abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 april 2004 @ 11:56:19 #51
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18168273
Patrick, nu hou ik je niet meer bij bij het stoplicht
  zondag 4 april 2004 @ 12:08:47 #52
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18168467
quote:
Op zondag 4 april 2004 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Patrick, nu hou ik je niet meer bij bij het stoplicht
Welke fokkers motormeeters wel.
  zondag 4 april 2004 @ 12:24:16 #53
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18168673
Euhhhh.. die met die oldtimer misschien? En jou op je scooter.....

En die ZXR's ook wel tot de 50 ofzo!
pi_18168738
ZXR400? 0-100 in 4,4 seconden...
K1100LT? 0-100 in 4,3 seconden...

ZXR400? 0-200 in ?
K1100LT? 0-200 in 14,5 seconden = bijna even snel als de nieuwe Fazer 600 (welke 0-200 in 14,3 seconden doet)
  zondag 4 april 2004 @ 12:31:35 #55
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18168783
Tja, al draagt een aap een gouden ring....

Mark, we moeten straks nou straks eens echt effe meten wat er sneller weg is bij het stoplicht!
pi_18168864
quote:
Op zondag 4 april 2004 12:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, al draagt een aap een gouden ring....
Tja... dat is waar... een ZXR-400 mag er dan nog zo sportief uitzien... echt snel is het natuurlijk niet
  zondag 4 april 2004 @ 12:57:14 #57
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18169180
quote:
Op zondag 4 april 2004 12:28 schreef PatrickM het volgende:
ZXR400? 0-200 in ?
0-50 km/h: 1,5 s
0-100 km/h: 4,4 s
0-150 km/h 9,5 s
0-200 km/h 26,7 s
50-100 km/h (Hoogste versnellingl): 10,8 s
100-150 km/h (Hoogste versnelling): 10,9 s
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 4 april 2004 @ 15:00:15 #58
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_18171429
quote:
Op zondag 4 april 2004 12:28 schreef PatrickM het volgende:
K1100LT? 0-200 in 14,5 seconden = bijna even snel als de nieuwe Fazer 600 (welke 0-200 in 14,3 seconden doet)
Ja bijna even snel en 500cc meer Maarja boxer vs 4-in-lijn is natuurlijk ook niet eerlijk.
  zondag 4 april 2004 @ 15:25:27 #59
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18171906
quote:
Op zondag 4 april 2004 12:57 schreef hollander172 het volgende:
50-100 km/h (Hoogste versnellingl): 10,8 s
100-150 km/h (Hoogste versnelling): 10,9 s
Leuk he dat koppel
pi_18175293
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:00 schreef JK het volgende:

[..]

Ja bijna even snel en 500cc meer Maarja boxer vs 4-in-lijn is natuurlijk ook niet eerlijk.
Boxer vs 4 in lijn? Expleen...
pi_18176413
En oja... 1092-398=694cc meer
  zondag 4 april 2004 @ 19:31:20 #62
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18176970
quote:
Op zondag 4 april 2004 15:25 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Leuk he dat koppel
Een ZXR moet ook op toeren komen, daar ben je nu zelf ook achter. Ik zou al blij zijn als die van mij niet afslaat als ik 50 in zijn 6 ga rijden.

Het valt allemaal best mee maar deze waarden doen de ZXR geen recht. (gewoon 2 a 3 tandjes terug en je "vliegt" weer.)
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_18177935
Ik kan met redelijke gemak in zijn 5e versnelling 40 rijden met ca 1200 tot 1500 toeren (stationair is 1000 toeren). Als ik 'm dan open trek, hort en stoot ie even 1 tel (vanwege het superlage toerental) om vervolgens loeihard door te trekken naar welke snelheid dan ook

I luv it

Overigens rij ik 40 meestal in zijn 1, 2, 3 of 4... eigenlijk bijna nooit in 5 (=hoogste versnelling K1100LT).... heerlijk zoveel koppel onderin

De kans dat ik ooit nog onder de liter gaat rijden is zo goed als nihil... koppel is verslavend
  zondag 4 april 2004 @ 23:32:25 #64
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_18183065
quote:
Op zondag 4 april 2004 18:02 schreef PatrickM het volgende:

[..]

Boxer vs 4 in lijn? Expleen...
Nou, je had het over je BMW, dat ie bijna even snel naar de 200 ging is als een Fazer 600.
Toen zei ik dat je 500cc meer had. Maar je mag een boxer niet met een 4-in-lijn vergelijken, hele andere vermogensopbouw.
quote:
De kans dat ik ooit nog onder de liter gaat rijden is zo goed als nihil... koppel is verslavend
Mwah, dat is onzin. Koppel heeft niet alleen met cilinderinhoud te maken maar ook onder andere met het aantal cilinders. Ik heb een 1-cilinder 650cc en ik heb even veel koppel als een 600cc 4-cilinder, alleen heb ik het onderin toerental zitten en een 4 pitter bijv. pas na de 7000tpm.
Bij het stoplicht ben ik dan ook over het algemeen als eerste weg, tot dat de andere motor bij z'n vermogenspakhuis komt...

Maar volgens mij gaan we gigantisch offtopic. Het ging om de Suzuki GS500e.
pi_18186519
quote:
Op zondag 4 april 2004 23:32 schreef JK het volgende:

[..]

Nou, je had het over je BMW, dat ie bijna even snel naar de 200 ging is als een Fazer 600.
Toen zei ik dat je 500cc meer had. Maar je mag een boxer niet met een 4-in-lijn vergelijken, hele andere vermogensopbouw.
K1100LT is ook een 4 in lijn.... Alle BMW K-serie motoren zijn 4 in lijn...
R-serie zijn boxers
F-serie zijn 1 cilinders (Rotax blokken)

En tuurlijk heeft een 1 cilinder een hoge koppel (net zoals 2 cilnder boxers en V's)
Maar een +1 liter is zo verslavend.... gewoon het gevoel wat je van die kracht krijg is onbeschrijfbaar en lekker

Maar goed... laten we niet verder off-topic gaan
  maandag 5 april 2004 @ 08:40:38 #66
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_18186537
quote:
Op maandag 5 april 2004 08:38 schreef PatrickM het volgende:
[..]
K1100LT is ook een 4 in lijn.... Alle BMW K-serie motoren zijn 4 in lijn...
R-serie zijn boxers
F-serie zijn 1 cilinders (Rotax blokken)
Ik had je even de tijd gegeven om zelf te reageren.
  maandag 5 april 2004 @ 14:44:52 #67
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_18192941
quote:
Op maandag 5 april 2004 08:38 schreef PatrickM het volgende:

[..]

K1100LT is ook een 4 in lijn.... Alle BMW K-serie motoren zijn 4 in lijn...
R-serie zijn boxers
F-serie zijn 1 cilinders (Rotax blokken)

En tuurlijk heeft een 1 cilinder een hoge koppel (net zoals 2 cilnder boxers en V's)
Maar een +1 liter is zo verslavend.... gewoon het gevoel wat je van die kracht krijg is onbeschrijfbaar en lekker

Maar goed... laten we niet verder off-topic gaan
K75 is een driecilinder.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_18202557
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:44 schreef hollander172 het volgende:

[..]

K75 is een driecilinder.
Oke... op de K569 motor na dan ja (de K75 dus )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')