quote:hij draait pas vanaf 2 augustus, maar sommige snoodaards hebben hem al gezien Jurassic Park III gezien en hij is gaaf!
Op vrijdag 20 juli 2001 16:43 schreef bossie het volgende:
Iemand hier al naar toe geweest
Even een korte samenvatting (zonder al te veel over het verhaal te vertellen)
Echtpaar + dino expert crashen op eiland met dino's -- dino's doen hun uiterste best om mensen op te eten -- tegen einde van film komt de redding -- mensen gaan weg -- einde verhaal
En die dino's heb je na 2 JP's ook wel gezien. Tis allemaal wel mooi maar 'mooi' is geen argument meer voor een goede film.
Heb je zin in een ontzettend knullig verhaal met wat dino's, bloed en actie, ga dan vooral naar JP3.
quote:yeah!
Op vrijdag 20 juli 2001 17:13 schreef Njit het volgende:
Heb je zin in een ontzettend knullig verhaal met wat dino's, bloed en actie, ga dan vooral naar JP3.
Ik ben naar geen van de eerste 2 geweest en zo te zien laat ik 3 zeker aan me voorbij gaan. Nou weten 'we' t wel geldwolven
quote:Toronto Raptors
Op zaterdag 21 juli 2001 01:00 schreef Tranceptor het volgende:
Ik heb hem al gezien....Ik hou van raptors sorry
quote:leuk ja
Op zaterdag 21 juli 2001 03:03 schreef Theeboon het volgende:
JP1 komt morgen op TV, BBC1.
entertainment, maar niet iets waar je voor naar de bios gaat.
Slecht geacteerd ook...
Het verhaal is inderdaad bijzonder slecht, met een van de slechtste eindes die ik de laatste tijd gezien heb.
Zonde!!!
Ik huur em wel een keer ofzo, bios lijkt me niet de moeite waard.
quote:Jeff Goldblum dacht ik. Die maakte JP nou net zo cool.
Op maandag 30 juli 2001 12:41 schreef BlieP het volgende:
Ik zag ook al dat die ene gave vent ook niet meespeelt, die ene gave van The Fly.Zonde!!!
Ik huur em wel een keer ofzo, bios lijkt me niet de moeite waard.
Nouja, mijn niet al te hoge verwachtingen werden ook nog eens teleurgesteld, dus, verspil hier aub geen geld aan, voor je eigen bestwil. Wacht maar tot hij op tv komt.
*** GEEN spoilers aub ***
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 02-08-2001 01:20]
quote:Hee joh, haal die spoiler alert is weg
Op dinsdag 31 juli 2001 02:20 schreef Schaduw het volgende:
ik heb hem vandaag gezien in de sneak blablabla
Minstens net zo goed als 1 en veel beter als 2. Ik heb me in ieder geval goed vermaakt! En met een lengte van 90 min is hij gelukkig niet langdraadig
Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest van een film. Wat een domper, dacht ik ff een super film als een van de eerste te zien... blegh. Heb je geld over wat je wil verspillen, ga naar deze film! Ze hadden er *ZOVEEL* meer mee kunnen doen...
BLEGH!!
Het einde is idd redelijk slecht, maar ik vond de film zelf wel ok. Der zitten lekkere schrik en humor momenten in (vooral met die satelliettelefoon ). Hij duurde alleen mega kort
. Van het ene moment op het andere is het nog spannend. En 2 minuten later is het einde al, dat was echt vaag
en wat betreft dit:
quote:dat had ik 2 jaar geleden al een keer gelezen. Spielberg kreeg rond de 400 miljoen piek als ie alleen maar et script schreef.
Zag alleen dat Steven Spielberg deze keer alleen maar onder producenten kopje staat en niet als regisseur
Hijs dus idd door iemand anders geregisseurd.
Leuke humor, echter niet het droge cynisme van Malcolm, die ik toch mistte hier. Evenals Hammond en zijn kleinkids (die in 2 toch wel ff opdraafden)
Goed vermaak, en een leuke marathon (vanmiddag 15:00 gestart met JP1 en alles in 1x door bekeken, met 3 in de bios)
Magoed, dan komt de hamvraag, hoe zijn die mensen op de boot doodgegaan? Ik dacht eerst door een pterosaurus, maar zoals later bleek zaten die in een grote stalen volière.
Er is maar een skelet van gevonden geloof ik...en die lag tijdens WOII in een museum in Duitsland. Daar was na alle bombardementen niet echt veel van over
quote:Dat was toch met deel 2? Schijnt een massive plot hole te zijn ofzo.
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:53 schreef Herald het volgende:
Magoed, dan komt de hamvraag, hoe zijn die mensen op de boot doodgegaan? Ik dacht eerst door een pterosaurus, maar zoals later bleek zaten die in een grote stalen volière.
Van die Spinosaurus was alleen een schedel gevonden ofzo, en op basis daarvan hebben ze de grootte berekend?
Ach, houd ik me niet zo veel mee bezig
Wel massief interessant ei'k.
quote:ja, daar zat ik ook al aan te denken
Op vrijdag 03 augustus 2001 10:53 schreef Herald het volgende:
de opmerkingen over Malcolm waren daarentegen wel erg leuk. Maar ik denk dat voor veel niet JP fans die toch net iets te onbegrijpelijk zijn
Ik heb me prima vermaakt tijdens de film. Had echter wat meer verwacht van de raptors. Wel raar dat die Billy niet meteen zag dat het een spinosaurus was, op de eerste logo's op internet was het niet geheel duidelijk of het nou een spinosaurus was (vanwege de kam) of een baryonyx (vanwege de 'zware klauw') of een suchomimus(die een kleine kam en een flinke klauw heeft). De huidige versie heeft een gewone klauw en een kam dus dan ligt het voor de hand dat het een spinosaurus is (zijn eerste gedacht suchomimus was dus best dicht in de buurt zat) hoewel alledrie genoemde dinosauriers met elkaar verwant zijn.Magoed, dan komt de hamvraag, hoe zijn die mensen op de boot doodgegaan? Ik dacht eerst door een pterosaurus, maar zoals later bleek zaten die in een grote stalen volière.
btw, is Sarah Harding zoals ik altijd al dacht de dochter van Dr Harding?
(Dr. Harding, de dierenarts bij de Stegosaurus) zie je even in JP1, is mij trouwens een raadsel waar die man is gebleven, want de boot kon hij niet meer gehaald hebben)
Sarah Harding (uit JP2) is de dochter van een dierenarts, en wel van Wild-parks (ik dacht dat het boek daar melding van maakt, ik zal het eens nazoeken)
Ik vind het TE toevallig dat ze dezelfde achternamen hebben, dat Sarah's vader inderdaad dierenarts was, en dat ze beiden voor het eerst te zien zijn rond een stegosaurus.
quote:Beter dan deel II?? Verhaal BETER dan deel II???
Op vrijdag 03 augustus 2001 01:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Beter dan deel 2, afgerafeld einde, en iedereen zegt dan wel dat het verhaal slecht was, alsof 2 veel beter was.
Hier zat toch wel iets. De link met dat kind was het enige zo'n beetje wat ik niet aan zag komen.Leuke humor, echter niet het droge cynisme van Malcolm, die ik toch mistte hier. Evenals Hammond en zijn kleinkids (die in 2 toch wel ff opdraafden)
Kom op zeg. Dit derde deel van Jurassic Park was meer een patch of een add-on voor JP2 als we het over computer termen hebben.
****SPOILER ALERT!!!!!!! ****
HET GELE GEDEELTE ALLEEN LEZEN ALS JE JS3 hebt gezien!!! Je leest het door het te selecteren. Voor het geval iemand perongeluk het toch ziet ofzo.
Fout 1) het begin is heel erg stom Met JS2 had je wel wat meer verhaal. Er was een eiland waar ze dino's fokten ofzo (toch?), nou ok dat zou best kunnen. Daar gaan ze heen als kenners om te bestuderen. Ze (Jeff & co) lijken er echt verstand van te hebben en je krijgt leuke shots te zien direct in het begin met de dino's. Dan zie je die andere groep die achter andere dino's aanzitten om mee te nemen (ok heel sotm maar ok). Gaat allemaal uiteraard niet goed. Die ene vrouw probeert een jonkie van een T-rex te helpen wat best grappig is. Laten ze goed het ouers-instinct van een T-rex zien enzo
Het verhaal is echt mega slecht. Jongentje gaat met oompje (ofoz?) vliegen in de buurt van dat ene eiland. Hoe raad je het, dat gaat niet goed. Dinosaurier kenner uit deel 1 (toch?) wordt gevraagd om mee te gaan voor een vlucht voor een huwelijksreis (wat een giller, zoiets lijkt met toch verboden en waarom zij nou wel). En hoe raad je het, het was helemaal geen huwelijksreis maar de moeder van het kindje met haar nieuwe man die dat kindje wilden zoeken. Uiteraard stranden ze op het eiland (Hoe stom, gewoon het eiland uit Jurassic Park 2) Ouders weten geen fuck af van dino's en gaan ook nog met zo'n megafoon schreeuwen en luisteren niet naar die vent (hoe dom ben je. Als je in een gebied loopt waar veel beren zijn ga je toch ook niet met broodkruimels rondgooien met lekkere jam erop?!?!). DIRECT zit je midden in de actie (ik zat me echt 10min lang te verbazen dat dit het begin was en dat het nu al begon). Nieuwe dino?! Was wel cewl, vooral dat gevecht. Maargoed. Uiteraard had die jongen het overleefd (hoe Amerikaans). De hele tijd gaat het over die nieuwe dino of de Raptors. En daarna met die vliegende beessies. Natuurlijk halen ze het door 1 zo'n telefoontje waardoor ook nog eens het hele leger komt met alles erop en de aan. Ze vliegen weg...en ook die vliegende beesten (@!#%@%@#% die laat je toch niet zomaar in het wild rondvliegen?!?! WAT IS DAT VOOR IETS STOMS). Patsboem einde...naaah
Fout 2) Die ouders zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg stom
Fout 3) Het gaat de hele tijd over die nieuwe dino, die vliegende beessies en de raptors die kunnen praten (de
hele tijd zie je heel overdreven hoe ze met elkaar communiceren)
Fout 4) Die mensen mochten gewoon naar het eiland
Fout 5) Het speelt zich gewoon weer af op het eiland van JS 2
Fout 6) ze schrikeffecten waren best voorspelbaar (Goh, wat zou er nou in die mist zitten op de brug)
Fout 6) Geen Jeff
Fout 7) Ontzettend stom einde
Fout 8) ZE hadden ZOVEEL meer kunnen doen. Dit was ook een erg leuk stuk dankzij Jeff (Oh no, mamma is very angry). Dom stuk met die Raptors en het meisje (jah hoor, swing swing swing en schop, raptor valt dood in een spies (RIGHT). Erg dom dat het kan natuurlijk om een T-rex naar land te brengen, maar ok het brengt iets heel bijzonders mee. Een T-rex mee naar het land. Geeft leuke beelden weer vind ik. Wel stom, maar ok.
Er zit ook veel meer humor in dan bij JS3. Vooral Jeff rulez. Zat ook meer spanning in JS2.
Maargoed,... allemaal redenen waarom ik JS2 beter vind. Jurassic PArk 1 blijft natuurlijk het beste
JS4 is ook aangekondigd volgens mij (las ik ergens). Ik hoop dat die wat beter wordt dan deze...
quote:Ten eerste wil ik ff zeggen dat de T-rex in San Diego ik wel het belachelijkste vond van JP2. Het boek was veel en veel beter.
Op zaterdag 04 augustus 2001 02:01 schreef RemCow het volgende:[..]
Beter dan deel II?? Verhaal BETER dan deel II???
Fout 1) het begin is heel erg stom
Fout 2) Die ouders zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg stom
Fout 3) Het gaat de hele tijd over die nieuwe dino, die vliegende beessies en de raptors die kunnen praten (de
hele tijd zie je heel overdreven hoe ze met elkaar communiceren)
Fout 4) Die mensen mochten gewoon naar het eiland
Fout 5) Het speelt zich gewoon weer af op het eiland van JS 2
Fout 6) ze schrikeffecten waren best voorspelbaar (Goh, wat zou er nou in die mist zitten op de brug)
Fout 6) Geen Jeff
Fout 7) Ontzettend stom einde
Fout 8) ZE hadden ZOVEEL meer kunnen doen
ff jouw fouten bijlangs:
1) was toch een basis voor een verhaal, hoe anders krijg je Grant terug op 1 van de eilanden? Hoe anders zorg je ervoor dat er uberhaupt mensen op een eiland komen waar ze niet mogen komen?
2) dat was ook de bedoeling, btw, het was niet Leoni's nieuwe man, maar ex, en dus de vader van Eric
3) hier moet ik je gelijk geven
4) mochten ze niet, als je goed keek zag je dat de piloot toen ze de waarschuwing van Costa Rica kregen, de radio uitzette
5) Waar anders? Isla Nublar (Jurassic Park) is zover ik weet (en je uit Hammonds woorden in TLW kunt opmaken) ontmanteld. Isla Sorna (Site-B) was de enige plek waar de dino's nog rondlopen. Daarbij was Grant nog nooit op Isla Sorna geweest, wat de fout van de ouders weergaf.
6) ook waar, maar dat maakt 2 niet beter, was ook erg voorspelbaar
6) Geef ik je groot gelijk in, ik mistte het cynisme heel erg.
7) te afgeraffeld, was zo ineens over, had langer kunnen duren
8) geef ik je groot gelijk in
Toch blijf ik bij mijn mening dat 2 het zwakste deel is. Wat ik jammer vond aan deze film was dat ik hoopte op antwoord op wat meer vragen. (wat is er nu precies gebeurd met Isla Nublar etc)
En dat ik hoopte Jeff, Lex, Tim, Hammond, en evt Sarah en Kelly weer terug te zien (Hammond, Lex en Tim zijn wel in TLW te zien)
De muziek was trouwens geweldig, niet echt een nieuwe theme als in TLW, maar veel terug pakken op de oude JP-themes uit de eerste film, die op hun beurt magnifiek zijn
niet echt spectaculaire dingen...
en gelukkig ook niet al te lang...
Don Davis kennen we van zijn muziek voor The Matrix
quote:dat was mij inderdaad ook opgevallen, maar Davis maakt veelvuldig gebruik van William's themes voor JP1
Op zaterdag 04 augustus 2001 14:08 schreef Zimmer het volgende:
De muziek van Jurassic Park III was ook van een andere componist. Don Davis verzorgde de muziek, en niet John Williams. Williams had het ook te druk met Spielberg's A.I. De thema's zijn overigens wel van Williams...
De vragen van RemCow heeft Tara al fraai beantwoord, enkel de laatste opmerking Fout 8) ZE hadden ZOVEEL meer kunnen doen is iets waar je als filmmaker voor moet kiezen. Er is nu gekozen voor anderhalf uur actie, technische details zijn helemaal achterwege gelaten. Maar liefst 3 nieuwe dinosauriersoorten werden geintroduceerd zonder uitleg waarom die in TLW niet aanwezig waren. Een van de fraaie dingen van het TLW boek is dat er wordt uitgelegd hoe het kan dat er zoveel roofdieren op dat kleine eiland kunnen leven. Nu werden er weer twee carnivoren ingevoerd, dus de ratio roofdier/prooidier (normaal 1 roofdier per 10 prooidieren, hoewel een brachiosaurus beter vult dan een zebra) is helemaal verkeerd lijkt me. Ergo je kan er ook anderhalf uur theorie in de film verwerken maar daat zit werkelijk helemaal niemand op te wachten.
Een 100% accuraat verhaal lukt dus toch niet in de JPserie en als je kan geloven dat ze a) dinosaurties kunnen klonen, b) ze beschermd kunnen blijven leven op een eiland ondanks het lysineprobleem kun je vast ook wel leven met alle andere foutjes in de film
Elizabeth Taylor (69) is van plan in het huwelijk te treden met Jurassic Park-ster Jeff Goldblum. Dit zal dan haar negende huwelijk worden. De 48-jarige Goldblum is jong genoeg om Liz' zoon te kunnen zijn. Twee jaar geleden zei Liz nooit meer te trouwen.
dacht wel een leuke film te gaan zien. Ik heb mij namelijk als 12 jarig jongetje bij JP 1 aardig vermaakt maar dit sloeg echt alles.
een opsomming
1. Dino zijn in eens slim (slaat nergens op omdat alle vorige JP's er duidelijk de nadruk op zette dat het er maar om het jagen ging.
1.2 Dino zijn ineens zo slim dat ze keuze maken om een al half dood lijk niet verorberen , nee ze draaien de nek om van die persoon,yeah sure!
2. Ze hebben via een 3d copieer machine de klank kast weten na te bootsten van een raptor. Worden ze omsingeld door 3 raptors gaat die hoofdrol speler een beetje er in blazen roept een ander persoon nee doe de hulp roep:? oh ja denkt die ander en doet dat dan maar.
3. Er gebeurt veel te weinig er zit gewoon geen verhaal in
quote:dat is dus echt níet waar...
Op zondag 05 augustus 2001 17:35 schreef incubus het volgende:3. Er gebeurt veel te weinig er zit gewoon geen verhaal in
hij duurde een beetje kort enzow, maar hij was juist wél vermakelijk omdat er nogal wat in gebeurde
quote:Dat is niet waar, de raptors waren altijd al de slimmere dino's en in TLW zag je dat T-rexen bezorgde ouders en territoriale dieren zijn.
Op zondag 05 augustus 2001 17:35 schreef incubus het volgende:
1. Dino zijn in eens slim (slaat nergens op omdat alle vorige JP's er duidelijk de nadruk op zette dat het er maar om het jagen ging.
quote:dieren eten enkel als ze honger hebben, blijkbaar hadden ze geen trek. Neemt natuurlijk niet weg dat het een erg kille en onnatuurlijke actie was om zijn nek om te draaien.
1.2 Dino zijn ineens zo slim dat ze keuze maken om een al half dood lijk niet verorberen , nee ze draaien de nek om van die persoon,yeah sure!
quote:ja ach, dat is de goeie oude 'lijkt onbelangrijk in het begin, is triviaal op het eind' truuk. Net zoals Bruce Willis in The Fifth Element nog 1 lucifer heeft die hij op het eind hard nodig heeft. Of die vliegtuigtruuk in het begin van Pearl Harbour, en de 'schouder uit de kom' truuk in Lethal Weapon 2.
2. Ze hebben via een 3d copieer machine de klank kast weten na te bootsten van een raptor. Worden ze omsingeld door 3 raptors gaat die hoofdrol speler een beetje er in blazen roept een ander persoon nee doe de hulp roep:? oh ja denkt die ander en doet dat dan maar.
quote:Het verhaal is ook erg simpel, en niet meer dan een kapstok voor de hachelijke stuaties waarin ze verzeilen. Neemt niet weg dat het grote publiek dino-actie wil zien en geen suffe theorieën over dieren waarvan ze de naam niet kunnen uitspreken laat staan spellen.
3. Er gebeurt veel te weinig er zit gewoon geen verhaal in
De regisseur heeft gewoon een paar mensen op het dino-eiland gedropt en laat ze lekker rennen voor hun leven! ..de film blinkt gewoon uit in z'n eenvoud.
In vergelijking met een 3 uur durende klucht als Pearl Harbour vond ik het 'n verademing, de film pretendeert niets.
Verder moet je hem JUIST WEL in de bios zien, anders komen de (geluids)effecten er niet uit.
Er hadden alleen wel veel meer mensen opgevroten moeten worden
in het begin van film wordt dat bootje vernietigd, welke dino doet dit??????
Raptor's, nee kenne dat stuk nit zwemme denk ik.
Vlieg dino??? nee die waren nog nit vry gelaten
Die spinopino, kan zijn maar lijkt me een beetje gek dat die zover van kust ken zwemme??
Weet iemand toevallig welke dino het heb gedaan????
quote:dat is waar ik ook een beetje mee zat.
Op vrijdag 10 augustus 2001 15:10 schreef wc-eend het volgende:
VRAAG:::::SPOILER????:::::::
in het begin van film wordt dat bootje vernietigd, welke dino doet dit??????
Raptor's, nee kenne dat stuk nit zwemme denk ik.
Vlieg dino??? nee die waren nog nit vry gelaten
Die spinopino, kan zijn maar lijkt me een beetje gek dat die zover van kust ken zwemme??Weet iemand toevallig welke dino het heb gedaan????
Als je naar het einde van The Lost World kijkt, dan zie je een Pterodactylus (zo'n vliegende) vrij rondvliegen, bij de andere dino's.
Deze zou het dus eventueel kunnen zijn.
En de Spinosaurus kon ook zwemmen, maar is inderdaad een beetje vreemd, zover van de kust
het idee alleen al dat je hem bent gaan kijken, in de veronderstelling een goed verhaal te gaan zien, vind ik al grappig genoeg
jurrasic park gaat om de fx, ik vond hem entertaining, precies wat ik ervan verwacht had.
Dat mens is SUPERirritant. Staat de hele film door naar d'r Home Alone/MacGyver-kind te schreeuwen en voert geen kont uit.
En how in the hell regel je een detachement mariniers in zo'n korte tijd ?? Geef mij dat nummer...
PS: 90 minuten is lang zat voor deze film.
quote:ik ook, heb de vraag ook gepost op het Ingennet forum
Op vrijdag 10 augustus 2001 15:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
dat is waar ik ook een beetje mee zat.
quote:koel
Maar ik heb een suggestie
quote:zoals ik op het Ingennet forum ook al meerdere malen zei, je moet niet teveel uitgaan van continuiteit
Als je naar het einde van The Lost World kijkt, dan zie je een Pterodactylus (zo'n vliegende) vrij rondvliegen, bij de andere dino's.
Deze zou het dus eventueel kunnen zijn.
Iemand merkte op dat het de pterosaurussen (uit de voliere) wel waren daar er menselijke botten bij de nesten lagen.
quote:volgens mij had die de boot ook niet heel gelaten
En de Spinosaurus kon ook zwemmen, maar is inderdaad een beetje vreemd, zover van de kust
mijn suggestie was dat het dezelfde onzichtbare kracht was die de bemanning van het schip The Venture in TLW heeft vermoord
quote:Ik dacht dat JP3 zich tussen JP1 en TLW afspeelde (zoiets heb ik gehoord iig)?
Op vrijdag 10 augustus 2001 17:10 schreef Herald het volgende:
zoals ik op het Ingennet forum ook al meerdere malen zei, je moet niet teveel uitgaan van continuiteit
tussen TLW en JP3.
quote:http://www.ingennet.com/forums
Op vrijdag 10 augustus 2001 18:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
waar is dat ingennet forum eigenlijk Herald?
quote:ja, viel me ook op
Op zaterdag 11 augustus 2001 00:18 schreef Robino het volgende:
Ik vond hem leuker dan deel 2.
Viel het jullie trouwens ook op dat ze een paar stukjes uit het boek van deel 1 alsnog verfilmd hebben?
Dat hele stuk in de voliere lijkt nogal op het boek. Vond ik trouwens het fragment dat de film redde: goed gefilmd, lekker duisterder en lekker creepy sfeertje.
Verder vond ik dat de dino's er nogal neppig uitzagen, vooral als je de kudde ziet rennen aan het begin. Dan vond ik TLW toch wel veel beter qua fx.
zelfde hebben ze in TLW ook gedaan hoor:
-waterval en T-rex
-meisje op het strand aan het begin van de film
komt ook uit het boek van JP1
quote:Ja inderdaad, dat was ik vergeten. Met die tong enzo
Op zaterdag 11 augustus 2001 00:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
ja, viel me ook op
net als de boot op de rivierzelfde hebben ze in TLW ook gedaan hoor:
-waterval en T-rex
-meisje op het strand aan het begin van de filmkomt ook uit het boek van JP1
Het boek van JP1 blijft toch eigenlijk met afstand het beste verhaal. Ik heb het Lost World-boek niet gelezen, is dat nog wat?
quote:Volgens mij was het een Motorola
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:16 schreef Scylla het volgende:
Ik vond hem best wel spectaculair,alleen gaat de halve film over een satteliettelefoon die word opgegeten,verteerd,uitgepoept,in een rivier terecht komt,en DAN pas gaamn de batterijen op.Kan iemand me de fabrikant van die foon geven?
quote:dus van alle JP boeken die je hebt gelezen vond je JP het beste omdat je maar één boek hebt gelezen? Nouja, op het zwakke eind na vond ik TLW een mooier boek dan JP. Het einde van JP vond ik te langdradig, dan denk je dat alles is opgelost, komen er nog 50 pagina's raptor nonsens.
Op zaterdag 18 augustus 2001 20:32 schreef Robino het volgende:
Het boek van JP1 blijft toch eigenlijk met afstand het beste verhaal. Ik heb het Lost World-boek niet gelezen, is dat nog wat?
quote:San Diego, daar zit InGen
"Hoe komt het dat je zoveel van anatomie weet?" vroeg Kelly.
"Ik moet wel. Ik ben uren per dag bezig met het kijken naar de restanten die roofdieren achterlaten," zei ze. "Stukken bot die overgebleven zijn, en uitvissen wat voor dier daar opgegeten is. Om dat te kunnen doen, moet je redelijk goed zijn in vergelijkende anatomie." Ze schoof de geleider langs de poot van het jong. "En mijn vader was dierenarts."
Malcolm keek plosteling op. "Was jouw vader dierenarts?"
"Ja. Bij de dierentuin van San Diego. Hij was vogelspecialist. Maar ik zie niet... Kun je dit vergroten?"
Arby drukte op een knop. Het beeld werd tweemaal zo groot.
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 21-08-2001 15:56]
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2001 05:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Herald, ik kom even terug op de Harding-connectie
Ik ben momenteel weer bezig in The Lost World (boek)
ga eens naar pagina 268
daar staat het volgende:
[..]San Diego, daar zit InGen
En Malcolms reactie
Volgens mij is Sarah wel degelijk dr. Hardings dochter
Die kreeg in de Veronica gids zomaar een hele hoge score (ik geloof net iets boven de 4 hokjes)!
quote:Zie ook de review van de BBC! Maar die zijn vooral lyrisch over de extra's
Op woensdag 13 februari 2002 22:11 schreef Marble het volgende:
* schopje vanwege de DVD-releaseDie kreeg in de Veronica gids zomaar een hele hoge score (ik geloof net iets boven de 4 hokjes)!
quote:Ik bedoel dan ook 3 hokjes
Op woensdag 13 februari 2002 22:15 schreef Herald het volgende:
de Veronica gids gebruikt maar 4 hokjes
Heb het even nagekeken, hij krijgt bijna 3,5 hokje.
[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 13-02-2002 22:20]
quote:Ik ben dol op extra's
Op woensdag 13 februari 2002 22:15 schreef calvobbes het volgende:[..]
Zie ook de review van de BBC! Maar die zijn vooral lyrisch over de extra's
(bovendien zal dat clone-verhaal in die tijd meer indruk maken... ligt dichter tegen de werkelijkheid aan, alweer)
Als het goed is wil spielberg zelf in de regisseursstoel zitten en had er spijt van dat hij deel 3 uit handen heeft gegeven.. althans, dit had ik gehoord ergens.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
@ Dos37: "availability: Not currently available" Zoals ik al zei...
@ RemCOW, is dat al zeker dan? Ik dacht dat dat niet waar wasDan wacht ik nl nog even...
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:46 schreef RiDo78 het volgende:
ja dat is idd alleen de eerste 2. En voor de link hoef je m alleen maar aan te klikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |