:'( Dat meen je niet! :'(quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:31 schreef snakelady het volgende:
Ja mannen, het is erg maar vrouwen doen dat ook, hopenlijk ben je snel over de schok heen.
Ok het is een onaangename geur, het ruikt zeker niet naar rozen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:34 schreef john_bosh het volgende:
misschien omdat het een onaangename geur is
Dat is nog de beste verklaring.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:35 schreef MelvinB het volgende:
Omdat wij mensen zijn. Mensen doen nou eenmaal moeilijk om de kleinste dingen.
*pftttt*
Hoezo een "goede" beschaving?quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:35 schreef Lod het volgende:
Een goede beschaving ontkent het bestaan van natuurlijke lichamelijke functies.
Maar waneer is dat gekomen? Wie heeft verzonnen van nu zijn wij een goede beschaving en scheten en boeren laten is vies.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:35 schreef Lod het volgende:
Dat is ook wer zo ja, waarom is een boer gewoner dan een scheet, het zijn allebij gassne die uit het lichaam moeten, en een boer kan ook stinken.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:38 schreef MelvinB het volgende:
Trouwens, hoe moeten anders je lichaamsgassen je lichaam uit? Laten zitten is ook niet goed op den duur. Kan alleen maar via de kont. Een boer lijkt gewoner te zijn dan een scheet.
Dus neuken doe jij niet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:35 schreef Lod het volgende:
Maar schaam je je omdat je naar de w.c. moet gaan om te plassen? ik neem aan van niet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:44 schreef Magistic het volgende:
Pissen is ook iets natuurlijks, maar dat doe je ook niet bij het eten....hopelijk
wat doet een vrouw zichzelf aan dan?quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:41 schreef Suphafly het volgende:
scheten.. hmm.. tis belachelijk.. maar meer te begrijpen dan alle belachelijke dingen die vrouwen zichzelf aandoen. die dingen zijn ook ooit verzonnen..
inderdaad, het wordt aangeleerd of je opgedrongen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:46 schreef ToT het volgende:
Nou, niet alleen mensen vinden het ranzig hoor. We hadden vroeger een hond die doodleuk een gigantisch meurende bout liet en dan zelf vol walging van de stank er vandoor ging.
Anyway, verder vraag ik het me inderdaad ook af. Niet alleen van boeren en scheten, maar ook dat gezeur over roos, sinaasappelhuid, kraaiepootjes, een glimmende neus, gespleten haarpunten, lichaamsgeurtjes enz enz enz. Ikzelf hou van een aantal van deze dingen ook absoluut niet, maar ik denk dat het voor 99% is aangeleerd dat het vies of lelijk is. Het wordt alleen maar erger door de media. Het schoonheidsideaal moet aan steeds strengere eisen voldoen. En reclame's maken het alleen maar erger. Hoe vaak hoor je niet "Eindelijk een oplossing voor...." of "Je hoeft je niet meer te schamen voor...." of "Je hoeft niet meer langer rond te lopen met..." terwijl je je niet eens bewust was dat het iets was waarvoor je je zou moeten schamen.
De ergste van allemaal blijf ik nog vinden: "Van roos naar mooi haar." Alsof het hebben van roos überhaupt ook maar IETS met het haar ZELF te maken heeft!
ik had het wel verwacht eigenlijk die puberale posts.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb even de meest puberale posts verwijderd. Kunnen we even NORMAAL reageren kleutertjes?? Leuk onderwerp he??
Dat is ook zoiets raar ja.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:49 schreef ToT het volgende:
Overigens: bij mannen wordt boeren en scheten vaak als normaal gezien, misschien wel een klein beetje ordinair, maar niet echt heel erg. Maar bij vrouwen is het meteen echt ongehoord ranzig en onvrouwelijk.
(Trouwens, wat je onderschrift betreft: in de middeleeuwen werden zo ook afgeslacht omdat ze dachten dat het heksen waren, en niet alleen zwarte katten, maar ook andere kleuren.)
Nee maar ik zeg ook niet dat ik me schaam voor als ik een scheet moet laten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar schaam je je omdat je naar de w.c. moet gaan om te plassen? ik neem aan van niet.
hahaha, ik zie al iedereen elke keer naar de w.c. lopen om een scheet te laten, gezellig op een druk feestje.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:52 schreef Magistic het volgende:
[..]
Nee maar ik zeg ook niet dat ik me schaam voor als ik een scheet moet laten.
Maar sommige dingen doe je gewoon niet in bijzijn van anderen, je weet gewoon dat ze er zich aan storen.
Dus loop dan even naar de wc en doe het daar, daarna flink met de luchtverfrisser spuiten en klaar.
Jaja, dat doet onze hond (Schotse Collie aka lassiehond) ook wel es. Ligt ie op zijn mat, laat ie een bout die je niet hoort, staat ie op, kijkt ie ons aan en gaat ie ergens anders liggen. Loop je naar die mat toe; stinken dat et doet...Allemachtig! En die bout hoor je ook niet he, et begint gewoon te meuren. Dieren kunnen er ook last van hebben blijkbaar. Maar goed, je hebt van dat deo voor in de wc om die stank te onderdrukken. Hebben we dat maar boven de mat gespoten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:46 schreef ToT het volgende:
Nou, niet alleen mensen vinden het ranzig hoor. We hadden vroeger een hond die doodleuk een gigantisch meurende bout liet en dan zelf vol walging van de stank er vandoor ging.
Duidelijk voorbeeld van iemand die de openingspost niet heeft gelezen...quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:26 schreef Luuksor het volgende:
Waar slaat dit topic op?! Het is gwoon niet netjes/schoon/normaal om een scheet te laten in public.. Ik zou me er rot aan ergeren als iemand constant scheten en boeren laat, het is gewoo onsmakelijk! Je gaat toch ook nie midden op tafel lopen schijten of pissen?! Dat doe je toch ook netjes ergens waar niemand alle ranzige details kan mee krijgen!? Dat wij intelligent genoeg zijn om dit soort dingen voor onszelf te houden en beschaafd te zijn onderscheid ons juist van dieren, die hier niet het intellect voor hebben!
Urineren is volgens mij ook niet netjes, je zegt alleen even dat je naar de WC gaat, en niet wat je daar gaat doen. Mensen hoeven zich verder geen beeld te vormen bij de handelingen, daar zal het mee te maken hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
hahaha, ik zie al iedereen elke keer naar de w.c. lopen om een scheet te laten, gezellig op een druk feestje.
Maar als mensen zeggen ik ga naar de w.c. om te urineren dan is dat normaal, zouden mensen zeggen ik ga naar de W.C. om een scheet te laten dan lacht nog iedereen je uit, dus om het feit dat je zoiets niet kan vertellen dan nog schamen mensen zich ervoor.
Ja vrouwen, het is erg en misschien onvoorstelbaar maar veel mannen schamen zich er absoluut niet voorquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:31 schreef snakelady het volgende:
Ja mannen, het is erg maar vrouwen doen dat ook, hopenlijk ben je snel over de schok heen.
Het duurde even maar ik ben er overheen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja vrouwen, het is erg en misschien onvoorstelbaar maar veel mannen schamen zich er absoluut niet voor, hopenlijk ben je snel over de schok heen.
het kan ook zijn dat mensen vroeger minder erge mondgeur hadden als zij een mondgeur hadden...quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:00 schreef ToT het volgende:
Als kind vond ik trouwens mondgeur niet eens zo heel erg, tegenwoordig walg ik er echt van. Ook aangeleerd dus.
De neus is nog zwaar onderschat.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 05:48 schreef Modafinil het volgende:
daarnaast: als kind zie je mensen van je (latente) seksuele voorkeur nog niet als potential mates, dus ben je misschien daarom onbewust minder kritisch qua lichaamsgeuren... als je bezig bent met het (onbewust) zoeken naar een partner dan is het biologisch gezien handig als je een gezonde uitkiest in verband met nageslacht... ik zou dan de link "slechte geur == slechte gezondheid" willen leggen
Altijd al afgevraagd of vrouwen onder elkaar dat nou ook doen...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 16:23 schreef ook_gek het volgende:
boeren en scheten laten word gewoon gezien als niet netjes en onbeleeft.
Je mag dit soort dingen doen. MAar wel ergens waar iemand niet bij is.
Wij mannen onder elkaar zitten de hele dag te ruften
veel mensen staan niet zo erg stil bij het belang van de neusquote:Op zaterdag 13 maart 2004 06:07 schreef sig000 het volgende:
De neus is nog zwaar onderschat.
Ik kan je vertellen dat die nog erger zijnquote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:51 schreef Hephaistos het volgende:
[..]
Altijd al afgevraagd of vrouwen onder elkaar dat nou ook doen...
Het beschavingsproces: dingen als neuspeuteren, scheten laten, en kinderachtig spelletjes afleren.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hoezo een "goede" beschaving?
Nog erger?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat die nog erger zijn
Ontkennen is iets anders dan niet doen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:41 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dus neuken doe jij niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |