En Major League 29 April?>quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:44 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ga de 19e naar Ed Rush.. dat schijnt gaaf te zijndownload daar anders s iets van
Ga anders verkleed ofzoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En Major League 29 April?>
we zoeken nog vrouwelijke dnb-FOK!crew leden
Kun je anders eens speciefieke liedjes zeggen. Ik ken al deze artiestien ook, maar het is moeilijk om hiervan degelijke muziek te vinden.quote:Bad Company UK
Ganja cru
4 Hero
DJ Marky (en alle andere Movement DJs)
J Majik
Krust
DJ Addiction & Carlito.
Maar je zou eik gewoon zelf op ontdekking uit moeten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:50 schreef el_bario het volgende:
Bad Company UK Jellybean
Ganja cru Gone are the days
4 Hero Star Chasers
DJ Marky (en alle andere Movement DJs) LK
J Majik Spaced invader
Krust Kloakin Device
DJ Addiction & Carlito. Supergrass
idd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:52 schreef el_bario het volgende:
[..]
Maar je zou eik gewoon zelf op ontdekking uit moeten.
Oi!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:54 schreef Posdnous het volgende:
Photek - Modus Operandi (album).![]()
Ik probeerde wat specifieker te zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oi!je vergeet:
Form & Function.
Solaris.
Die is idd ook echt super!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dom & Roland - oa. de albums Back for the Future en Industry. Maar vooral Back for the Future,.
6 million ways to die....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En alles van Dieselboy! ALLES hoor je me!
DIESELBOY IS GOD.
Zo.
Relaxed, bedankt voor de linkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:50 schreef el_bario het volgende:
Bad Company UK
Ganja cru
4 Hero
DJ Marky (en alle andere Movement DJs)
J Majik
Krust
DJ Addiction & Carlito.
en luister hier online D'n'B
)EIB( is het logo van Bad Company UK in lettervorm. 't Logo is een gespiegelde "BC".quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:14 schreef gewoon-jan het volgende:
Btw, wat is het verschil tussen )EIB( en Bad Company?
Geen verschil, alleen andere schrijf wijze. Ik heb gehoord dat dit gedaan is, omdat er ook een band is die Bad Company heet, en die vond het niet zo leuk dat hun naam gebruikt werd. Bad Company UK wordt ook veel gebruikt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:14 schreef gewoon-jan het volgende:
[..]
Relaxed, bedankt voor de link![]()
Ik geloof dat Bad Company de naam voor de hele groep is. Die groep bestaat uit verschillende muzikanten die op verschillende labels onder verschillende naam D'n'B uitbrengen. Zo vindt je naast )EIB( af en toe ook Deibc, wat ook een Bad Company clone is.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:14 schreef gewoon-jan het volgende:
[..]
Relaxed, bedankt voor de link![]()
Yay Bibelot!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:44 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik ga de 19e naar Ed Rush.. dat schijnt gaaf te zijndownload daar anders s iets van
die 3 Utregtse nerdjes maken idd wel verdomd lekkere tunesquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En Black Sun Empire! Drum and Bass uit Nederland.
Utregse nerdendrumandbass-gekkekoeienziekte is okay!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:54 schreef E_Motion het volgende:
die 3 Utregtse nerdjes maken idd wel verdomd lekkere tunes
Dark Girlquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Utregse nerdendrumandbass-gekkekoeienziekte is okay!
*** feliciteert met goede smaak! (alhoewel ik de B-kant (Eternal Loving) beter vindt)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:20 schreef Freddie_Wasbak het volgende:
...
qbit and redaiz - public disorder
...
ML in Nighttown? Ik ben even de weg kwijt in alle feesten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:59 schreef E_Motion het volgende:
Dark Girl
Hey, JK, jij bent er toch wle he op Koninginnenacht?
Yeps, dat is eens een lijstjequote:posted by Teeboon
Deuntjes van:
Spirit (Spellbound, Bitter Sweet, Solitaire etc.)
Digital (True Natty bijv...)
Breakage (Spiritualism, Acid Rain remix)
Paradox (Reykjavik bijv...), ook bekend onder alias Alaska of samen met Nucleus
Klute (Song Seller bijv...)
Seba (Make My Way Home, Planetary Funk Alert, etc.)
Break (Sticky Situation bijv...)
London Elektricity (Fast Soul Music bijv...)
Nu:Tone (Breathless, Spread Love remix)
Cyantific (90, Be True etc.)
Total Science (Embargo, Borderline 2000, etc.)
M.I.S.T. (My Soul, How You Make Me Feel)
D.Kay (Manipulate The Universe, Space Quest etc.)
Calibre (Right Stuff, Fire & Water, etc.)
Matrix (Alles van deze meneer)
Amit (Dual Sense, Erazor, Snake Pit)
Kemal (Glimpse of Truth, Afterglow)
Danny Breaks (anything...)
Danny Byrd (alles)
ASC (alles!!!)
Sileni (4D, etc.)
Polar (vrijwel alles)
Cause 4 Concern (Carrier, Something Else, Vapourspace etc.)
Influx UK (Take My...)
Jep. Andy C en Total Sciencequote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
ML in Nighttown? Ik ben even de weg kwijt in alle feesten.
Nopez, )EIB( (of DEIBC) en Bad Company zijn hetzelfde. Als ze solo gaan heten ze Fresh, D-Bridge en Vegas.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:35 schreef el_bario het volgende:
[..]
Ik geloof dat Bad Company de naam voor de hele groep is. Die groep bestaat uit verschillende muzikanten die op verschillende labels onder verschillende naam D'n'B uitbrengen. Zo vindt je naast )EIB( af en toe ook Deibc, wat ook een Bad Company clone is.
eindelijk eens iemand die het gewoon durft te zeggenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En alles van Dieselboy! ALLES hoor je me!
DIESELBOY IS GOD.
Zo.
Zeg dat welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:48 schreef Curchulain het volgende:
Adam F feat. Redman - Smash sumthin' ()EIB( remix)
Brockie & Ed Solo - Lost bass
Cause 4 Concern - Peep show
Concord Dawn - Tonite
Dieselboy - Invid
Dieselboy - The descent (Phunckateck VIP mix)
DJ Tee Bee - Stolen documents
Fernanda Porto - Sambassim (DJ Marky VIP remix)
Kemal & Rob Data - Gene sequence
Panacea - German engineering
Ram Trilogy - Iron lung
Technical Itch & Kemal - The calling
XRS Land - Secrets of the floating island
Zomaar een rijtje, sommige scheuren dwars door je speakers heen, andere zijn 'lekker' licht
Ik wil je setje wel eens horen. Maar wat is je DJ naam? Ik zie phreaky_professor nergens staan.quote:Posted by Phreaky_Professor
Het setje waarvoor ik eerder heb gewaarschuwd is klaar en wordt momenteel opgeladen naar Globalbeatz. Helaas duurt dat eeuwig...
2 Freddie_Wasbak: heb speciaal voor jou ook 'public disorder' er doorheen gedraaid.
solaris is geen drum&bassquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oi!je vergeet:
Form & Function.
Solaris.
Er staat daar ook psytrance tussen de techno en hardcore tussen de pop...quote:Op donderdag 11 maart 2004 17:54 schreef Rock-shocker het volgende:
nou, hij staat anders toch echt tussen de Drum 'n' Bass in de Fame![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |