abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41854680
Erg lekker, maar lekkerder niet...
Als hij een tijdje bezig is en ik lekker gekomen ben, wil ik toch wel stevig geneukt worden dan
~ I like it hot ~
pi_41915094
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 20:53 schreef Kahlan het volgende:
Ander woord voor beffen - mijn vriend heeft het altijd over 'kusjes geven' als in: 'zal ik jou eens wat lekkere kusjes geven'. Ik vind dat wel lief klinken...
'Kusjes geven' dekt toch niet helemaal de lading, denk ik...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  maandag 18 september 2006 @ 11:33:35 #128
71468 eRrrrJeee
RJ to the Bone
pi_41915284
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:27 schreef rameijer het volgende:

[..]

'Kusjes geven' dekt toch niet helemaal de lading, denk ik...
haha idd... zal ik jou eens lekker kusjes geven
House muziek maakt jongeren kapot!!!
  maandag 18 september 2006 @ 12:33:54 #129
124948 Averon
One of the good guys
pi_41916752
Ik vind het wel een mooie manier om het te zeggen. Het engelse giving head is ook goed.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_41934045
Giving head is een goeie inderdaad!

Ik heb een sterke voorkeur voor beffen. Ten eerste kan het veel beter opgebouwd worden, ten tweede kom ik gegarandeerd klaar. Opbouw is voor mij heel belangrijk, eerst een beetje klieren met het puntje van je tong, beetje op de lippen sabbelen, dan rustig beginnen te likken en tot slot handjes erbij en liefst zelfs met welke vorm van anale stimulatie (m.u.v. gigantische dildo's of fisten) dan ook. Damn. Eens kijken hoe laat mijn schatje naar bed wil straks!
pi_41976071
ik vind het enorm leuk om te beffen, maar als je het goed aanpakt komt de vrouw veel heviger tijdens het neuken, moet je alleen niet dom op je rug liggen terwijl zij wild alle kanten op gaat, je moet een lichaam bespelen als een piano, ritme houden, en hoe meer toetsen je bespeeld hoe mooier het klinkt. Ik hoor bijna alleen maar dat neuken leuker is, maar dat beffen ook zeker gewenst is, een combo is prima, beffen is gewoon leuk om te doen.

het beffen van een hopeloos wild extreem geil geval dat een kop trekt alsof ze je gaat opeten vind ik nog t leukste, wie niet eigenlijk
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
pi_41976139
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Naar aanleiding van dit topic: Pijpen lekkerder dan neuken? leek het ook wel een logische vraag om aan de vrouwen te vragen wat ze eigenlijk lekkerder vinden: gebeft worden of neuken?

De meeste vrouwen zullen het makkelijkst klaarkomen door beffen, maar maakt het dat ook automatische lekkerder?
Ik vind er geen flikker aan om aan de ontvangende kant van orale seks te zitten. Van mij mag het sowieso geskipt worden.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')