quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:38 schreef SoNoS het volgende:
Hoi allochtoon![]()
Goh, zo zie je maar weer: de uitzondering bevestigd de regelquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef SeLang het volgende:
Ik ben een allochtoon.Ik ben mijn land ontvlucht omdat er geen passend werk meer was. Ik volg 2 avonden in de week een taalcursus Ik betaal meer belasting dan de meeste autochtonen Als ik geen werk meer heb dan rot ik gewoon op
Duh, d'r staat live from Taiwan onder de naam.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:45 schreef ODF het volgende:
Volgens mij is SeLang een allochtoon in een ander land dan Nederland, volgens mij zelfs buiten Europa.
wat wel interessant is, is de vraag in hoeverre je conformeert aan de traditionele normen en waarden:quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef SeLang het volgende:
Ik ben een allochtoon.
Ga je daar van bevallenquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:22 schreef NeMe het volgende:
yho. weer een allochtonen topique!?![]()
![]()
![]()
![]()
top-postquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat wel interessant is, is de vraag in hoeverre je conformeert aan de traditionele normen en waarden:
zo kent Taiwan een zekere verwachting over hoe gezinsleven in elkaar steekt, conformeer je je ook daarnaar? vier je nederlandse feestdagen, terwijl je in een cultuur bent die dat niet doet;
eet je graag nog gerechten uit je geboorteland?
In hoeverre heb je, gezien je opmerking over 'makkelijk weer oprotten' binding aan het land, voel je je verantwoordelijk voor hoe het met het land gaat, binding aan de mensen daar (naar ik meen te hebben begrepen van eerdere postings voel je wel degelijk een grote binding met het land Taiwan; is 'oprotten' dan nog zo makkelijk, ben je daarvoor bereid vriendschappen, misschien een relatie te beeindigen?)
officieel niet toegelaten? er bestaan meer immigranten uit economische gronden, dan mensen die een asielaanvraag doen op basis van politieke gronden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:25 schreef Willy84 het volgende:
dat is dus een economische vluchteling. En die worden officieel niet toegelaten. Alleen politieke
deze ts woont in taiwan....... niet in nederlandquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
officieel niet toegelaten? er bestaan meer immigranten uit economische gronden, dan mensen die een asielaanvraag doen op basis van politieke gronden.
Als jij een Machtiging tot voorlopig verblijf aanvraagt, omdat je langer dan 3 maanden in Nederland wilt verblijven en een referent hebt (iemand die aangeeft jou te willen ontvangen), alswel een bepaald inkomen zelf meebrengt, danwel dat de referent dit voor jou kan garanderen, kun je gewoon toegelaten worden.
Afgelopen jaar werden een ruime 60.000 MVV's afgegeven; (dit in vergelijk met het aantal asielaanvragen, dat in 2002 op een kleine 20.00 zat). het aantal asielaanvragen dat permament werd toegewezen op politieke gronden was in 2002 iets meer dan 700, daarbij ontvingen een kleine 8.000 mensen nog een voorlopige vergunning, op basis van asielrecht...
er werden ruim 26.000 asielaanvragen afgewezen in 2002.
Hij is aan het vissen, en hij heeft een beetje beet.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:12 schreef nikky het volgende:
ik vraag me alleen af wat de ts met dit topic wil eigenlijk
Ik denk dat hij indirect wil laten zien hoe slecht allochtonen wel niet zijn hier in Nederland, hij vindt zichzelf ook een model-allochtoon, denk ik.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:12 schreef nikky het volgende:
Ik denk dat Aernout zich enigzins verveelt, als allochtoon zijnde, en daarom overinteressante topics opentquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:12 schreef nikky het volgende:
Waar denk je dat dat geld uiteindelijk via de sociale dienst terecht komt?quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:38 schreef bluebit het volgende:
Waarom betaalt een allochtoon meer belastingen?
Óf hij is allochtoon in een ander land dan nederland.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:57 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij indirect wil laten zien hoe slecht allochtonen wel niet zijn hier in Nederland, hij vindt zichzelf ook een model-allochtoon, denk ik.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:29 schreef Umbabarauma het volgende:
[..]
Óf hij is allochtoon in een ander land dan nederland..
Wie nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:50 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik ook.
En neukt ook als een <piep> het mooie vrouwelijke gedeelte van de lokale bevolking.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef SeLang het volgende:
Ik ben een allochtoon.Ik ben mijn land ontvlucht omdat er geen passend werk meer was. Ik volg 2 avonden in de week een taalcursus Ik betaal meer belasting dan de meeste autochtonen Als ik geen werk meer heb dan rot ik gewoon op
Als alle allachtonen er nou zo over dachten ruimt het lekker op.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef SeLang het volgende:
hoi, ik ben autochtoonquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef SeLang het volgende:
En nu ben je nog steeds niet ingeburgerd in Taiwan?quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef SeLang het volgende:
't ohhhquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:35 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem dacht 'ik ben een crimineel' te lezen
Gecondoleerdquote:Ik ben een allochtoon
De discriminator vindenquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:12 schreef nikky het volgende:
Laat ik dan hier ook maar op reageren vanuit mijn perspectief. In mijn ogen ben ik goed geintegreerd, maar dat is hier makkelijker dan in Nederland. De voertalen zijn engels en chinees. Chinees is voor mij nogsteeds Chinees, maar iedereen spreekt Engels, dus hoef ik geen nieuwe moeilijke taal te leren. Ik heb een soort van Sinterklaas gevierd, ik geef hier les en heb een mini-college Sinterklaas gegeven en wat kruidnoten uitgedeeld,studenten waren zeer wantrouwig. Ik eet hier geen Nederlandse gerechten, vooral vanwege de beschikbaarheid en het klimaar. Erwtensoep of stamppot bij 30 graden, nee liever niet. eigenlijk at ik in Nederland al heel veel 'buitenlands'.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
wat wel interessant is, is de vraag in hoeverre je conformeert aan de traditionele normen en waarden:
zo kent Taiwan een zekere verwachting over hoe gezinsleven in elkaar steekt, conformeer je je ook daarnaar? vier je nederlandse feestdagen, terwijl je in een cultuur bent die dat niet doet;
In hoeverre heb je, gezien je opmerking over 'makkelijk weer oprotten' binding aan het land, voel je je verantwoordelijk voor hoe het met het land gaat, binding aan de mensen daar (naar ik meen te hebben begrepen van eerdere postings voel je wel degelijk een grote binding met het land Taiwan; is 'oprotten' dan nog zo makkelijk, ben je daarvoor bereid vriendschappen, misschien een relatie te beeindigen?)
Precies!quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:01 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Wie niet
Op 1 januari 2002 telde Nederland 3,0 miljoen allochtonen oftewel 18,4% van de bevolking was van allochtone afkomst. Iets minder dan de helft (47%) zijn westerse allochtonen, de anderen (53%) zijn niet-westerse allochtonen. Onder ?allochtonen? worden personen verstaan van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren. Hierbij wordt onderscheid gemaakt tussen personen die zelf in het buitenland zijn geboren (eerste generatie) en personen die in Nederland zijn geboren (tweede generatie).quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:21 schreef Sessy het volgende:
[..]
Precies!
Allochtoon zijn is echt niet zo heel bijzonder in Nederland hoor. 10% zijn dat, dacht ik?
waarschijnlijk heeft pumpkin daar geen problemen mee, gezien de waarde die in zijn eigen profiel bij 'beroep' staat ...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:00 schreef Mwanatabu het volgende:
Gezien je spelling van het woord "allOchtoon" mag je zelf wel een integratiecursusje in spellingregels gaan volgen Pumpkin. Ik heb tijdelijk geen werk en ben autochtoon. Mag ik wel blijven? Ja? Waarom? Waar is dat principe van gelijkheid voor de wet gebleven?
whahaahaha en die mogolen denken dat je een allochtoon in Nederland bentquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef SeLang het volgende:
Hoe voelt dat nou?quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef SeLang het volgende:
heel wijs, ik zou het niet lang uithouden in een land waar ik de taal niet van spreek.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef SeLang het volgende:
zeur niet, zolang er nog een beetje discussie komt maakt het niemand wat uit.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:48 schreef Crazykill het volgende:
whahaahaha en die mogolen denken dat je een allochtoon in Nederland bentwuhaahuahuahuahuahuahu
![]()
geen idee...vraag het de staatquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:38 schreef bluebit het volgende:
Waarom vangt een allochtoon meer uitkering?
Dat is nieuw !quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef SeLang het volgende:Als ik geen werk meer heb dan rot ik gewoon op
Inderdaad, volgens mij zijn de termen als 'westerse allochtonen' en 'niet-westerse allochtonen' bedacht om 'onze' buitenlanders en 'echte buitenlanders' te onderscheiden.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:30 schreef Sessy het volgende:
N_I_, Rusland en andere voormalige Sovietrepublieken en landen uit de Warschaupact zone zijn allemaal "westerse" landen. Japan, Noord-Amerika, Groenland, Scandinavie, Europa, en Groot-Brittanie ook.
Niet-westers zijn Afrika, Zuid-Amerika en de arme oosterse landen.
Waar de N.I.C. bij horen weet ik niet, maar ik denk eerlijk gezegd dat deze ook niet-westers zijn.
Ik denk dat de westerse wereld zeg maar de "blanke" christenlijke wereld is, zeg maar.
Nog een allochtoon...quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:42 schreef TheDon18 het volgende:
Goh, zo zie je maar weer: de uitzondering bevestigd de regel.
Nog een Nederlandse leraar...quote:Op zondag 14 maart 2004 14:58 schreef Stupide het volgende:
Nog een allochtoon...![]()
En wtf doe je eigenlijk op een nederlands forum?quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
allachtonen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:57 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Als alle allachtonen er nou zo over dachten ruimt het lekker op.
No offence, hoor. Heb niks tegen allachtonen.
Alleen het type allachtoon dat alle regels en het integratiebeleid aan z'n laars lapt.
Sommige mensen moeten toch eerst eens even het topic lezen voor ze posten.quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:18 schreef bravo het volgende:
hallo, allochtoon. En bevalt het hier in nederland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |