ik denk om uiteindelijk grotere triceps te krijgen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:40 schreef davako het volgende:
Waarom wil je dit eigenlijk weten.
Dit is een goede methode, alleen is het ws. beter om wat meer over je hoofd heen te bewegen zodat je niet zo ver zakt met je arm.quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:39 schreef Matrixxx het volgende:
oefening voor triceps: (als ik het beetje kan uitleggen...)
gaan zitten, rechte rug, arm langs je hoofd (omhoog dus), dan je arm buigen en strekken, met je halter in je hand natuurlijk.
[afbeelding]
Hoe verder je het gewicht laat zakken, des te meer rek je de triceps. Lijkt me alleen maar een goede zaak hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Dit is een goede methode, alleen is het ws. beter om wat meer over je hoofd heen te bewegen zodat je niet zo ver zakt met je arm.
De meneer op het plaatje laat zijn arm helemaal zakken, maar in mijn ervaring is een hoek van 90' genoeg.
Omdat alleen de biceps trainen weinig zin heeft. Triceps zie je veel sneller als je ze traint. de tricep zorgt voor een groot gedeelte voor de vormquote:Op donderdag 11 maart 2004 09:40 schreef davako het volgende:
Umh op veel verschillende manieren. De beste is denk ik.
Naast je bed een stoel neerzetten. Je voeten op de stoel zetten en je handen op de bedrand. En dan de hele tijd helemaal naar beneden met je kont. Dat jenet niet de grond raakt en dan weer omhoog. Train je hem met je eigen lichaamsgewicht. En gewoon push-ups. Waarom wil je dit eigenlijk weten.
Omdat je bijna alles thuis kunt doen (spaart geld uit). En ik voetbal al (en in de zomer ook nog eens tenissen) dat vind ik genoeg. En ik ben tevreden met bijna alles. Alleen mijn (onder)armen wil ik wel wat gespierder.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:32 schreef Mr.J het volgende:
Waarom ga je niet naar een sportschool?
Je zegt zelf dat je je armen wel mooi qua vorm wilt hebben. De rest van je lichaam niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |