Vaffanculoquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:10 schreef Baggio2006 het volgende:
Blaat
Hoer op kerel.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:19 schreef Baggio2006 het volgende:
Ac Milan gaat zeker naar Daaaaaaaaaaaa Finale. Ik was gisteren erg blij voor juve en Man U hahaha en Vanavond Real er uit hahaha
Next Ac Milan tegen Porto![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hoer op kerel.
Doe dan op zijn minst voor een Nobelquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:29 schreef zjroentje het volgende:
Nomineer die kerel voor een Pullitzer.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:30 schreef pfaf het volgende:
Dus ik gisteren tegen die vent bij de kapper: "een vis kan toch niet uit z'n kom? "
de vent zo van: " Daarom was hij ook bijde dokter. Whahahaha"
Ikke helemaal zo van: "whehehehehe"
Volgend jaar zullen we nog eens zien wie er verder komt in de CL.. Roma of milanquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:28 schreef Baggio2006 het volgende:
Er zijn veel mensen tegen Ac milan hahaha zo erg!! maar wel veel fans voor Roma, Inter, Ajax en Man U. ik vind het erg jammer.... wat jammer geen kennis!!! Waar is Roma, inter, Ajax en vooral Man U in de Champions Leauge![]()
![]()
![]()
![]()
Nee joh, uit Lazio, daar groeien veel meer vissenquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:40 schreef Baggio2006 het volgende:
Wat een Foto zeg waar hadden jullie dit gevonden!!! woooooooooow dit komt zeker uit As Roma of Man U hahahaha
Ik dacht uit San Siro,alleen daar hebben ze zoveel rotte vissenquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee joh, uit Lazio, daar groeien veel meer vissen
Zelfs aan de bomen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee joh, uit Lazio, daar groeien veel meer vissen
En jij bent uit een schutting gezaagd naar ik aanneemquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:40 schreef Baggio2006 het volgende:
woooooooooow dit komt zeker uit As Roma of Man U
Dit noem ik nou echte Fan die praat over Calcio niet over Vis....jammer maar ik kan zeggen Check mijn Uefa Topic Want roma gaat naar de Finale tegen Inter hahaha ik mag Inter milan nietquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:33 schreef Jasperaldo het volgende:
[..]
Volgend jaar zullen we nog eens zien wie er verder komt in de CL.. Roma of milan
Ik zeg Roma!
Roma per sempre
Misschien zou een enkele reis naar Rome wel een goede oplossing zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:52 schreef Baggio2006 het volgende:
[..]
Dit noem ik nou echte Fan die praat over Calcio niet over Vis....jammer maar ik kan zeggen Check mijn Uefa Topic Want roma gaat naar de Finale tegen Inter hahaha ik mag Inter milan niet![]()
![]()
![]()
![]()
en daarna Super Cup Roma tegen Ac Milan dan Addios Totti
Montella schijnt weer fit te zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:00 schreef pfaf het volgende:
Vliegtuigen schijnen ook nog wel eens neer te storten tegenwoordig.
Mijn montellaatje is ook fit, maar die kan ik niet gebruiken nu ik op een TU benquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Montella schijnt weer fit te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |