Welnee, het is gewoon een vreselijke man!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:12 schreef Silmarwen het volgende:
raar
Dat beschrijft het behoorlijk goed. Iemand waar je geen hoogte van krijgt en niet mee te discussieren valt maar af en toe leuke acties heeft.
De searchfunctie ligt eruit he? Heus anders zou je het gelijk beamen hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:15 schreef Silmarwen het volgende:
Vertel waarom vind je dat?
Waren mijn invloeden hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:16 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vond de stier h wel humor hebben anders
dus jij vind hem wel leuk? Leer hem beter kennen, kom je snel van terug hoorquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:20 schreef Silmarwen het volgende:
Heb een tijdje met hem ge pb-ed. Hij zei niets zinnig maar meeste dingen waren best lollig hoor.
Dit meen je niet serieus, zeker ook een van zijn klonen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:21 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ryan3aire
Ja hij is stokoud he? Echt hoor, als je met hem omgaat lijkt hij nog veel ouder dan hij in werkelijkheid is. Zit niks bij hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:25 schreef Silmarwen het volgende:
Ach ik hou wel van een leuke rel. Maar leuk neuh. Bovendien is hij veelste oud
nee, dan zou het ballen moeten hebben.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
het is een hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |