Ik was toch vrij serieus. Van de 85.000 geregde users zijn er denk ik maar een paar duizend echt actief.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:29 schreef Tomek het volgende:
7 replies, niks serieus
tis hier geen onzin hoor
zoveel nog.....?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik was toch vrij serieus. Van de 85.000 geregde users zijn er denk ik maar een paar duizend echt actief.
ja oké, maar ik bedoelde meer echt bekende users die veel mensen kenden en die zo ineens verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik was toch vrij serieus. Van de 85.000 geregde users zijn er denk ik maar een paar duizend echt actief.
Had dat nou niet gezegdquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
nah, weet jij uberhaupt wel waar het over gaat?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:35 schreef Rowdie het volgende:
hier is een nieuwe![]()
Aan haar einde ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
er is wel eens een user heel droevig aan zijn einde gekomen
Die loopt gewoon rond hoor. Hij heeft deze week nog een FAQ voor DIG gemaakt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:38 schreef NiteSpeed het volgende:
En Swets zagen we ook opeens heel weinig.
Verleden tijd, Lucille, verleden tijd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die loopt gewoon rond hoor. Hij heeft deze week nog een FAQ voor DIG gemaakt.
Daar liggen we om wakkerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:42 schreef MikeyMo het volgende:
Dirk/Gellarboy
Ja ik ben er nog 1x in de maand ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:43 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Je bent er toch nog
hoi![]()
twas maar een voorbeeldje...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:47 schreef Beasjtie het volgende:
wie is sunchaser?
Die was ook een tijdje weg (had zich op z'n werkt gestort ofzo geloof ik)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:32 schreef Tomek het volgende:
stel het je voor dat bijvoorbeeld Sunchaser ineens NOOIT meer hier komt en niemand weet waar ie heen is of waarom.
1x in de maand...klinkt alsof je een sociaal leven hebtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:45 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog 1x in de maand ofzo
Volgens mij is die nog steeds actief hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:38 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja, LoveHenk.
hmm, die naam zegt me wel iets, maar hoe of wat??quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:54 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ik heb wel ooit gelezen in een of ander topic dat er inderdaad wel eens iemand was die eerst veel postte en toen is overleden ofzoiets... maar verder, ben er wel benieuwd naar...
FF iets anders eeeuh Ed_Schouten, eeuh is die aangekondigd weggegaan of hoe zat dat toen?
Was een jaartje geleden nog zeer actief en is geloof ik gestopt met 10.000 posts ofzo, maar een echt afscheidstopic of een reden kon ik (toen de zoekfunctie nog werktequote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:55 schreef Tomek het volgende:
[..]
hmm, die naam zegt me wel iets, maar hoe of wat??
hhmmz, wat dwaas. Nu ben ik ook wel benieuwd eigenlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:57 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Was een jaartje geleden nog zeer actief en is geloof ik gestopt met 10.000 posts ofzo, maar een echt afscheidstopic of een reden kon ik (toen de zoekfunctie nog werkte) ook niet vinden...
Iemand?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:54 schreef DJ_Fritz het volgende:
FF iets anders eeeuh Ed_Schouten, eeuh is die aangekondigd weggegaan of hoe zat dat toen?
????quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef Killer_Mom het volgende:
oxepam { schrijf ik dat goed?) is overleden,
EdSchouten post zo nu en dan met Ed5chouten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:59 schreef Tomek het volgende:
[..]
hhmmz, wat dwaas. Nu ben ik ook wel benieuwd eigenlijk
Ja, fatima is weg.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:26 schreef Tomek het volgende:
zijn er op Fok! ooit users geweest, die ook echt hier heel vaak kwamen, die zo ineens zijn verdwenen en waarvan niemand weet waarom of waarheen??
hij postte nog al veel, veel wazige post ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
????
otaku san...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:29 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hij postte nog al veel, veel wazige post ook
vorig jaar is hij overleden, door een gaskachel of zo.
na een paar dagen kwam er iemand achter dat hij bij hem in de buurt woonde, en hem niet meer zag.
zijn naam weet ik niet precies,
vraag Ivonne maar
Is Oxazepam dood?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef Killer_Mom het volgende:
en er zijn er best veel die je nooit meer ziet,
sommige posten wel onder een andere naam, dat is alleen bij bekenden die t weten,
ik ken er verschillende.
Nee dus, KM verwart 2 users.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:30 schreef zodiakk het volgende:
Is Oxazepam dood?
Neen die is springlevend!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:30 schreef zodiakk het volgende:
Is Oxazepam dood?
sorry!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
otaku san...
Wishfull thinking....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:32 schreef Tomek het volgende:
[..]
stel het je voor dat bijvoorbeeld Sunchaser ineens NOOIT meer hier komt
Mmm was me nog niet opgevallen. Maar waarom dan zo geminderd? Heeft ie dat aangegeven? School ofzo?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
EdSchouten post zo nu en dan met Ed5chouten.
heheh, was te verwachtenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wishfull thinking....
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Wishfull thinking....
Baukel z'n enter toets zal wel stuk zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:39 schreef Tiemie het volgende:
Baukel en cartwoman zijn al een tijdje weg.
Nee hoor. Die is FA nu en het doel is bereikt. Het heeft geen zin om nog te postten want hoger kan ze niet komen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:39 schreef Tiemie het volgende:
cartwoman al een tijdje weg.
Goh, hoe zou dát nou zijn gekomen ?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:29 schreef RoelerMF het volgende:
Farzin was ook ineens vertrokken. Heb eigenlijk nooit geweten of dat nu een kloon was of dat het echt een levend persoon trof. Anyway, het was een toffe user met een serieuze en niet serieuze kant!
Arme Farzin
Uiteraard.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:26 schreef Tomek het volgende:
zijn er op Fok! ooit users geweest, die ook echt hier heel vaak kwamen, die zo ineens zijn verdwenen en waarvan niemand weet waarom of waarheen??
Vaak wel wat selectiever.quote:Op woensdag 10 maart 2004 02:49 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uiteraard.
Wat veel vreemder is, er zijn users die hier heel vaak kwamen, die gewoon gebleven zijn en niemand weet waarom..
69.999 want ik ben er nog.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:28 schreef Lucille het volgende:
Ik denk ongeveer 70.000 users
Het is net een eindexamenfeestje. De ouders van het geslaagde feestbeest zijn de vloer al aan het bezemen, maar toch blijf je stug zitten met het biertje in je hand.quote:Op woensdag 10 maart 2004 02:52 schreef sig000 het volgende:
Vaak wel wat selectiever..
Hahahaha grappigquote:Op woensdag 10 maart 2004 03:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is net een eindexamenfeestje. De ouders van het geslaagde feestbeest zijn de vloer al aan het bezemen, maar toch blijf je stug zitten met het biertje in je hand.
Als ik daadwerkelijk een grap probeer te maken, in plaats van een metaforische mijmering over dingen die geweest zijn, waarschuw ik je wel.quote:Op woensdag 10 maart 2004 03:08 schreef B00STER het volgende:
Hahahaha grappig
WaaaaaAAAAAAAAAAT?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef Killer_Mom het volgende:
Dacht ut niet kijk maar eens in het Ban meldtopic. die heeft een ban aan zijn broek hangen: LoveHenk: algehele ban, tijdsduur onbepaald, wegens baggeren, fout userplaatje, oeuvre, etc. Hardleers tiepje.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:53 schreef Dezz het volgende:
[..]
Volgens mij is die nog steeds actief hoor
daknje sssukkelsss!!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:42 schreef MikeyMo het volgende:
Herald
Dirk/Gellarboy
Jarno
Uier
Gboy27
Fitnesssboy (Hilarische kloon btw)
e.v.a.
quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:17 schreef Fitnessboy het volgende:
[..]
daknje sssukkelsss!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Edit, laat maarquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef Killer_Mom het volgende:
Ja nu je het zegt! Die zag ik eerst nogal regelmatig posten. Maar er zijn natuurlijk verschillen tussen vertrekken en opeens wegzijn zonder opgaaf van reden. Ik weet niet hoe dat bij haar zat?quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Miendobbelsteen of zo. Die is toch ook vertrokken?
Ja dikke.. altijd lachen met hemquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:38 schreef Lucille het volgende:
dikke bijvoorbeeld. Met zijn mond vol quiche.
same here...quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja dikke.. altijd lachen met hem
vond ik dan
Die wilde naar de Hot&Wet afdeling van de weblog en had het even te druk voor het forum.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Miendobbelsteen of zo. Die is toch ook vertrokken?
Nogmaals: niet vreemd.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Farzin is een goed voorbeeld. Voor zover ik weet ook helemaal gestopt en niet onder een kloon verder gegaan. Wel jammer, op zich..
quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:50 schreef Aventura het volgende:
Kikkerlikker mis ik
Miendobbelsteen is back.quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die wilde naar de Hot&Wet afdeling van de weblog en had het even te druk voor het forum.
Overleden, weet je dat zeker? Daar heb ik 2,5 jaar geleden nog een date meegehadquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:02 schreef Killer_Mom het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:05 schreef Menaz het volgende:
en krijg ik dus geen antwoord???????
Farzin was de nachtmerrie van vele domme volgelingen van de LPFquote:Op woensdag 10 maart 2004 16:54 schreef Menaz het volgende:
okay, van farzin
en what the fuck is scepsis?? ik kan geen posts van hem vinden, kan iemand me ff wat tell over hem??
Hij heeft mijn hele FTP leeg getrokken met foto,squote:Op woensdag 10 maart 2004 22:51 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Inderdaad..
Nee, Scepsis post inderdaad niet meer en heeft wel aardig wat gepost geloof ik. Een paar semi-grappige feedbacktopics waarin hij z'n gelijk wilde halen. Heeft ook verscheidene bans aan z'n broek gehad, maar verder niet heel speciaal..
Ik heb weer wat gemist geloof ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:45 schreef kooba het volgende:
vosss is trouwens ook weg per vandaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |