Squirten?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:04 schreef Stali het volgende:
Dat wil ik nog met jou doen he?
How very Sunchaseryquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
Inleiding: Game on!
quote:Op Stali - donderdag 11 maart 2004 00:00 schreef Stali het volgende:
Ik las het idd LOI heeft zijn cursusprijzen gehalveerd he?![]()
Kijk zo word het nooit wat he?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
How very Sunchasery
Tis Flame on b.t.w.
[..]
Wanneer kom je poseren? Ik zal je niet naakt schilderen....
...ik hou mijn sokken graag aan
Moek jullie dan maar ff alleen laten?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:05 schreef Stali het volgende:
Jaaaa![]()
Nee jij moet het schilderen voor je LOI cursus he.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Moek jullie dan maar ff alleen laten?
gatver, ik krijg er nou ook ineens zin in zeg...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Hij heeft last van een Loesjetunnelvisie.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ik wil hier nogmaals een blijk van hulde en waardering geven vor de eerste echte 30s en 40s member die het tot modje geschopt heeft: the one and only LOOOOOOOGJE.,
.
En vertel ons nu eens wat dat schuift...
quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:06 schreef Stali het volgende:
Kijk zo word het nooit wat he?
Niet rationaliseren, gewoon in de auto stappen....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
gatver, ik krijg er nou ook ineens zin in zeg....
M'n lichtje brandt weer...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet rationaliseren, gewoon in de auto stappen....
Wie niet? Op haar foto's ziet ze er heel goed uit hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:08 schreef Stali het volgende:
Hij heeft last van een Loesjetunnelvisie.
Trusten.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
sorry meid
Ik ga maar slapen, morgen weer werken....
Zelfkennis is de grootste wijsheid *bewondering*quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen verstand van versieren
En ikn het echt ben ik heel verlegenquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:11 schreef Stali het volgende:
Zelfkennis is de grootste wijsheid *bewondering*
bye byequote:Op donderdag 11 maart 2004 00:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
sorry meid
Ik ga maar slapen, morgen weer werken....
Ik heb een Mercedes van FOK! gekregenquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ik wil hier nogmaals een blijk van hulde en waardering geven voor de eerste echte 30s en 40s member die het tot modje geschopt heeft: the one and only LOOOOOOOGJE.,
. Wie is de volgende?
En vertel ons nu eens wat dat schuift...
Daten?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:17 schreef fotoloog het volgende:
Ik heb een Mercedes van FOK! gekregen![]()
Mm, ook niet veel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:17 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik heb een Mercedes van FOK! gekregen![]()
Weet je niet wat dat is of kun je het niet?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:19 schreef -MYRA- het volgende:
squirten>>> ik zal wel achterlijk zijn maar wtf is squirten????![]()
misschien kan ik het wel ... als ik wist wat het was ... je weet maar nooit ... het kan wel een van mijn verborgen talenten zijn ..quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Weet je niet wat dat is of kun je het niet?
Moet je even op Google kijken hè.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:22 schreef Shinadul het volgende:
Ik weet ook niet wat dat is
Graag!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:19 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Daten?![]()
Verbergen kun je het iig niet hoor als je het kan.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:23 schreef -MYRA- het volgende:
[..]
misschien kan ik het wel ... als ik wist wat het was ... je weet maar nooit ... het kan wel een van mijn verborgen talenten zijn ..
Niemand weet allesquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Moet je even op Google kijken hè.. Daar staan heus nogwel dingen die jij niet kent, blijkbaar.
dan vertel je toch niet wat het is ... boeien ...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verbergen kun je het iig niet hoor als je het kan.
dat wordt dan not to be...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:25 schreef -MYRA- het volgende:
[..]
dan vertel je toch niet wat het is ... boeien ...
waarschijnlijk ...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
dat wordt dan not to be...
Als de mensen nu maar eens mijn raad op zouden volgen en gewoon even op Google gingen zoeken hè...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:30 schreef Loesje29 het volgende:
<i>De vorm van de wildwaterboten evolueert mee met de eisen die kayakkers zijn gaan stellen, nadat polyethyleen geïntroduceerd werd. Was de Prijon Taifun - een 3,90 meter lange boot met 350 liter volume - nog een kopie van een polyester model, latere modellen ontwikkelden zich in twee richtingen.
De opkomst van het hotdoggen en rodeovaren zorgde voor boten met aanmerkelijk minder volume, zo rond de 200 liter. Er is dan niet veel stroming of peddelkracht nodig om de boot vertikaal in de stroom te zetten, het zogenaamde squirten. </i>
Bron: www.kayakfun.info
Ja, ik vrees alleen dat ze dan weer bij Google te raden moeten gaan...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:35 schreef Loesje29 het volgende:
Ohja enneh... Shinadul en Myra?
Squirten is ook de benaming van de vrouwelijke ejaculatie.
Zo Ryan3, dat scheelt je weer een genante uitleg![]()
thnx was er net zelf achter gekomen ...quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:35 schreef Loesje29 het volgende:
Ohja enneh... Shinadul en Myra?
Squirten is ook de benaming van de vrouwelijke ejaculatie.
Zo Ryan3, dat scheelt je weer een genante uitleg![]()
Pun intended?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik vrees alleen dat ze dan weer bij Google te raden moeten gaan....
Welnee, gewoon de dikke van dalequote:Op donderdag 11 maart 2004 00:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik vrees alleen dat ze dan weer bij Google te raden moeten gaan....
neequote:Op donderdag 11 maart 2004 06:52 schreef SunChaser het volgende:
Zijn de eerste dates alweer geregeld?
Tis net als fietsen, dat verleer je nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:26 schreef Lula het volgende:
Is dat zo?? Ken de oude niet in ieder geval.
Moet het forummen weer even te pakken krijgen geloof ik
Vaak is niets wat het lijktquote:Op donderdag 11 maart 2004 10:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
nee
Stali lijkt interesse te hebben.
Sunchaser wil bieren maar slaapt tegen de tijd dat het uitgaan interessant word
Loesje29 negeert mijn vraag voor een date in R'dam..of ik lees er overheen
Loesje wil niet met mij daten omdat ze bang voor me is
Het lijkt weer bijna echt op de oude 30/40 topics, wheheheheheh
Goed ideequote:Op donderdag 11 maart 2004 11:05 schreef Lula het volgende:
He die Stali
ga nu eerst koffie maken, word maar niet wakker
Nee?quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:01 schreef Stali het volgende:
Vaak is niets wat het lijkt![]()
Vandaar ook Lulaquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:06 schreef Stali het volgende:
Ps. leuke film Wild at heart
Neee.. vooral niet teruglezen hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Mogge allen! Heeft het zin om alles terug te gaan lezen of heb ik niets gemist vanaf laten we zeggen...vanaf middernacht?
Hier op fok? Ondeugend ben ik altijd welquote:Op donderdag 11 maart 2004 11:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Herb je je weer misdragen Shark? :-)
Hey dat ben ik hoor !quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hier op fok? Ondeugend ben ik altijd wel
Je bent toch niet verbitterd? Je moet er altijd vanuit gaan dat ze ja zeggen, anders wordt je leven een self fullfilling prophecyquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hier op fok? Ondeugend ben ik altijd wel
Dames om dates gevraagd, zonder serieus verwachten dat ze erop in zullen gaan...
behalve je naam wil ik eerst bewijs zien hoor!quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:41 schreef ondeugend het volgende:
Hey dat ben ik hoor !
Welnee. Daarom vraag ik Loesje29 gewoon steeds uitquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Je bent toch niet verbitterd? Je moet er altijd vanuit gaan dat ze ja zeggen, anders wordt je leven een self fullfilling prophecy![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:19 schreef Duderinnetje het volgende:
En zo lelijk ben je niet eens!
Ik moest toch even weten wie er achter die vissekop zat! Als je zo vaak wordt afgewezen door de dames, zou je verwachten dat je een gruwelijk ventje zou zijn. Maar dat valt mee. Het moet dus gewoon an je karakter liggenquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je hebt gekeken!!!!!! JE zou niet kijken!!!!
Zo lelijk? hmmm... dat klinkt niet erg positief, maar had ook slechter gekund
quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moest toch even weten wie er achter die vissekop zat! Als je zo vaak wordt afgewezen door de dames, zou je verwachten dat je een gruwelijk ventje zou zijn. Maar dat valt mee. Het moet dus gewoon an je karakter liggen(grapje hoor Sharkie)
Handboeien?quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn karakter?
Men begrijpt mijn humor meestal niet... ook niet als ik met handboeien en hopjesvla aan kom zetten
En hopjesvla ja.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Handboeien?![]()
*domme grijns emoticon*quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Handboeien?![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:45 schreef Ryan3 het volgende:
En hopjesvla ja..
Ik bewaar wel wat voor jou hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:57 schreef Stali het volgende:
Zitten jullie elkaar onder te kliederen met hopjesvla?![]()
Dan lik ik het nog liever van iemands lichaam af hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ha Stali! Nee, we delibereren over de zin en onzin van hopjesvla :-)
We gebruiken een kinderbadje, hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:57 schreef Stali het volgende:
Hoi,
Ben er ook bijna.
Zitten jullie elkaar onder te kliederen met hopjesvla?![]()
Okiquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan lik ik het nog liever van iemands lichaam af hoor.![]()
Hee Ryanzet even je msn aan dan? dat mailen duurt me te lang hoor.
Geef maar aan Ryan, die houdt hiervan lees ik net.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik bewaar wel wat voor jou hoor
quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:04 schreef Stali het volgende:
Geef maar aan Ryan, die houdt hiervan lees ik net.![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, ik vond het weer een revelatie, maar moet eens even een stukkie tikken. Dag allemaal!
Doe doe, ben vanvond weer thuis.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:12 schreef Stali het volgende:
Vroeger zei je nog weleens gedag![]()
Gek maken ja....quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je ging mij toch helemaal gek maken enzo?
Ryan3 is dacht ik meer iemand van het type C1000-seks
[..]
doeii... tot later
Ik vind het ook eng Ryan, ben ik schizo misschien??quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doe doe, ben vanvond weer thuis.
Duderina moet ook een stukkie tikken. Ook toevallig..
.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:15 schreef Stali het volgende:
Gek maken ja.....
Zeg dat dan! Dan weet ik dat ik geen moeite voor je hoef te doen. Ik ga niet R3 zijn mokkels afpakkenquote:Maar ik prefereerRyan
voor de rest, wel een beetje opletten hier en daar he?
![]()
Zeg! Dat kan wel even minder zeg!quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:18 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Zeg dat dan! Dan weet ik dat ik geen moeite voor je hoef te doen. Ik ga niet R3 zijn mokkels afpakken
quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:19 schreef Stali het volgende:
Zeg! Dat kan wel even minder zeg!
Ik ben geen mokkel he.
[intrigant modus]quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:21 schreef Stali het volgende:
Zeg Shark?![]()
Nu Ryan weg is he?![]()
Vertel eens? Wie zijn allemaal zijn mokkels?![]()
Die modus loopt wel een beetje achter he of juist te ver vooruit. Jammer had gehoopt op een smeuiger lijstje hoor valt me weer van je tegen. Ik zou je ontslaan als intrigant.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je bent wel liev als je zo kijkt
[..]
[intrigant modus]
fatima
Otherside
yvonne
Loesje29 issie mee bezig
Noayla_
[/intrigant modus]
Nu weet ik eigenlijk niet of het jammer is dat jij zijn mokkel bent of niet... heb je geen foto van jezelf? Puur voor mijn voorstellingsvermogen, natuurlijk
ik fok idd vanaf mijn werkquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:02 schreef Stali het volgende:
Ps. Fok jij ook al vanaf je werk?
Ps.II ik ben klaar, dus ben er heel af en toe.
Ps. III post leuke details om je functie als intrigant waardig te zijn, hij is lekker toch weg.![]()
* Maerycke helpt even afstrepen...quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je bent wel liev als je zo kijkt
[..]
[intrigant modus]
fatima Kutkloon
Otherside Gezien de ban? Doubt that
yvonne
Loesje29 issie mee bezig
Noayla_
Stali Kutkloon
[/intrigant modus]
Jammer, nu lopen jullie een Stali & Ryan3 rel mis vanavondquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ik fok idd vanaf mijn werk
En van thuis..
Ik ben de functie intrigant opgedrongen, dus ik ben een hele slechte intrigant
Ik zie dat je MSN hebt... hmmm... zal ik daar iets mee doen of niet?![]()
Jij volgt het wel allemaal he?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:36 schreef Maerycke het volgende:
[..]
* Maerycke helpt even afstrepen...
OS is gebanned op fok?quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:36 schreef Maerycke het volgende:
Wie loopt wat mis? hoezo? waar? * Shark.Bait zit in "blond" modus...quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:36 schreef Stali het volgende:
Jammer, nu lopen jullie een Stali & Ryan3 rel mis vanavond![]()
Ow...okee.. ik denk er nog wel over na danquote:Mag wel hoor, al zeg ik alvast dat ik bijna iedereen altijd blokkeer, ben te traag voor msn en vind al dat blauwe geploing een nerveuze bezigheid.
Mijn dating-drama's vallen mee, ik heb waarschijnlijk niets toe te voegen...quote:Hee Dude ben je er toevallig nog? Ik wil wel openen eigenlijk met onze drama-datingverhalen.
Heb al een hele lange reeks posts van afgelopen zomer klaarliggen. Bevat slechts 1 date![]()
Maerycke heeft de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:40 schreef Shark.Bait het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 11 maart 2004 15:36 schreef Maerycke het volgende:
* Maerycke helpt even afstrepen...</div></blockquote> OS is gebanned op fok?
vanaf wanneer dan?
fatima en stali zijn klonen? van wie dan?
Jij bent intrigant om rellen te veroorzaken niet? Doe je werk dan goed!quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wie loopt wat mis? hoezo? waar? * Shark.Bait]zit in "blond" modus...
[..
Ow...okee.. ik denk er nog wel over na dan<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Hee Dude ben je er toevallig nog? Ik wil wel openen eigenlijk met onze drama-datingverhalen.
Heb al een hele lange reeks posts van afgelopen zomer klaarliggen. Bevat slechts 1 date</div></blockquote> Mijn dating-drama's vallen mee, ik heb waarschijnlijk niets toe te voegen...
Blijkbaar. Maar ik kijk naar rellen, en mensen schelden mij uit.Ik wil geen rellen actief veroorzaken, daar pas ik voor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:46 schreef Stali het volgende:
Jij bent intrigant om rellen te veroorzaken niet? Doe je werk dan goed!
Nee, ik date alleen met vrouwen. Wat wil je dan? Met mij daten en het in een topic posten, hoe rampzalig het was?quote:Jij mag ook niets toevoegen, of date je ook mannen? Dan mag het wel.![]()
acteur is niet zo moeilijk dat is toch Freddie oftewel Phillip Seymour Hoffman.quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
Eeeeeen hier is-tie dan weer: de filmvraag voor Lula.
Noem de film waarin de hoofdrolspeler en -speelster ook in Ripley spelen. En de zelfde hoofdrolspeler ook in Magnolia speelt. In deze film speelt een andere acteur ook in Ripley en Magnolia. Noem ook de naam van deze acteurs/actrice.
Weet je dat vind ik geweldig idee! Zodra ik door mijn verhalen heen ben gaan wij samen uit!quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar ik kijk naar rellen, en mensen schelden mij uit.Ik wil geen rellen actief veroorzaken, daar pas ik voor.
[..]
Nee, ik date alleen met vrouwen. Wat wil je dan? Met mij daten en het in een topic posten, hoe rampzalig het was?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:07 schreef Stali het volgende:
Weet je dat vind ik geweldig idee! Zodra ik door mijn verhalen heen ben gaan wij samen uit!![]()
(kan wel even duren hoor trouwensmaar als ik jouw blauwtjes op Fok lees hoeven we geen haast te maken geloof ik
)
Hoezo, nog meer broodschrijners hier? *Krijgt visioen dat alle collega's de godganse dag op Fok! met elkaar zitten te slowchatten...quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Doe doe, ben vanvond weer thuis.
Duderina moet ook een stukkie tikken. Ook toevallig..
.
Okay ik begin wel met mijn geweldige date van afgelopen zomerquote:Op donderdag 11 maart 2004 16:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Stali, open maar wanneer je wilt. Heb er zin in! Loop ook nog met een ander idee rond, dat ik je zal mailen. Doe ik morgen (over een uurtje bezoek).
quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:16 schreef Stali het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij staat er.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Zat te denken aan een gefingeerd mailverkeer. Wij hebben elkaar net ontmoet op een reunie van de middelbare school en mailen elkaar over hoe ons leven is verlopen en verloopt. Met alle vrijheid realiteit en fantasie te mixen. Enfin, zal je het morgen uitgebreider mailen. Zoiets dergelijks zou ik eens met een collega gaan doen voor de website van de krant waar ik werk. Nooit van gekomen, maar blijft een leuk idee vind ik.
Acteur klopt idd. De hoofdrolspeler is Philip Baker Hall, de hoofdrolspeelster Gwyneth Paltrow. De film is Hard Eight.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:01 schreef Lula het volgende:
[..]
acteur is niet zo moeilijk dat is toch Freddie oftewel Phillip Seymour Hoffman.
actrice? geen idee welke zowel in Ripley als in Magnolia speelt
en opzoeken is niet eerlijk he
quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:04 schreef Stali het volgende:
Heb hier wel plezier in hoor.
Wacht je mail wel af.
Fijne avond dan! Tot morgen.
Ken je dat boek niet van Marquez? Liefde in tijden van cholera?quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
gaat het nog zolang duren?
![]()
Het heeft iets wanhopigs. Iemand die af zit te strepen of de users die met mij contact hebben kutklonen zijn of niet en daarbij ook nog eens 100% miskleunt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:36 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen geen klonen in bedrijf op dit moment.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:33 schreef Noayla_ het volgende:
Ryan3 je moet je klonen voortaan wat minder makkelijk herkenbaar maken hoor!
Hoi Duderinnetje![]()
Vermoorde onschuld.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik heb alleen geen klonen in bedrijf op die moment..
(Duderina is geen kloon van mij.)
Ja, hoor, geriatrifilie versus gerontofilie? Nee, ik ben het niet. Ik dacht wel dat het Stali zelf was, maar dat schijnt ook niet zo te zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:40 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Vermoorde onschuld.![]()
Jullie woordkeus, zinsopbouw, manier van reageren is vrijwel identiek.
En die Stali is volgens mij een creatie van de persoon die ook Fatima in het leven hielp.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hoor, geriatrifilie versus gerontofilie? Nee, ik ben het niet. Ik dacht wel dat het Stali zelf was, maar dat schijnt ook niet zo te zijn..
Yo help eens jij eens, ik word hier zo moe van he?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:17 schreef Lula het volgende:
oh jee ben ik kutkloon?
Niet verder vertellen maar Fok! heeft maar drie users wist je dat niet? De rest zijn klonen joh!quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:19 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
En die Stali is volgens mij een creatie van de persoon die ook Fatima in het leven hielp.
Overigens, Ryan3, vermoed ik nog steeds dat ook jij een kloon bent.
Klonen zijn zo lamequote:Op donderdag 11 maart 2004 20:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet verder vertellen maar Fok! heeft maar drie users wist je dat niet? De rest zijn klonen joh!
En jij hebt geen manieren.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Klonen zijn zo lame![]()
Ik ook een kloon.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:19 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
En die Stali is volgens mij een creatie van de persoon die ook Fatima in het leven hielp.
Overigens, Ryan3, vermoed ik nog steeds dat ook jij een kloon bent.
Oh je kent haar? Of loop je nu een beetje gefrustreerd om je heen te slaan?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:44 schreef SunChaser het volgende:
Fatima een cult-user?
Een trut, dat wel
Pas maar op anders krijg je ook al die zeikertjes achter je aan, maar bij jou gaan ze dan slijmen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:48 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi, ben een kloon van yvonne
Wheheehheeheheh -- niemand gelooft dat ik een kloon benquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:53 schreef Stali het volgende:
Pas maar op anders krijg je ook al die zeikertjes achter je aan, maar bij jou gaan ze dan slijmen natuurlijk.![]()
Kun jij er ook al niet tegen dat mensen lol trappen, net als Maerycke?quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:44 schreef SunChaser het volgende:
Fatima een cult-user?
Een trut, dat wel
Wat lief! ze vonden het niet in R&P passenquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Maare..waar is dat topic van je heen? ik zie het zo gauw niet meer?
Ja Staal was eerst van Ryan. Ik heb Ryan op een ander forum leren kennen en had geen zin in Fok. Maar wel in Ryan dus wilde alleen beperkt met hem posten, begon Fok leuk te vinden en na de laatste ruzie met Ryan wilde ik alleen verder maar niet meer onder de naam van zijn kloon. Maar die ruzie kwam weer goed gelukkig.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wheheehheeheheh -- niemand gelooft dat ik een kloon ben
Jij bent een kloon van Staal, Stali
Maare..waar is dat topic van je heen? ik zie het zo gauw niet meer?
Vandaar. Printscreen was eerst ook een kloon van -SL-; maar word nu gebruikt door zijn moeder. Niet een unieke situatie dusquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:05 schreef Stali het volgende:
Ja Staal was eerst van Ryan. Ik heb Ryan op een ander forum leren kennen en had geen zin in Fok. Maar wel in Ryan dus wilde alleen beperkt met hem posten, begon Fok leuk te vinden en na de laatste ruzie met Ryan wilde ik alleen verder maar niet meer onder de naam van zijn kloon. Maar die ruzie kwam weer goed gelukkig.
Vanaf het topic "man met borsten" was ik er ongeveer.
Dus die verwarring snap ik wel, dat is het nadeel van het overnemen van een kloon.
Maar dan nu nog domweg aanvallende opmerkingen maken, dat is beetje flauw, ben hier nu lang genoeg. en ken er ook een paar irl. Dus het slaat nergens meer op.
Ja ik zag het al., txquote:Staat ook in General Chat.
Ik zal het dan maar toegeven. Stali is ook mijn moeder.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vandaar. Printscreen was eerst ook een kloon van -SL-; maar word nu gebruikt door zijn moeder. Niet een unieke situatie dus
quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zal het dan maar toegeven. Stali is ook mijn moeder..
Oeidipus hè. Die had ook seks met zijn moeder op de overloop. En ook met zijn schoonmoeder, zijn oma dus. En hij doodde ook nog eens zijn vader.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Dus jij hebt sex met je moeder op de overloop?
![]()
Nee, het is leven is een serieuze zaak Ryan, grappen maken is geen tijd voorquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kun jij er ook al niet tegen dat mensen lol trappen, net als Maerycke?.
Ga je dat ook publiceren in dat ene topic?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:19 schreef Stali het volgende:
Dus jij hebt sex met je moeder op de overloop?
![]()
Ik vroeg je wat.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, het is leven is een serieuze zaak Ryan, grappen maken is geen tijd voor
Het leukste komt nog, de wraakquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ga je dat ook publiceren in dat ene topic?
Leuk geschreven; lijkt me wel heel eng om 's nachts in hetzelfde huis te zijn met een zwetend italiaans zwijn / mama's kindje....
Ja, het leven is daarbij erg kort en als je dan straks bij God staat en je vraagt aan Hem: can I get another one? Dan zegt ie: no, sorry mate, you get only one life*.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, het is leven is een serieuze zaak Ryan, grappen maken is geen tijd voor
En gelijk heb je! Want het had veel erger kunnen zijn!quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:25 schreef Stali het volgende:
Het leukste komt nog, de wraak![]()
Maar idioot he? Dat je uit gastvrijheid het zo ver laat komen. Was afgelopen zomer, nu zou ik iemand er gelijk uittrappen.
Ja 1 dochter net vier geworden.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En gelijk heb je! Want het had veel erger kunnen zijn!
Enne...je hebt minimaal 1 kind?
Ja? Vertel eens?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:38 schreef Ryan3 het volgende:
Love is in the air.....
leuk!quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:37 schreef Stali het volgende:
Ja 1 dochter net vier geworden.
Jij hebt geen kinderen toch?
Ben je nog serieus over dat biertje doen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:52 schreef SunChaser het volgende:
Wat dan?
jaquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ben je nog serieus over dat biertje doen?
Waar en wanneer? 3 april op de groningen meet?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:04 schreef SunChaser het volgende:
ja
Bij mijn exquote:Op donderdag 11 maart 2004 21:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
leuk!
Ik heb geen kinderen (dat ik weet)
Waar bleef je kind dan? bij je ma? of bij je ex?
Ik vroeg jou ook wat en scheep me niet af met net zo'n zakkig antwoordquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
Love is in the air....
Bij jou thuis en we blijven slapen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Bij mijn ex![]()
Gaan jullie bier drinken? Waar dan?![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:23 schreef Stali het volgende:
Bij mijn ex![]()
Gaan jullie bier drinken? Waar dan?![]()
Gaan we haar een leuk verhaal bezorgen om in dat topic te postenquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Bij jou thuis en we blijven slapen.
Ojaaa jij sliep graag bij mannen he?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bij jou thuis en we blijven slapen.
Alsjeblieft zeg, hoef niet jan en alleman te meeten hoor en zou me maar stokoud voelen dan.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
dat moeten we nog overeenkomen
wil je meeten dan? 24 april is er een fok meet in amsterdam
Met een bevoordeeld iemand als SC moet dat niet erg moeilijk zijn natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Gaan we haar een leuk verhaal bezorgen om in dat topic te posten
Als je bij je ex zit kom je maar naar mij of SB toe, oke?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Ojaaa jij sliep graag bij mannen he?
Als ik nu niet tijdelijk bij mijn ex zou zitten, dan had je B. moeten zeggen op voorwaarde dat jij aan de ongelovigen op Fok zou moeten vertellen dat ik wel degelijk vrouw ben.
Maar wat spreken jullie af dan?
Ooow...ik denk dat SC reuze meevalt hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:29 schreef Stali het volgende:
Met een bevoordeeld iemand als SC moet dat niet erg moeilijk zijn natuurlijk
Jij valt nog wel mee en je hebt manieren.
Moet ik eerst die rotzooi eens aan kant ruimen...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:34 schreef SunChaser het volgende:
Als je bij je ex zit kom je maar naar mij of SB toe, oke?
Er komen niet alleen broekies hoor. yvonne is zeker geen broekkie, bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:29 schreef Stali het volgende:
Alsjeblieft zeg, hoef niet jan en alleman te meeten hoor en zou me maar stokoud voelen dan.
Daar zijn we nog mee bezig...wil je erbij zijn dan?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:28 schreef Stali het volgende:
Maar wat spreken jullie af dan?
Ik vond hem lomp en zakkig iig.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ooow...ik denk dat SC reuze meevalt hoor.
Van mij mag je ook wel langskomen hoor, kan SC meteen zien of je in de verste verten op Ryan3 lijktquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:42 schreef Stali het volgende:
Ik vond hem lomp en zakkig iig.
Ik wil er best bij zijn maar niet zo massaal. Hou daar niet erg van.
Maar met een aantal biertjes drinken vind ik prima hoor.
Jij komt ook uit Noord Holland zie ik. Vind het primaquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als je bij je ex zit kom je maar naar mij of SB toe, oke?
Okay prima, jij komt ook uit N-H?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Van mij mag je ook wel langskomen hoor, kan SC meteen zien of je in de verste verten op Ryan3 lijkt-- die overigens neit aan fok-meets doet...
Nee geen dates, dan moet je al die narigheid weer teruglezen op Fok!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:44 schreef SunChaser het volgende:
En dan laten we Shark.bait thuis
Bakkie doen?
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:42 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vond hem lomp en zakkig iig.
Koffie drinken is geen date.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:46 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee geen dates, dan moet je al die narigheid weer teruglezen op Fok!![]()
:'( nu Word ik zelfs door SC gedumpt :'(quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:44 schreef SunChaser het volgende:
En dan laten we Shark.bait thuis
Bakkie doen?
ZH buurt van Leidenquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:45 schreef Stali het volgende:
Okay prima, jij komt ook uit N-H?
Maar dan mag SC het best opnemen voor mijn vrouw zijn na ontmoeten.
tsssk.
quote:Maar wel leuke fout die 6cm rond.![]()
Oja wel, ik heb eens een afspraak gehad voor koffie.... enfin dat lees je nog welquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Koffie drinken is geen date.
Psies, da's een meet. Dat probeerde ik Loesje29 ook duidelijk te maken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:47 schreef SunChaser het volgende:
Koffie drinken is geen date.
Neuken bedoel je?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:48 schreef Stali het volgende:
[..]
Oja wel, ik heb eens een afspraak gehad voor koffie.... enfin dat lees je nog wel![]()
Ja, hoe komen ze erop?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:49 schreef Shark.Bait het volgende:
Die wijven dames denken meteen dat ik overal mijn voortplantingsorgaan in wil steken
tsssss ...
Misschien denken ze dat ik alles serieus meen wat ik overal post. Dat is natuurlijk fout...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:51 schreef SunChaser het volgende:
Ja, hoe komen ze erop?
Scheelt dat ik jou in geen enkel onderdeel serieus neem natuurlijkquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat ik alles serieus meen wat ik overal post. Dat is natuurlijk fout...
Sex is best when it's 1-on-1quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:55 schreef Stali het volgende:
En Ry wil niet mee![]()
Die doet niet aan meetsquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:55 schreef Stali het volgende:
En Ry wil niet mee![]()
Precies, het serieus nemen doe ik welquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:57 schreef Stali het volgende:
Scheelt dat ik jou in geen enkel onderdeel serieus neem natuurlijk![]()
Ik zwijg jou de komende drie weken dood!quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
Hier chatten Stali en Ryan dan over.
Ryan is een echte NSB'er, schiet hem maar dood.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zwijg jou de komende drie weken dood!![]()
![]()
![]()
Ryan kap eens met je eigen clonen in discussie gaan, Fatima was even leuk, dit isquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:02 schreef Stali het volgende:
Rotkerels, allemaal stuk voor stuk.
Ps. Ryan, domme actie ik heb ook nog leuke histories![]()
quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zwijg jou de komende drie weken dood!![]()
![]()
![]()
Hmmm... Vergeleken bij dat lijken mijn MSN gesprekken op diep filosofische werkenquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:57 schreef Ryan3 het volgende:
Hier chatten Stali en Ryan dan over.
<knip>
Je hebt gelijk, die domme Stali is gewoon een kloon van Ryan3.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ryan kap eens met je eigen clonen in discussie gaan, Fatima was even leuk, dit is
Fatima ook al een kloon van mij?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ryan kap eens met je eigen clonen in discussie gaan, Fatima was even leuk, dit is
Dit was echt erg, en die flikker zijn naam weghalen en de mijne laten staan he? Grmblquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hmmm... Vergeleken bij dat lijken mijn MSN gesprekken op diep filosofische werken
Dit zijn onze filosofische gesprekken hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hmmm... Vergeleken bij dat lijken mijn MSN gesprekken op diep filosofische werken
Ik stuur je wel een foto van Bill Clintonquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:05 schreef SunChaser het volgende:
En ander stuur je ff een foto op het tegendeel te bewijzen naar sunchaser@fok.nl
Ziet niemand joh.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:05 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit was echt erg, en die flikker zijn naam weghalen en de mijne laten staan he? Grmbl
ikke niet rotkerel zijn hoor!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:02 schreef Stali het volgende:
Rotkerels, allemaal stuk voor stuk.
Ps. Ryan, domme actie ik heb ook nog leuke histories![]()
Welterusten Loesjequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Weltrusten SB![]()
![]()
![]()
Shark reageer hier nu eens op joh. Verdikke.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Weltrusten SB![]()
![]()
![]()
Loesje???????quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Welterusten Loesje![]()
![]()
flikker? ryan3???quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:05 schreef Stali het volgende:
Dit was echt erg, en die flikker zijn naam weghalen en de mijne laten staan he? Grmbl
Jij en Shark toch?????quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:08 schreef Noayla_ het volgende:
Ik voel een ontmaagdingstopic opkomen![]()
Ik was je net voorquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
Shark reageer hier nu eens op joh. Verdikke.
Dat is haar echte naamquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
Loesje???????.
Ja, wat denk jij dan?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:09 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
flikker? ryan3???![]()
Wie weet is er nog hoop voor je he?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij en Shark toch?????.
Niets, mijn hoofd is leegquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, wat denk jij dan?.
Ik?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
Jij en Shark toch?????.
Hoi snoesje.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:11 schreef Stali het volgende:
[..]
Wie weet is er nog hoop voor je he?![]()
Neen, allesbehalve mijn type.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij en Shark toch?????.
Laat me raden:quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:08 schreef Noayla_ het volgende:
Ik voel een ontmaagdingstopic opkomen![]()
Je kent mij niet eens... Laat me niet lachenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:13 schreef Noayla_ het volgende:
Neen, allesbehalve mijn type.
Dat wat ik wél van je weet is weird genoeg om dit te durven beweren ja.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:14 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je kent mij niet eens... Laat me niet lachen
Die tarzan heb ik al heel lang. Zou elke zichzelf respecterende vrouw in huis moeten hebben trouwens.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Laat me raden:
Je hebt een tarzan gekocht, size XL?
om maar eens iemand aan te halen:quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:17 schreef Noayla_ het volgende:
Dat wat ik wél van je weet is weird genoeg om dit te durven beweren ja.![]()
Enne..je hoeft ook niet te lachen hoor; 't is eerder om te huilen.![]()
Ik heb er geen nodig hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:19 schreef Noayla_ het volgende:
Die tarzan heb ik al heel lang. Zou elke zichzelf respecterende vrouw in huis moeten hebben trouwens.
Echt een aanradertje! Check de Christine leDuc site maar eens.![]()
en, en is leuker hoor, zou ook elke zichzelf respecterende vrouw moeten weten.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:19 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Die tarzan heb ik al heel lang. Zou elke zichzelf respecterende vrouw in huis moeten hebben trouwens.
Echt een aanradertje! Check de Christine leDuc site maar eens.![]()
Je wil het niet weten, echt nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:19 schreef Lolalala het volgende:
Zeg waar gaat dit topic over?!~!
Jawel.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Je wil het niet weten, echt niet![]()
En een Tarzan en een Shark????quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
en, en is leuker hoor, zou ook elke zichzelf respecterende vrouw moeten weten.
Schatteboutjequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Dag liefje!![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:22 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Jawel.
Jawel, anders vroeg ik het niet.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ja gek hè, als 1 of andere sociaal gehandicapte sukkelaar van een forum je een mail stuurt en vervolgens pissig reageert als je aangeeft daar geen behoefte aan te hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:20 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
om maar eens iemand aan te halen:
Ik meen trouwens een gepikeerde toon uit je post te destilleren? waarom?
Hopi Peaquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:25 schreef pea4fun het volgende:
Tijd om deze niet reeks te sluiten...
Dat weet ik.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
en, en is leuker hoor, zou ook elke zichzelf respecterende vrouw moeten weten.
Nee, jij bent te kinderachtig om dit hier steeds te plaatsen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:26 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Ja gek hè, als 1 of andere sociaal gehandicapte sukkelaar van een forum je een mail stuurt en vervolgens pissig reageert als je aangeeft daar geen behoefte aan te hebben.
Jongen, ik heb je in die mail al gezegd dat wij, behalve onze leeftijd, geen enkel raakvlak hebben.
![]()
Steedsquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, jij bent te kinderachtig om dit hier steeds te plaatsen.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:26 schreef Noayla_ het volgende:
Ja gek hè, als 1 of andere sociaal gehandicapte sukkelaar van een forum je een mail stuurt en vervolgens pissig reageert als je aangeeft daar geen behoefte aan te hebben.
Jongen, ik heb je in die mail al gezegd dat wij, behalve onze leeftijd, geen enkel raakvlak hebben.
![]()
Serieus natuurlijk, ben ik ooit sarcastisch? hm ja...misschien soms...quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hopi Pea
Ben je nou serieus of sarcastisch?
Ik ken je langer dan vandaag.. maar ik zie geen emoticons om je post te ehm...accentuerenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:33 schreef pea4fun het volgende:
Serieus natuurlijk, ben ik ooit sarcastisch? hm ja...misschien soms...
Ik heb echt het idee dat de oude Loesje29 terug isquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:35 schreef pea4fun het volgende:
Ow als shark en noayla gaan schelden wordt het misschien nog wat
Hoiquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoi
O please.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Je hebt PMS he?!!![]()
![]()
Je schrijf stijl is doorspekt met rauwe, diepgewortelde haat
Je begrijpt echt niet dat ik de draak hier steek met mezelf, en met alles wat dating enzo betreft
Ben je gedumpt door je vriendje ofzo?
Ik wilde oprecht weten hoe het met je was, maar als je zo doet,ga maar braaf weg
Another one has taken the bait Rex, me old matey.![]()
![]()
Dat komt omdat ik moe ben en emotieloos.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag.. maar ik zie geen emoticons om je post te ehm...accentueren
Ow...da's minder...quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:39 schreef pea4fun het volgende:
Dat komt omdat ik moe ben en emotieloos.
Touché.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:26 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
![]()
Jij en Noayla_ zouden zusjes kunnen zijnquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:38 schreef Lolalala het volgende:
O please.
Ik ga maar naar bed, dan kan ik misschien morgen weer enige humor ontdekken (of een lekkere rel) in dit topic. En weer emoticons gebruiken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ow...da's minder...
Ik zou erop doorgaan, maar dat doe ik hier maar niet...
Kom rellenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee
ik kom me vervelen vermaken
Je wilt haar doen zeker?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Touché.
I rest my casequote:Op donderdag 11 maart 2004 23:42 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij en Noayla_ zouden zusjes kunnen ijn
En blablub ook
En again, SEX.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je wilt haar doen zeker?
Als jij niet zo lelijk was dan had ik jou ook nog gedaan in een dronken bui,quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je wilt haar doen zeker?
Als je een grotere pik had dan dat kleine pinkje, en niet zo lelijk was, dan had ik je het nog laten doen ook. Kwam ik eindelijk van mijn aarsmaden af. MAN, wat jeuken die krengen!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als jij niet zo lelijk was dan had ik jou ook nog gedaan in een dronken bui,.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:45 schreef Lolalala het volgende:
I rest my case
Ja en? mag dat niet? Ben jij zo'n moraalridder?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:45 schreef Lolalala het volgende:
En again, SEX.
Wat een matige reply zeg,quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Als je een grotere pik had dan dat kleine pinkje, en niet zo lelijk was, dan had ik je het nog laten doen ook. Kwam ik eindelijk van mijn aarsmaden af. MAN, wat jeuken die krengen!![]()
Nee, het merendeel van jouw posts zie ik steeds maar over sex gaan/link naar sex/sex gerelateerd.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Ja en? mag dat niet? Ben jij zo'n moraalridder?
Nou vooruit Shark.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:37 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik heb echt het idee dat de oude Loesje29 terug is
Misschien heeft ze dingen over mij gehoord die de basis van die diepgewortelde haat vormen
aaaah.. de emotie, het temperament... ik krijg zin om te schilderen...
Jah, de LOI cursu is afgerond hoor Stali
*tap* *tap* braaf![]()
Ik weet het, ik functioneer niet optimaal. Ik ben moe van het lachen. Ik vond het weer een geslaagde avond, veel lol gehad.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een matige reply zeg,.
Hee weer zo'n serieuze dame...ikga daar toch een hokje voor verzinnenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:59 schreef Loesje29 het volgende:
Nou vooruit Shark.
Dan zal ik het maar toegeven.
Ik bespreek jou dagelijks met iedereen.
Deed ik toen al.
Doe ik nu nog steeds.
Die niet weg te drukken behoefte om mijn gevoelens jegens jou met anderen te delen.
Met velen.
Dat rijmt.
Het beheerst mijn alles.
Het beheerst mijn leven.
Oh hell... ik hèb geen leven!
trustequote:Slaap lekker allemaal!
quote:Oh enneh Sharkie, de Erasmusbrug kan nog wel een verfje gebruiken.
Een duwtje? Je post 9 van 10 x sexistisch/link naar sex/sex gerelaeerd/knipoog naar sex.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik weet het, ik functioneer niet optimaal. Ik ben moe van het lachen. Ik vond het weer een geslaagde avond, veel lol gehad.
Jammer dat mensen zoals Noayla_ en Lola-dinges niet inzien dat ik de draak steek met dat sex/dating gebeuren-eigenlijk omdat ik daartoe een duwtje heb gehad van yvonne en Sunchaser. Maar ja, dat gebeurd als iemand er midden in stapt. Dan denk je dat ik serieus ben.
Ik ga nog even kijken naar het gebeuren van Spanje. Dat is eigenlijk al treurig zat.
Mzzl
I lav jonkiesquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:03 schreef Lolalala het volgende:
Een duwtje? Je post 9 van 10 x sexistisch/link naar sex/sex gerelaeerd/knipoog naar sex.
Weltrusten
Welnee... MSN is veel gezelliger dan fok! Nou ja, bij mij iig meestal welquote:Op vrijdag 12 maart 2004 07:26 schreef Lula het volgende:het was weer gezellig zie ik.
Misschien toch minder MSNen en meer forummen?
Alhoewel?????
Jij spoort echt voor geen meter.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:33 schreef Shark.Bait het volgende:
Blaat
Hoi Loes!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:59 schreef Loesje29 het volgende:
Oh enneh Sharkie, de Erasmusbrug kan nog wel een verfje gebruiken.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:59 schreef Shark.Bait het volgende:
omdat ik daartoe een duwtje heb gehad van yvonne en Sunchaser
Ja kap daar eens mee, steeds als ik je wil vertellen over mezelf enzo begin je over SB te zeverenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:59 schreef Loesje29 het volgende:
Ik bespreek jou dagelijks met iedereen.
Je bent best wel lievquote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:46 schreef Noayla_ het volgende:
Jij spoort echt voor geen meter.![]()
ja he?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, het ging er vanacht aardig rellerig aan toe zie ik:)
Ik schuif het niet af. Ik had het niet gedaan als jullie geen aanleiding hadden gegevenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:02 schreef SunChaser het volgende:
Niet afschuiven, SB, neem je eigen verantwoordelijkheid eens
ja he?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
lieve poesjes
Ja schattig hee? Die kreeg ik van een maat van mij, die ook kattegek isquote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Ow wat lieffff!! Zijn dat jouw katten Shark?
Ben je weer aan het mokken?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:55 schreef SunChaser het volgende:
Slijmbal
Het spijt me.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:04 schreef SunChaser het volgende:
Ja kap daar eens mee, steeds als ik je wil vertellen over mezelf enzo begin je over SB te zeveren
Hoi Sunniequote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:55 schreef SunChaser het volgende:
Slijmbal
Ik vinnum wel grapig...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 11:57 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Hoi Loes!![]()
SB heeft echt een enorm groot gevoel voor humor hoor.![]()
Alleen niemand ziet het.![]()
Dat ligt aan ons.
Hij is n.l. lachen, gieren brullen.![]()
Ik zat ff in WFLquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Anybody??
tx manquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:40 schreef RonaldV het volgende:
Ik vinnum wel grapig...![]()
¤ 150 hadden we afesproken, he? of het equivalent in US$quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tx man
De cheque zit op de post
Wetenschap, Filosofie en Levensbeshouwing--subforum van FOk!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:01 schreef Duderinnetje het volgende:
WFL??? Wat is dat?
Sssssssstquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:03 schreef RonaldV het volgende:
¤ 150 hadden we afesproken, he? of het equivalent in US$
Whoeps...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:05 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wetenschap, Filosofie en Levensbeshouwing
[..]
Sssssssst
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:06 schreef RonaldV het volgende:
Whoeps...
Jersey rekening?
Ik ben al aan het inzetten op een goeie aardappeloogst. Termijnbeurs. Jij?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
*kuch* mooi weertje buiten, niet?
Ik denk alleen met mijn leuter, dus ik zit te te wachten totdat ik een mokkel hier in dit topic kan scorenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:10 schreef RonaldV het volgende:
Ik ben al aan het inzetten op een goeie aardappeloogst. Termijnbeurs. Jij?
Gaat waarschijnlijk niet lukken voor sluitingstijdquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik denk alleen met mijn leuter, dus ik zit te te wachten totdat ik een mokkel hier in dit topic kan scoren
Ha! die ziet mij niet zitten.. als wij de laatste 2 mensen op aarde waren, dan zou ze met een bananeboom trouwenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:13 schreef RonaldV het volgende:
Zal ik L29 ff roepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |