abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:39:54 #51
140904 MLF
Unazukin
pi_37873284
lanterna ga ik dus nooit meer heen, tis net de mac donalds, te druk en ik ben er 3 x geweest, kreeg verkeerde eten, verkeerde drank en brood van een maand oud, kon de ramen ermee ingooien
  dinsdag 16 mei 2006 @ 11:41:59 #52
140904 MLF
Unazukin
pi_37873340
Ik woon zelf tussen Bogor en Que pasa in, beide zijn goed vooral Bogor yummieeeee
Triana heeft betere tapas dan Que pasa
pi_37949312
Voor thais ga ik vaak naar de "Sissende Sampan". Je eet daar gewoon wat de pot schaft, maar het is wel heerlijk. Voor wat duurder thais ga ik ook wel eens naar "Phuket" in Scheveningen.
pi_37950511
Woon nu al 4 jaar in Den Haag en heb al heel wat restaurants en eettentjes gezien, de beste vind ik:

WOX (Buitenhof)
Beetje te hip soms, maar heerlijk eten en geweldige wijnen. NIet voor al te grote groepen, en je moet beetje tegen de bediening kunnen. Ik kom er regelmatig, maar komen soms wat arrogant over.

Dekxels (Denneweg)
Is al eerder wat over geschreven, en daar sluit ik me bij aan, echt een leuke tent, niet te duur, maar wel erg lekker

Impero Romano (Denneweg)
Dit is denk ik de beste italiaan waar ik ooit ben geweest. Klein, hectisch gebeuren, met gewendige kaart. Ik raad vooral de zeebaars uit zeezout aan!
Zorg wel dat je reserveerd in het RESTORANTE en niet in de PIZZARIA

Savelberg (voorburg)
Geen verder uitleg nodig.....

Binnen (Scheveningen)
Leuk tentje voor een vlugge hap, in de zomer erg gezellig, in de winter ook geopend. Lekker warm en mooi uitzicht. (de standtenten zijn dan weg)
"I'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing" Gordon Gekko, Wallstreet
  Moderator donderdag 18 mei 2006 @ 15:41:29 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_37953591
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 14:06 schreef vanKampen het volgende:
Impero Romano (Denneweg)
Dit is denk ik de beste italiaan waar ik ooit ben geweest. Klein, hectisch gebeuren, met gewendige kaart. Ik raad vooral de zeebaars uit zeezout aan!
Zorg wel dat je reserveerd in het RESTORANTE en niet in de PIZZARIA
En een ober met falset-stem brengt wat operette-liederen ten gehore.

Wel flínk aan de prijs, deze twee tenten! Ik vind de prijzen zelfs een beetje doorgeschoten, ook al is het eten heerlijk.
Reken in ieder geval niet op pizzeria-prijzen. Wij zijn er twee keer geweest en waren beide keren zo'n ¤120 euro kwijt met z'n tweetjes (twee gangen, flesje wijn, koffie met cognac).

Maar: wel doen. Moet je een keer meegemaakt hebben.
Restaurant en trattoria verschillen weinig van elkaar, qua menu en prijs. Het restorante vind ik iets gezelliger.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:13:32 #56
140904 MLF
Unazukin
pi_38016368
[

Limon ben ik 1x geweest, leuk tentje
triana ben ik paar keer geweest, ook leuk

nog een tapas restaurant: que pasa op de lvM/van merlenstraat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: