Het kasteel is wat verbouwd na wat prive situaties. Er zijn een aantal kamers ingericht te weten :
- Een Beebiekamer met de muren zachtgroen.. mooi lila tapijt met 17e eeuws motief op de vloer en Prachtige mooie zachtgroene gordijnen voor de ramen. verder zit er een warmwater voorziening in en staat en compleet beebie interieur in van zwaar blank eiken en ook een bed voor een volwassene.Deze kamer is ingericht voor als er ooit een vluchtelinge met een baby hulp nodig heeft.
- Een Geluidsstudio met een goeie versterker,mengpaneel,zang-microfoon, een Sony® MD-speler 2 draaitafels, een CD-speler,een karaoke-apparaat en een videowall.
- "De oude zaal" . Een ruimte in het hart van het kasteel, met een inrichting van de oude magische tijd, met spiegels en schilderijen aan de muren, magische gloeibollen voor warmte en licht. De ruimte heeft de uitstraling van veiligheid en geborgenheid.
- Een ruime badkamer, met sauna, groot ligbad, apparte douche, wastafels, spiegels en een apparte WC. De kranen zijn uitgevoerd van titanium met goud, de vloeren en muren zijn met marmer betegeld.
De kamers op de beganegrond, 1e en 2e verdieping worden met elkaar vebonden dmv een klassieke trap en een ouderwetse mooie gietijzeren lift geplaatst met fluweelen bekleding en een klassieke spiegel. De lift is verder afgezet met mooi barokke sierranden en 17e eeuwse versierselen.
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 23-07-2001 20:25]
* Lord Dreamer zit in de draken toren. en leest oude boeken.
* LD denkt zwaar onder het lezen na over alles wat er de afgelopen dagen allemaal is gebeurt, veel veranderingen hebben er plaatsgevonden. Te veel zaken hangen er onuitgesproken in de lucht...
Wat gebeurt er allemaal, ben ik een speelbal geworden, waar is de eigen sterke wil gebleven, waar is de Lord gebleven die geen conflict uit de weg ging, sterk en vast als een rots in de branding stond.
Ben ik nu echt zo soft geworden..
* Dan neemt hij een besluit, gedane zaken nemen geen keer, maar de kracht is terug, de zekerheid is er weer... en hij roept uit
The Lord is Back ! and you'll know it !
* Lachend verlaat hij de drakentoren.. hij pakt het bordje van niet storen en gooid het in de lucht .. Als het bordje hoog in de lucht is , knipt hij met z'n vinger en het bordje verspliterd in duizende stukjes Quantarianth kijkt het tafereel aan en grijnst.. zijn berijder heeft z'n ziel en kracht weer terug. LD loopt naar de lege grote drievoudige kamer naast de wapenkamer en oefenzaal, en gaat daar naar binnen. Hij spreekt een woord van pure macht uit en in een draaikolk verdwijnt al het stof... In het zelfde ogenblik zijn al de kamers ingericht, de een als slaapkamer en de ander als werkamer en de bibliotheek.
Hij mompelt zacht:
* De Slaapkamer heeft een rustige uitstraling van beukehout en de kracht van blank eikenhout. De werkkamer is uitgevoerd in oud 19e eeuwse stijl met een groot zwaar bureau een paar kasten en een luie bureaustoel. Verder staat er een klein communicatie apparaatje in dat verbonden is met de communicatie eenheid buiten en de SDF-1 van de RoboTech Forces De laatste kamer is iets kleiner en bevat een deel van de bibliotheek.. een leestafel met stoelen staat in het midden en eromheen staan kasten met boeken. De werkkamer, bibliotheek en slaapkemer zijn verbonden dmv deuren met de wapenkamer en oefenzaal, zodat er een klein intern complex onstaat van 4 kamers, een kleine badkamer en een zaal. Z'n eigen persoonlijke vertrekken zijn klaar, alle deuren in dit gedeelte zijn magisch en gaan alleen open als hij dat wil. Hij gaat z'n nieuwe werkkamer in en sluit de magische deur ..
Er staat een kastwand in en een apparte kleine badkamer met WC, wastafel, badkamerkast, bad en douchecabine.
Ja.. the Lord is back * fluistert hij zacht lachend in zichzelf
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 20-07-2001 22:49]
Voor dit soort wapens kan de smid Atrimar hem niet helpen, maar wel de geavanceerde technologie van de RoboTech, die kunnen z'n ontwerp uitvoeren en ook er voor zorgen dat er voldoende voorraad pijlen gemaakt wordt.
Als hij klaar is met tekenen dan stopt hij z'n ontwerpen in het communicatiemiddel en verzend de ontwerpen naar de SFD-1, het moederschip van de RoboTech Forces. Hij wacht tot het communicatiemiddel een briefje uitspuugt met een bijna copie van z'n ontwerpen voorzien van een datum, een tijd en een "OK". Het teken van bevestiging dat de ontwerpen over zijn gekomen.
Dan legt hij de boeken terug in de bibliotheek en pakt een boek over de "Kunst van de verbeelding" en boek over de "Kunst van de holografie" tijdens het lezen van deze boeken bedenkt hij, dat deze informatie wel erg handig kan zijn voor verdere plannen.
LD besluit dan dat het tijd is om te gaan slapen, z'n KasteelVrouwe heeft hij de hele dag nog niet gezien, hmm ook iets om over na te denken, er zijn teveel dingen gebeurt waar hij eens rustig over na moet gaan denken.. maar dat kan later wel.. Hij besluit om nog even in bad te gaan en kruipt dan onder de wol..
Zachtjes doven de lichten als door de geest bestuurd.. de haard flikkert nog eenmaal en blijft dan zacht gloeien.. De gordijnen zijn gesloten en buiten laat een uil z'n jachtroep horen
* LD hoort dat niet eens meer, hij is al vertrokken in een diepe onrustige slaap en mompelt onverstaanbare dingen tijdens z'n roerige droom
De Reiziger ziet in de verte een kasteel liggen, er is een drang bij de Reiziger om erna toe tegaan, een roep
Het enige wapen van de reiziger bij zich heeft is een dofzwarte zwaard, met als enige versiering een reiger
rustend op een poot.
beelden flitsen door het hoofd van de reiziger, Trolloks, valse draken, elven, het rad des tijds zijn en Milamber.
Het zijn slechts vage herinneringen, die als een schaduw in zijn geheugen hing.
Langzaam stapt de reiziger af op het kasteel.......en wacht........wacht op wat er komen gaat.
* LD wordt langzaam wakker, kijkt zacht om zich heen. De droom, zo vreemd, zo echt, maar er is niemand te zien. Dan staat hij op en met een klein hand gebaar openen de gordijnen zich en het krachtige warme zonlicht vult de kamer. Hij gaat de badkamer in en douched zich, onder het douchen denkt hij terug aan de droom, vreemd als of hij bekeken werd, er was iets daar buiten, maar wat. Hij schudt z'n hoofd en besluit er verder even geen aandacht aan te besteden. Hij kleed zich aan en gaat z'n vertrekken uit. Het kasteel is verder nog in diepe rust Hij glimlacht even als hij aan de KasteelVrouwe denkt. Er is nog geen enkele kans geweest om met haar te spreken.
Dan gaat hij naar de DrakenToren en Quantarianth kijkt hem aan De glinstering in z'n facetogen zijn veelzeggend, Quantarianth is blij met de verandering die z'n berijder heeft ondergaan.
Quatarianth.. * De draak kijkt even op. Ik wil dat je de vuurhagedissen en de overige draken opdracht geeft om erg allert te zijn, ik heb een droom gehad, en er is iets buiten. Ik weet alleen niet wat het is .. en of het goed of slechtaardig is.
hmmm, de opdracht is gegeven oude vriend...
Dank je.. ik denk dat we vandaag maar eens een bezoek gaan brengen aan onze vrienden van RoboTech en aan F'lar en Mnementh.
hmmm, een goed plan ..* En de draak grijnst even
* Lord Dreamer loopt dan naar de verblijven van de Kjeldoran Kights, en roept de wachters en andere soldaten. De troepen komen an rennen en wachten op z'n bevelen, ze voelen dat er iets is , hun soldaten instinct laat ze nooit in de steek.
Luister. * spreekt LD zacht. Ik heb een droom gehad vannacht. * de troepen kijken elkaar aan, fluisterend onderelkaar, hun vermoedens uit zien komen. Met een handgebaar vermaand LD de troepen tot stilte en gaat verder. LD gaat met ze mee en kijkt een keer over de muur naar het landschap...
Er is iets buiten, en ik weet niet of het goed of slechtaardig is, ik heb het net ook aan Quantarianth gevraagd. Ik wil dat jullie allerter dan allert zijn.
* de troepen bevestigen de bevelen en gaan weer naar hun posten.
Ondertussen staat de zon weer hoog aan de hemel en laat de dag stralen, niemand kon denken dat er een krachtige storm over het eiland heeft geraast.
* Na het oefenen gaat LD terug naar de studeerkamer en ziet een papiertje liggen wat uit het communicatieapparaat is gekomen....
-----------------------------
Levering bestelde materialen
+/- binnen een dag ..
Productie vordert
Groet RoboTech
------------------------------
* LD kijkt naar het briefje. Yess dat is goed nieuws. * Hij trekt z'n donker canvas broek aan gordeld z'n zwaard om zwart leren jack erover .. en verlaat z'n vertrekken. nog geen spoor van z'n kasteel vrouwe gezien. Hij besluit een stuk te wandelen door de bossen rond het kasteel ...
"Moet ik hem vertellen wat deze wereld eventueel te wachten staat?": denkt de zwaarhand
"Vertellen wat er met onze wereld aan de hand is."
Weer komen de vlagen van herinneringen terug.
Het stalen gezicht van de zwaardhand verraadt niks van de gedachten die hij heeft. geen emotie is in zijn ogen te lezen.
De zwaarhand wacht tot het donker wordt.
Langzaam word het nacht op het Fok!eiland, de Bloedrode zon gaat langzaam onder in het water.
Het leek net of de wolken in brand stonden, Rood, oranje, en geelactige kleuren werden verspiegeld tegen de wolken.
als je goed keek zag je de maan al licht aan de hemel staan.
De reiziger besluit om naar het wezen te stappen..........
Hij voelt even naar z'n zwaard en het gevoel van z'n gvest maakt hem zeker van z'n zaak. hmm wat het ook is laat het maar naar hem toe komen.
LD loopt terug naar z'n kasteel, en gaat weer naar binnen. Het is al donker geworden, en hij besluit naar bed te gaan. Zou z'n kasteel vrouwe nog steeds in bed liggen ? Het lijkt er op want er is niets aangeroerd.
De nacht stil .. geen geluid .. rustig .. behoedzaam, een mooie heldere nacht...
* De volgende ochtend wordt hij wakker , gaat in bad . kleed zich aan en gaat een ontbijtje maken in de keuken, zich afvragend wat hij vandaag gaat doen. Dan herinnerd hij zich het briefje vandaag kan de lading van RoboTech aankomen. Rustig gaat hij in de keuken zitten, z'n ontbijtje opetend en de krant lezend, wachtend op de dingen die komen gaan.
* Bezweet bonst Atrimar op de poort en roept naar LD om hem binnen te laten.
Dreamer!!!!! Doe open! Ik moet je spreken, en wel heel snel!
huh ? wat is er kom verder...
* Lord Dreamer laat het paard van Atrimar verzorgen door een wachter.
quote:hijgt
Op maandag 23 juli 2001 11:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
* Lord Dreamer hoort het gebons .. en opent de deur .. Atrimar staat voor de deur ..huh ? wat is er kom verder...
* Lord Dreamer laat het paard van Atrimar verzorgen door een wachter.
Er staat iets te gebeuren.
Er is iets daar buiten en ik weet nog niet wat het is .. maar het is niet goed denk ik.. mischien valt het mee maar het is vreemd.
Hou je poort op slot Magier. Als Leafblistner weer de wereld beroerd gaan we nog een hectische tijd tegemoet
"vrees niet", klinkt de booschap vriendelijke doch dringend.
"Ik kom van een andere wereld, een wereld die wordt bedreigt"
"Ik ben hier heen gekomen om julie te waarschuwen, voor het Gevaar dat mijn wereld bedreigt"
"Dit gevaar is erger dan iemand zich kan bedenken."
"overal zijn Duistervrienden, die met het kwade samen spannen."
"komt naar het bosrand, waar we elkaar kunnen ontmoeten."
"vrees niet" klinkt de boodschap weer.
Langzaam stapt de zwaaardhand uit de schaduw van de bos rand en doet zijn mantel af, opdat een iedere hem kan zien.
Atrimar ? * Vraagt hij zacht .. Geallameerd rennen de boogschutters naar de muren, de pijlen op hun gespannen bogen, turend naar waar het gevaar kan dreigen..
Een groep Kjeldoran knights, staat al klaar bij de poort om een uitval te doen. maar LD gebaart z'n mannen tot kalmte ..
Wat ? wie ? waar ? * Fluistert hij zacht .. Dan ziet hij de vreemdeling bij de bosrand. Hij loopt er naar toe, gespitst op elke vorm van bedreiging..
Wie ben jij ?
better safe then sorry
Tijd om de dobbelstenen te rollen
"Mijn naam is Asschen-Sukar", ik ben een zwaarhand.
Ik kom van een andere wereld dan deze, de wereld die de naam draagt: Midkemia, ik ben op deze wereld gekomen doormidel van een draak. Mijn wereld vekeerd in grote nood. Maar niet alleen maar wereld verkeerd in nood, als HET niet wordt gestopt is er geen hoop meer dat deze wereld.
Het is echter niet veilig genoeg om hier er over te praten, maar ik vraag u hulp.
Langzaam begon de lucht te trillen, de haren gingen gewoon recht over eind staan zoveel magie hing er in de lucht. een vaag geluid vulde de lucht langzaam kwam uit de lucht een draak vliegen, een kop ter grote van een kleine vrachtkaar bedekt door schubben zo groot als een schil. Het hoofd was door middel van een lange nek verbonden met het lichaam. De enorme vleugels wiekte door de lucht. De lange snuit van de draak vertoonde een wolfsachtige grijns met daarin slagtanden zo langs als zwaarden.
"Dit is Rhuahg", "u zou kunnen zeggen een voorouder van uw draken".
"Neem een vertrouweling mee, opdat ik u kan vertellen welke nood de wereld wacht": zei Asschen-Sukar.
Ondertussen was iedereen doodstil geworden door de aanblik van de gigantische draak.
Het enige wat hij meedraagt zijn z'n kleren en zijn bijl.
Na enige tijd vastberaden doorstappen komt hij bij het kasteel van Lord Dreamer en zijn drakenrijders aan. Hij stapt op de poort af en bonkt op de poort en schreeuwt met een lage stem.
Doe open en vertel de heer dat er bezoek is!
* De draken kijken hem aan en vragen zich af waar deze man de moed vandaan haalt die de meeste rijzigers niet met zich meedragen als ze bij zo'n machtige vestiging komen
[Dit bericht is gewijzigd door Venkeroz op 23-07-2001 19:57]
U kunt me nu ook wel vertellen, welk gevaar ons wacht. en uw draakje inponeerd me niet hoor. Als u het nodig vind om met dit machtsvertoon ons bang probeerd te maken dan moet ik u teleurstellen ..
* Lord Dreamer kijkt even naar Atrimar.
Sinds waneer maakt een zwaardhand gebruik van magie ? zijn er een paar zo verzwakt dat ze dat nodig hebben.
* Lord Dreamer Fluistert ondertussen.
Ik vertrouw hem voor geen meter, kan jij hem even bezig houden dan ga ik even terug naar m'n kasteel
* Lord Dreamer laat atrimar achter bij de vreemdeling en gaat naar z'n kasteel. daar aangekomen ziet hij een grote stevige vent op z'n deur bonken, een wachter houd hem in het oog.
Hallo .. Lord Dreamer is de naam, wat kan ik voor jou doen ???
* Lord Dreamer laat de vreemdeling binnen en pakt van de tafel een brief en zegt tegen een bediende:
Zorg er voor dat dit uitgevoerd wordt en neem wat te drinken op de terugweg mee.
* De bediende kninkt en gaat het gevraagde doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Venkeroz op 23-07-2001 20:05]
Ik bedoelde u er niet mee maar de vreemdeling op de vlakte .. sorrie voor het misverstand.
* De bediende loopt naar een stel verhuizers en vraagt: Hebben jullie alles al klaar en ingepakt ?
* De verhuizers knikken bevestigend.
mooi, zet alles maar buiten de poort onder het pas gemaakte afdakje. dat is er voor gemaakt.
* De verhuizers , pakken de dozen en gaan naar beneden om alles onder het afdak te zetten. De bediende kijkt naar de kamers waar de kasteelvrouwe vroeger vertoefde en ziet dat ze opgeruimt en leeg zijn. hij legt de brief open neer op een muziek standaard en leest even de tekst De bediende schudt z'n hoofd en zucht zacht. maar is opgelucht, z'n heer is weer vrolijk blij en krachtig. Niet zo'n soft figuur meer. Rustig loopt de bediende terug naar z'n heer en zegt:
---------------------------------
Ik heb een besluit genomen,
al dagen loop ik er mee rond.
Je past hier niet goed,
je bent te veeleisend.
Het is beter dat je gaat,
je spullen staan onder het afdak
het ga je goed.
L.D
---------------------------------
* Kort en krachtig is het briefje, langer kon het ook niet gemaakt worden, dat had teveel pijn gedaan.
De opdracht is uitgevoerd heer, u bent weer vrij.
* Lord Dreamer roept een bediende en zegt :
zorg voor een goede slaapgelegenheid .. op de begaande grond links is een vrije kamer met groot raam en een stevig maar toch soberbed. zorg dat het aan deze heer .. eeh wat was u naam ook al weer ? Niets ontbreekt.
Dit kasteel staat altijd open voor reizigers die een rustplaats zoeken, respecteer de regels van en vrije verblijfplaats en wij zullen ook u respecteren.
[Dit bericht is gewijzigd door Venkeroz op 23-07-2001 20:27]
* Atrimar kijkt naar de zwaardhand en schud zijn hoofd ... magiers
Waar is je Aes Sedai? ... Kom op Gaidin ... spreek op, ik heb geen geduld vanavond.
* Lord Dreamer geeft mentaal een seintje naar Quantarianth(de Draak) Quanth ga eens bij Atrimar kijken of je even die protserige draak schaakmat kan zetten.
* Quantarianth stijgt op en vliegt naar Atrimar toe, mentaal al aangevend dat hij zich niet om de draak hoeft te bekommeren
de zwaarhand kijkt op een ziet de mens genaamd atrimar
Hoe is het dat u weet van de Aes Sedia??
Wij hebben hulp nodig tegen de Duistervrienden, die nu met meer kracht op ons storten
Ze hebben zelfs hulp van de Valhura (de drakenheersers) en mijn wereld staat op het punt om te worden aangevallen.
Aes Sedia zijn gevlucht, slecht een paar durfen stand te houden.
Laat me niet lachen zeg.
[Dit bericht is gewijzigd door Atrimar op 23-07-2001 20:49]
Gandalf! Waarde vriend, ik heb je al in jaren niet meer gezien! Waar was je al die tijd?
Erger nog de trolloks hebben bondgenoten gevonden, die nog gevaarlijker zijn. Zonder hulp zijn we ten doden opgeschreven.
het Rad zal omvallen, de gevolgen zijn niet te overzien. komt met me mee opdat ik gehele verhaal kan vertellen.
* Gandalf rent op de barbaar af en omhelst hem, mensen die het tafereel zien kunnen een glimlach op gandalf z'n oude gezicht waarnemen
Waar ik was? Ja, overal en nergens, zoals altijd.
Kom maar mee naar LD's kasteel ... daar zullen we praten.
* Atrimar laat zijn boog zakken en hangt hem over zijn rug, en houd zijn hand op het gevest van zijn zwaard
en begint te vertellen.....
Zitten en luisteren, anders zul je merken dat een smid ook wat met een zwaard kan.
* Atrimar mompelt barbaren, magiers, draken ... waar ben ik in terecht gekomen. Cai arrein t'ashimen
GEEN onnodig geweld in mijn kasteel.
* Lord Dreamer kijkt strak naar de aanwezigen .. z'n hand nog steeds gevaarlijk dicht boven z'n zwaard.. z'n ogen geknepen..
En nu gaidin vertel me je verhaal.
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 23-07-2001 21:01]
Okee okee, laten we verder praten. Dit leid tot niets, en veel tijd hebben we niet meer.
* Atrimar kijkt de zwaardhand aan en wacht.
LD, excuseer me hievoor, ik zorg ervoor dat dit buiten de muren wordt afgehandeld. U zult nog wel horen waar dit over gaat.
* venkeroz gaat zitten
Haar lange haar hangt in slierten om haar hoofd, de regen heeft haar doorweekt..
De aanblik van het kasteel schrikt haar af..ze is hier nog nooit geweest..
Toch zet ze door, ze weet dat het binnen warm zal zijn en ze hoopt dat Lord_Dreamer haar zal willen opvangen.
Galadriel sleept zich in de stromende regen voort. Als ze niet snel binnen is, zal het haar niet goed vergaan, ze bibbert van de kou..
Als ze het kasteel bijna bereikt heeft valt ze neer op de grond. Ze kan niet meer lopen, de lange reis die ze heeft gemaakt heeft haar uitgeput..
waren er op de wereld Drakenheersers, dit waren de meest machtige schepsel, een ieder bevende voor hun kracht.
Deze drakenheerser vlogen rond op draken en vochten onderling tegen elkaar. niemand was tegen hun op gewast.
Trolloks, Dwergen, Elfven, mensen en een ieder die adem haalde moest buigen voor hun kracht, en een ieder was
een dienaar van een drakenheerser.
Toen op een dag de Drakenheerser bij elkaar kwamen, dit was nog nooit voorkomen, er was wat in het spel, iets duister
Tra'ayan begon met spreken: "wij zijn vandaag bij een gekomen, niet om tegen elkaar te vechten maar om samen op te
staan tegen de goden, groot en klein. Wij kunnen ze vernietigen!!! de drakenheersers keken elkaar aan, dit was nog
nooit voorgesteld, vechten tegen de goden".
Tra'ayan ging verder: "om dit samen te doen hebben we een machtig wapen nodig, een wapen waar al onze magie is in verborgen.
Zo gebeurde het dat de drakenheersers samen gingen werken, met hun magie weefde ze een levensteen.
Toen kwam het moment dat de drakenheersers op hun draken stapte, om de zwaard op te heffen tegen de goden.
De strijd was lang, in mensen jaren niet uit te drukken, vele lichten, rood, oranje lichte op tegen de hemel.
zo ging het eeuw na eeuw.
Toen opeens was de strijd gestreden de goden hadden de drakenheersers verslagen, maar niet zonder zwaren verliezen
De Trolloks, dwergen, elfen, mensen een ieder ging zijn eigen weg.
echter ik voel dat de drakenheersers zich beroeren, ze staan op het punt om onze wereld aan te vallen. Om de levenssteen
terug te pakken, zodra ze deze steen hebben dan zal zelfs de goden de drakenheersers niet meer kunnen stoppen.
[offtopic]
je kan beter ./me doen (zonder puntje natuurlijk)
offtopice (2) met de serie ben ik pas bij deel II
[/off topic]
Bloed en bloedas! Zijn Trolloks niet genoeg? Die schepsels van de experimenten van een Verzaker waren al erg genoeg!
Een sein wordt gegeven en 2 wachters stormen naar buiten terwijl de 3e de omgeving scherp in de gaten houd.
Een wachter tilt de figuur op en neemt haar mee naar binnen , Ze wordt op de sofa bij de haard gelegt in de kleine zaal.
De ene wachter fluistert zacht:
Nooit wordt een vluchteling alleen gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |