abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 maart 2004 @ 16:18:12 #51
89129 Dieseltje
Is verliefd op _Flea_
pi_17961771
Ik wil er ook wel 2 hebben, ze zeggen dat je er enorm geil van word !!!

Wat is je email?
pi_17964013
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 09:27 schreef erodome het volgende:
Mwawwww valt wel mee hoor, de kick duurt maar een paar minuten, dus zoveel stomme dingen kan je niet doen in die tijd
zeg dat niet te hard... hij gaf ook aan dat hij het gebruikte in de SM, nou weet ik daar vrijwel niets vanaf maar als je die apperaten soms ziet denk dat dat behoorlijk veel spijt kan opleveren als je paar min alles toelaat
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_17966874
Maar je laat niet zomaar alles toe...

In sm gebruiken vind ik wel wat eng, dan moet je wel elkaars grensen goed kennen en daar niet overheen gaan op zo'n moment, anders is het vragen om problemen omdat je pijnbelevenis toch wel veranderd...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_17969616
nou, ik wil ook wel wat overnemen hoor! Ben alweer een eindje door mijn eigen voorraadje heen

En btw: poppers zijn officieel inderdaad verboden. Maar als je het net als ze in elke sexshop doen verkoopt als 'leather cleaner' of video reiniger ofzo, geen probleem. Heb kort na het verbod wel meegemaakt dat ze ze niet meer hadden in sexshops, maar nu hebben ze ze overal wel weer. Die waarschuwing "niet inhaleren" is dus puur uit juridisch oogpunt...

Nog ff wat details over poppers:

* let op dat je het spul niet tegen je neus aan krijgt bij het snuiven, daar krijg je echt een schrale neus van (tenzij je speciale gestabiliseerde poppers gebruikt, maar Rush is daar geen voorbeeld van)
* Het spul wordt idd veel door homo's tijdens sex gebruikt, maar ook veel op de dansvloer.... De kick die je dan krijgt tijdens het dansen is ech helemaal waus!
* een zekere mate van (lichamelijke) afhankelijk bestaat wel bij poppers: als je het een tijdje regelmatig gebruikt (flink wat keren snuiven op, zeg, 2-3 avondjes per week) heb je op den duur wel veel meer nodig voor het zelfde effect. Dan kan je dus beter de flesjes ff laten staan, zodat je na een paar weken weer een flinke 'rush' kan krijgen
* Ook al krijg je een rush net na het snuiven, ik heb nog nooit meegemaakt dat ik zo ver weg was dat ik niet meer doohad wat er gebeurde, tijdens sex (zelfs SM) en tijdens dansen. De angst dat je er dus unsafe sex van gaat hebben vind ik dan ook nihiel. Vind toruwens zowieso dat je dat soort dingen al van te voren hoort te bespreken. No condom? Then No Fuck is mijn motto.....

[ Bericht 12% gewijzigd door deejay28 op 25-03-2004 21:42:09 (extra info toegevoegd) ]
pi_17971742
Poppers zijn vet, boeien dat het een of ander gay middel is, jammer dat het verboden is.
  vrijdag 26 maart 2004 @ 00:33:25 #56
85757 yedimaster-sidguppy
Smirky Mc Chimpster!
pi_17973895
Tja, wat had je verwacht? alles wat echt lachen, lekker, raar en niet gezond is wordt vroeg of laat verboden.

de kudde is er bang voor, dus....
  vrijdag 26 maart 2004 @ 06:09:31 #57
88541 rickie1970
sporteh..........
pi_17975586
waaro kan ik dat kopeh?sexshops hebben het niet
errug vroeg op.....
pi_17985678
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 06:09 schreef rickie1970 het volgende:
waaro kan ik dat kopeh?sexshops hebben het niet
hmm... waar woon je dan?? Sexshops bij mij in de buurt hebben het allemaal (utrecht) en ook in a'dam kan je het overal kopen....
  vrijdag 26 maart 2004 @ 20:01:45 #59
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_17990377
ik wil er ook wel een paar bestellen!!!
kan je me mailen? apehaar@wanadoo.nl
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_30847836
Waarom is dat goedje eigenlijk verboden en is het eigenlijk nog te koop?
pi_30857068
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_30859953
quote:
Ziet er gezellig uit maar het wordt dus helemaal niet meer in "de shop"" verkocht?
't Is zo'n gedoe om het via een site te bestellen...
pi_30860643
deze site is betrouwbaar en levert snel, en tjah het heeft allemaal een gay uitstraling maar ik heb zo iets van lekker belangrijk, ze leveren anoniem en snel dus dikke prima
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_30860882
.. de naam alleen al klinkt fout..
Delivered without an information leaflet
pi_30900160
Je kan het ook gewoon in Nederland komen... Ssssttt... niet verder vertellen hé

http://www.x-toys.nl/producten.php?zoek=popper
pi_30900547
Kijk uit met alcohol, alcohol versterkt de werking sterk. Dus als je lam bent en je doet het, is de kans dat er iets fout kan gaan wat groter.
Als je het probeerd, gewoon eerst een klein snuifje...
pi_30969754
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 23:33 schreef wittelady het volgende:
ik heb ze nog even geteld maar het zijn er zelfs 25 , van het merk gele rush. Ik heb ze betaald maar wist niet precies meer hoeveel het was.

En ik hou niet van anale sex!
Is hier een markt voor?? weten jullie waar ik ze zou kunnen verkopen
probeer eens een gay tent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')