whsquote:Niet bij nadenken, probeer je zo te bewegen als het voor jou het lekkerst voelt, gewoon egotrippen dus eigenlijk dat voelt meestal voor de ander ook het fijnst...
haha..quote:ik zou stoppen met neuken, want het is heel erg gevaarlijk als je niet goed met het ritme kan meebewegen. Je kunt er kanker van krijgen.
probeer ik ook altijd, maar dan lukt het gewoon niet. Sja, was het maar zo simpel. Is niet voor niets dat ik pas na anderhalf jaar post, t gaat niet om 1 keer, tis gewoon elke keer weer (nietquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:04 schreef Shaman het volgende:
Niet bij nadenken, probeer je zo te bewegen als het voor jou het lekkerst voelt, gewoon egotrippen dus eigenlijkdat voelt meestal voor de ander ook het fijnst...
quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:17 schreef partyyboyy het volgende:
ik zou stoppen met neuken, want het is heel erg gevaarlijk als je niet goed met het ritme kan meebewegen. Je kunt er kanker van krijgen.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:17 schreef partyyboyy het volgende:
ik zou stoppen met neuken, want het is heel erg gevaarlijk als je niet goed met het ritme kan meebewegen. Je kunt er kanker van krijgen.
ik ben dan wel geen dame maar volgens mij heb je een verkeerd beeld hoe sex gaat. ritmestoornissen horen er gewoon bij. laat je hierdoor vooral niet van de slag brengen want er zijn veel vervelerende dingen op sexgebied. overigens gaat het met een vaste relatie snel voorbij denk ik. maar misschien kan jij niet zo goed aanvoelen wat de ander wil gaan doen. neuken is toch een samenspel lijkt me. glquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:01 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
Ik ben nu ongeveer anderhalf jaar geen maagd meer en heb in die tijd best veel seks gehad. Maar nogsteeds vind ik het verdomd moeilijk om het ritme goed bij te houden.
Stilliggen vind ik niks, en ik hoor overal om me heen dat dat ook echt "not done" is.
Meebewegen lukt wel, als het langzaam gaat ja, maar zodra de jongen sneller gaat loopt dat helemaal mis. Ik weet niet of ik nou een kneus ben dat dat me niet lukt offeh... ben ik de enige hier in?
Ook bovenop lukt het opzich wel, maar zodra ik sneller ga, gaan we tegelijk op en neer of net niet gelijk en loopt het weer stuk zegmaar. (Zeer ongeil! Ben je lekker bezig, stopt het ineens..) Ik blijf hier problemen mee houden, en ik heb het niet over 1 persoon... ook niet over onervaren jongens. Ik heb nog nooit seks gehad waarbij ik me niet ergerde aan dat ritme dat steeds maar niet loopt.
Hebben andere dames hier ook last van?? Ligt het aan mij? Zo ja, tips voor verbetering??
Volstrekt normaal, no big deal. De sex hoeft toch niet van begin tot eind vlekkeloos te zijn? Als het bij mij en m'n lief 'mis' gaat ben ik altijd de persoon die even stopt met meebewegen en daarna weer op het juiste moment invalt. Dat is binnen een halve seconde gefixt, ik denk er niet eens bij na.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:01 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
Hebben andere dames hier ook last van?? Ligt het aan mij? Zo ja, tips voor verbetering??
Daar ben ik het niet mee eens. In het begin was ik ook een behoorlijke klungel qua ritme, maar op een gegeven moment las ik ergens dat als je je als jongen aanpast aan het ritme van de vrouw dat ze dan veel eerder kan klaarkomen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:27 schreef nozem het volgende:
Je hebt het, of je hebt het niet..
Als je het niet hebt, dan zul je het waarschijnlijk ook nooit leren..
En dat meen ik..
Dus jij doet al anderhalf jaar aan groepssex? Gohquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:07 schreef Kamphuys het volgende:
Jaren in een band gespeeld, niks mis met mijn ritme
Lekker bijdehandquote:Op donderdag 11 maart 2004 12:33 schreef Bright het volgende:
off topic:
[..]
Dus jij doet al anderhalf jaar aan groepssex? Goh![]()
![]()
Stilliggen is so last yearquote:Op maandag 15 maart 2004 11:28 schreef Heronymus het volgende:
Stilliggen not done? Jij neemt zelfs de laatste modetrends mee je slaapkamer in?
probeer je wel verschillende standjes?kan zijn dat het je bij het ene stanbdje wel lukt en bij het andere niet (heeft mijn vriendin ook last van )quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:22 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
[..]
probeer ik ook altijd, maar dan lukt het gewoon niet. Sja, was het maar zo simpel. Is niet voor niets dat ik pas na anderhalf jaar post, t gaat niet om 1 keer, tis gewoon elke keer weer (niet) raak..
weet het ook niet meer
[..]
Niet alleen goed voor het ritme, maar ook voor mensen die dichter naar het hoogtepunt steeds luidruchtiger worden, en huisgenoten hebben.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:46 schreef flipsen het volgende:
Men neme 1CD met de Bolero van Ravel, et voila! Probleem opgelost lijkt me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |