Jij zult 't later heel goed gaan doen als je aan 't werk bent...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:07 schreef -eXtAsE- het volgende:
ook niet een deel??? maakt toch voor de rest niks uit voor jou?? PLEASSSEEEE![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:49 schreef -eXtAsE- het volgende:
Hier misschien iemand die een profielwerkstuk voor het vak economie heeft?????? (op vwo-niveau??) moet het deze vrijdag inleveren maar heb nog niet eens een onderwerp.. HELP???
Als je nog een werkstuk hebt laat t me AJB weten (of mail t ff naar : jamasasa@zeelandnet.nl)
Thanxxx
Ik? Nope, ik deed mijn huiswerk gewoon helemaal niet. Dat is nog altijd beter dan anderen voor je karretje spannen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:36 schreef -eXtAsE- het volgende:
net of jij altijd alles zelf gemaakt hebt? volgens mij bestaan zulke mensen niet eens
Met andere woorden: Iemand anders werk incasseren, naam aanpassen, de kluit belazeren.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:46 schreef -eXtAsE- het volgende:
span helemaal niemand voor mn karretje.. ik maak alleen gebruik van mensen die toch al iets gemaakt hebben.. waarom nog een keer hetzelfde maken als al iemand anders het gedaan heeft? kan je toch net zo goed ff gebruik van maken dan?
Ik snap je wel hoor, frauderen is niet zo makkelijk als het er in eerste instantie uitziet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:54 schreef -eXtAsE- het volgende:
ja en dan? op internet staan ook genoeg werkstukken hoor.. denk je dat daar niemand gebruik van maakt? (staat alleen nou net is ff niks bij dat ik kan gebruiken)
Eerste helft van een document bekijken en bij tevredenheid geld storten en andere helft ontvangen. Beetje creativiteit tonen man.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:02 schreef -eXtAsE- het volgende:
haha makkelijker gezegd dan gedaan.. ik kan over de computer ook niet zien of er iets nuttigs bij zit!
See, now we're talking business.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:09 schreef -eXtAsE- het volgende:
wat zou je ervoor willen dan?
en over wat gaat het?
Keep it real, hij hoeft niet te promoveren op dit stuk.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:21 schreef RefleXs het volgende:
Welke externe factoren beïnvloeden de Nederlandse economie, en in welke mate
onderverdeeld in verschillende deelonderwerpen namelijk:
Consumentenvertrouwen
-- Politieke, maatschappelijke en economische ontwikkelingen
-- Epidemieën
-- boekhoudschandalen
-- terrorismedreigingen
-- verband dalend vertrouwen & economische crisis
De invloeden van de verhoudingen binnen de
Europese Unie op Nederland.
-- begrotingstekorten Duitsland en Frankrijk
-- Gevolgen uitbreiding EU
-- tweedeling EU: grote / kleine landen
-- Landbouwsubsidies
Welke externe factoren, die hun oorsprong buiten de EU
vinden, beïnvloeden de Nederlandse economie en op
welke wijze doen zij dit?
-- De invloed van de koers van de Dollar en de Yen
-- Protectie van de Amerikaanse staalindustrie
-- De invloed van de politieke situatie op de economie
-- Vergelijking economisch beleid van de VS en van Nederland
-- Economisch beleid van de VS
-- Economisch beleid Nederland
Conclusie & samenvatting
en wat wil je der voor geven, t zijn 50 kantjes gegarandeerde kwaliteit, als we een uurloon gaan rekenen gaat het je heel duur worden :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |