Ze gaat aan de drugsquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:48 schreef Wup het volgende:
[..]
Weet je al hoe?
Haha, ze slikt de pilletjkes van Koenquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:49 schreef Svensational het volgende:
Ze gaat aan de drugs
Dat weet ik niet precies, maar maandag ruziën Lizzy en Tara over de vraag wie er voor het verlies van Floors kind verantwoordelijk is.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:48 schreef Wup het volgende:
Weet je al hoe?
Nee, ze moet schuddebuiken van het lachen als Bram weer eens grappig is.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:52 schreef Wup het volgende:
Haha, ze slikt de pilletjkes van Koen
LOLquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, ze moet schuddebuiken van het lachen als Bram weer eens grappig is.
Zullen we reëel blijven en het toch maar op een andere oorzaak houden?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:54 schreef Wup het volgende:
LOL
Het zou een van de betere ONM grappen zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zullen we reëel blijven en het toch maar op een andere oorzaak houden?
Het zal wel in de Engel gebeuren, want Tara en Lizzy krijgen er ruzie over.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien komt het doordat BrEllen haar wil ontslaan. Floortje wordt daardoor zo verdrietig, omdat ze Bram dan niet meer ziet. Door dat verdriet verliest ze Doris II.
Of: psycho Joost en dito Carlo tapen voor de film een hoax met haar, waardoor ze uit het raam valt.
Wel als JP de zaak saboteert en er eentje uit de muur zaagt.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:02 schreef Wup het volgende:
Het zal wel in de Engel gebeuren, want Tara en Lizzy krijgen er ruzie over.
In de Engel zijn geen ramen.
ow sorry.. ik dacht dat het een geintje was.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:07 schreef Svensational het volgende:
Dat van die drugs was echt waar hoor, ze gaat helemaal los op het feest van tara as. vrijdag. Joost vraagt zich al af wat er met haar aan de hand is
O, jetzt raff' ich's: Lizzard gaat Tartara ervoor verantwoordelijk houden, omdat zij de organisator van het feest is en derhalve de verantwoording op zich dient te nemen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:07 schreef Svensational het volgende:
Dat van die drugs was echt waar hoor, ze gaat helemaal los op het feest van tara as. vrijdag. Joost vraagt zich al af wat er met haar aan de hand is
Yep dan klopt het, want dar deed ze op dat vorige feestje ook alquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
O, jetzt raff' ich's: Lizzard gaat Tartara ervoor verantwoordelijk houden, omdat zij de organisator van het feest is en derhalve de verantwoording op zich dient te nemen.
Ja en as woensdag schrijf Lizzy een artikel over partydrugs en noemt dan "per ongeluk" de naam van Tara. Joost is not amusedquote:Op donderdag 11 maart 2004 00:11 schreef Wup het volgende:
[..]
Yep dan klopt het, want dar deed ze op dat vorige feestje ook al
nee dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:13 schreef Svensational het volgende:
Ja en as woensdag schrijf Lizzy een artikel over partydrugs en noemt dan "per ongeluk" de naam van Tara. Joost is not amused
Haha, dan wordt de Engel onverkoopbaar.......quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het zou leuk zijn als die pillen op Aafke's zolder worden gedraaid.
Ik zie de headlines al voor me in Het Dagblad: Oma (58) had pillendraaierij.
vraag nog eens....quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Even een ander vraagje: geeft Niels voor lieve Lieve alles op? Zelfs zijn bokszak? Die hangt er niet meer.
leuke meid.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Trouwens oude Lizzy schijn binnenkort weer op TV te verschijnen. Het is nog niet bekend waarin ze gaat spelen, wel is zeker dat het een rol voor langere tijd is.
Ja, ze gaat de hoofdrol in een film over Kim Holland spelen.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:19 schreef Svensational het volgende:
Trouwens oude Lizzy schijn binnenkort weer op TV te verschijnen. Het is nog niet bekend waarin ze gaat spelen, wel is zeker dat het een rol voor langere tijd is.
Zijn BOKSzak, niet zijn BROEKzak of ZAK in de Broek!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:20 schreef Wup het volgende:
vraag nog eens....
haha sorry, ik ben helemaal van slag vanavond. Ik type niks goed en ik lees alles verkeerd.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zijn BOKSzak, niet zijn BROEKzak of ZAK in de Broek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |