zat ik ook aan te denken (of een kaartje zonder datumquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:35 schreef mbn het volgende:
Een grote tas kopen, waar je fiets inpast.
Dan mag je hem geloof ik gratis meenemen.
Voor racefietsen heb je van die speciale tassen, hoef je alleen even het voorwiel los uit de voorvork te halen.
tot die conclusie was ik ook gekomen na het lezen van dit topic. en ik werk niet bij de NS...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:21 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik werk bij de NS.... officieel mag je altijd een vouwfiets gratis meenemen.... als het tenminste niet te druk is in de trein (in de spits mag je sowieso nooit een fiets meenemen...
Een gewone fiets mag je meenemen voor 6 euro..... maakt niet uit of je van lelylaan naar sloterdijk of van groningen naar maastricht gaat....
ik rj met een full carbon, dus vandaar (ivm barste) maar als je er bij blijft en hem goed wegzet moet het kunnen lijkt mijquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:18 schreef ultra_ivo het volgende:
Het hangt van de tas af of ze goed op te vouwen zijn. Bij mijn oude Agutas heb ik de bescherming eruit gesneden, dan past ie makkelijk in een middenslag rugzak (25l), met nog ruimte over. De Decathlon tassen zijn kleiner op te vouwen.
Bescherming is beperkt, zeker als de tas opgevouwen moet worden. Gewoon bij je fietsenmaker twee beschermasjes halen, en zelf een kartonnen bescherming voor je tandwielen maken.
Ivo
quote:Op woensdag 10 maart 2004 08:12 schreef Light het volgende:
Als je zo'n klein stukje met de trein moet en ook nog een fiets mee wilt nemen, waarom ga je dan niet het hele stuk fietsen?
Ik heb het ook alleen gedaan toen ik een lekke band had hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2004 08:12 schreef Light het volgende:
Als je zo'n klein stukje met de trein moet en ook nog een fiets mee wilt nemen, waarom ga je dan niet het hele stuk fietsen?
Tegenwoordig kun je ze wel kopen uit de automaten hoor...quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:32 schreef Solitarias het volgende:
Gewoon een kaartje in de trein kopen (er bestaat nl geen treintarief voor de fiets).
Dan heb je mazzel als er geen conducteur langskomt. Soms mazzelt ie je ook - met z'n 2en voor de prijs van 1fiets of zo....
Of een (passiegiers)kaartje bij zo'n touch-screen automaat kopen: dat ding geeft geen fietskaartjes, dus heb je een mooi excuus om geen fietskaartje te hebben
Idd bezopen om voor 1 of 2 stations 6 eur te moeten betalen. Voor langere ritten doe ik het iha wel....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |