Een geest verwante !quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Mijn ER, wat doe je![]()
Mot er zonodig weer voetbal uitgezonden worden vanavond, gaat ER niet door![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:18 schreef Heli0s het volgende:
Een geest verwante !
waarom gaat dat voetbal toch altijd voor op andere series / programma's? Alsof we allemaal graag naar een stelletje overbetaalde apies die achter een bal aan rennen willen kijken![]()
ziekenhuis seriequote:Op donderdag 11 maart 2004 11:25 schreef MallePall het volgende:
wtf is ER?
Omdat de wedstrijd actueel is en de serie totaal niet, die kan op elk willekeurig moment uitgezonden worden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:18 schreef Heli0s het volgende:
[..]
waarom gaat dat voetbal toch altijd voor op andere series / programma's?
Ja, absoluut, liefst nog meer dan 365 dagen per jaar.quote:Alsof we allemaal graag naar een stelletje overbetaalde apies die achter een bal aan rennen willen kijken![]()
NET 5 is een wijvenzender...quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:24 schreef Tha_T het volgende:
Is dat geen wijvenserie? Of ben ik nou in de war met Gilmore Girls?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
*noteert*quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:25 schreef rihago het volgende:
[..]
NET 5 is een wijvenzender...
echt.... mijn vriendin kijkt de hele avond net 5quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
*noteert*
Maar dat betekent toch niet dat heel nederland massaal er naar moet gaan zitten kijken, en hun ritueel er voor aanpassenquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:25 schreef DIGGER het volgende:
Omdat de wedstrijd actueel is en de serie totaal niet, die kan op elk willekeurig moment uitgezonden worden.
Ik geloof je wel hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:28 schreef rihago het volgende:
[..]
echt.... mijn vriendin kijkt de hele avond net 5
Aantal kijkers voetbal vs aantal kijkers ER.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:29 schreef Heli0s het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat heel nederland massaal er naar moet gaan zitten kijken, en hun ritueel er voor aanpassen
En meer dan 24 uur per dag als het ff kanquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:25 schreef DIGGER het volgende:
Ja, absoluut, liefst nog meer dan 365 dagen per jaar.
Ik heb wel Calcio 24 op de schotel, want als wij slapen, voetballen ze natuurlijk wel in Venezuela, China, Costa Rica etc.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En meer dan 24 uur per dag als het ff kan
ER is 10000x leuker dan voetbalquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:27 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Het was een geweldige wedstrijd.
En ER is toch een verwaarloosbare kutserie die per direct gebanned moet worden. Niet meer dan terecht dat er voetbal kwam, en in de rust Beavis and Butthead
naaah 10000^-1 doe maarquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:30 schreef Heli0s het volgende:
[..]
ER is 10000x leuker dan voetbal![]()
Er is een ontzettend kneuzerige serie voor wannabe-josti's.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:30 schreef Heli0s het volgende:
[..]
ER is 10000x leuker dan voetbal![]()
Zielig als je je afhankelijk bent van een tv-serie en zodra die niet uitgezonden wordt, je hele leven meteen overhoop ligt..quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Mijn ER, wat doe je![]()
Jij bent geen haar beter zandhapper, jij kijkt ook vanavondquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloez
Fucking voetbal zie je elke dagquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:15 schreef White_Wolf het volgende:
Zielig als je je afhankelijk bent van een tv-serie en zodra die niet uitgezonden wordt, je hele leven meteen overhoop ligt..
Nee.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Snap je mijn punt
Voetbal....zondagavond Engels-Duits voetbal op RTL5, en 20 champions league avonden op een jaar.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fucking voetbal zie je elke dag
ERniet.
Snap je mijn punt
Dit zijn niet de feiten, ER komt niet een jaar lang elke week,quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:42 schreef Mr_Wimpenny het volgende:
Erg hč? Geconfronteerd worden met de feiten...
Vertel...quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik kijk uit principiėle overwegingen sowieso geen tv.
Shit, shit, shit, ik wil ook geen voetbal, ik wil ERquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Mijn ER, wat doe je![]()
ER kun je ook elke dag zien, als je maar bereid bent de DVD ervan te kopen. Kun je de hele dag ER kijken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fucking voetbal zie je elke dag
ERniet.
Snap je mijn punt
Juistum! u snapt hetquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:46 schreef Werewolf het volgende:
Koop een seizoen ER op DVD en laat ons lekker LIVE voetbal kijken....
Ik heb al een computer.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vertel...
(mijn buren ook niet, maar ik weet eigenlijk niet eens waarom niet)
zekers.... helemaal mee eensquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:46 schreef Werewolf het volgende:
Koop een seizoen ER op DVD en laat ons lekker LIVE voetbal kijken....
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:31 schreef pluisje het volgende:
Ik zat er helemaal klaar voor
quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:57 schreef m021 het volgende:
Het gaat niet om ER alleen.
Het gaat er om dat die idiote publieke omroep, elke keer als een paar mannetjes zin hebben om achter een balletje aan te rennen, alle programma's cancelen om maar vooral dįt te kunnen uitzenden.![]()
![]()
* m021 vindt al jaren dat de publieke omroep een apart voetbalkanaal moet beginnen</span>
<span class="me">* m021 gaat daar binnenkort een (online) petitie voor starten
Precies!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:30 schreef RijstNatie het volgende:
stel je niet aan trut
hou je d'r buiten lulquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:30 schreef RijstNatie het volgende:
stel je niet aan trut
slechte taktiek...volgens mijn voetbaltrainer moet je de bal het werk laten doen. Dus het is niet de bedoeling om als een waus achter die bal aan te rennen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:57 schreef m021 het volgende:
.
<knip>
elke keer als een paar mannetjes zin hebben om achter een balletje aan te rennen
<knip>
Wat is er nou leuker dan een klaagtopic te openen eens in de 2 jaarquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bluezz er zijn ergere dingen in het leven, dat zou je moeten weten
Ja maar ik had t toch gekocht ghegheghehequote:Op donderdag 11 maart 2004 11:14 schreef Bluezz het volgende:
Mijn ER, wat doe je![]()
Juist. Voetbal is kut.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:18 schreef Heli0s het volgende:
[..]
Een geest verwante !
waarom gaat dat voetbal toch altijd voor op andere series / programma's? Alsof we allemaal graag naar een stelletje overbetaalde apies die achter een bal aan rennen willen kijken![]()
Helemaal niet Bloes, deze aflevering was geweldig.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Haha, omhoog geschopt...ik geef toe, een iets mindere aflevering misschien met die flashbacktoestanden...en een uur eerder, maar niet meer zo klagen nu hoor
Misschien volgende week weer
Yup, kwartfinale UEFA Cup tegen Newcastle, zit er weer helemaal klaar voor. Ik schrok me bijna de tering want de TV Gids gaf ER aan, gelukkig is die fout recht gezetquote:Op donderdag 8 april 2004 20:16 schreef Robertje het volgende:
Moet PSV voetballen?
Tja dan moet je maar geen ER kijken... En wanneer je ER kijkt pest jij iemand andersquote:Op donderdag 8 april 2004 20:20 schreef pluisje het volgende:
Jullie zijn gemeen, beetje zwangere vrouw pesten
Sowwyquote:Op donderdag 8 april 2004 20:20 schreef pluisje het volgende:
Jullie zijn gemeen, beetje zwangere vrouw pesten
En jij moet echt op gaan passen jaquote:Op donderdag 8 april 2004 20:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Yup, kwartfinale UEFA Cup tegen Newcastle, zit er weer helemaal klaar voor. Ik schrok me bijna de tering want de TV Gids gaf ER aan, gelukkig is die fout recht gezet
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:17 schreef Bluezz het volgende:
En jij moet echt op gaan passen ja![]()
Ik ben het eens met betreffende user.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:23 schreef Tiemie het volgende:
ER sucks anyway. dus het is volkomen terecht
![]()
liugt er ook aan of je hele leven overhoop ligt als je een wedstrijd van een stel overbtaalde mongolen mist.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:15 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Zielig als je je afhankelijk bent van een tv-serie en zodra die niet uitgezonden wordt, je hele leven meteen overhoop ligt..
Dat moet ik je nageven, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Vanavond heb je toch mogen genieten van de acteerprestaties van Gilles Veissičre
Woensdag Newcastle - PSVquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Jah, zwaai jij jezelf maar uit, volgende week is Ned 2 weer van ONS![]()
Ok dan heb je gelukquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:14 schreef Bluezz het volgende:
ER is op donderdag schat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |