abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 maart 2004 @ 11:28:04 #51
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17726410
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 01:33 schreef gelly het volgende:

[..]

De fout die je maakt is de 12-jarigen in een andere cultuur representatief te stellen voor de 12-jarigen in onze cultuur. Daar waar in andere culturen 12-jarigen klaargestoomd worden als volwassenen uit noodzaak, houden we hier liever elk kind zo lang mogelijk kind. Wij kennen allerhande beperkende maatregelen uit zowel ouderlijke macht als overheidswege aangaande minderjarigen. Pas rond de leeftijd van 18 nemen we 'kinderen' serieus. Reken daarbij een periode van 3 jaar waar deze voormalige kinderen hun eigen verantwoordelijkheid ook gaan begrijpen, en je komt tot de conclusie dat 21 de ideale gemiddelde leeftijd is om Nederlanders stemrecht te geven.
Ik ben ook voorstander van een minimale opleiding. Dus niet minimaal HBO, niet stemmen!
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17727676
Bij ons in de buurt mogen kinderen van 14 hun eerste kratje bier en pakje shag halen.
pi_17728453
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 23:45 schreef doemaardrie het volgende:
Ach ik zou hier best de stelling willen deponeren of het uberhaupt wel verantwoordt is om zomaar iedereen te laten stemmen laat staan 14 jarige.
Hoewel dat hier niet de vraag is, ben ik het er mee eens.
ik heb ooit eens ergens gelezen, dat als Donald Duck aan de presidentsverkiezingen in de USA zou deelnemen, hij met straatlengte zou winnen.
We hebben het hier dus over volwassenen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')