Offtopic: De Aya Sofia, de moskee der moskeeen in Turkije, is bijna 1000 jaar een christelijke kerk geweest.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:44 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
1.
En het is verboden om nieuwe kerken te bouwen in Turkije.
Eigenlijk prima wet. Ook hier invoeren dat het verboden is om moskeen te bouwen wat mij betreft.
Toen stond het ook nog niet in Turkije.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:49 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Offtopic: De Aya Sofia, de moskee der moskeeen in Turkije, is bijna 1000 jaar een christelijke kerk geweest.
Morguh!! 1000 jaar gelden was het jaar 1004.. Niet 1500 ofzo..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Duizend jaar geleden werd het islamitisch spanje al veroverd door christelijke kruisridders.
Jawel hoor, ze hebben zelfs nog vacaturesquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat het daar in doet. Het zal wel het paaien van Turkije zijn geweest. De WEU bestaat geloof ik niet eens meer.
In Nederland waren we allemaal bang voor Wodan als het donderde, what's your point?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:46 schreef DjDev het volgende:
Portugal was ook islamitisch
Ja, dat klopt, toen was de islamitische macht al aan het afnemen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:49 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Morguh!! 1000 jaar gelden was het jaar 1004.. Niet 1500 ofzo..
Nee, toen heette het nog niet Turkije, of hebben ze het verplaatst?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Toen stond het ook nog niet in Turkije.
Ja, en Japan was de baas in China in 1940.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:46 schreef DjDev het volgende:
Portugal was ook islamitisch
Het was het Byzantijns Rijk, dus dat had niets met Turkije te maken.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:51 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nee, toen heette het nog niet Turkije, of hebben ze het verplaatst?
Waar blijkt uit dat het vijfhonderd jaar lang bezet was?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef Robert_Jensen het volgende:
Portugal was niet islamitisch, het was BEZET door de Moorse islamitische bezettingslegers, en die zijn er gelukkig keihard uitgepleurd door de Kruisridders.
Ga je me nu vertellen dat in de huidige Turkse cultuur geen invloeden van het Oost-Romeinse Rijk te vinden zijn?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het was het Byzantijns Rijk, dus dat had niets met Turkije te maken.
Uit de Moorse legers die vanuit Al Hoceima ed de straat van Gibralter overstaken, de daar aanwezige koningen koud maakten, het land bezetten, de macht overnamen en zelfs nog verder probeerden Europa in te trekken.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:53 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waar blijkt uit dat het vijfhonderd jaar lang bezet was?
Nou, die mensen kunnen nu ook al Europa in komen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:53 schreef Robert_Jensen het volgende:
En idd, dit soort shit zegt ook genoeg. Als ze in Turkije zitten zouden ze zou de EU binnen kunnen wandelen.
Nou nee dank je.
Wir reden Niederlandisch auf Fok jah!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:53 schreef DjDev het volgende:
sktr lan
Ja, omdat in Rotterdam de islam inmiddels het grootste (niet belangrijkste) geloof is, als reden aan te voeren om Turkije wel lid te laten worden van de EU is iddquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:52 schreef Adelante het volgende:
geloof dat zelfs in Rotterdam inmiddels het belangrijkste geloof de Islam is
dus om dat als argument aan te voeren
Nee, ik zeg dat het het Byzantijns Rijk was en niet Turkije. Dus zeggen dat de kerk 1000 jaar christelijk was, heeft volgens mij weinig met Turkije te maken.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:54 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat in de huidige Turkse cultuur geen invloeden van het Oost-Romeinse Rijk te vinden zijn?
Oh, in het begin was het uiteraard een bezetting, maar het is nogal makkelijk om na zelfs honderd jaar nog van een bezetting te spreken.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:55 schreef Robert_Jensen het volgende:
Uit de Moorse legers die vanuit Al Hoceima ed de straat van Gibralter overstaken, de daar aanwezige koningen koud maakten, het land bezetten, de macht overnamen en zelfs nog verder probeerden Europa in te trekken.
Inderdaad, zonder Turkije heb je, buiten de normale oostgrens, een zeer korte grens met Turkije. Trek je Turkije erbij dan heb je een zeer lange onherbergzame grens. Bovendien grenst de EU dan aan landen als Irak, Syrie en een paar andere fijne landen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:53 schreef Robert_Jensen het volgende:
En idd, dit soort shit zegt ook genoeg. Als ze in Turkije zitten zouden ze zou de EU binnen kunnen wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |