abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:31:32 #1
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17623753
Iedereen kent het wel, iemand laat een scheet of boer in gezeldschap van anderen en gelijk waneer iemand het hoort of ruikt krijg je iedereen over je heen, je bent een viezerik en weet ik wat meer, de hond krijgt de schuld of mensen ontkennen het.
Waarom? waarom schamen mensen zich voor iets natuurlijks, ik heb het ook hoor, maar toch snap ik het niet.
Waarschijnlijk bij het lezen van scheet krijgen mensen al een vies gevoel.
En waarom is een boer hier vies en in sommige landen wordt het gezien als compliment.
Dieren intereseren het niks waneer andere erbij zitten, die slaapt gewoon rustig verder en kent geen schaamte.

Wie heeft ooit verzonnen dat je je ervoor moet schamen?
Ja mannen, het is erg maar vrouwen doen dat ook, hopenlijk ben je snel over de schok heen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:32:59 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17623786
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:31 schreef snakelady het volgende:

Ja mannen, het is erg maar vrouwen doen dat ook, hopenlijk ben je snel over de schok heen.
:'( Dat meen je niet! :'(
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_17623813
misschien omdat het een onaangename geur is
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:35:02 #4
13250 Lod
Sapere aude!
pi_17623833
Een goede beschaving ontkent het bestaan van natuurlijke lichamelijke functies.
GNU Terry Pratchett
pi_17623844
Omdat wij mensen zijn. Mensen doen nou eenmaal moeilijk om de kleinste dingen.

*pftttt*
]I[ Melvin ]|[
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:35:39 #6
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17623848
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:34 schreef john_bosh het volgende:
misschien omdat het een onaangename geur is
Ok het is een onaangename geur, het ruikt zeker niet naar rozen.
Maar het is wel iets natuurlijks, iedereen doet het, als mensen zegen ik heb nog nooit een scheet gelaten dan liegen ze want dan waren ze nu dood geweest.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:36:26 #7
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17623867
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:35 schreef MelvinB het volgende:
Omdat wij mensen zijn. Mensen doen nou eenmaal moeilijk om de kleinste dingen.

*pftttt*
Dat is nog de beste verklaring.
pi_17623879
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:35 schreef Lod het volgende:
Hoezo een "goede" beschaving?
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:37:35 #9
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17623903
quote:
Maar waneer is dat gekomen? Wie heeft verzonnen van nu zijn wij een goede beschaving en scheten en boeren laten is vies.
pi_17623927
geen idee maar ik ben er blij mee.

moet er niet aan denken dat we alles zo maar laten gaan zeg! De stank zal niet te harden zijn.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_17623938
Trouwens, hoe moeten anders je lichaamsgassen je lichaam uit? Laten zitten is ook niet goed op den duur. Kan alleen maar via de kont. Een boer lijkt gewoner te zijn dan een scheet.
]I[ Melvin ]|[
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:39:49 #12
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_17623959
Met z'n allen even flink inhaleren en voor je het weet ruik je die scheet niet meer
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:40:25 #13
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17623966
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:38 schreef MelvinB het volgende:
Trouwens, hoe moeten anders je lichaamsgassen je lichaam uit? Laten zitten is ook niet goed op den duur. Kan alleen maar via de kont. Een boer lijkt gewoner te zijn dan een scheet.
Dat is ook wer zo ja, waarom is een boer gewoner dan een scheet, het zijn allebij gassne die uit het lichaam moeten, en een boer kan ook stinken.
pi_17623982
scheten.. hmm.. tis belachelijk.. maar meer te begrijpen dan alle belachelijke dingen die vrouwen zichzelf aandoen. die dingen zijn ook ooit verzonnen..
Deal with it; rock 'n roll
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:41:19 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17623988
quote:
Dus neuken doe jij niet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:44:53 #16
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_17624063
Pissen is ook iets natuurlijks, maar dat doe je ook niet bij het eten....hopelijk
Narcist
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:45:54 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17624089
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:44 schreef Magistic het volgende:
Pissen is ook iets natuurlijks, maar dat doe je ook niet bij het eten....hopelijk
Maar schaam je je omdat je naar de w.c. moet gaan om te plassen? ik neem aan van niet.
pi_17624107
Nou, niet alleen mensen vinden het ranzig hoor. We hadden vroeger een hond die doodleuk een gigantisch meurende bout liet en dan zelf vol walging van de stank er vandoor ging.

Anyway, verder vraag ik het me inderdaad ook af. Niet alleen van boeren en scheten, maar ook dat gezeur over roos, sinaasappelhuid, kraaiepootjes, een glimmende neus, gespleten haarpunten, lichaamsgeurtjes enz enz enz. Ikzelf hou van een aantal van deze dingen ook absoluut niet, maar ik denk dat het voor 99% is aangeleerd dat het vies of lelijk is. Het wordt alleen maar erger door de media. Het schoonheidsideaal moet aan steeds strengere eisen voldoen. En reclame's maken het alleen maar erger. Hoe vaak hoor je niet "Eindelijk een oplossing voor...." of "Je hoeft je niet meer te schamen voor...." of "Je hoeft niet meer langer rond te lopen met..." terwijl je je niet eens bewust was dat het iets was waarvoor je je zou moeten schamen.

De ergste van allemaal blijf ik nog vinden: "Van roos naar mooi haar." Alsof het hebben van roos überhaupt ook maar IETS met het haar ZELF te maken heeft!
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:46:27 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17624109
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:41 schreef Suphafly het volgende:
scheten.. hmm.. tis belachelijk.. maar meer te begrijpen dan alle belachelijke dingen die vrouwen zichzelf aandoen. die dingen zijn ook ooit verzonnen..
wat doet een vrouw zichzelf aan dan?
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:47:17 #20
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_17624124
Een boer stinkt minder, en dan nog ruikt ie naar hetgene dat je hebt gegeten.
Een scheet ruikt altijd naar stront. Vandaar dat dit als minder prettig wordt ervaren
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:47:19 #21
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17624127
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:46 schreef ToT het volgende:
Nou, niet alleen mensen vinden het ranzig hoor. We hadden vroeger een hond die doodleuk een gigantisch meurende bout liet en dan zelf vol walging van de stank er vandoor ging.

Anyway, verder vraag ik het me inderdaad ook af. Niet alleen van boeren en scheten, maar ook dat gezeur over roos, sinaasappelhuid, kraaiepootjes, een glimmende neus, gespleten haarpunten, lichaamsgeurtjes enz enz enz. Ikzelf hou van een aantal van deze dingen ook absoluut niet, maar ik denk dat het voor 99% is aangeleerd dat het vies of lelijk is. Het wordt alleen maar erger door de media. Het schoonheidsideaal moet aan steeds strengere eisen voldoen. En reclame's maken het alleen maar erger. Hoe vaak hoor je niet "Eindelijk een oplossing voor...." of "Je hoeft je niet meer te schamen voor...." of "Je hoeft niet meer langer rond te lopen met..." terwijl je je niet eens bewust was dat het iets was waarvoor je je zou moeten schamen.

De ergste van allemaal blijf ik nog vinden: "Van roos naar mooi haar." Alsof het hebben van roos überhaupt ook maar IETS met het haar ZELF te maken heeft!
inderdaad, het wordt aangeleerd of je opgedrongen.
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:48:04 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_17624147
Ik heb even de meest puberale posts verwijderd. Kunnen we even NORMAAL reageren kleutertjes?? Leuk onderwerp he??
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_17624180
Overigens: bij mannen wordt boeren en scheten vaak als normaal gezien, misschien wel een klein beetje ordinair, maar niet echt heel erg. Maar bij vrouwen is het meteen echt ongehoord ranzig en onvrouwelijk.

(Trouwens, wat je onderschrift betreft: in de middeleeuwen werden zo ook afgeslacht omdat ze dachten dat het heksen waren, en niet alleen zwarte katten, maar ook andere kleuren. )
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:50:27 #24
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17624199
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb even de meest puberale posts verwijderd. Kunnen we even NORMAAL reageren kleutertjes?? Leuk onderwerp he??
ik had het wel verwacht eigenlijk die puberale posts. En waarom niet zo'n topic he?
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:51:49 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17624229
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:49 schreef ToT het volgende:
Overigens: bij mannen wordt boeren en scheten vaak als normaal gezien, misschien wel een klein beetje ordinair, maar niet echt heel erg. Maar bij vrouwen is het meteen echt ongehoord ranzig en onvrouwelijk.

(Trouwens, wat je onderschrift betreft: in de middeleeuwen werden zo ook afgeslacht omdat ze dachten dat het heksen waren, en niet alleen zwarte katten, maar ook andere kleuren. )
Dat is ook zoiets raar ja.

en wat betreft mijn onderschrift, dat weet ik.
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:52:26 #26
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_17624246
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar schaam je je omdat je naar de w.c. moet gaan om te plassen? ik neem aan van niet.
Nee maar ik zeg ook niet dat ik me schaam voor als ik een scheet moet laten.
Maar sommige dingen doe je gewoon niet in bijzijn van anderen, je weet gewoon dat ze er zich aan storen.
Dus loop dan even naar de wc en doe het daar, daarna flink met de luchtverfrisser spuiten en klaar.
Narcist
  woensdag 10 maart 2004 @ 15:54:33 #27
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17624298
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:52 schreef Magistic het volgende:

[..]

Nee maar ik zeg ook niet dat ik me schaam voor als ik een scheet moet laten.
Maar sommige dingen doe je gewoon niet in bijzijn van anderen, je weet gewoon dat ze er zich aan storen.
Dus loop dan even naar de wc en doe het daar, daarna flink met de luchtverfrisser spuiten en klaar.
hahaha, ik zie al iedereen elke keer naar de w.c. lopen om een scheet te laten, gezellig op een druk feestje.
Maar als mensen zeggen ik ga naar de w.c. om te urineren dan is dat normaal, zouden mensen zeggen ik ga naar de W.C. om een scheet te laten dan lacht nog iedereen je uit, dus om het feit dat je zoiets niet kan vertellen dan nog schamen mensen zich ervoor.
pi_17624886
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:46 schreef ToT het volgende:
Jaja, dat doet onze hond (Schotse Collie aka lassiehond) ook wel es. Ligt ie op zijn mat, laat ie een bout die je niet hoort, staat ie op, kijkt ie ons aan en gaat ie ergens anders liggen. Loop je naar die mat toe; stinken dat et doet...Allemachtig! En die bout hoor je ook niet he, et begint gewoon te meuren. Dieren kunnen er ook last van hebben blijkbaar. Maar goed, je hebt van dat deo voor in de wc om die stank te onderdrukken. Hebben we dat maar boven de mat gespoten.
]I[ Melvin ]|[
pi_17624921
-mag weg-
]I[ Melvin ]|[
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:22:36 #30
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17624945
Ja het is ook natuurlijk iemand ze nek door te snijden omdat hij in je territorium loopt.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:26:27 #31
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_17625022
Waar slaat dit topic op?! Het is gwoon niet netjes/schoon/normaal om een scheet te laten in public.. Ik zou me er rot aan ergeren als iemand constant scheten en boeren laat, het is gewoo onsmakelijk! Je gaat toch ook nie midden op tafel lopen schijten of pissen?! Dat doe je toch ook netjes ergens waar niemand alle ranzige details kan mee krijgen!? Dat wij intelligent genoeg zijn om dit soort dingen voor onszelf te houden en beschaafd te zijn onderscheid ons juist van dieren, die hier niet het intellect voor hebben!
pi_17625064
Staat niet erg charmant bij een vrouw ofzo
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_17625082
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 16:26 schreef Luuksor het volgende:
Waar slaat dit topic op?! Het is gwoon niet netjes/schoon/normaal om een scheet te laten in public.. Ik zou me er rot aan ergeren als iemand constant scheten en boeren laat, het is gewoo onsmakelijk! Je gaat toch ook nie midden op tafel lopen schijten of pissen?! Dat doe je toch ook netjes ergens waar niemand alle ranzige details kan mee krijgen!? Dat wij intelligent genoeg zijn om dit soort dingen voor onszelf te houden en beschaafd te zijn onderscheid ons juist van dieren, die hier niet het intellect voor hebben!
Duidelijk voorbeeld van iemand die de openingspost niet heeft gelezen...
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:31:11 #34
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_17625146
Daarom scheet ik dus zo hard mogelijk, spaart iedereen veel ellende en dan kunnen ze er tenminste nog om lachen he!
pi_17625175
Ja maar sommige normen en regeltjes van de samenleving druisen tegen onze instinkten in en kunnen zelfs schadelijk zijn: volgens de etiquette mag je niet van tafel af om naar de wc te gaan tijdens een diner, maar het ophouden is alles behalve goed voor je darmen. Vooral als je je ontlasting te lang ophoudt is dat schadelijk; je kunt levenslang darmproblemen er aan over houden.
Een boer onderdrukken en de lucht daar maar laten zitten is weer slecht voor je maag.

In hoeverre moet je doen wat de beschaving je oplegt?

Ik weet het; gewoon binnen acceptabele grenzen, maar het is toch wel iets om over na te denken; hoe beschaafder we worden, hoe meer we onze natuur onderdrukken en dat is weer niet goed voor de gezondheid.
pi_17625314
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

hahaha, ik zie al iedereen elke keer naar de w.c. lopen om een scheet te laten, gezellig op een druk feestje.
Maar als mensen zeggen ik ga naar de w.c. om te urineren dan is dat normaal, zouden mensen zeggen ik ga naar de W.C. om een scheet te laten dan lacht nog iedereen je uit, dus om het feit dat je zoiets niet kan vertellen dan nog schamen mensen zich ervoor.
Urineren is volgens mij ook niet netjes, je zegt alleen even dat je naar de WC gaat, en niet wat je daar gaat doen. Mensen hoeven zich verder geen beeld te vormen bij de handelingen, daar zal het mee te maken hebben.

Vaak kun je je scheet inhouden (boeren ook), en aangezien het kan stinken hou je hem in in het bijzijn van anderen of je gaat ervoor naar de WC. En anders zeg je even sorry voor de stank die ik versprijd.
  woensdag 10 maart 2004 @ 16:52:22 #37
77084 Clyde96
Oh Come On!
pi_17625653
that's when you know you found someone special... when you can just fart whenever you want!
Het stinkt en het maakt het stom geluid, toch logisch dat je dat niet doet bij vreemden dan
-I can't go out and buy a simple pack of smokes without running into nine guys you F*CKED!
-We're consumers. We are by-products of a lifestyle obsession.
-Cure me... of my ridiculous obsession for Love.
  woensdag 10 maart 2004 @ 20:56:34 #38
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17631090
Even voor de duidelijkheid, zoals in het begin topic stond, ik vindt het ook vies, maar is dat aangeleerd of is dat een natuurlijke reactie?
pi_17631217
Aangezien honden de geur ook vies vinden, is dat niet aangeleerd. Then again; in de middeleeuwen liepen ze ook door hun eigen poep en pies op straat, maar het kan ook zijn dat de natuurlijke walging weer afgeleerd is. Then again, men zegt dat een klein kind ook doodleuk met een vers gedraaide hondendrol kan spelen als die het op straat ziet liggen.

Ik denk dus dat walging voor faeces enzo allemaal aangeleerd is. Voor een groot deel wegens hygiënische redenen.

Als kind vond ik trouwens mondgeur niet eens zo heel erg, tegenwoordig walg ik er echt van. Ook aangeleerd dus.
pi_17631279
schaamte is een van de weinige dingen die mensen onderscheid van de rest van de dieren, daarom alleen al is het nuttig te noemen.
  woensdag 10 maart 2004 @ 21:05:02 #41
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17631359
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:31 schreef snakelady het volgende:
Ja vrouwen, het is erg en misschien onvoorstelbaar maar veel mannen schamen zich er absoluut niet voor , hopenlijk ben je snel over de schok heen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 10 maart 2004 @ 21:09:19 #42
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_17631495
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 21:05 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja vrouwen, het is erg en misschien onvoorstelbaar maar veel mannen schamen zich er absoluut niet voor , hopenlijk ben je snel over de schok heen.
Het duurde even maar ik ben er overheen.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 05:48:38 #43
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_17683203
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 21:00 schreef ToT het volgende:
Als kind vond ik trouwens mondgeur niet eens zo heel erg, tegenwoordig walg ik er echt van. Ook aangeleerd dus.
het kan ook zijn dat mensen vroeger minder erge mondgeur hadden als zij een mondgeur hadden...

logic? tegenwoordig worden er meer koolzuur-houdende en suiker-houdende dranken gedronken... levert best wel wat tooth-decay op en hence mondgeur!

daarnaast: als kind zie je mensen van je (latente) seksuele voorkeur nog niet als potential mates, dus ben je misschien daarom onbewust minder kritisch qua lichaamsgeuren... als je bezig bent met het (onbewust) zoeken naar een partner dan is het biologisch gezien handig als je een gezonde uitkiest in verband met nageslacht... ik zou dan de link "slechte geur == slechte gezondheid" willen leggen
We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
pi_17683260
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 05:48 schreef Modafinil het volgende:

daarnaast: als kind zie je mensen van je (latente) seksuele voorkeur nog niet als potential mates, dus ben je misschien daarom onbewust minder kritisch qua lichaamsgeuren... als je bezig bent met het (onbewust) zoeken naar een partner dan is het biologisch gezien handig als je een gezonde uitkiest in verband met nageslacht... ik zou dan de link "slechte geur == slechte gezondheid" willen leggen
De neus is nog zwaar onderschat.
  zaterdag 13 maart 2004 @ 16:23:25 #46
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17689267
boeren en scheten laten word gewoon gezien als niet netjes en onbeleeft.
Je mag dit soort dingen doen. MAar wel ergens waar iemand niet bij is.

Wij mannen onder elkaar zitten de hele dag te ruften
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 13 maart 2004 @ 17:51:16 #47
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_17690689
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 16:23 schreef ook_gek het volgende:
boeren en scheten laten word gewoon gezien als niet netjes en onbeleeft.
Je mag dit soort dingen doen. MAar wel ergens waar iemand niet bij is.

Wij mannen onder elkaar zitten de hele dag te ruften
Altijd al afgevraagd of vrouwen onder elkaar dat nou ook doen...
If men define things as real, they are real in their consequences
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:24:41 #48
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_17691334
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 06:07 schreef sig000 het volgende:
De neus is nog zwaar onderschat.
veel mensen staan niet zo erg stil bij het belang van de neus
maar in veel winkels wordt bewust geuren gebruikt om het kopen te stimuleren

daarnaast heb ik het idee dat ik me niet zo snel aan me niet geheel gewenste beelden, geluiden en aanrakingen echt erger... maar als het gaat om vervelende geuren dan moet er meteen ingegrepen worden...
We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:45:50 #49
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17691728
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 17:51 schreef Hephaistos het volgende:

[..]

Altijd al afgevraagd of vrouwen onder elkaar dat nou ook doen...
Ik kan je vertellen dat die nog erger zijn
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 13 maart 2004 @ 18:53:57 #50
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_17691901
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:36 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hoezo een "goede" beschaving?
Het beschavingsproces: dingen als neuspeuteren, scheten laten, en kinderachtig spelletjes afleren.

En over dat je dan niet kan neuken; het beschavingsproces heeft ons zich voor dat soort dingen laten schamen.
  FOK!fossiel zaterdag 13 maart 2004 @ 18:55:37 #51
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_17691926
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 18:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat die nog erger zijn
Nog erger? .

Ik vind 't niet erg als iemand per ongeluk een dikke scheet laat, maar expres de hele boel constant te vergassen is na een tijdje wel irritant. Ik heb geen zin om van plek te verwisselen omdat het niet uit te houden is .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_17692313
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 15:41 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dus neuken doe jij niet.
Ontkennen is iets anders dan niet doen.

Jij neukt toch ook niet in een restaurant

freaks daargelaten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo