Dan is mijn moeder momenteel dus echt een uitzondering!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:29 schreef Eilanden het volgende:
La la la la het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente la la la .....
Dat FOK!radio gedoe. De eerste keren was het soms nog wel aardig, maar ze doen alleen maar hun best om "grappige" dj's als Ruud De Wild of Robert Jensen na te doen. Def P gaf de juiste defenitie van radio maken aanquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:45 schreef pascalheister het volgende:
waar Tony ?
Ja das wel waar je het is vooral dom geblaat er doorheenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat FOK!radio gedoe. De eerste keren was het soms nog wel aardig, maar ze doen alleen maar hun best om "grappige" dj's als Ruud De Wild of Robert Jensen na te doen. Def P gaf de juiste defenitie van radio maken aan
"Draai een plaat en houdt verder je smoel, maar dan wel een goeie als je snapt wat ik bedoel"
we hadden een avond lol en daar gaat het omquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat kontebonken gedoe is erg matig, maar dat is 99% van de "muziek" die ze daar draaien
Moeders zijn soms ook mensenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dan is mijn moeder momenteel dus echt een uitzondering!
Sort of ...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij leeft nog
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:51 schreef DutchGooner het volgende:
May I have your attention for my new avatar?
Special thanks to Yeahinho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |