Ja, dat kan ik me voorstellen. Die reactie had ik zelfs al. Laat staan als het je eigen vent betreft!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:04 schreef E.T. het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg dat wel jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:04 schreef E.T. het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hè ja, nou zit ik wéér zo:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:09 schreef qltel het volgende:
De papa's hebben het te druk..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar, mooi verhaal. En waarschijnlijk wordt het naarmate de tijd vordert alleen maar mooier..
In 't begin doen ze weinig anders dan flessen leeg en luiers vol maken.. Op een gegeven moment zit ze ineens rechtop in de box. En dan gaat ze langs de tafel lopen. En los lopen. En dan driewielert ze ineens..
En voordat je 't weet haalt pa Swetsenegger z'n dochter op van de disco om 5 uur s'nachts..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar, om je vraag te beantwoorden: met deze papa gaat het prima. En met z'n zoontje ook. Christan was in 't begin al een geweldig kind, en hij wordt alleen nog maar leuker. Je ziet 'm vanaf 't begin allerlei dingen ontdekken en dat is geweldig om te zien. Z'n eerste stappen, z'n eerste rondje op z'n driewieler, de geweldige vakantie in 't zwemparadijs in Turkije waar hij het heel de tijd volkomen naar z'n zin had. 't zijn kleine wondertjes. En ze groeien snel. Dus geniet er nog even van..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slecht nieuws voor je trouwens, als je dezelfde pech hebt als ik wordt je niet meer de bikkel die je was. Dat emotionele slijt helaas maar heel langzaam.. Als je aan dat moment denkt moet je vanzelfsprekend een traantje wegpinken.. Dat zijn van die nadelen van 't papa zijn..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.gelukkig krijg je er heel veel voor terug..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:13 schreef Soundlevel het volgende:
Nou, ook hier bevalt het prima.
Pascalle is nu 3 weken oud en is al ruim 1 kilo aangekomen.
Dikke spekbenen, onderkinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gaat goed zo!
Ja mijn overbuurman heeft er niet echt een vaderschaps wervende tekst van gemaaktquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:12 schreef Grijs het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Kijk Swets, daarom lopen de topics van de vaders meestal minder goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Langzaam zie ik mijn vrouw groeien, dat is best grappig. Dan de eerste echo. Lijkt het op het vage scherm me eerst nog dat The Borg starship Enterprise gaan aanvallen, met wat uitleg wordt het me duidelijk.
quote:Toch veranderd er ook bij mij wat! Vond ik voorheen kinderwagens voornamelijk irritant (rot op wijf, met die kutbak en die kolerekoter) krijg ik nu een lichte en gelukkig goed bedwingbare neiging om IN de kinderwagen te kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Daarbij kreten als 'aaaaaaaw gossie!' uit te kramen. Maar dat is nog niet het ergste. Werd ik voorheen al opgewonden van de deurmat, lijkt het nu wel een leuke (matige) grap (Mijn libido!??! Wat doe je?) Nu maar hopen dat meer mannen dat haddenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit heb ik bij alle verhalen zeg. Geweldig dat ze zo meeleven die pappa'squote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:04 schreef E.T. het volgende:
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop