Ik vind dat je beter moet zoeken, er zijn al verschillende topics hieroverquote:Wat vind jij ervan?
Aan een terugvindpost heb je ook zoveel als de search het neit doetquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:54 schreef mistermaniac het volgende:
terugvindpost, slotje
doet de search het niet..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:57 schreef erikh het volgende:
[..]
Aan een terugvindpost heb je ook zoveel als de search het neit doet
watblief?? doet de search het niet??!?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:59 schreef ursel het volgende:
[..]
doet de search het niet..
he ezel, dit is de 6e keer dat je een grote bek hebt tegen me.................reageer normaal of vinger je reet oke.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:53 schreef nietzman het volgende:
Je bent echt de allerallerallereerste die er mee komt dweil!
Bedankt! Geweldig! Ik ga het meteen niet proberen!
Bron: bash.orgquote:<[SA]HatfulOfHollow> i'm going to become rich and famous after i invent a device that allows you to stab people in the face over the internet
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:02 schreef Jipje het volgende:
euhm... misschien vinden jullie me nu heel blond...maar.... wat is het?![]()
Ik gaat de seacrh toch maar ff zoeken..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:01 schreef vosss het volgende:
[..]
watblief?? doet de search het niet??!?![]()
shit man!!!!!!
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:03 schreef vosss het volgende:
[..]
verdorie, kan deze idioot dan ook uitleggen wat het precies is?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:06 schreef stay_fun het volgende:
*idioot legt uit*
ff de topic lijst iets langer maken
Ctrl -F
"MSN"
Wowie, allemaal topics over handgeschreven MSN teksten
Die knakkers van MSN Plus hebben een truckje ontdekt, in de originele MSN Messenger zit een functie dat Tablet PC's geschreven tekt in de messenger kunnen laten zien (tablet PC = met touchscreen en pen enzo)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:07 schreef Jipje het volgende:
[..]
verdorie, kan deze idioot dan ook uitleggen wat het precies is?
(jipje is niet nieuwsgierig, ze wil alleen graag alles weten)
En ook zeker niet de laatste zolang je kuttopics blijft openen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:02 schreef DePresident het volgende:
he ezel, dit is de 6e keer dat je een grote bek hebt tegen me.................
ow... fijn. Wat moet je daar nou mee?? Is toch helemaal niet te lezen... *zucht* In ieder geval bedankt voor de uitlegquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:10 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Die knakkers van MSN Plus hebben een truckje ontdekt, in de originele MSN Messenger zit een functie dat Tablet PC's geschreven tekt in de messenger kunnen laten zien (tablet PC = met touchscreen en pen enzo)
Nu hebben ze er een truckje mee uitgehaald en kun je ook schrijven met je muis.
Harstikke leuk......
Graag gedaanquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:11 schreef Jipje het volgende:
[..]
ow... fijn. Wat moet je daar nou mee?? Is toch helemaal niet te lezen... *zucht* In ieder geval bedankt voor de uitleg![]()
ja, maar in ieder geval niet zo kut als die topics die de 'coolste weblogger van nederland nietzman' maakt he! Of nee! Je maakt nooit een topic!!!!! Wat een mongool! En dan gaan zeiken over anderen terwijl ie zelf nooit iets zinnigs doet! En kom niet aan met je topics van maanden oud ik wil wel eens iets zinnigs lezen van je van buiten de weblog.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
En ook zeker niet de laatste zolang je kuttopics blijft openen.
Nou nou, ben net thuis, dacht:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:15 schreef DePresident het volgende:
[..]
ja, maar in ieder geval niet zo kut als die topics die de 'coolste weblogger van nederland nietzman' maakt he! Of nee! Je maakt nooit een topic!!!!! Wat een mongool! En dan gaan zeiken over anderen terwijl ie zelf nooit iets zinnigs doet! En kom niet aan met je topics van maanden oud ik wil wel eens iets zinnigs lezen van je van buiten de weblog.
Dit forum vrijhouden van inteelt zoals jou is een redelijk zinnige taak, al zeg ik het zelf,quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:15 schreef DePresident het volgende:
ja, maar in ieder geval niet zo kut als die topics die de 'coolste weblogger van nederland nietzman' maakt he! Of nee! Je maakt nooit een topic!!!!! Wat een mongool! En dan gaan zeiken over anderen terwijl ie zelf nooit iets zinnigs doet! En kom niet aan met je topics van maanden oud ik wil wel eens iets zinnigs lezen van je van buiten de weblog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |