abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17610689
Turkije mag wat mij betreft ook fijn buiten de poort gehouden worden.
En ik vind ook niet dat Turkije een Europees land is, het overgrote deel van dat land ligt in Azië.
Comfortably numb
pi_17610721
off-topic:
er gaat daar zojuist een zelfmoordbom af.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:49:04 #78
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17610722
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:44 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

1.

En het is verboden om nieuwe kerken te bouwen in Turkije.

Eigenlijk prima wet. Ook hier invoeren dat het verboden is om moskeen te bouwen wat mij betreft.
Offtopic: De Aya Sofia, de moskee der moskeeen in Turkije, is bijna 1000 jaar een christelijke kerk geweest.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_17610739
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:49 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Offtopic: De Aya Sofia, de moskee der moskeeen in Turkije, is bijna 1000 jaar een christelijke kerk geweest.
Toen stond het ook nog niet in Turkije.
pi_17610740
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Goedemorgen!

Duizend jaar geleden werd het islamitisch spanje al veroverd door christelijke kruisridders.
Morguh!! 1000 jaar gelden was het jaar 1004.. Niet 1500 ofzo..
eeeh
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:50:11 #81
80268 kLowJow
That's Gay
pi_17610761
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik snap ook niet wat het daar in doet. Het zal wel het paaien van Turkije zijn geweest. De WEU bestaat geloof ik niet eens meer.
Jawel hoor, ze hebben zelfs nog vacatures
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:50:39 #82
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17610776
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:46 schreef DjDev het volgende:
Portugal was ook islamitisch
In Nederland waren we allemaal bang voor Wodan als het donderde, what's your point?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_17610780
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:49 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Morguh!! 1000 jaar gelden was het jaar 1004.. Niet 1500 ofzo..
Ja, dat klopt, toen was de islamitische macht al aan het afnemen.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:51:27 #84
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17610805
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Toen stond het ook nog niet in Turkije.
Nee, toen heette het nog niet Turkije, of hebben ze het verplaatst?
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:52:07 #85
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17610821
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:46 schreef DjDev het volgende:
Portugal was ook islamitisch
Ja, en Japan was de baas in China in 1940.

Dus?

Portugal was niet islamitisch, het was BEZET door de Moorse islamitische bezettingslegers, en die zijn er gelukkig keihard uitgepleurd door de Kruisridders.

En geef me nou eens een reden waarom Turkije WEL bij de EU zou moeten horen? Ze voegen niets toe, het kost alleen maar bakken met geld, het ligt niet in Europa en heeft een hele andere achtergrond (islam) als de rest van Europa.

Er is echt geen enkele reden waarom ze erbij zouden moeten horen. Kan je China ook wel lid gaan maken.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17610826
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:51 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Nee, toen heette het nog niet Turkije, of hebben ze het verplaatst?
Het was het Byzantijns Rijk, dus dat had niets met Turkije te maken.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:52:39 #87
3185 Adelante
To let it go now
pi_17610830
geloof dat zelfs in Rotterdam inmiddels het belangrijkste geloof de Islam is
dus om dat als argument aan te voeren
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_17610850
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef Robert_Jensen het volgende:
Portugal was niet islamitisch, het was BEZET door de Moorse islamitische bezettingslegers, en die zijn er gelukkig keihard uitgepleurd door de Kruisridders.
Waar blijkt uit dat het vijfhonderd jaar lang bezet was?
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:53:34 #89
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17610856
En idd, dit soort shit zegt ook genoeg. Als ze in Turkije zitten zouden ze zou de EU binnen kunnen wandelen.

Nou nee dank je.

Reports: Bomb Blast in Turkey Kills 2
18 minutes ago

By JAMES C. HELICKE, Associated Press Writer

ISTANBUL, Turkey - A bomb exploded at a building housing a Masonic lodge Tuesday, killing at least two people and wounding five others, reports said, months after four suicide attacks struck this city.

NTV television said police blamed the attack on a suicide bomber. CNN-Turk said a man chanting, "Allah, Allah," entered the building and detonated a bomb.

Authorities evacuated the building in case a second explosive was inside.

Officials sent ambulances and firefighters to the scene in the residential Kartal district, the Anatolia news agency said. One of the injured was reported in critical condition, television reports said.

The Masons, a secretive society that traces its roots to medieval craft associations, are active in this predominantly Muslim but strictly secular country.

Four suicide attacks against two synagogues, the British Consulate and a British bank killed 62 people in Istanbul last year. Prosecutors have indicted 69 people suspected of belonging to a local al-Qaida cell in the case.

Underground leftist and Kurdish groups also are active in Istanbul.

http://story.news.yahoo.c(...)_ea/turkey_explosion
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17610860
sktr lan
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:54:58 #91
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17610905
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het was het Byzantijns Rijk, dus dat had niets met Turkije te maken.
Ga je me nu vertellen dat in de huidige Turkse cultuur geen invloeden van het Oost-Romeinse Rijk te vinden zijn?
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:55:07 #92
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17610911
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:53 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waar blijkt uit dat het vijfhonderd jaar lang bezet was?
Uit de Moorse legers die vanuit Al Hoceima ed de straat van Gibralter overstaken, de daar aanwezige koningen koud maakten, het land bezetten, de macht overnamen en zelfs nog verder probeerden Europa in te trekken.

Jouw vraag is hetzelfde als: waaruit blijkt dat Polen bezet was tijdens 39-45?
pi_17610917
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:53 schreef Robert_Jensen het volgende:
En idd, dit soort shit zegt ook genoeg. Als ze in Turkije zitten zouden ze zou de EU binnen kunnen wandelen.

Nou nee dank je.
Nou, die mensen kunnen nu ook al Europa in komen.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:55:37 #94
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17610931
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:53 schreef DjDev het volgende:
sktr lan
Wir reden Niederlandisch auf Fok jah!
pi_17610942
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef Adelante het volgende:
geloof dat zelfs in Rotterdam inmiddels het belangrijkste geloof de Islam is
dus om dat als argument aan te voeren
Ja, omdat in Rotterdam de islam inmiddels het grootste (niet belangrijkste) geloof is, als reden aan te voeren om Turkije wel lid te laten worden van de EU is idd

Comfortably numb
pi_17610946
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:54 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Ga je me nu vertellen dat in de huidige Turkse cultuur geen invloeden van het Oost-Romeinse Rijk te vinden zijn?
Nee, ik zeg dat het het Byzantijns Rijk was en niet Turkije. Dus zeggen dat de kerk 1000 jaar christelijk was, heeft volgens mij weinig met Turkije te maken.
pi_17610957
Wat hebben die andere oosterblok landen dan wel bij hun is het slechter dan in turkije ik weet niet wat je allemaal probeert te doen maar het slaagt nergens op
pi_17610978
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:55 schreef Robert_Jensen het volgende:
Uit de Moorse legers die vanuit Al Hoceima ed de straat van Gibralter overstaken, de daar aanwezige koningen koud maakten, het land bezetten, de macht overnamen en zelfs nog verder probeerden Europa in te trekken.
Oh, in het begin was het uiteraard een bezetting, maar het is nogal makkelijk om na zelfs honderd jaar nog van een bezetting te spreken.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:58:56 #99
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_17611009
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:53 schreef Robert_Jensen het volgende:
Inderdaad, zonder Turkije heb je, buiten de normale oostgrens, een zeer korte grens met Turkije. Trek je Turkije erbij dan heb je een zeer lange onherbergzame grens. Bovendien grenst de EU dan aan landen als Irak, Syrie en een paar andere fijne landen.
pi_17611015
If you can't beat them, let them join you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')