abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17638915
Ik heb een vraagje hoe kun je thuis het beste je triceps trainen?

Ik heb thuis alleen maar een kleine halter beschikking dus iemand nog ideen?

O en boksen tegen een bokszak (80 kg en 130 cm lang) voor welke spieren heeft dat zin?

Alvast bedankt
pi_17638948
triceps..
pi_17638956
triceps zitten toch achter je biceps?
pi_17639004
oefening voor triceps: (als ik het beetje kan uitleggen...)
gaan zitten, rechte rug, arm langs je hoofd (omhoog dus), dan je arm buigen en strekken, met je halter in je hand natuurlijk.
fotografie FTW
  donderdag 11 maart 2004 @ 09:40:47 #5
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_17639016
Umh op veel verschillende manieren. De beste is denk ik.

Naast je bed een stoel neerzetten. Je voeten op de stoel zetten en je handen op de bedrand. En dan de hele tijd helemaal naar beneden met je kont. Dat jenet niet de grond raakt en dan weer omhoog. Train je hem met je eigen lichaamsgewicht. En gewoon push-ups. Waarom wil je dit eigenlijk weten.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
  donderdag 11 maart 2004 @ 09:43:07 #6
18999 Botter17
http://www.botter17.nl
pi_17639036
Zet 2 stoelen met wat ruimte er tussen tegenover elkaar. leg je benen op de ene en zet je armen op de andere. zorg dat je armen achter je rug staan. Doe een dip. dus laat je kont zakken tussen de twee stoelen en kom weer omhoog. Je kunt dit nog verzwaren dor gewichten op je buik te leggen.
www.botter17.nl. Zin, onzin en veel mooie foto's!!!!
pi_17639058
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 09:40 schreef davako het volgende:
Waarom wil je dit eigenlijk weten.
ik denk om uiteindelijk grotere triceps te krijgen.
pi_17639349
Aardig plaatje, maar je moet niet verder gaan dan 90 graden.

Bench dips zijn thuis makkelijk uit te voeren (wat Davako en Botter al zeggen). Zorg wel dat je je borst naar voren gooit, anders hang je in je schouders en dat is niet de bedoeling.
  donderdag 11 maart 2004 @ 10:32:37 #10
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_17639739
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 09:39 schreef Matrixxx het volgende:
oefening voor triceps: (als ik het beetje kan uitleggen...)
gaan zitten, rechte rug, arm langs je hoofd (omhoog dus), dan je arm buigen en strekken, met je halter in je hand natuurlijk.
[afbeelding]
Dit is een goede methode, alleen is het ws. beter om wat meer over je hoofd heen te bewegen zodat je niet zo ver zakt met je arm.

De meneer op het plaatje laat zijn arm helemaal zakken, maar in mijn ervaring is een hoek van 90' genoeg.
pi_17639782
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 10:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:

[..]

Dit is een goede methode, alleen is het ws. beter om wat meer over je hoofd heen te bewegen zodat je niet zo ver zakt met je arm.

De meneer op het plaatje laat zijn arm helemaal zakken, maar in mijn ervaring is een hoek van 90' genoeg.
Hoe verder je het gewicht laat zakken, des te meer rek je de triceps. Lijkt me alleen maar een goede zaak hoor
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_17639833
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 09:40 schreef davako het volgende:
Umh op veel verschillende manieren. De beste is denk ik.

Naast je bed een stoel neerzetten. Je voeten op de stoel zetten en je handen op de bedrand. En dan de hele tijd helemaal naar beneden met je kont. Dat jenet niet de grond raakt en dan weer omhoog. Train je hem met je eigen lichaamsgewicht. En gewoon push-ups. Waarom wil je dit eigenlijk weten.
Omdat alleen de biceps trainen weinig zin heeft. Triceps zie je veel sneller als je ze traint. de tricep zorgt voor een groot gedeelte voor de vorm
  donderdag 11 maart 2004 @ 12:32:33 #13
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_17641741
Waarom ga je niet naar een sportschool?

Je zegt zelf dat je je armen wel mooi qua vorm wilt hebben. De rest van je lichaam niet?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_17642493
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 12:32 schreef Mr.J het volgende:
Waarom ga je niet naar een sportschool?

Je zegt zelf dat je je armen wel mooi qua vorm wilt hebben. De rest van je lichaam niet?
Omdat je bijna alles thuis kunt doen (spaart geld uit). En ik voetbal al (en in de zomer ook nog eens tenissen) dat vind ik genoeg. En ik ben tevreden met bijna alles. Alleen mijn (onder)armen wil ik wel wat gespierder.
En misschien ook nog wat bredere schouders. Iemand tips?
  donderdag 11 maart 2004 @ 14:15:06 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_17643892
Verder in het centrale fitness of bodybuildingtopic.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')