jaaaa...... duss.........quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:23 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
Misschien leuk om wat intelligenter over te komen op dat meisje: het is pizzeria
Ok ik zal het nog duidelijker zeggen: het is pizzEria, niet pizzAria.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:27 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
jaaaa...... duss.........
Your secret's safe with mequote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:30 schreef ConQuestador het volgende:
eeehhmmm....
niet doorvertellen aan haar he
quote:Op woensdag 10 maart 2004 07:27 schreef marcoadam2003 het volgende:
Zeker ook de 1e keer dat je een vriendin heb ofzow ??
jawel, maar het probleem is dus, er zijn 3 pizzeria's in sneek, en ik weet niet welke van de 3 ik moet hebben. zij gaf aan 1 wel goed te vinden, dus dan wil ik daar graag heen. Maarja, ik weet niet welke van de 3 dat is.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:41 schreef LaPluche het volgende:
Inderdaad. Gewoon even bellen. Weet je zeker dat je goed zit.
Bij ons in Harlingen zijn er ook een stuk of 3 en de beste is ALTIJD vol, maar als ik het goed begrijp wil je nu reserveren voor vanavond????quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:04 schreef ConQuestador het volgende:
[..]
jawel, maar het probleem is dus, er zijn 3 pizzeria's in sneek, en ik weet niet welke van de 3 ik moet hebben. zij gaf aan 1 wel goed te vinden, dus dan wil ik daar graag heen. Maarja, ik weet niet welke van de 3 dat is.
Maar ik denk dat ik er gewoon heen ga, en dan zal er vast wel plaats zijn. Zeg nou zelf, hoevaak is een pizzeria in sneek op een normale vrijdag helemaal vol... bijna nooit, bovendien, we zijn maar met z'n 2en
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |