abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:25:48 #201
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_81745146
'En ik heb mezelf speciaal op dit forum aangemeld voor deze opmerking."

"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:54:17 #202
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_81749190
Robert550 is een vuige Turk van Jet Cars!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:58:52 #203
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_81749373
Jet Cars zijn echt de grootste oplichters van het land of zo
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 01:15:24 #204
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81750009
Toffe topickick van een kutuser die er speciaal voor registreert, nou zit ik weer dagenlang tegen dit janktopic aan te kijken
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_83965138
Hallo luitjes,
tot mijn grote verbazing en stomiteit heb ik mijzelf ook laten oplichten bij Jet Cars.
Heeft me wel geteld 400 euro gekost. En schroot in mijn handen gedrukt gekregen.
Ik wilde vlot een auto ( net toen me rijbewijs gehaald) na wezen kijken een leuke ford fiesta 1.1 gezien.
Was een prima auto gloed nieuwe apk volgens de kale die er werkt!
Ik dacht wow mee nemen dat ding. Eerst onder de motor kap gekeken de motor was goed nieuwe uitlaat.
starten en lopen. Ik de lompe clown geen proef rit gemaakt en de auto gelijk gekocht.
Later bleek dat de velgen vol deuken zaten. op het eerste ook niet te zien.
Ik rij nog geen twee weken en BAM het autootje lekt REM vloeistof!
Je raad het al het had me dood kunnen wezen. De eigenaar zou me terug bellen wat deze dus tot op heden nog niet gedaan heeft.
Vraag is wat moet ik nu aanvangen?
Had net een setje velgen gekocht aluminium met mooie nieuwe bouten. Zou rond de 230 euro kosten.
ik heb ze goedkoper. Bouten bij de groothandel velgen een gelukje bij particulier.

KOOP NIKS BIJ JET CARS!
Er lagen zelfs inbreek spullen in mijn auto en de sloten zijn allemaal verrot.
  maandag 12 juli 2010 @ 17:26:56 #206
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_83965271
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:23 schreef rammstein666 het volgende:
Hallo luitjes,
tot mijn grote verbazing en stomiteit heb ik mijzelf ook laten oplichten bij Jet Cars.
Heeft me wel geteld 400 euro gekost. En schroot in mijn handen gedrukt gekregen.
Ik wilde vlot een auto ( net toen me rijbewijs gehaald) na wezen kijken een leuke ford fiesta 1.1 gezien.
Ik dacht wow mee nemen dat ding. Eerst onder de motor kap gekeken de motor was goed nieuwe uitlaat.
starten en lopen. Ik de lompe clown geen proef rit gemaakt en de auto gelijk gekocht.
Je raad het al het had me dood kunnen wezen. De eigenaar zou me terug bellen wat deze dus tot op heden nog niet gedaan heeft.
Had net een setje velgen gekocht aluminium met mooie nieuwe bouten. Zou rond de 230 euro kosten.
ik heb ze goedkoper. Bouten bij de groothandel velgen een gelukje bij particulier.

KOOP NIKS BIJ JET CARS!
Er lagen zelfs inbreek spullen in mijn auto en de sloten zijn allemaal verrot.

Mjah ... je kunt rechtsbijstand eens bellen, bijvoorbeeld?
Calm down, please!
pi_83965710
bijna alle reacties die ik lees van mensen die zijn "opgelicht" dan zijn het allemaal mankementen die je of met het blote oog kan zien, of dingen waar je achter zou moeten komen tijdens een testrit
pi_83967505
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Mjah ... je kunt rechtsbijstand eens bellen, bijvoorbeeld?
ik denk dat je meer voldoening krijgt als je dat ding de etalage inrijdt
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_83968226
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:23 schreef rammstein666 het volgende:
Hallo luitjes,

KOOP NIKS BIJ JET CARS!
Er lagen zelfs inbreek spullen in
mijn auto en de sloten zijn allemaal verrot.
Jet Cars of niet.....sorry

400 euro met een nieuwe uitlaat en verse apk, dan kun je ook moeilijk iets verwachten (HOU JE MUIL T42!!) dat je er een zzo goed als nieuwe auto voor terugkrijgt.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  maandag 12 juli 2010 @ 19:21:36 #210
302083 Je-zus
Jeweettoch
pi_83969328
zodra je op google een zoekterm intypt en ''Tros Radar'' verschijnt weet je wel genoeg lijkt mij
Please consider the environment before printing this post
  maandag 12 juli 2010 @ 22:30:05 #211
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_83978250
Als je daar bij Jetcars een baksteen naar binnen gooit, of nog beter, een molotov, denk ik dat de politie eerder gniffelt van rechtvaardigheid dan dat ze de misdadigers gaan opzoeken.
pi_83982490
quote:
Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef rival het volgende:
bijna alle reacties die ik lees van mensen die zijn "opgelicht" dan zijn het allemaal mankementen die je of met het blote oog kan zien, of dingen waar je achter zou moeten komen tijdens een testrit
Als ik al die verhalen zo lees... Volgens mij is dat bedrijf nog in staat om alle banden te wisselen als je net een testrit hebt gemaakt en je bezig bent met afrekenen.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_84039371
als er zoveel mensen zijn met klachten dat vind ik het raar dat er evenzoveel zijn die er toch gaan kopen.
= eigen schuld dikke bult, want een gewaarschuwd mens telt voor 2 = op de den duur zouden dan de klachten afnemen omdat er niemand meer gaat kopen.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_84039434
Mensen zijn ook zo dom hè.

Jet Cars is gewoon de goedkoopste. Verwacht dan geen wonderen. Je wordt feitelijk gestraft voor je eigen krenterigheid.

pi_88354325
heb het andersom gedaan, ik heb jetcars opgelicht whahahaha een auto die nog geen 200 euro waard was verkocht voor 1750 euries, wat een stumperds daar.
pi_88354352
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:40 schreef richardvld het volgende:
heb het andersom gedaan, ik heb jetcars opgelicht whahahaha een auto die nog geen 200 euro waard was verkocht voor 1750 euries, wat een stumperds daar.
Right.
En hun verkopen die auto wel weer door voor > 1750 euro :')

Goeie kick verder ^O^
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_88354482
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:40 schreef richardvld het volgende:
Bel je moeder, misschien dat die het wel interesseert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')