nou, ik wil ook wel wat overnemen hoor! Ben alweer een eindje door mijn eigen voorraadje heen
![]()
En btw: poppers zijn officieel inderdaad verboden. Maar als je het net als ze in elke sexshop doen verkoopt als 'leather cleaner' of video reiniger ofzo, geen probleem. Heb kort na het verbod wel meegemaakt dat ze ze niet meer hadden in sexshops, maar nu hebben ze ze overal wel weer. Die waarschuwing "niet inhaleren" is dus puur uit juridisch oogpunt...
Nog ff wat details over poppers:
* let op dat je het spul niet tegen je neus aan krijgt bij het snuiven, daar krijg je echt een schrale neus van (tenzij je speciale gestabiliseerde poppers gebruikt, maar Rush is daar geen voorbeeld van)
* Het spul wordt idd veel door homo's tijdens sex gebruikt, maar ook veel op de dansvloer.... De kick die je dan krijgt tijdens het dansen is ech helemaal waus!
* een zekere mate van (lichamelijke) afhankelijk bestaat wel bij poppers: als je het een tijdje regelmatig gebruikt (flink wat keren snuiven op, zeg, 2-3 avondjes per week) heb je op den duur wel veel meer nodig voor het zelfde effect. Dan kan je dus beter de flesjes ff laten staan, zodat je na een paar weken weer een flinke 'rush' kan krijgen
![]()
* Ook al krijg je een rush net na het snuiven, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik zo ver weg was dat ik niet meer doohad wat er gebeurde, tijdens sex (zelfs SM) en tijdens dansen. De angst dat je er dus unsafe sex van gaat hebben vind ik dan ook nihiel. Vind toruwens zowieso dat je dat soort dingen al van te voren hoort te bespreken. No condom? Then No Fuck is mijn motto.....
[ Bericht 12% gewijzigd door deejay28 op 25-03-2004 21:42:09 (extra info toegevoegd) ]