abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:15:21 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_17595857
Georgina Verbaan is een drukke dame.
De afgelopen weken was zij onder andere druk bezig met de opnamen van 'Amazones'. Daarom liet het interview even op zich wachten.
Georgina wilde er namelijk graag de tijd voor nemen en onze FOK! lezers van uitgebreide antwoorden voorzien. Dat ze deze belofte waar heeft gemaakt, kun je lezen in het FOK! Interview...

Hoe zou jij zelf de relatie tussen jou en Jort omschrijven? De meeste mensen vinden Jort een echte zakenman en jou een beetje een lief maar onnozel gansje. Dus niet echt een goede combi. Hoe ga je daarmee om? Hebben jullie het daar weleens over?
Het is erg interessant te zien hoe mensen hun oordeel baseren op een ééndimensionaal beeld van tv en print. Veel luitjes vergeten dat beeld en print hun uiteindelijke lichaam te danken hebben aan iemand die het zaakje redigeert. De visie of het (luie) oog van een maker. Natuurlijk is het beeld dat er bijvoorbeeld van mij bestaat behoorlijk te danken aan mijzelf, mijn fladderende, sarcastische, flapuit karakter. En is het zeer makkelijk een naïef muisje van mij te maken. Het zou mij helpen meer na te denken voordat ik iets zeg, of mijn grapjes iets duidelijker aan te zetten. Maar omdat ik graag mezelf blijf en niet de hele dag een rol wil spelen (of net als Gordon al mijn grapjes met een schaterlach wil aanzetten) doe ik lekker wat ik doe. Poeh! Hebben we het verontschuldigen voor het 'imago' ook weer gehad!
Jort heeft deze zelfde ervaring, hij kan een interview van een uur geven en drie 'Jort' quotes doen en uitgerekend die worden onder de loep genomen en met fanfares begeleid en met showlicht uitgelicht. U vertelt mij dat hij als zakenman gezien wordt, ook dat vind ik een één-dimensionaal begrip. Hij is 'blaadjesmaker', journalist. Hij schrijft over de rijken, de 'zakenmannen' maar dat impliceert niet per definitie dat hij onder deze categorie te scharen is.
Een (iets te lange) inleiding tot het antwoord op uw vraag, maar hier dan dus een antwoord:
Mijn relatie met Jort vind ik eigenlijk bijzonder privé. En als u mijn beste vriendin geweest was zou ik onze relatie ongetwijfeld bespreken, maar ik ken u niet bij naam dus uhmmm... We hebben het zeer bijzonder samen.
Jep, we zijn oppervlakkig gezien ongetwijfeld een mismatch. Bretels versus legerkistjes, tja... Maar we hebben meer overeenkomsten dan men zou vermoeden. En eh... ja we hebben het wel eens over onze 'verschillen'! Wel eens? Bijna elke week na Kopspijkers. Erg geestig. Erg waar ook, ik gooi de hele dag met speelgoed en wacht nog steeds op mijn eerste menstruatie!

Ben je bang sinds er kogels afgevuurd zijn op het kantoor van Jort? Loop je nog wel prettig met hem over straat nu?
Ja, ik ben er behoorlijk van geschrokken. Ik heb (hoe dramatisch?) wel even voor zijn leven gevreesd. En ik moet toegeven soms mijn auto te starten terwijl ik een kruisje sla. Hypocriet, want ik geloof niet in God. Ach...
Maar eigenlijk voel ik me bij niemand zo veilig als bij hem.

Zou je ooit overwegen om in de Playboy te gaan staan? Zo ja, voor hoeveel?
Oh, ik overweeg het zeker en vast. Als actrice in Nederlandsche films loop ik überhaupt al het risico om (doorgaans tegen een schamele beloning) naakt te 'moeten'. En voordat ik heel erg uitzak lijkt het mij zowieso mooi een reportage van mijn naakte lijf te maken. Ik heb ook niets tegen naakt. Leuk voor later, toch? Haha! En voor hoeveel? Ik denk er nog even over na...

Welke Jaguar is jouw favoriete auto en bezit je deze Jaguar ook?
Ai! Ik zou zo graag een Jag hebben! Maarreh... heb zelf een Smart Roadster... Ook leuk, hij heet Muis. Maar ik zou best zo'n, bij voorkeur oude, uitgedeukte en modderige, zwarte Jaguar bezitten. Ben slecht in namen, merken en types dus kan mijn favoriet niet aanduiden. Mea culpa.

Georgina, je wordt door de satirische Nederlandse media wel eens afgeschilderd als "dom" (kopspijkers). Hoe reageer jij op dit soort commentaar en wat vind je er van?
Deze mensen kijken dwars door mij heen! Ja! Ze hebben groot gelijk. Ik ben dom en onaangepast bovendien! Ben blij erkend te worden...
Nee serieus, 'domme pech'! Maar zeer gerustellend dat praktisch niemand MIJ kent. Alleen jammerlijk dat een imago ook een eigen leven gaat leiden en mijn hoofd en naam wenst te gebruiken! Maar zoals ik al zei; vette pech and on to the next thing... En ik kan er vaak ook wel om gniffelen.

We hebben je vorig jaar meerdere keren mogen zien acteren in speelfilms. Is dit waar je in de toekomst toch meer naartoe wilt, in plaats van het "soapy" acteren in Costa? Is je doel hierbij dan ook internationale roem, of blijf je liever bekend als Nederlandstalige filmactrice?
Internationale roem is natuurlijk een droom, maar geen doel. Ik ben meestal bezig met mijn hedendaagse geluk en minder met geluk dat 'later, eventueel, misschien zou kunnen'. Dus wil ik nu gewoon acteren, waar dat dan ook is.
Maar ik zou liegen als ik beweerde dat Hollywood niet lonkt. Ik spreek zeer goed Engels en heb een aantal maanden in L.A vertoefd, ik zou er zo aan de bak willen. Maar ik geloof niet heel erg in leuren met foto's en tapes van mijzelf. Eerst maar eens in ons polderlandje sleutelen aan mijn ambacht totdat ik het mysterie door heb. Al betwijfel ik (of hoooop ik) dat ik daar (n)ooit achter kom. Wel zo leuk. En wat betreft het' soapy' acteren in Costa e.d. ... prima! Ik ben een groeiend actrice en slechts 24 jaar oud, deze ervaringen kan niemand mij meer afnemen en ik heb er best van genoten. Ik weet niet precies wat soapy acteren is. Ik neem mijn rol altijd serieus, wat de setting van het geheel ook is. Dat moet, hoe commercieel ook. Het lijkt mij meer dan logisch dat de films waarin ik speel mettertijd veranderen, al heb ik niets tegen commercieel. Maar ik heb de teen-flick ook wel een beetje gehad, mits uiterst witty, maar dat is niet vaak het geval helaas... Het liefst zou ik een prima comédienne worden als ik later groot ben...

Hoe gaat het verder met je muzikale carrière? Heb je besloten om deze droom te laten varen om je volledig te richten op acteren, of heb je deze alleen even op de achtergrond gezet om je meer bezig te houden met acteren?
Zingen is nooit een droom geweest. In kinderlijk enthousiasme heb ik ooit JA! geroepen tegen een platenmaatschappij. Wie droomt er als kind niet van later in Ahoy in de voetsporen van bijvoorbeeld Madonna te treden? (Okay, laat de jongens onder ons een mannelijk voorbeeld nemen..) Dit is bij lange na niet gelukt helaas, maar op een paar zeer genante covers na was het best een guitige ervaring. En ik heb mooi een paar keer voor een vol Ahoy gestaan (weliswaar slechts een paar liedjes playbackend en voor kinderen maar toch!) en dat kan niet iedereen zeggen. Over mijn zangtalent valt te twisten maar ik doe het graag en al redelijk lang, ik ben begonnen in musicals, maar eh... tja het blijft leuk. Ik ben zelf een behoorlijke liefhebber van muziek en moet eerlijk toegeven dat ik mijn eigen liedjes nimmer aangeschaft zou
hebben maar toch... Wie weet of ik ooit nog de muzikale draad op pak, maar het ligt niet per se in de planning.

Wat zou je heel graag willen doen in je leven en heb je nog niet gedaan?
*WARNING: CORNY ANSWER!!* Een kind baren. (oh, en een oscar winnen..)

Wat mis jij het meeste sinds je BN-erschap?
Alles! Over straat huppelen als ik daar zin in heb zonder dat mensen roepen:'' KIJK, ZE WIL GEZIEN WORDEN!' En dronken zijn in een openbare gelegenheid (dat lukt overigens aardig...) Ongestoord een pestbui hebben, huilen op straat als ik verdrietig ben, persoonlijke gesprekken hebben met mensen die je niet kent in de trein, mensen durven aankijken op straat, reageren op fora op internet en lekker mensen kijken op een terras zonder dat ze terug staren. Ik mis ook dat niemand zich met me bemoeit, dat niemand zegt: KIJK ES WAT VROLIJKER! of: HEB JE KAPSONES OFZO? Eigenlijk mis ik het af en toe onzichtbaar te zijn. Een van mijn favoriete gevoelens, onzichtbaar zijn.

Zit je vaak op het internet? Zo ja, welke sites bezoek je meestal?
Jaaaah! Ik zit veel te veel op internet! verveling, soms. Ik bezoek vaak Vara's debatplaats, Fok!, Mokkels (vooral voor Drew Barrymore, Angelina Jolie en Britney en Christina), Dood.nl, imdb.com, rtl boulevard en de gezonde roker is ook geestig. Er zijn er nog wel een paar sites, maar die noem ik lekker niet!

Je kende Fok! al hebben we gehoord; welke subfora/topics spreken je het meest aan?
Over het algemeen bekijk ik de nieuwsitems op de frontpage en de reacties daarop, ik zou ook graag posten, maar dat lukt geloof ik niet met m'n hotmail account. Verder bekijk ik wel eens de threads waar ik op een overweldigend nare manier besproken word. Haha!

Van welke uitspraken heb je 't meeste spijt? Staat "Osama Bin Laden is best een lekker ding" in de top 3?
Ik heb nergens spijt van. Deze uitspraak is nooit zo gedaan maar goed, ik blijf erbij dat onze slechte man een bijna bijbels voorkomen heeft vanwege zijn ogen, zijn gezicht, punt. Zoals ik in den beginne van deze vraagstellingen al aangaf; met mijn chaotische, van de hak op de tak springende spreekstijl valt altijd iets bizars te maken. Is deels mijn schuld. Al valt het wellicht te betreuren dat er nooit een journalist is die zijn hoofd boven het maaiveld durft uit te steken en mij eerlijk durft te portretteren en verder kijkt dan de neus lang is. Liever haalt men oude quotes uit de kast en borduurt men daar op voort, niet erg creatief maar wel zo veilig. En dat is prima.

DJ Shadow, DJ Tiësto, Electric Six of Acda en de Munnik?
DJ Shadow? Huh? Tiesto? Jak! Electric six? Jep! Ennuh... dat laatste duo? Neh! Ik ben ook in mijn muziek voorkeuren chaotisch. Ik hou van o.a. Ryan Adams, The Beatles, Johnny Cash, The White Stripes, Black Eyed Peas, Joni Mitchell, Chet Baker, Nerd, Justin Timberlake, Nirvana, Eric Sati, Michael Jackson, Marlene Dietrich. Maar word ook gek van 'Toxic' van Britney. (ook vanwege de looks van miss Spears, jammie!)

Voor welk tv-programma blijf jij nou echt thuis?
Niet. Thuis blijven voor tv? Hahaha! Nee er is niets dat ik echt volg, maar ik ben gek van Animal Planet en National Geographic en ALS ik thuis ben, vind ik RTL Boulevard lekker om te kijken, gewoon ff niets en je opwinden over Fiona of Irene. Ook vind ik die 'Make me Beautiful' programma's geestig, nieuwe neus, nieuwe schoenen, je kent 't wel. Uur van de Wolf is ook leuk en Man bijt Hond. Verder kijk ik natuurlijk het nieuws en oh! Ik vergat bijna waar ik mee wakker word; Goeiemorgen Nederland, beetje bejaard soms, maar wel met sprankelende Daphne!

Wat zou je doen/welk beroep zou je hebben, als je geen BN'er geworden was?
Waarschijnlijk was ik door gegaan met 'serveerster-en', erg leuk de horeca. Maar als vrijwilliger bij Pieterburen kan ik me ook voorstellen. Maar mijn uiteindelijke doel is regisseren, had ook gekund.

Je hebt kritiek en kritiek. Soms is het zeer opbouwend en kun je er wat mee, sommige dingen zijn zinloos en kun je het beste maar naast je neerleggen. Welke kritiek op persoonlijk gebied en op zakelijk gebied heb jij als echt kwetsend ervaren?
Niets denk ik. Dat komt waarschijnlijk door mijn dosis zelfkennis. Alles wat er over mij gezegd wordt had ik zelf al kunnen bedenken. En ook omdat ik overal wel een mening over mijn persoon tegenkom, zij het op internet, tv, of in print. Het verhardt. Da's wel wennen en tja, wat wel pijnlijk is, is als men zegt dat ik een slecht actrice ben, heb ik wel eens gehoord. Acteren is mijn passie en al dat ik wil in mijn leven. Dus als dat (soms door mensen die niet één film gezien hebben) gezegd wordt, snijdt dat in mijn ziel. Eerlijk is eerlijk. Maar veel kritiek is op niets gebaseerd omdat men mij eigenlijk niet kent dus in dat geval, whatever! Op persoonlijk vlak hoor ik wel eens dat ik te angstig (voor contacten) en erg versnipperd en chaotisch ben.

Wie vind je de beste acteur/actrice van Nederlandse bodem?
Monique van de Ven, absoluut! Vind Carice van Houten en Thekla Reuten ook verpletterend.

Zou je ook eens wat anders op acteergebied willen doen, zoals spelen in een musical of in een toneelstuk?
Ja, ja, toneel schijnt het hoger goed te zijn. En ik vind er niets mis mee, maar ben film verslaafd. Ik ben met enige regelmaat gevraagd voor toneelstukken maar zeg op het laatste moment altijd nope, want meestal 4 maanden lang spelen en dus geen tijd voor mogelijke film. Tja...

Toen je instortte na de breuk met Tim Immers schreeuwden de krantenkoppen dat je zelfmoord had proberen te plegen. Je stond net aan het begin van je loopbaan, hoe beïnvloedt dat soort media-aandacht jouw houding naar de buitenwereld toe? En heb je geleerd om te gaan met wat anderen van je denken?
Hmmmmm... Het is moeilijk daar mee om te gaan. Als je slecht in je vel zit en er wordt over geschreven en gesproken is het vervelend om in de bus te zitten ja. Ik ben er heel erg van geschrokken en vroeg me af waar ik aan begonnen was. Maar omdat ik niets anders zou willen doen dan acteren heb ik inmiddels de 'bekendheid' op de koop toe genomen. Maar ja, het is heel naar als je 17 jaar bent en opeens bemoeit iedereen bij de bakker of in de trein zich met je. Dan wil je je het liefst de hele dag verstoppen. Maar het heeft een plek gekregen hoor! Zeven jaar later is het soms nog steeds moeilijk maar kan ik me er tegen wapenen en heeft het bekend zijn ook een doel, ik kan het gebruiken om mijn idealen door te geven. En dat doet mij goed.

Wat vind je van het downloaden van muziek op de computer, zoals met KaZaA, doe je het zelf ook weleens?
Kawie? Nee ik kan nog net op internet komen en een mailtje sturen. Ik heb geen printer of scanner, niets! Alleen een laptopje en die is (grrrrr!) easy as hell! Maarreh, ik begrijp heeeeel goed dat mensen muziek downloaden. Zelf heb ik een paar gekopiëerde cd's van een vriendin gekregen en da's fijn want gratis. Maar van bands die ik echt waardeer wil ik het liefst de originele cd met boekje en al, uit respect.

Dank je voor je tijd, Georgina.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:23:16 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_17596027
Ze heeft er wel echt moeite voor gedaan zeg! Ik heb nog geen tijd gehad alles door te lezen (dochtertje wordt net wakker), maar ik ben erg benieuwd!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_17596051
"hij heet Muis"...

Liev
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_17596166
Als deze jongedame bovenstaande zelf heeft geschreven, zonder enige verfraaiing door manlief danwel manager stijgt ze behoorlijk in mijn achting.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:32:55 #5
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_17596240
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:29 schreef Tronica het volgende:
Als deze jongedame bovenstaande zelf heeft geschreven, zonder enige verfraaiing door manlief danwel manager stijgt ze behoorlijk in mijn achting.
Eensch
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:33:25 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17596253
quote:
My thoughts exactly...
Vind ook dat ze erg open op het merendeel van de vragen is ingegaan.
Positief oordeel , dus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17596307
Wat een leuk interview! Ze komt lief en spontaan over! Ze stijgt ook behoorlijk in mijn achting!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_17596336
quote:
Je kende Fok! al hebben we gehoord; welke subfora/topics spreken je het meest aan?

Over het algemeen bekijk ik de nieuwsitems op de frontpage en de reacties daarop, ik zou ook graag posten, maar dat lukt geloof ik niet met m'n hotmail account. Verder bekijk ik wel eens de threads waar ik op een overweldigend nare manier besproken word. Haha!
Je mag wel een kloon van mij lenen

Ze hebben alleen wel allemaal stomme namen zoals Yvonne en zo

zie je wel dat die hotmail regel een stomme regel is
pi_17596340
Ze komt veel positiever over als die sjagarijnige soapdel die ze laatst hadden geinterviewd. Ben de naam alweer vergeten maar ze stond laatst in de Playboy (meteen hoogtepunt van haar carriere).
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_17596344
Valt me niks tegen.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:42:52 #11
69148 Vaffer
lik m`n reet, gerontofiel!!
pi_17596481
leuk interview!
ik ben de opa van..
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:44:08 #12
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_17596515
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ze komt veel positiever over als die sjagarijnige soapdel die ze laatst hadden geinterviewd. Ben de naam alweer vergeten maar ze stond laatst in de Playboy (meteen hoogtepunt van haar carriere).
Die GTST sloerie. Ehm, *denkt aan paardengebit*, Aukje van Ginneken. Dat was het.

Ik vond dit een erg leuk interview om te lezen eigenlijk Leuke antwoorden en ze komt echt als een spontane (lieve) meid over (itt het domme blondje zoals je bij Kopspijkers wel eens ziet)
pi_17596541
En ook al is ze dom, wat-dan-nog.

Ze lacht iedereen uit met d'r luxe leventje.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:45:31 #14
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_17596555
Erg leuk interview, ze heeft er flink de tijd voor genomen en lijkt behoorlijk eerlijk. Ik vind haar zowiezo wel lief en leuk overkomen op TV, alleen niet altijd even slim in haar uitspraken. Soms heb ik echt zoiets van: denk nou even na voor je er iets uitflapt!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  Redactie Frontpage dinsdag 9 maart 2004 @ 13:46:30 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_17596583
Mijn vraag staat er tussen en wat een goed antwoord

Georgina, kom je een keer langs in de studio van FOK!Radio? radio@fok.nl
  dinsdag 9 maart 2004 @ 13:50:48 #16
19840 Libris
Live from Singapore
pi_17596678
Wat een superinterview om te lezen! Mijn mening is nu ook wel water veranderd, super!
pi_17596762
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:45 schreef Ripley het volgende:
Soms heb ik echt zoiets van: denk nou even na voor je er iets uitflapt!
quote:
Natuurlijk is het beeld dat er bijvoorbeeld van mij bestaat behoorlijk te danken aan mijzelf, mijn flapuit karakter. Het zou mij helpen meer na te denken voordat ik iets zeg.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:03:14 #18
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17598533
Wat is het toch een leuke meid
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_17602403
Het is misschien gemeen om te zeggen, maar ik herken er ook wel dat 'studentikoze' van Jort in. Enkele voorbeeldjes:

- lezer met u aanspreken
- "Mea culpa"
- "(ook vanwege de looks van miss Spears, jammie!)"
- "Alleen een laptopje en die is (grrrrr!) easy as hell!"

Wat ik bedoel: het is net of je Jort hoort praten. Tenzij ze zich heel erg aan Jort spiegelt? Dat is ook een mogelijkheid.

Ik kan me niet herinneren dat ik haar ooit zo heb zien antwoorden in een interview.

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:10:34 #20
15080 static
pi_17609547
Ik vind het een leuk interview. En so what als ze het eventueel met Jort heeft gedaan. Het interview dan.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 maart 2004 @ 22:13:48 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_17609633
De volgende keer Jort Kelder interviewen en de antwoorden vergelijken.

Wel leuk dat ze er de tijd voor heeft genomen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17609773
Iemand die Chet Baker weet te waarderen daar kun je gewoon geen hekel aan hebben .

Dit is het eerste leuke interview dat ik lees hier.

Ik moet mijn oordeel over meiske Verbaan maar eens bijstellen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:24:17 #23
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_17609929
Ik geloof pas dat het Georgina zelf is die hier typt als ik met haar op een fok meeting heb staan ouwehoeren en het komt overeen. Wat er staat zal wel van haar komen maar er is wel een vage skin overheen gegooit door een of ander "onbekent" iemand denk ik zo.

Wat wel weer leuk is dat ze (of ze (als in beide)) wel de moeite genomen hebben.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:02:21 #24
15080 static
pi_17611106
Crosspost:
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:28 schreef static het volgende:
Was al een tijdje bekend hoor.

Misschien gaat Georgina nog reageren ook. *hint hint*
  dinsdag 9 maart 2004 @ 23:41:56 #25
15080 static
pi_17612125
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:19 schreef milagro het volgende:

Dit is het eerste leuke interview dat ik lees hier.
Ik vond ze allemaal wel ok, op een enkeling na.
  † In Memoriam † woensdag 10 maart 2004 @ 06:53:23 #26
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_17615261
Leuke antwoorden en hulde dat ze er echt wat tijd en moeite in gestoken heeft! Georgina is misschien toch wel OK.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 10 maart 2004 @ 08:03:15 #27
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_17615561
Lief van je dat je de tijd voor ons nam Georgina

Oh en mag ik naar je zwaaien als ik je weer eens zie wandelen?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 11 maart 2004 @ 00:59:58 #28
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_17636998
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 17:24 schreef R_ON het volgende:
Het is misschien gemeen om te zeggen, maar ik herken er ook wel dat 'studentikoze' van Jort in. Enkele voorbeeldjes:

- lezer met u aanspreken
- "Mea culpa"

Wat ik bedoel: het is net of je Jort hoort praten. Tenzij ze zich heel erg aan Jort spiegelt? Dat is ook een mogelijkheid.

Ik kan me niet herinneren dat ik haar ooit zo heb zien antwoorden in een interview.
Ik denk dat ze het wel zelf heeft geschreven, op glamago stonden ook wel eens stukjes die goed te lezen waren. Ik denk dat ze soms dom overkomt, maar vooral zo wordt neergezet, omdat ze nogal spontaan antwoord en niet goed nadenkt voordat ze iets zegt. Heb ik ook wel es last van.

Ik vond haar domme uitspraken gehyped (kopspijkers ed.)

die van die zwarte piet was trouwens wel echt dom, maar dat overkomt iedereen wel es
  donderdag 11 maart 2004 @ 01:03:38 #29
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_17637030
Ze heeft dus schriftelijk geantwoord, zou er geen betaalde spellingscontrole tussen zitten?
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_17637038
jort was de spellingscontrole.
pi_17640886
Ja, eigenlijk is het toch best wel een aardig grietje.
pi_17641540
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 13:35 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een leuk interview! Ze komt lief en spontaan over! Ze stijgt ook behoorlijk in mijn achting!
Dan wordt het eens tijd haar columns te lezen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_17641643
Ik moet, zoals in veel bovenstaande posts, toegeven dat de antwoorden van Georgina ruim boven verwachting zijn. Tevens het eerste interview (subjectief, dat wel ) dat mij, voor zover mogelijk, kon boeien.

Pluspuntjes voor Georgina.

En als ik 'r tegenkom in Amsterdam zeg ik wel dat ze wat vrolijker moet kijken.
  donderdag 11 maart 2004 @ 12:46:26 #34
10152 Buffie
There is only one
pi_17642006
Als je Georgina's weblog regelmatig zou lezen, zie je dat ze erg leuk schrijft. Ik weet zeker dat dit uit eigen pen is ontsproten, waarom zou ze daar Jort of een manager voor nodig hebben? Ze heeft een creatieve geest en uitstraling, dus klaarblijkelijk ook een creatieve manier van schrijven. Ik vind het in ieder geval altijd leuk om haar hersenspinsels te lezen!
Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 maart 2004 @ 13:03:25 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17642331
Nou, ze komt hier waarschijnlijk lezen dus Hoi Georgina!

En verder. redelijke vragen, erg leuke antwoorden... voor een dom huppelkutje
pi_17642570
quote:
Ook mee eens. Ze komt heel leuk over. Leuk ook dat ze Fok! bezoekt, geef die meid een account
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 11 maart 2004 @ 13:15:39 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17642589
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 13:14 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ook mee eens. Ze komt heel leuk over. Leuk ook dat ze Fok! bezoekt, geef die meid een account
Ze heeft een hotmail adres.
Misschien kan danny georgina@fok.nl aanmaken. Kan ze registreren.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 00:44:00 #38
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_17659111
Mijn gedachten over haar blijven hetzelfde:
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_17659553
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 12:46 schreef Buffie het volgende:
Ze heeft een creatieve geest en uitstraling, dus klaarblijkelijk ook een creatieve manier van schrijven.
Creatief schrijven wil nog niet zeggen dat je ook iets te zeggen hebt zeg ik altijd maar. Ik zeg hierbij dat ze haar zegje goed gedaan heeft. Bovendien zeg ik toe dat ik haar weblog ga lezen.

Ik heb gezegd.

P.S.: Ik zeg niet dat ik fan word!!!
  zaterdag 13 maart 2004 @ 10:37:03 #40
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_17684214
ZIj is leuk!!!!!!!!
Echt wat een verhaal zeg.. die heeft er echt tijd aan besteed..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_17684325
Wat een leuk interview! En Georgina neemt er inderdaad echt de tijd voor. Wat ontzettend okay.

Haaai Georgina! Ken je me nog? Een jaar of 7 geleden kwam je hier in Deurne de kermis openen en ik vroeg je handtekening en toen stonden we daarna samen in de krant. .
  zaterdag 13 maart 2004 @ 15:20:13 #42
76212 Mr.Pie
De nieuwe Joepie!
pi_17688422
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 10:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Haaai Georgina! Ken je me nog? Een jaar of 7 geleden kwam je hier in Deurne de kermis openen en ik vroeg je handtekening en toen stonden we daarna samen in de krant. .
En daarom lijkt het me nu vreselijk BN-er te zijn
pi_17828101
haha Georgina is echt wel oke, en super cool.
Haar manier van antwoorden alleen al is gewoon stoer. Lekker overal schijt aan, laat iedereen maar denken wat ie wil, ik weet toch wel wat ik wil en vind.

En ze neemt er ook lekker de tijd voor met die lange antwoorden.
quote:

ik ben gek van Animal Planet en National Geographic en ALS ik thuis ben, vind ik RTL Boulevard lekker om te kijken
En haar tv en internet gedrag staat mij ook wel aan.

GEORGINA RULEZ.
  vrijdag 19 maart 2004 @ 16:55:13 #44
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_17828195
Leuk verhaal en aardig van haar dat ze er tijd in gestoken heeft.
The Internets, I needs it..
pi_17839175
.

[ Bericht 97% gewijzigd door Cosma-Shiva op 20-03-2004 05:16:25 ]
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_17840468
Leuk hoor dat ze zo uitgebreid heeft gereageerd! Leuke meid, alleen wel een beetje dom
Ik heb wel eens gelezen dat ze zelfs met haar muis moeite had om netjes in te parkeren,
Ik zou het wel leuk vinden als ze ook op fok komt reageren, er is vast wel iemand die je kan helpen aan een username...
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 20 maart 2004 @ 12:19:24 #47
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_17842282
quote:

- lezer met u aanspreken
- "Mea culpa"

quote:
een guitige ervaring..
pi_17842507
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 15:20 schreef Mr.Pie het volgende:

En daarom lijkt het me nu vreselijk BN-er te zijn
idd, wie wil er nou in gosdnaam met Tom_Tom- op de foto

ontopic: heel leuk/spontaan interview. Mevr. Verbaan stijgt ook in mijn achting een heel stuk.
Verbazingwekkend eigenljik hoe de media je een compleet ander mens kunnen laten zien.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_17847444
Op tv komt ze meestal "anders" over. Leuk interview dat voor de meeste hier toch een ander beeld geeft over Georgina

Static, jij kan toch wel een van je klonen aan haar doneren zodat ze hier kan posten
  zaterdag 20 maart 2004 @ 16:48:17 #50
15080 static
pi_17847476
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef Duiveltja het volgende:
Static, jij kan toch wel een van je klonen aan haar doneren zodat ze hier kan posten
Mijn klonen zijn bekend.

En buiten dat, er wordt al wat geregeld.
pi_17847602
quote:
Over het algemeen bekijk ik de nieuwsitems op de frontpage en de reacties daarop, ik zou ook graag posten, maar dat lukt geloof ik niet met m'n hotmail account.
Kan de crew haar niet een account geven via haar hotmail account?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 20 maart 2004 @ 17:18:39 #52
15080 static
pi_17848114
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:55 schreef Lucille het volgende:

[..]

Kan de crew haar niet een account geven via haar hotmail account?
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:48 schreef static het volgende:

[..]

Mijn klonen zijn bekend.

En buiten dat, er wordt al wat geregeld.
E.e.a. is al in gang gezet.
  zondag 21 maart 2004 @ 19:57:20 #53
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_17872086
Leuk interview, leuke meid!
Dit jaar weer beachbop Georgina???
doei
pi_17903531
Is ze nou al FOK!ker?

Ben benieuwt met wat voor nick ze aankomt
pi_17919213
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 10:16 schreef Disorder het volgende:
Georgina666
  vrijdag 26 maart 2004 @ 22:36:38 #57
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_17993776
quote:

- lezer met u aanspreken
- "Mea culpa"

ben heel erg laat maar ik hoor mijn zus ook al dingen zeggen die mijn zwager erg vaak zegt en me zus nooit deed!
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
pi_18569753
In de televizier van deze week staat: "het zou mij helpen meer na te denken vordat ik iets zeg"
geeft de actrice toe op www.fok.nl
toch leuk om te lezen dat fok genoemd wordt ook al is het in een televisieblad
  dinsdag 20 april 2004 @ 21:03:31 #59
15080 static
pi_18570355
Nice.
  zondag 25 april 2004 @ 22:09:12 #60
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18681369
georgina!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_18681419
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:43 schreef Sorella het volgende:
In de televizier van deze week staat: "het zou mij helpen meer na te denken vordat ik iets zeg"
geeft de actrice toe op www.fok.nl
toch leuk om te lezen dat fok genoemd wordt ook al is het in een televisieblad
Inscannen en inlijsten!! Leuk dat het word genoemd.
Het interview van Georgina is, zowiezo een van de leukste die er tot nu toe is gedaan.
  zondag 25 april 2004 @ 22:17:20 #62
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_18681550
ja ik vind het ook een erg leuke, ik ben trouwend ook erg benieuwd naar het interview met fajah lourens
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 13 september 2004 @ 10:13:45 #63
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_21918603
De viva leest ook al op Fok, afgelopen week was een deel uit dit interview terug te vinden in de Viva!
doei
pi_21927446
Mogen ze dat zomaar plaatsen dan?
Paan!
pi_21934100
quote:
Op maandag 13 september 2004 17:41 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Mogen ze dat zomaar plaatsen dan?
Idd
  maandag 13 september 2004 @ 22:44:33 #66
15080 static
pi_21934932
quote:
Op maandag 13 september 2004 10:13 schreef Bolletje... het volgende:
De viva leest ook al op Fok, afgelopen week was een deel uit dit interview terug te vinden in de Viva!
Kun je dat artikel scannen?
pi_23231385
.... Georgina heeft nog niet gereageerd?
  donderdag 11 november 2004 @ 01:08:42 #68
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_23233852
quote:
Op woensdag 10 november 2004 23:25 schreef erikkll het volgende:
Op wat?
  donderdag 11 november 2004 @ 05:31:37 #69
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_23235100
quote:
Zie FP...
The Internets, I needs it..
pi_23272839
Ik ben het hier niet mee eens. Niet omdat ze bekend is, dat zij dan ineens wel met een hotmail account een account op Fok aan mag maken. Ronduit belachelijk. Jort heeft was wel een emailadres voor bij qoute ofzo....georgientje@quote.nl ofzo
Ik geloof niet dat mevrouw alleen en uitsluitend een hotmail account heeft...........
Heeft ze geen emailadres via haar email provider.........

Waar ze overigens, op dat punt zichzelf tegen sprak, eerst verteld ze uitgegbreid wat ze allemaal doet op internet, om vervolgens te zeggen dat ze nog maar net weet hoe de mail werkt.
  vrijdag 12 november 2004 @ 19:30:06 #71
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_23273908
quote:
na alle opmerkingen over haar tieten zal ze de fokkertjes wel een beetje zat zijn denk ik! ::X
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')