zo geil ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
dan moet je ook een zorg opleiding gaan doen
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:03 schreef frantic het volgende:
of kappersoplieding!
hehe, bij de kapper kun je goed praten met die meisjes hoor!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
D'r moet wel een gesprek mee te beginnen zijn.
Raad eens wat m'n minor wordtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:11 schreef teknomist het volgende:
Je moet psychologie erbij gaan doen
Op een TU?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Raad eens wat m'n minor wordt
Goed idee!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Raad eens wat m'n minor wordt
Op de UT kan alles! ;-)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:15 schreef teknomist het volgende:
[..]
Op een TU?
Oh, dan mag geile eerstejaars Psychologie-studentes neuken ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:16 schreef frantic het volgende:
[..]
Op de UT kan alles! ;-)
Je mag voor een minor zelfs huizen in Gana gaan bouwen. En de UT sponsort zelfs daarbij!![]()
Yep...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:17 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh, dan mag geile eerstejaars Psychologie-studentes neuken ook
Speak for yourselfquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:51 schreef nozem het volgende:
Wat heb je trouwens aan mooie vrouwen als je ze toch niet kunt versieren
Kunt? Mag!!! Ik heb een vriendin dus opzich niet nodig...alleen voor het oog is het wat aantrekkelijker dan!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:51 schreef nozem het volgende:
Wat heb je trouwens aan mooie vrouwen als je ze toch niet kunt versieren
Altijd fijn als iemand zijn goed gefundeerde mening aan de wereld mededeelt! ;-)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:00 schreef SeLang het volgende:
De TU is voor homo's
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
dan moet je ook een zorg opleiding gaan doen
Bloedmooi???? BLOEDLELLIJK!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:44 schreef nietzman het volgende:
Waarom denk je dat ik naar de kunstacademie wil.
90% is bloedmooie meid, en van de jongens is het overgrote deel toch nicht.
Opzich hebben we bij informatica een de UT nog best geluk.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:50 schreef spy-eye het volgende:
ik zit op de HTS, maar je moet niet denken dat je daar vrouwen tegenkomt... nouja, er loopt af en toe een fraai exemplaar bij, maar die is dan van de PABO en verdwaald... is ook zeldzaam.
ik ben het volledig met TS eens, meer vrouwen in de techniek. Ik ga hierna ook naar de TU, maar verwacht geen verbetering...
Damn man, ik had jou wat ruindenkender ingeschat.. Maar compleet nietszeggende vooroordelen zijn jou kennelijk ook niet bepaald vreemd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:44 schreef nietzman het volgende:
Ken anders ook wel een mooie tweedejaars en die doet informatica.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:56 schreef frantic het volgende:
[..]
Opzich hebben we bij informatica een de UT nog best geluk.
Daar worden de vrouwen en het werk strikt gescheiden!In het echte informatica gebouw lopen geen dames rond (tenminste niet die knap zijn) en als je dan in de kantine komt (Collegezalen Complex, wat er precies tegenaan zit) zie je allemaal mooie dames!
![]()
Aan de UT? Wie wat waar?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:16 schreef Panzer het volgende:
[..]
Ken anders ook wel een mooie tweedejaars en die doet informatica.
De AKI in Enschede heeft dan een groot probleem. Volgens mij nog nooit een mooie meid gezien. 80% is een enge Duitser de andere 20% zijn Alto's enzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:44 schreef nietzman het volgende:
Zal ik ze wegjagen dan? Als ik in CC kom ( of hoe dat nu ook heet ) loopt er af en toe één verdwaald "leuk" meisje rond, maar schoonheden zie ik er al helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:56 schreef frantic het volgende:
Opzich hebben we bij informatica een de UT nog best geluk.
Daar worden de vrouwen en het werk strikt gescheiden!In het echte informatica gebouw lopen geen dames rond (tenminste niet die knap zijn) en als je dan in de kantine komt (Collegezalen Complex, wat er precies tegenaan zit) zie je allemaal mooie dames!
Moet je eens in de pauzes van de college's kijken!quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:32 schreef pfaf het volgende:
Zal ik ze wegjagen dan? Als ik in CC kom ( of hoe dat nu ook heet ) loopt er af en toe één verdwaald "leuk" meisje rond, maar schoonheden zie ik er al helemaal niet.
k ga zo ff kijkenquote:Op woensdag 10 maart 2004 09:36 schreef frantic het volgende:
[..]
Moet je eens in de pauzes van de college's kijken!![]()
Tijdens de middag pauze en zo zijn ze er inderdaad alleen maar schaars!![]()
Oh boe-hoe-hoe. Vat even alles serieus op ofzo. Niet dat ook maar iemand je kent, maar jou had ik vast wat reeeler ingeschat.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:03 schreef nozem het volgende:
Damn man, ik had jou wat ruindenkender ingeschat.. Maar compleet nietszeggende vooroordelen zijn jou kennelijk ook niet bepaald vreemd.![]()
Ook altijd leuk als iemand er serieus op in gaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:24 schreef frantic het volgende:
[..]
Altijd fijn als iemand zijn goed gefundeerde mening aan de wereld mededeelt! ;-)
He, blijf jij even bij je Newton-prutsers-vriendjes.quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:07 schreef pfaf het volgende:
Morgen trouwens danseressen in de ConcepT borrelkelderk ben benieuwd
Woont samen met haar vriend, tot zover ik het laatst heb gehoord.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:09 schreef frantic het volgende:
[..]
Aan de UT? Wie wat waar?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:00 schreef SeLang het volgende:
De TU is voor homo's
quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:13 schreef Steijn het volgende:
[..]
He, blijf jij even bij je Newton-prutsers-vriendjes.
quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:14 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wijven downloadne, damn doe eens niet zo kansloos.
de bieb is inderdaad goed werk. ik maak zo wel ff een UT slwochattopicje aan in SES, post wel even een linkje
\maar je lul hangt naar linksquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:23 schreef Billengezicht het volgende:
Whahahahha
kom dan eens naar de informatica afdeling hszuyd in heerlen
jezus ben 19 en nu al impotent
Hier in Utrecht doen we daar ook niet aan hoor (en ik als vrouw natuurlijk al helemaal niet), maar k ben ook wel eens op de Campus geweest hoor, en ja, daar lopen best wel wat kansloze figuren rond ja.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:14 schreef Jerommeke.nl het volgende:
wijven downloadne, damn doe eens niet zo kansloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |