quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:35 schreef neo567 het volgende:
de helft van de leeftijd van de man plus 7
mwah, het gaat hier over uiterlijk, niet over ervaring. en feit is dat de dames in hun studententijd meestal wel wat aankomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:44 schreef suikerzoet het volgende:
25 is de beste leeftijd.... en ik spreek uit ervaring
jeudig uiterlijk maar helemaal vrouwelijk en niet puberaal
genoeg ervaring maar toch nog kunnen en willen leren
zowel geschikt voor jongere als oudere vriendjes
;-)
Ik was op mijn 23 strakker dan op mijn 16e. Maar goed, de ideale leeftijd bestaat niet, iedereen verschilt in ontwikkeling. Bovendien is de ideale leeftijd een mix van geestelijke eigenschappen en lichamelijke. Als je 16 de ideale leeftijd voor een vrouw vindt, vind je een onvolgoeide geest en lichaam dus het aantrekkelijkst. Wat zegt dat dan over je eigen ontwikkeling?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:30 schreef Tranceptor het volgende:
16, alles nog rijp, lekker en in de groei met potentie.
Na 21ste gaat alles verzakken e.d.
![]()
![]()
dat is een mooie formulequote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:35 schreef neo567 het volgende:
Ik denk dat voor vol aangezien worden niet iets is wat puur leeftijds afhankelijk is. Ten eerste heeft jouw eigen gedrag, houding, uitstraling, etc hier ook grote invloed op. Ten tweede is dit ook nog eens totaal afhankelijk van de ander. Sommigen zullen een vrouw zelfs nooit van haar leven voor vol aanzienquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:09 schreef Jaymza het volgende:
28. Lichamelijk ben je prima en je wordt door anderen ook voor vol aangezien.
Ik vind mezelf nu 10 x mooier dan 10 jaar geleden toen ik 16 was. Ik ben nog steeds even slank maar heb een wat vrouwelijker figuur gekregen en m'n gezicht is wat volwassener geworden (geen baby-face meer). Verder kleed ik me beter en gedraag ik me stukken eleganter.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:05 schreef KreKkeR het volgende:
Verschilt per vrouw. De ene vrouw wordt lelijk na d'r 20e en de ander begint dan pas d'r echte schoonheid te krijgen. De ene vrouw zal al 'rijp' zijn op 'r 18ste, de ander al op 'r 25ste. Daar komt ook nog eens bij dat smaken verschillen, dus wat mooi / lelijk / rijp / volwassen / oud is, zal ook nog eens door elke man anders beoordeeld worden.
Ik ben graag dominantquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik was op mijn 23 strakker dan op mijn 16e. Maar goed, de ideale leeftijd bestaat niet, iedereen verschilt in ontwikkeling. Bovendien is de ideale leeftijd een mix van geestelijke eigenschappen en lichamelijke. Als je 16 de ideale leeftijd voor een vrouw vindt, vind je een onvolgoeide geest en lichaam dus het aantrekkelijkst. Wat zegt dat dan over je eigen ontwikkeling?
Dan nog was ik zelf iig op mijn 16e nog lang niet uitontwikkeld: mijn borsten waren nog niet "klaar"en ik was een centimeter of 10 kleiner dan nu.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben graag dominant![]()
Nee ff alle gekheid op een stokje, dit was ook maar een reactie op een ander topic. De mooiste leeftijd voor een vrouw is in ieder geval boven mijn eigen leeftijd, maar zelfs die meiden zijn vaak nogal kinderachtig (vergeet niet ik studeer) en onvolgroeid/onvolwassen op het geestelijke vlak. De meeste meiden vind ik nooit mooi ...
Maar als ik puur voor lichaam moet gaan![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:35 schreef neo567 het volgende:
Misschien had wat massage je op weg geholpenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan nog was ik zelf iig op mijn 16e nog lang niet uitontwikkeld: mijn borsten waren nog niet "klaar"
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:38 schreef whoops het volgende:
Tussen de 16 en de 36!! 20 Ideale leeftijd voor een vrouw!!!
Dat zijn er maar weinig.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:15 schreef Posdnous het volgende:
Pff...er zijn genoeg vrouwen die pas echt mooi zijn wanneer ze rond de dertig zijn.
hohoho echt dus niet!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat zijn er maar weinig.
Vrouwen worden "lelijker" en mannen worden vaak knapper met de leeftijd
kan niet wachten tot ik dat moment ga bereikenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hohoho echt dus niet!
alleen een beperkt aantal mannen!
de meeste krijgen biertonnen als buik, weinig tot geen haar, vieze nagels en haar uit oren en neus etc..
*ril!*
(maar niet ouder dan dertig)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:41 schreef Kogando het volgende:
Qua uiterlijk begin 20, wat karakter betreft beter wat ouder.
Als het goed is voorkom ik alles wat jij opsomtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hohoho echt dus niet!
de meeste krijgen biertonnen als buik,
ik drink nauwelijks bier
weinig tot geen haar,
Finastride is my friend![]()
vieze nagels en haar uit oren en neus etc..
ik doe me pedicure zelf iedere week, ik heb een klein schaartje voor al het ander haar![]()
*ril!*
In de topic titel staat "vrouw" ... 16?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:16 schreef Sann_e het volgende:
16 ja, zeker weten
Iddquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:37 schreef DarkElf het volgende:
hohoho echt dus niet!
de meeste krijgen biertonnen als buik, weinig tot geen haar, vieze nagels en haar uit oren en neus etc..
*ril!*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |