Daar liggen we om wakkerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:42 schreef MikeyMo het volgende:
Dirk/Gellarboy
Ja ik ben er nog 1x in de maand ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:43 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Je bent er toch nog
hoi![]()
twas maar een voorbeeldje...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:47 schreef Beasjtie het volgende:
wie is sunchaser?
Die was ook een tijdje weg (had zich op z'n werkt gestort ofzo geloof ik)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:32 schreef Tomek het volgende:
stel het je voor dat bijvoorbeeld Sunchaser ineens NOOIT meer hier komt en niemand weet waar ie heen is of waarom.
1x in de maand...klinkt alsof je een sociaal leven hebtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:45 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog 1x in de maand ofzo
Volgens mij is die nog steeds actief hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:38 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, LoveHenk.
hmm, die naam zegt me wel iets, maar hoe of wat??quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:54 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ik heb wel ooit gelezen in een of ander topic dat er inderdaad wel eens iemand was die eerst veel postte en toen is overleden ofzoiets... maar verder, ben er wel benieuwd naar...
FF iets anders eeeuh Ed_Schouten, eeuh is die aangekondigd weggegaan of hoe zat dat toen?
Was een jaartje geleden nog zeer actief en is geloof ik gestopt met 10.000 posts ofzo, maar een echt afscheidstopic of een reden kon ik (toen de zoekfunctie nog werktequote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:55 schreef Tomek het volgende:
[..]
hmm, die naam zegt me wel iets, maar hoe of wat??
hhmmz, wat dwaas. Nu ben ik ook wel benieuwd eigenlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:57 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Was een jaartje geleden nog zeer actief en is geloof ik gestopt met 10.000 posts ofzo, maar een echt afscheidstopic of een reden kon ik (toen de zoekfunctie nog werkte) ook niet vinden...
Iemand?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:54 schreef DJ_Fritz het volgende:
FF iets anders eeeuh Ed_Schouten, eeuh is die aangekondigd weggegaan of hoe zat dat toen?
????quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef Killer_Mom het volgende:
oxepam { schrijf ik dat goed?) is overleden,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |