Ik moet direct aan Leng Tch'e denken...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:40 schreef Seborik het volgende:
een van m'n onderzoeken voor volgend jaar over pijn & muziek!
Wat wil je met die combi. de pijn verzachten of juist verhevigenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:59 schreef Seborik het volgende:
Hm, zo'n onderzoek wordt het dus niet, maar goed, eerst eens kijken of het wel haalbaar is.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:11 schreef Seborik het volgende:
Het eerste natuurlijk.
Ik ben geen sadist hoor, hoewel je wanneer je het ene begrijpt, het andere ook mogelijk wordt.
Welk OC, welke meldingen....??? Zie je hem wel in je 'apparaatbeheer' enz...quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:56 schreef Zander het volgende:
Dammit, ik heb een nieuwe geluidskaart gekocht (een Soundblaster Audigy 2), maar het ding is met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen in mijn PC.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:26 schreef Z het volgende:
En sttat de comp ook niet op 'mute'? Heb ik wel eens gehad namelijk
Heb je hem ook in het goede gaatje gedaan? Dat ding heeft zo enorm veel aansluitingen.. Daarnaast kun je nog heel veel instellen en daar wil makkelijk iets kleins niet goed zitten. Ik heb zelf de Audigy 1 en die doet het verder prima! Maar je moet wel goed opletten dat je alles goed hebt staan. Hij staat ook niet toevallig op de 'alleen digitaal' instelling? Dat wil ook nog wel eens wat problemen opleveren.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:15 schreef Zander het volgende:
Mjah, de instellingen zouden volgens mij wel goed moeten zijn (en de speakers staan ook aan). Ik denk dat ik ff ga proberen om hem in een ander slot te zetten, misschien werkt dat wel, anders weet ik 't niet echt meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |