abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17625388
ik was dus ooit zo dom om mijn gitaar te bestickeren met allerlei blije stickers van tijgetje enzo...
anyway ik wil hem nu verkopen dus meoten die stickers eraf
mijn vraag: HOE kun je dit deon...waar verkopen ze van dat anti sticker spul en kan het ook op een andere manier

btw...misschien is het wel verkeerde board maar ik dacht hier komen vast veel gitaristen

en kom aub niet met onzin reacties van: had je maar niet zo dom meoten zijn om dat mooie ding te verneuken
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_17625404
wasbenzine?
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:43:41 #3
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_17625441
dat denk ik ook
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_17625521
Ik heb ook weleens gehoord dat het met een fohn of haardroger ook redelijk lukt om de stickers te verwijderen. De lijmresten kun je dan met wasbenzine wegpoetsen.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:49:05 #5
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_17625585
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:46 schreef Zander het volgende:
Ik heb ook weleens gehoord dat het met een fohn of haardroger ook redelijk lukt om de stickers te verwijderen. De lijmresten kun je dan met wasbenzine wegpoetsen.
Zit wat in. Ik heb een jaarabonnement bij de fietsenstalling, waar ze een sticker op je fiets plakken. Toen ik die een keer moest overzetten, kreeg ik het advies van de fohn. Werkte inderdaad goed!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_17625608
zitten ze er dan niet zo lang op, dat als je ze eraf haalt, een stukje wit ziet van waar de sticker heeft gezeten ?
You watch you wait, you take a breath, Steady your gun, You take aim, Your heart stops, You squeeze the trigger, One shot One kill.
pi_17627209
had je maar niet zo dom meoten zijn om dat mooie ding te verneuken
pi_17627804
Er bestaat idd ook stickerverwijderaar. Bij een drogisterij of verfhandel is dit verkrijgbaar. Wanneer je het goed gebruikt, tast het de lak niet aan.
Succes
pi_17627949
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:46 schreef Zander het volgende:
Klopt, maar zo'n hittebron op een gitaar zetten lijkt me geen goed idee.
Sib | Dab | Dua
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:38:43 #10
43172 crN
The Excessum
pi_17630555
Kun je hem niet gewoon met een hete handdoek nat maken, lospeuteren en dan met terpetine ofzo schoonpoetsen?
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:40:50 #11
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_17630621
Klinkt als een mop: hoe krijg je een handdoek heet? (vast door hem naar een nat T-shirt te laten kijken)
Dommage arachide-fromage
pi_17630751
spuitbus WD40 kopen
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_17630926
kan je daarna ook gelijk je fiets smeren (handoek warm maken met water mischien..)
I used to want to take a drill to my head, Let the pain out of the hole...
Dit is niet een beeldscherm!
  woensdag 10 maart 2004 @ 21:01:38 #14
9155 Scylla
Ggggrunge.
pi_17631251
Ik had dat ook eens, en had toen heel voorzichtig (stukje voor stukje, beetje bij beetje) al die stickers van mijn ozo mooie witte Squier weer afgehaald: bleven wel allemaal witte vlekken achter, maar naar verloop van tijd gaan di er ook weer af.

Ondertussen heeft mijn broertje, de trotse nieuwe eigenaar van mijn exgitaar, die gitaar "gerelict" door hem langs de muur te schuren. Ik had dus niet zo voorzichtig hoeven zijn.
pi_17656380
pindakaas!
eerst de stickers er zo goed mogelijk afpeuteren en de restjes met pindkaas bewerken
pi_17656627
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 22:54 schreef MMachteld het volgende:
pindakaas!
eerst de stickers er zo goed mogelijk afpeuteren en de restjes met pindkaas bewerken
Alléén die van Calvé, de rest werkt niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')