quote:Op maandag 12 juli 2010 17:23 schreef rammstein666 het volgende:
Hallo luitjes,
tot mijn grote verbazing en stomiteit heb ik mijzelf ook laten oplichten bij Jet Cars.
Heeft me wel geteld 400 euro gekost. En schroot in mijn handen gedrukt gekregen.
Ik wilde vlot een auto ( net toen me rijbewijs gehaald) na wezen kijken een leuke ford fiesta 1.1 gezien.
Was een prima auto gloed nieuwe apk volgens de kale die er werkt!
Ik dacht wow mee nemen dat ding. Eerst onder de motor kap gekeken de motor was goed nieuwe uitlaat.
starten en lopen. Ik de lompe clown geen proef rit gemaakt en de auto gelijk gekocht.
Later bleek dat de velgen vol deuken zaten. op het eerste ook niet te zien.
Ik rij nog geen twee weken en BAM het autootje lekt REM vloeistof!
Je raad het al het had me dood kunnen wezen. De eigenaar zou me terug bellen wat deze dus tot op heden nog niet gedaan heeft.
Vraag is wat moet ik nu aanvangen?
Had net een setje velgen gekocht aluminium met mooie nieuwe bouten. Zou rond de 230 euro kosten.
ik heb ze goedkoper. Bouten bij de groothandel velgen een gelukje bij particulier.
KOOP NIKS BIJ JET CARS!
Er lagen zelfs inbreek spullen in mijn auto en de sloten zijn allemaal verrot.
ik denk dat je meer voldoening krijgt als je dat ding de etalage inrijdtquote:Op maandag 12 juli 2010 17:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mjah ... je kunt rechtsbijstand eens bellen, bijvoorbeeld?
Jet Cars of niet.....sorryquote:Op maandag 12 juli 2010 17:23 schreef rammstein666 het volgende:
Hallo luitjes,
tot mijn grote verbazing en stomiteit heb ik mijzelf ook laten oplichten bij Jet Cars.
Heeft me wel geteld 400 euro gekost. En schroot in mijn handen gedrukt gekregen.
Ik wilde vlot een auto ( net toen me rijbewijs gehaald) na wezen kijken een leuke ford fiesta 1.1 gezien.
Was een prima auto gloed nieuwe apk volgens de kale die er werkt!
Ik dacht wow mee nemen dat ding. Eerst onder de motor kap gekeken de motor was goed nieuwe uitlaat.
starten en lopen. Ik de lompe clown geen proef rit gemaakt en de auto gelijk gekocht.
Later bleek dat de velgen vol deuken zaten. op het eerste ook niet te zien.
Ik rij nog geen twee weken en BAM het autootje lekt REM vloeistof!
Je raad het al het had me dood kunnen wezen. De eigenaar zou me terug bellen wat deze dus tot op heden nog niet gedaan heeft.
Vraag is wat moet ik nu aanvangen?
Had net een setje velgen gekocht aluminium met mooie nieuwe bouten. Zou rond de 230 euro kosten.
ik heb ze goedkoper. Bouten bij de groothandel velgen een gelukje bij particulier.
KOOP NIKS BIJ JET CARS!
Er lagen zelfs inbreek spullen in
mijn auto en de sloten zijn allemaal verrot.
Als ik al die verhalen zo lees... Volgens mij is dat bedrijf nog in staat om alle banden te wisselen als je net een testrit hebt gemaakt en je bezig bent met afrekenen.quote:Op maandag 12 juli 2010 17:37 schreef rival het volgende:
bijna alle reacties die ik lees van mensen die zijn "opgelicht" dan zijn het allemaal mankementen die je of met het blote oog kan zien, of dingen waar je achter zou moeten komen tijdens een testrit
Right.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:40 schreef richardvld het volgende:
heb het andersom gedaan, ik heb jetcars opgelicht whahahaha een auto die nog geen 200 euro waard was verkocht voor 1750 euries, wat een stumperds daar.
Bel je moeder, misschien dat die het wel interesseert.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:40 schreef richardvld het volgende:
heb het andersom gedaan, ik heb jetcars opgelicht whahahaha een auto die nog geen 200 euro waard was verkocht voor 1750 euries, wat een stumperds daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |