Need I say more?quote:Specificaties en foto op volgende link.
http://www.seikolux.com/p(...)d10=&Specd10text
Ik zal je bod in gedachten houden. Mocht er niemand overheen gaan voor vrijdag dan zal ik contact met je opnemen (mits je e-mail in je profiel staat).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:01 schreef Omkron het volgende:
150,- laatste bod. Dank voor het laten zien.
Moet eerlijk toegeven dat ik het met je eens ben. Gelukkig loopt het metaal nog vrij ver door zodat het wat minder zal opvallen met dragen denk ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:02 schreef DeStedebouwer het volgende:
Sunt van dat rubber, dat ziet er zo goeiekoop uit vind ik. Klokje is verder wel mooi.
Je jaaropgave invullen, misschien krijg je nog wat terug van vorig jaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 17:30 schreef Da-Ali-G het volgende:
door een financiele tegenslag(KUT VERZEKERING) kan ik het horloge helaas niet kopen
maybe later een keer.
Dit bod had ik allang via een persoonlijke email gedaan maar tot opheden nog geen reactie ontvangen. Het lijkt er dus wel op dat het gewoon te duur is anders was het horloge allang verkocht namelijk.quote:Op maandag 22 maart 2004 23:56 schreef Conk het volgende:
Naja schiet steeds niet op.
Eerste bod van 200 euro mag hem direct komen ophalen.
En ja dit is een subtiele bump![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |