ik voelde me behoorlijk lullig toen ik me helemaal dood schrok en barry heel droog hem neerschootquote:maar als jill kan je tenminste nog terugrennen als een gillend schoolmeisje
DIE VAN MIJ WAS LEKKER 1 MINUUT EERDER!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:17 schreef rockstah het volgende:
hé precies tegelijk, maar de mijne heeft een afgerukte puber titel
watje, een beetje bikkel gaat nu lekker resident evil spelen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:19 schreef capibar het volgende:
ik ga maar es slapen...
daarvoor is slowchat ehquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:31 schreef Khadgar het volgende:
Gasten, ooit gehoord van MSN? Dit soort gezeik is fucking irritant.
Nee, slowchat hoeft zich niet te beperken tot 2 mensen. Het moet juist wat algemener zijn zodat er meer mensen aan kunnen meedoen. Jullie kunnen beter MSN gaan gebruikenquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:11 schreef capibar het volgende:
[..]
daarvoor is slowchat eh
ik kan er ook niks aan doen dat er geen andere mensen reagerenquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, slowchat hoeft zich niet te beperken tot 2 mensen. Het moet juist wat algemener zijn zodat er meer mensen aan kunnen meedoen. Jullie kunnen beter MSN gaan gebruiken
het gaat over slowchat.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:19 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Maar gaat dit nou over slowchatten over RE of in het algemeen?
Het is de vaste GAM slowchat.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:19 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Maar gaat dit nou over slowchatten over RE of in het algemeen?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:24 schreef capibar het volgende:
maar weet iemand nou wtf ik bij crystal cronicles moet doen, ik loop maar wat rond met allemaal vage zooi om he heen enzo.
dat spel is echt verwarrend.
Subtiel, noot, subtiel...quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog nooit RPG's gespeeld
![]()
Ken je uberhaupt wel engels?
JA NATUURLIJK KEN IK WEL ENGELS, en ik heb meerdere rpg's uitgespeeld zonder walktrough.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog nooit RPG's gespeeld
![]()
Ken je uberhaupt wel engels?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:27 schreef capibar het volgende:
[..]
JA NATUURLIJK KEN IK WEL ENGELS, en ik heb meerdere rpg's uitgespeeld zonder walktrough.
alleen dit spel is heel vaag.
ze laten een introfilmpje zien waar je helemaal niks uit kan opmaken (paar gasten rijden een stukje in een huifkar)
en dan pleuren ze je in een dorp neer en niemand wil iets tegen je zeggen, ze zeggen allemaal "good luck with your journey" en dan loop ik maar een beetje rond enzo, en dan kom ik ineens op de worldmap maar daar staan alleen maar plaatsen waar ik geen hol te doen heb.
en er zitten allemaal vage dingen op mijn hoofd enzo...
zou best kunnen, is dat die gast op dat strand?quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*zucht*
Heb je Stiltzkin al gesproken?
ik mocht er wel eentje knippen en een ander kleurtje geven in die grotquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, hij legt je alles uit. EN het is geen "gast" het is een Moogle
hoe kwam ik daar ookalweer?quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
begin maar ff overnieuwquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:41 schreef capibar het volgende:
[..]
hoe kwam ik daar ookalweer?
moet ik dat vage filmpje weer zienquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
begin maar ff overnieuw![]()
Je kan het spel beter weer verkopen. Je bent het zo ECHT niet waardquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:49 schreef capibar het volgende:
[..]
moet ik dat vage filmpje weer zien![]()
of stuur hem belangeloos naar mijquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan het spel beter weer verkopen. Je bent het zo ECHT niet waard
mijn broertje heeft hem gekochtquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan het spel beter weer verkopen. Je bent het zo ECHT niet waard
Mooglequote:Op donderdag 11 maart 2004 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
als dat die pluizige beesten zijn zijn moogles okay.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:53 schreef gieling het volgende:
[..]
Moogle
Het niveau is weer toegenomen zie ikquote:
dat ding in roy zijn avatar lijkt trouwens ook wel een beetje op een mooglequote:Op donderdag 11 maart 2004 15:57 schreef Lexie het volgende:
[..]
Het niveau is weer toegenomen zie ik. Roy laat even al zijn frustraties van het afgelopen jaar gaan
.
Zo vriendelijk ziet deze moogle er trouwens niet uit.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:09 schreef capibar het volgende:
[..]
dat ding in roy zijn avatar lijkt trouwens ook wel een beetje op een moogle![]()
volgens mij heb ik iets heel erg doms gezegtquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nogal jaquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:18 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens mij heb ik iets heel erg doms gezegt
nee klum is mooi wou je zeggenquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klum > ElectraCarmen Electra vind ik maar een lelijk biggetje
quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godverquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:40 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]
Damn, je bent echt gay.quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Carmen Electra vind ik maar een lelijk biggetje
Ik heb hier op de serer nude pics staan, hebben???quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GodverWilde jij niet toevallig ook mod worden?
ik welquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:48 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik heb hier op de serer nude pics staan, hebben???
ja, heeft ie zichzelf erbij geplakt met photoshop ckerquote:Op donderdag 11 maart 2004 17:56 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik wel![]()
een plastic biggetje....quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
hmm laat dan maarquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, heeft ie zichzelf erbij geplakt met photoshop cker
Hoe weten ze het toch altijdquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:44 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, heeft ie zichzelf erbij geplakt met photoshop cker
het beste kado denk ik wat roy gekregen heeftquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:47 schreef gieling het volgende:
1 smsje van mij, telt dat ook?
+1 inzichtvolquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:48 schreef Tain het volgende:
[..]
het beste kado denk ik wat roy gekregen heeft![]()
Ok,quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:53 schreef mordradead het volgende:
heedaggla (als je hier tenminste kijkt) ik wil wel ff zeggen dat de xbox veel beter stof op kan vangen (qua oppervlak enzo) en begrijpend lezen kan lukken maar dan moet je het wel willen
oke danquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ok,.
hij heeft al een smsje van gieling gehad, daar kan ik toch niet aan tippen, dus helaas krijgt roy niks van mij....quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
oke danik heb roy nog niet eens gefeliciteerd, bij deze dan
van mij krijgt hij een virtuele xbox
zal ie blij mee zijn
Ik ook, kunnen we samen op zoekquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:27 schreef Tain het volgende:
[..]
hij heeft al een smsje van gieling gehad, daar kan ik toch niet aan tippen, dus helaas krijgt roy niks van mij....
* Tain moet een nieuwe telefoon, mijn nokia 7650 is brakn
Ik moet ook even wachten op de studiefinancieringquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:34 schreef Tain het volgende:
ik heb al een nieuwe op het oog
[afbeelding]
moet alleen wachten tot ik mijn geld gestort heb gekregen, want ze versturen het alleen onder rembours en ik sta een beetje rood
TIP: als jij je telefoon in je broekzak transporteert, deze NIET nemen. De antenne is zo kut ingericht dat het bereik wegvalt en dat je niet gebelt kunt worden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:35 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik moet ook even wachten op de studiefinanciering
[afbeelding]
Mwah, zal toch wel meevallen? In welk gat woon je?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:02 schreef Khadgar het volgende:
[..]
TIP: als jij je telefoon in je broekzak transporteert, deze NIET nemen. De antenne is zo kut ingericht dat het bereik wegvalt en dat je niet gebelt kunt worden.
7650 lijkt mij juist een mooie telefoonquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:27 schreef Tain het volgende:
[..]
hij heeft al een smsje van gieling gehad, daar kan ik toch niet aan tippen, dus helaas krijgt roy niks van mij....
* Tain moet een nieuwe telefoon, mijn nokia 7650 is brak
mijn zus heeft een sony ericsson t100 jaja een prepaid en zij betaalt per maand ook ongveer 40 euro per maand aan bellen en sms'en (ik ben haar nu een abbo met xbox aan het aansmerenquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:48 schreef capibar het volgende:
ik heb een 3210
al die mensen lachen me uit.
maar zij betalen 40 euro per maand.
en ik? ik betaal misschien 10 euro in de 3 maanden ofzo
tis ook een mooie telefoon alleen de helft van mijn toetsenbord doet het niet meerquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:36 schreef mordradead het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 21:27 schreef Tain het volgende:
[..]
* Tain moet een nieuwe telefoon, mijn nokia 7650 is brak</div></blockquote> 7650 lijkt mij juist een mooie telefoon
*geen mobiele telefoon meer heeft*
je zit weer op verkeerde accountquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:56 schreef Together-Alone het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 22:36 schreef mordradead het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 21:27 schreef Tain het volgende:
[..]
* Tain moet een nieuwe telefoon, mijn nokia 7650 is brak</div></blockquote> 7650 lijkt mij juist een mooie telefoon
*geen mobiele telefoon meer heeft* </div></blockquote> tis ook een mooie telefoon alleen de helft van mijn toetsenbord doet het niet meer
ja forum werkt niet goed met inloggen en posten op een andere accountquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:57 schreef mordradead het volgende:
*geen mobiele telefoon meer heeft* </div></blockquote> tis ook een mooie telefoon alleen de helft van mijn toetsenbord doet het niet meer</div></blockquote> je zit weer op verkeerde accountmaar idd das best wel klote is dat niet goedkoop te fixe ofzo
raar eigenlijk, dat mensen dat zo nodig hebben...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
mijn zus heeft een sony ericsson t100 jaja een prepaid en zij betaalt per maand ook ongveer 40 euro per maand aan bellen en sms'en (ik ben haar nu een abbo met xbox aan het aansmeren)
jij hebt vast nog geen vriendinquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:59 schreef capibar het volgende:
[..]
raar eigenlijk, dat mensen dat zo nodig hebben...
ALS ik moet bellen doe ik dat gewoon emt de huistelefoon (maar ik bel nooit, hoogstens 1 iemand per maand ofzo)
mijn mobiel heb ik ook alleen zodat mijn ouders me kunnen bereiken, of voor als ik een lekke band heb ofzo.
lol nee, dan weet je wel beterquote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:45 schreef Tain het volgende:
[..]
jij hebt vast nog geen vriendin
net alsof ik dan de hele dag wel belquote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:45 schreef Tain het volgende:
[..]
jij hebt vast nog geen vriendin
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
aaaaaaaaaaahhhh!!! wat zielug!!!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:! Kan je nog wel rukken dan?
Eyetoy en Dance Dance Revolutionquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:! Kan je nog wel gamen dan?
God have just bless youquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:48 schreef pkwarts het volgende:
ik ben rechts![]()
Ik ga nu taart etenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:50 schreef Lexie het volgende:
*burp*
4 krentenbollen is nog best een stevige lunch.
Bewaar een stukje wil jequote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga nu taart eten
Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga nu taart eten
ik heb 3 saucijnzenbroodjes op, heerlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:50 schreef Lexie het volgende:
*burp*
4 krentenbollen is nog best een stevige lunch.
snelle reactie lex.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:13 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens.
hoe oud wordt je ?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga nu taart eten
hoe kan je internetten?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:06 schreef pkwarts het volgende:
mijn linker arm zit in het gips.![]()
![]()
![]()
oftewel: of jullie allemaal aaaaaaaaaaahhhh!!! wat zielug!!! willen zeggen![]()
ik type (ook) met 10 vingersquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:16 schreef capibar het volgende:
[..]
hoe kan je internetten?
gaat heel traag zeker met een hand
ik had een tijdje terug mijn pols gebroken, toen duurde het een minuut voordat ik iets had ingetypt
(ik ben een rasechte tweehandtyper)
Juist, Jacob van........ 40, Utrechtquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was gister jarig![]()
22 nu trouwensKado's naar het bekende adres
laat me eens raden wie daar woont, nee ff serieus stuur het maar naar mijquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:17 schreef gieling het volgende:
[..]
Juist, Jacob van........ 40, Utrecht
ik ook alweer in november ik ben al aan het aftellenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:56 schreef gieling het volgende:
Ik ook
Over zo'n 8 maanden
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 23:00 schreef gieling het volgende:
En dan word je zeker 24 toch?
Maar iig al gefeli!
is het spel nu alweer 'uit'?! duurt ook niet lang zo'n hypequote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:33 schreef Xrenity het volgende:
Wisten jullie al dat BF Vietnam 'uit' is?
Wat?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 10:02 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
ik weet ieder geval al 2 dingen wat ik krijg dus dat scheelt al
nvm, dan wordt notorious boosquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:04 schreef HomerJ het volgende:
IS ie al uit??????????????
ik zal zo even kijken, maar ik dacht pas latear deze week
Crystal xbox van mezelfquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:09 schreef gieling het volgende:
[..]
Wat?
Oh, ben jij ook al zo'n schraper?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:19 schreef Xrenity het volgende:
[..]
nvm, dan wordt notorious boos
euhm, ff on-topic
Samus is een meisje heh
cool!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Crystal xbox van mezelf
en alle Harry Potter boeken in hardcover collector's edition
Ik wilde je persoonlijk via msn feliciteren, maar je was er nietquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik was gister jarig![]()
22 nu trouwensKado's naar het bekende adres
films heb ik al en de boeken staan ingeseald op de plank hierquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:51 schreef gieling het volgende:
Heb je de films al?
volgens die site 299quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:30 schreef Tain het volgende:
199,00
http://www.xbox.com/nl-nl/hardware/crystalconsole.htm
Luister eens op NL standquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:55 schreef Tain het volgende:
[..]
films heb ik al en de boeken staan ingeseald op de plank hier
waar zie jij 299 staan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:11 schreef capibar het volgende:
[..]
volgens die site 299
en de normale kost 199 he?
quote:Gemaakt door
Microsoft
Releasedatum
19 maart 2004
Prijs
¤ 199,00
Neuh snap ik niks meer van al die namenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:14 schreef gieling het volgende:
[..]
Luister eens op NL stand
raart, ik dacht toch echt dat er net 299 stondquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:16 schreef Tain het volgende:
[..]
waar zie jij 299 staan?
[..]
komop, ff tot dat dirk (ghhhh, Dudley) voorbij isquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Neuh snap ik niks meer van al die namen![]()
goh, wie zou die stem nou hebben ingesprokenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:18 schreef gieling het volgende:
[..]
komop, ff tot dat dirk (ghhhh, Dudley) voorbij is
Nou, raad eens?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:19 schreef capibar het volgende:
[..]
goh, wie zou die stem nou hebben ingesproken
kan nu niet kijken, mijn vriendin is Buffy aan het kijkenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:18 schreef gieling het volgende:
[..]
komop, ff tot dat dirk (ghhhh, Dudley) voorbij is
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:30 schreef rockstah het volgende:
praatjes vullen geen gaatjes gieling.
Ik erger me alleen dood aan die totaal nutteloze opkrik posts van hemquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:51 schreef Tain het volgende:
lief zijn tegenelkaar
je bent niet de enige hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:56 schreef gieling het volgende:
[..]
Ik erger me alleen dood aan die totaal nutteloze opkrik posts van hem
zullen we hem dan met zijn allen in elkaar "rammen"quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:59 schreef Tain het volgende:
[..]
je bent niet de enige hoor
shoarma gegeten en Buffy aan het kijkenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
zullen we hem dan met zijn allen in elkaar "rammen"![]()
maar oke, wat hebben jullie net gedaan mensen??
rond 8 uur??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:17 schreef gieling het volgende:
Eten
2 waarom zouden wij er problemen mee hebben als je vrienden er ook geen problemen mee hebbenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:26 schreef gieling het volgende:
1. Wie zegt dat er geen andere mensen bij zijn?
2. Problemen mee?
precies!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:32 schreef Tain het volgende:
[..]
2 waarom zouden wij er problemen mee hebben als je vrienden er ook geen problemen mee hebben![]()
zoek je ruzie?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:26 schreef gieling het volgende:
2. Problemen mee?
1. de vader van de melkboers tantes kapperquote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:26 schreef gieling het volgende:
2. Problemen mee?
ben je opgefokt van resident evil ofzo?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 20:48 schreef rockstah het volgende:
[..]
zoek je ruzie?
quote:rockstah zegt:
jack! you come back! just like old days, we kill everybody!
Lynyrd Skynyrd eet een augurk zegt:
there's tofu stuck in my teeth!
rockstah zegt:
no! i'm a man of peace, i'm done killing, i want to rase a family!
THATS IT TIM, THEY'VE GOT YOUR FAMILY
rockstah zegt:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
NOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
he sjaak
die wou ik doen
rockstah zegt:
THEY'VE GOT YOUR WIFE!
BUT I'M NOT MARRIED!!!!
rockstah zegt:
YOU ARE NOW!
TO AMERICA!!!!
get over je resident evilquote:Op zondag 14 maart 2004 00:13 schreef capibar het volgende:
[..]
ben je opgefokt van resident evil ofzo?
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:36 schreef capibar het volgende:
goh, het is zaterdag avond, wat zal ik eens gaan doen?
[..]
quote:Lynyrd Skynyrd eet een augurk zegt:
kgaffvicecity spelen
ik heb net ook nog beavis and butthead gekekenquote:Op zondag 14 maart 2004 00:40 schreef rockstah het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:36 schreef capibar het volgende:
rockstah zegt:
jack! you come back! just like old days, we kill everybody!
there's tofu stuck in my teeth!
rockstah zegt:
no! i'm a man of peace, i'm done killing, i want to rase a family!
THATS IT TIM, THEY'VE GOT YOUR FAMILY
rockstah zegt:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
NOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
he sjaak
die wou ik doen
rockstah zegt:
THEY'VE GOT YOUR WIFE!
BUT I'M NOT MARRIED!!!!
rockstah zegt:
YOU ARE NOW!
TO AMERICA!!!!
quote:Op zondag 14 maart 2004 11:49 schreef gieling het volgende:
ok, wilt u dan onder het contract uw handtekening zetten?quote:Op zondag 14 maart 2004 15:33 schreef gieling het volgende:
We zijn het er iig over eens dat het niet leuk was
wel eerst goed de kleine lettertjes lezen!!!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 15:42 schreef capibar het volgende:
[..]
ok, wilt u dan onder het contract uw handtekening zetten?
[afbeelding]
nee joh, dat hoeft helemaal nietquote:Op zondag 14 maart 2004 16:03 schreef mordradead het volgende:
[..]
wel eerst goed de kleine lettertjes lezen!!!!!
gaat het al tijden niet meer, af en toe bij vlagen wel....quote:Op zondag 14 maart 2004 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit gaat echt nergens meer over
waarover moeten we het dan hebben?quote:Op zondag 14 maart 2004 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik baal ervanZo hoeft er voor mij geen slowchat topic meer te zijn in GAM...
Waar heb jij het hele weekend uitgehangenquote:Op zondag 14 maart 2004 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik baal ervanZo hoeft er voor mij geen slowchat topic meer te zijn in GAM...
In ieder geval niet van die kuttige msnposts waarin niks nuttigs wordt gezegd, en waaruit totaal geen interesse blijkt voor je medeusers.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:58 schreef capibar het volgende:
[..]
waarover moeten we het dan hebben?
over games kunnen we al in al die andere topics praten.
ok, dan weet ik geen onderwerp.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:06 schreef Lexie het volgende:
[..]
In ieder geval niet van die kuttige msnposts waarin niks nuttigs wordt gezegd, en waaruit totaal geen interesse blijkt voor je medeusers.
Hé IK ben hier degene die goed kan slijmenquote:Op zondag 14 maart 2004 17:04 schreef Lexie het volgende:
[..]
Waar heb jij het hele weekend uitgehangen. Ik mis je inspirerende aanwezigheid op msn
.
Het niveau mag idd wel wat hogerquote:Op zondag 14 maart 2004 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij had z'n eigen feest achtig iets en zondag werk ie altijd, weet je dat nog nietquote:Op zondag 14 maart 2004 17:04 schreef Lexie het volgende:
[..]
Waar heb jij het hele weekend uitgehangen. Ik mis je inspirerende aanwezigheid op msn
.
de nederlandse idols zuigt zowiezo. Bij de amerikaanse versie gaan er echt alleen maar mensen door die echt kunnen zingen en niet zoals hier dat er 8 mensen van de 10, die in die finale staan, niet kunnen zingenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:53 schreef gieling het volgende:
En 'Idols - The day after' is uitmelking van een succes, en ook nog eens slechte uitmelking
Weet je wat het is, ze kunnen wel leuk en aardig zingen enzo, maar ze hebben niks speciaals wat de supertalenten juist hebben, daarom worden die vanzelf ontdekt, en niet door zo'n programma.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:06 schreef Tain het volgende:
[..]
de nederlandse idols zuigt zowiezo. Bij de amerikaanse versie gaan er echt alleen maar mensen door die echt kunnen zingen en niet zoals hier dat er 8 mensen van de 10, die in die finale staan, niet kunnen zingen
ik heb het gezien, echt slaapverwekkendquote:Op zondag 14 maart 2004 22:53 schreef gieling het volgende:
En 'Idols - The day after' is uitmelking van een succes, en ook nog eens slechte uitmelking
ik kijk niet naar idols, wat een kutprogramma zegquote:Op zondag 14 maart 2004 23:09 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb het gezien, echt slaapverwekkend![]()
ik keek gister ook alleen omdat ik perongeluk was blijven zitten na weekend milionaits.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:11 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik kijk niet naar idols, wat een kutprogramma zeg
quote:heb respect voor de wasberen in zuid-oost china die morgen misschien geen borrelnootjes kunnen eten omdat de borrelnootjes productie daar is verboden.
zo kunnen de wasberen niet het productieafval opeten, en omdat ze te lui zijn om zelf eten te gaan zoeken zullen ze misschien wel moeten gaan jagen!
zet daarom een B voor je naam (voor borrelnootjes) en stuur dit bericht naar iedereen door die online is in je lijst
Wanneer komt de special edition van de biografie uit?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:25 schreef gieling het volgende:
[..]
Hij had z'n eigen feest achtig iets en zondag werk ie altijd, weet je dat nog niet
Hij is nog steeds de bomquote:Op maandag 15 maart 2004 00:03 schreef Khadgar het volgende:
[afbeelding]
Klokje gemaakt. Morgen nog wat functies er in coden.
* onschuldig isquote:Op maandag 15 maart 2004 08:59 schreef Guusie het volgende:
Dammitt ik krijg om de seconden een virusWIE ZIT MIJ TE BESTOKEN
Anders zou hij ze toch niet zienquote:Op maandag 15 maart 2004 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
* onschuldig is
heb je zelf een virusscanner draaien?
quote:Op maandag 15 maart 2004 00:03 schreef Khadgar het volgende:
[afbeelding]
Klokje gemaakt. Morgen nog wat functies er in coden.
Kutklok. Loopt nu al 13 seconden achter. Of dit constant blijft weet ik pas vanavond/morgen, maar anders word het calibreren...quote:Op maandag 15 maart 2004 09:47 schreef gieling het volgende:
[..]
![]()
dat is niks, mijn klok staat nu op 18:24quote:Op maandag 15 maart 2004 10:31 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Kutklok. Loopt nu al 13 seconden achter. Of dit constant blijft weet ik pas vanavond/morgen, maar anders word het calibreren...
McAfeequote:Op maandag 15 maart 2004 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
* onschuldig is
heb je zelf een virusscanner draaien?
ik ook johquote:Op maandag 15 maart 2004 15:58 schreef Lexie het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger echt bang voor.
wel duhquote:Op maandag 15 maart 2004 18:10 schreef Guusie het volgende:
Damn, wat ben ik een mietje!
Tijgerbalsem op je zak smeren schijnt te helpen...quote:Op maandag 15 maart 2004 18:10 schreef Guusie het volgende:
Damn, wat ben ik een mietje! heb Zaterdag avond getennisd en ik heb nog spier pijn
Wel als je micheal jackson nummers wilt zingen jahquote:Op maandag 15 maart 2004 18:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Tijgerbalsem op je zak smeren schijnt te helpen...
waarom ga je op zaterdag avond uberhaupt tenissenquote:Op maandag 15 maart 2004 18:10 schreef Guusie het volgende:
Damn, wat ben ik een mietje! heb Zaterdag avond getennisd en ik heb nog spier pijn
misschien is ie gedwongenquote:Op maandag 15 maart 2004 18:55 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom ga je op zaterdag avond uberhaupt tenissen
Gedwongen ja, ik kon niet anders!quote:Op maandag 15 maart 2004 18:55 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom ga je op zaterdag avond uberhaupt tenissen
nee, iddquote:Op maandag 15 maart 2004 19:29 schreef HomerJ het volgende:
Niet iedereen heeft een date capibar
quote:Op maandag 15 maart 2004 20:04 schreef gieling het volgende:
[..]
nee, idd
je moet je UI aanpassen.....quote:Op maandag 15 maart 2004 20:43 schreef Tain het volgende:
[..]
![]()
ik had een date met me caviaquote:Op maandag 15 maart 2004 19:29 schreef HomerJ het volgende:
Niet iedereen heeft een date capibar
Cavia's zijn de bomquote:Op maandag 15 maart 2004 21:07 schreef capibar het volgende:
[..]
ik had een date met me cavia![]()
volgens mij had ik vroeger ook een russische dwerghamster.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:38 schreef mordradead het volgende:
khadgar hoe staat het met je tap IA???? btw vroegah had ik een russische dwerg hamster, dat was een besten een want ooit een keer een heel end naar beneden geflikkerd en hij leefde nog
Men heeft kennelijk geen behoefte aan bier materiaal.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:38 schreef mordradead het volgende:
khadgar hoe staat het met je tap IA???? btw vroegah had ik een russische dwerg hamster, dat was een besten een want ooit een keer een heel end naar beneden geflikkerd en hij leefde nog
poesjes bedoel je?quote:Op maandag 15 maart 2004 23:36 schreef rockstah het volgende:
ik heb deux pezen
dan moet je zo'n grolsch tap kopen (helaas niet gekoeld enzo) maar die kosten maar 40 euroquote:Op maandag 15 maart 2004 23:15 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Men heeft kennelijk geen behoefte aan bier materiaal.
tuulijk wel, snoetsie en rajaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:21 schreef rockstah het volgende:
nee die heb ik helaas niet
ja, maar dan heb je natuurlijk niet het "tap" gevoel hequote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:09 schreef Tain het volgende:
ben je goedkoper uit met kratten lijkt me....
Maar wel een legere portemonnee gevoelquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:29 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, maar dan heb je natuurlijk niet het "tap" gevoel he
heet hij bennie?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:16 schreef HomerJ het volgende:
Mijn hond:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook nog een kat maar daar heb ik zo geen foto's van
nee de ikeakast die erachter staatquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:27 schreef capibar het volgende:
[..]
heet hij bennie?
ik merk dat de pics het bij jou niet doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:04 schreef gieling het volgende:
[..]
nee de ikeakast die erachter staat
pics doen het hier btw niet
volgens mij heet ie hendrik de graafquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:32 schreef capibar het volgende:
[afbeelding]
tadaaaa
ik kon even niet meer bij de orginele foto, dus dan maar zo.
nu mogen jullie raden hoe mijn hond heet
DaT I$ nIeT GoEd hAh4hAh4 KiJk eNs nAr d3 FiLeNaMe!1!!1!!!1111!!!!1!! HiHi lOlquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
volgens mij heet ie hendrik de graaf
dan heet ie picserver.JPG gijsquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:24 schreef capibar het volgende:
[..]
DaT I$ nIeT GoEd hAh4hAh4 KiJk eNs nAr d3 FiLeNaMe!1!!1!!!1111!!!!1!! HiHi lOl
OjUhE DaT HeFt pIc$eRv3r z3k3r zElF WeR VeRaNdErT1!!11! HiHi lOl dUzZquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:33 schreef gieling het volgende:
[..]
dan heet ie picserver.JPG gijs
graaaaaaaaapje...............quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:41 schreef Guusie het volgende:
grrhou zut alors eens op met dat stomme breezer gepraat doe dat maar over msn ofzo
iddquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:41 schreef Guusie het volgende:
grrhou zut alors eens op met dat stomme breezer gepraat doe dat maar over msn ofzo
*eenschquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:41 schreef Guusie het volgende:
stel je niet zo aan, huiliequote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:23 schreef mordradead het volgende:
dat worden toch niet onze nieuwe mods he, een beetje Br3ez4h praten hiero dat kenniet en trouwens capibar als jij je sig en ondertitel ff omkeert en dan achter elkaar leest klinkt het wat beter. Genoeg voor vandaag
niks aanstelleritus dit is een principe kwesite breezers kijken doe je maar op schoo, breezers pesten ookquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:36 schreef rockstah het volgende:
[..]
stel je niet zo aan, huilie
mijn ondertitel slaat ook op mijn sig.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:23 schreef mordradead het volgende:
dat worden toch niet onze nieuwe mods he, een beetje Br3ez4h praten hiero dat kenniet en trouwens capibar als jij je sig en ondertitel ff omkeert en dan achter elkaar leest klinkt het wat beter. Genoeg voor vandaag
maar rockstah en ik worden er nog het meest van beschuldigtquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:30 schreef mordradead het volgende:
ik beschuldig iedereen ervan dat ie mod wordt totdat er duidelijkheid is
ja, das khadgars schuld hequote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:46 schreef capibar het volgende:
[..]
maar rockstah en ik worden er nog het meest van beschuldigt
dat was zo'n geweldig mooie ochtendzon in de zomer...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:38 schreef HomerJ het volgende:
Die onderste![]()
![]()
je had bij die bovenste de flits aan moeten zetten, sjaak.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:59 schreef rockstah het volgende:
beetje brak maar ja, ze heersen nog steeds
[afbeelding]
[afbeelding]
gewoon niet bewegen en het was ook gelukt, maar flits aan en lagere sluitertijd was beter geweestquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:04 schreef capibar het volgende:
[..]
je had bij die bovenste de flits aan moeten zetten, sjaak.
de bovenste is snoetsie, en de onderste raja toch?
dat had ook gekunt ja, maar dan had hij een stabiele ondergrond moeten kiezen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:09 schreef Tain het volgende:
[..]
gewoon niet bewegen en het was ook gelukt, maar flits aan en lagere sluitertijd was beter geweest
och ja natuurlijk, helemaal vergetenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:04 schreef capibar het volgende:
[..]
je had bij die bovenste de flits aan moeten zetten, sjaak.
of niet, lijkt erop of hij de cube spellen van het bureau wil afduwen om zo bij de xbox spellen te komenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:50 schreef HomerJ het volgende:
Poes die van gamecube spellen houd![]()
![]()
OMGquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:48 schreef rockstah het volgende:
[..]
och ja natuurlijk, helemaal vergetenik dacht al.
tis ook altijd donker op me kamer
maar goed, verbeterde versie's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:rockstah zegt:
hmm, schpeckneck is mod geworden
B Lynyrd Skynyrd eet een augurk zegt:
van wat?
rockstah zegt:
gam
ik dacht dat wij dat zouden worden!!!!!!!
rockstah zegt:
ehm.....
rockstah zegt:
dude
rockstah zegt:
we hebben niet eens gecoliciteerd
oja
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:11 schreef capibar het volgende:
[..]
en vervolgens gaat schijten op die spellenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:52 schreef Tain het volgende:
[..]
of niet, lijkt erop of hij de cube spellen van het bureau wil afduwen om zo bij de xbox spellen te komen
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:18 schreef HomerJ het volgende:
[..]
en vervolgens gaat schijten op die spellen
quote:B Lynyrd Skynyrd eet een augurk zegt:
Ontsnapte koe zaait paniek in Roggel
wie de fuck woont nou in roggel?
rockstah zegt:
mijn oom
....................
dat meen je niet
rockstah zegt:
nee dat meen ik idd niet
daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:43 schreef rockstah het volgende:
zeg, nok eens met het plaatsen van nutteloze chatlogs
maak nog es wat fotos van je katquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:49 schreef rockstah het volgende:
*punt heeft
print een xdoos uit en laat je poes erbovenop pissenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:24 schreef mordradead het volgende:
helaas heb ik geen xbox games om door de poes in de prullenbak te laten gooien, iemand anders suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4:47 OP EEN SCHOOLDAG?!?!?!?!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 04:47 schreef rockstah het volgende:
ik ben er net achter gekomen dat ik niet kan slapen
*tevens tijdcheck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |