenig), en het voelt lekker
Alleen die stem van die Mari Winsor zeg
Mijn spek zit ook verkeerd, zoals jij het zo schattig noemt, maar het komt echt wel daardoor hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:36 schreef Syrena het volgende:
Ik heb last van mijn heupbot omdat dat uitsteekt en ik erop moet liggen de hele tijd![]()
Powerhouse schmouwerhouse, like I said: mijn spek zit gewoon verkeerd![]()
Dat mijn stuitje af en toe nog opspeelt vind ik veel erger, ik heb nu mijn bureaustoel gekanteld zodat ik anders zit. Blijven mijn collega's tenminste uit mijn stoel.
Maar goed, 1 nov. begin ik met Groundcontrol, Pilatus met 'hulpmiddelen'. Ik ben erg benieuwd wat dat gaat worden.
NIET! Mijn heupbotten zijn speciaalquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Mijn spek zit ook verkeerd, zoals jij het zo schattig noemt, maar het komt echt wel daardoor hoor
Dat heb ik nu 2 keer gedaan en is best pittig. Het is niet alleen Pilates maar vooral véél yoga en Tai Chi. Wel lekker, geloof ikquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Hoe is BodyBalance? Ik ben erg benieuwd naar deze vorm.
Mijn tante heeft rugklachten(lichte hernia ofso) en van een dokter moet ze elke dag pilates oefeningen doen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:56 schreef Aventura het volgende:
Is dit ook geschikt voor als je rugklachten hebt? Ik heb ook niet zo'n goede houding, huisarts heeft me jaren geleden al naar Mensendieck gestuurd maar heb ik toen nooit iets mee gedaan. Misschien is dit wel iets voor mij?
Ik heb altijd rugklachten gehad, en ze zijn in ieder geval verminderd sinds ik Pilates doe. (1 jaar)quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:56 schreef Aventura het volgende:
Is dit ook geschikt voor als je rugklachten hebt? Ik heb ook niet zo'n goede houding, huisarts heeft me jaren geleden al naar Mensendieck gestuurd maar heb ik toen nooit iets mee gedaan. Misschien is dit wel iets voor mij?
Probeer tussendoor ook genoeg te drinken en daarvoor ook!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:19 schreef Brunette het volgende:
De laatste tijd word ik zo duizelig/misselijk van Pilates
Wie heeft dat nog meer? Ik ben nu trouwens heel sterk geworden voor de '' Neck Pull ''![]()
Ik heb ook rugklachten, of in ieder geval een slechte rug, en heb vroeger ook Mensendieck gedaan. Sommige oefeningen komen ook overeen dacht ik, en bij Pilates heb ik nergens last van gehad. Als je bij sommige oefeningen toch iets hebt van 'nee ik doe het liever niet' kan dat natuurlijk ook. Ik deed liever niet die oefening waarbij je van jezelf een bal moest maken, rond rug enzo, en je dan achterover laten rollen en weer naar voren komen, want ik rolde niet goed dankzij mij kromme ruggetje en ramde steeds keihard met m'n achterhoofd op de vloer. De docente, of zeg maar degene die de lessen geeft dus, heeft daar als het goed is ook begrip voor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:56 schreef Aventura het volgende:
ik drink sowieso meer dan 2 literquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Probeer tussendoor ook genoeg te drinken en daarvoor ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |