[TK] Nintendo 64 spellenquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:22 schreef detulp050 het volgende:
Wat is de link ?
ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[TR] Standaar blauw frontje nokia 3310
mag er nog een D na standaar?
Dank je welquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:44 schreef detulp050 het volgende:
Ik zal hem zsm even mailen
thnxquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:54 schreef detulp050 het volgende:
[..]
ja.
nee had je het maar in het goede forum moeten openenquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:09 schreef Apekoek het volgende:
zou dit topic a.u.b. weer open mogen in ONZ? ik verwacht namelijk iemand die er nog op wil reageren die ik ken en die intresse heeft. en in ONZ is het dan toch meer gepast en kan men er ook nog om lachen met een knip oog. alvast bedankt
[TK] Een elektronische kunstpenis
check maar volgende keer topic report gebruiken aubquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:59 schreef nexhil het volgende:
[TK/TR] Raid moederbord met lichtgevende Fan
kan dicht
mobo is gisteren afgehaald
nee de meeste spullen zijn eigen bezit (voor eigen gebruik dus) alle server spullen zijn gewoon voor mijn privé serverpark gebruikt (wat ik nu dus afbreek)quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:27 schreef detulp050 het volgende:
Maar je hebt de meeste dingen toch gekocht met als doel: verkoop ?
Al die dingen die nog 'nieuw' in verpakking zitten ?
Ik kan dit na aanleiding van een geslaagde V&A transactie met Kamigot bevestigen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:04 schreef Kamigot het volgende:
Goed verhaal.
dank uquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:10 schreef detulp050 het volgende:
Okee dan, voordeel van de twijfel
Ok, mag voortaan dmv topicnotesquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:34 schreef greedkillingz het volgende:
[TK] Iiyama 19
mag dicht
bij voorbaat dank
alsublieft? alvast bedankt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 07:38 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee had je het maar in het goede forum moeten openen
Klaar met (ver)kopen, topic op slot ? Topic-report !quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:12 schreef Apekoek het volgende:
[..]
alsublieft? alvast bedankt.
Als jij je niet aan de regels kunt houden, en dan ook nog gaat zeiken als wij ons best doen om die regels te handhaven (met als doel V&A een beetje leefbaar te houden), dan heb je hier ook niets te zoeken.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 07:21 schreef 303 het volgende:
[TK] DVD's te koop
Doe maar op slot, als jullie zo zielig zijn om een topickick te verwijderen
Marktplaats, here I come
En dat van die topicreports, steek die ook maar in je ****
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |