Inderdaadquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:24 schreef Roönaän het volgende:
winamp? bestaat dat nog?
Gegarandeerd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:33 schreef Vodka_Lime het volgende:
word ik er gelukkiger van als ik dit heb?
iddquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:24 schreef Roönaän het volgende:
winamp? bestaat dat nog?
Enige probleem wat ik kon vinden inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:54 schreef Bupatih het volgende:
ik vind het maar een k.u.t.-plugin...echt waar
==>de helft van de toch wel bekende liedjes vindt hij niet
Valt aan te passenquote:==>de snelheid van de tekst klopt niet altijd
Skins, alleen teletubbie-geile kinderen gebruiken skinsquote:==>skins zijn uberlelijk
Eventjes kijken zoquote:Sorry hoor maar dan vind ik EvilLyrics altijd nog beter!!!
Véél meer opties: Check de screenshots maar
Ah, dat wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:08 schreef Heliospan het volgende:
Super! Het werkt ook met Foobar2000!
nou hopen dat er een crack voor te vinden is
Waar lees je dat? Ik heb toch tijd te veel, wellicht kan ik op die manier het nog legaal doen ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:10 schreef Bupatih het volgende:
als je een Nederlands taalpakket maakt voor die knaken daaro...kun je een gratis serial number krijgen...geen crack nodig
huh?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:24 schreef Roönaän het volgende:
winamp? bestaat dat nog?
zeg, deze titel wil je niet wijzigen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:37 schreef Slarioux het volgende:
Marilyn Manson - The Dope Show
Redelijkquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:38 schreef ikbengeweldig het volgende:
kent ie ook goeie muziek?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Inderdaad!
Iedereen gebruikt toch Media Player?!
quote:Support almost all the popular players, including winamp2, winamp3, Windows Media Player 9.0
Misschien ook heel okay, omdat die syncs niet altijd kloppen met die plugin die ik noemde.quote:Op woensdag 10 maart 2004 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik gebruik voor winamp Leo's Lyrics plugin, die displayt gewoon complete songteksten in het minibrowser window. Is misschien ook wel leuk.
Linkielinkie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |