Nee hoor, ook jullie mogen kritiek leveren, mits het maar gefundeerd is.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Naamtopic, slotje
Ik neem aan, Lucille, dat ik en andere crew van deelname uitgesloten ben?
inside crew info is oké!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee hoor, ook jullie mogen kritiek leveren, mits het maar gefundeerd is.
Zoveel inside info is er niet hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
inside crew info is oké!
ik wacht af!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zoveel inside info is er niet hoor.
Vast een hele hoop, maar k kan ze niet noemenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:10 schreef Lucille het volgende:
Ik neem aan dat ik ook wel dingen fout doe
Zijn mijn sluitposts te vaag?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:14 schreef Joene het volgende:
Lucille , ik vind dat je soms je sluitpost / reden van sluiten wel wat beter mag weergeven . verder geen commentaarFijne mod in mijn ogen
En dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:13 schreef static het volgende:
Trek eens een sprintje.
En niet naar de bekende weg vragen. Dat staat er toch duidelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zijn mijn sluitposts te vaag?
persoonlijk vind ik dat je nog wel is te kort af / niet genoeg omschrijft waarom je een topic sluit ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:15 schreef Lucille het volgende:
[..]
Zijn mijn sluitposts te vaag?
OK, dat is iets om te onthouden. Probleem is vaak dat ik soms tig topics per dag sluit met dezelfde reden. En ja, dan word ik kortaf. Maar goed punt dus.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:16 schreef Joene het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik dat je nog wel is te kort af / niet genoeg omschrijft waarom je een topic sluit ja.
Ik snap ook wel degelijk je frustratiesquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:18 schreef Lucille het volgende:
[..]
OK, dat is iets om te onthouden. Probleem is vaak dat ik soms tig topics per dag sluit met dezelfde reden. En ja, dan word ik kortaf. Maar goed punt dus.
Ik zou zeggen denk er dan over na, voor zover dat technisch mogelijk is.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:20 schreef Kreator het volgende:
Tot dit kansloze topic had ik er nog niet zo over nagedacht. Alsof je hiermee wat bereikt.
Maar niet goed voor bij een mod.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:19 schreef Roönaän het volgende:
kortaf is kewl
Ik deed mn best lucillequote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:20 schreef Lucille het volgende:
Je zou toch zeggen dat met ruim 200 views op dit topic er genoeg mensen moeten zijn die echte kritiek willen geven.
Jouw kritiek is heel okayquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik deed mn best lucille
...je moet je forum onderhouden. Als je dat neit goed doet wordt het een puinhoop. is het een puinhoop? Indicatie.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:21 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik zou zeggen denk er dan over na, voor zover dat technisch mogelijk is.
Waar is het dan een puinhoop in mijn forums?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
...je moet je forum onderhouden. Als je dat neit goed doet wordt het een puinhoop. is het een puinhoop? Indicatie.
Opgelost. Slotje.
Het was een vraag die je aan jezelf moest stellen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:24 schreef Lucille het volgende:
[..]
Waar is het dan een puinhoop in mijn forums?
Hey, ik zie jou nu voor het eerst in blauw.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:27 schreef NorthernStar het volgende:
Duckie
Dit beschouw ik als een groot compliment V.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:26 schreef Verbal het volgende:
Ik ben tevreden
V.
Ik ben me aan het inlezenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:32 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hey, ik zie jou nu voor het eerst in blauw.
Waar??quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:54 schreef Lucille het volgende: een aantal user review topics,
Das niet helemaal waar, af en toe heb ik een andere. In december heb ik een rode muts en verder heb ik nog de Matrix look. Dat zijn dan wel variaties op hetzelfde thema. Maar ik verander idd niet vaak.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:39 schreef Kogando het volgende:
Van mij mag je blijven..
Trouwens wel ok dat je je avatar nooit veranderd, das lekker duidelijk.
Het was zeker niet mijn bedoeling om de indruk te geven dat ik op een grootmoedige manier dat topic zou openen. Achter de schermen heb ik in die week dat dit speelde heel wat email overleg gehad met een aantal betrokken users, met de medemoderatoren en zelfs een bericht richting FA's over het wel en wee van het besluit om onder strenge voorwaarden toch maar een topic te openen. Dat dit niet voor elke user zichtbaar is geweest doet niets af aan het feit dat ik me behoorlijk heb ingezet toendertijd om toch een topic neer te zetten waar we allemaal, zowel als mods als users iets mee konden. Ik heb zelfs gevraagd of de ban van Jarno daarna kon worden opgeheven (wat ook gebeurde), dus ik heb niet de indruk dat ik niks gedaan heb die periode.quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:26 schreef RM-rf het volgende:
als ik kritiek moet geven, dan kan ik aangeven dat ik een beetje negatief idee had bij een discussie in Feedback met een aantal DIG-mods, waaronder Lucille, over emulatoren.
Ik had het idee dat de moderatoren daar nogal stuurs terugvielen op het excuus 'zo is het beleid nu eenmaal' terwijl zij qua argumenten volledig werden afgebrand.
een weekje later werd vervolgens alsnog teruggekomen op de in Feedback gedane uitspraken, niet door gewoon in dat Feedback topic toe te geven ongelijk te hebben gehad, en het beleid veels te stuurs te interpreteren soms (datfeedback-topic liet men makkelijk 'afzakken').
Maar door in DIG zelf een topic te openen waar de lucille dan opeens haar grootmoedigheid ten toon spreidde op een manier van: 'ik geef hier toestemming ...';
Daar had ik best behoefte om te posten: 'Je had dus ongelijk, kreng', doch bij gebrek aan een reclame-vliegtuigje liet ik dat idee varen.
Maar verder is die kritiek ook zeker geen ultiem waarde-oordeel, in tegendeel, over het algemeen vind ik je juist erg goed, objectief modden, en heb je je forum uitstekend onder controle.
ik geloof je ook zonder meer,quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:28 schreef Lucille het volgende:
...dus ik heb niet de indruk dat ik niks gedaan heb die periode.
Hoe hij op Fok! eruit wilt "zien" moet hijzelf weten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:42 schreef Menaz het volgende:
He lucille!
als je kritiek zo serieus neemt, doe dan een foto van jezelf in je usericon, een andere foto dus, dus steeds niet hetzelfde plaatje (ook al met matrix achtergrond, enz, enz)
quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:27 schreef yootje het volgende:
Neem jezelf niet te serieus.
Jij bent ook niet verkeerd hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:31 schreef nikky het volgende:
je bent een keigoede mod lucillegeen kritiek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |