abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2004 @ 14:41:02 #51
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_17597954
nee, maar was een tijd terug aktief op zoek naar een auto.. Nahja, je wil toch zo veel mogelijk voor zo weinig mogelijk, dus dan kom je bij zulke zaakjes uit. Alleen lagen de prijzen zo laag, dat ik al wel vermoedde dat het om (slecht) opgelapte schadeauto's ging. Het zijn en blijven tussenhandelaren, en die denken alleen aan winst. Was ik gaan kijken was ik vast verkocht geweest, heb dus maar besloten niet eens bij de zaak te gaan kijken. (ken mezelf ook al wat langer..)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 9 maart 2004 @ 15:02:01 #52
41107 deriopramos
If you can't beat them,
pi_17598508
Ben er ook wel eens geweest voor een testrid met een corrado paar jaar geleden, auto's zijn inderdaad schade auto's. HEt zijn ook vaak goed afgerachtte auto's die er optisch mooi uitzien, voor de 2f2f lool-a-like liefhebber. Hoor ook wel eens zeggen dat de gasten die op de waalhaven staan te racen ze daarna daar verkopen als de mankementen niet meer rendabel zijn.
Noord , Zuid ,............. Oost, West, ASBEST !!!
pi_17601652
Huh? Bedoel je dat het auto's zijn waarmee joyriden is gedaan???
pi_17601717
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 11:23 schreef DeBastaard het volgende:
Ze schijnen daar wat dubieuze zaken te doen, klok terugdraaien etc... al van meerdere mensen gehoord.
Idd mijn moeder wou een auto gaan kopen en ging kijken toen stond de teller van de auto op 140K volgende keer was mijn vader daar naar toe gegaan stond dezelfdde auto met op de teller +- 90 K
dus ik op Jetcars
pi_17601908
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 16:56 schreef ann- het volgende:
Huh? Bedoel je dat het auto's zijn waarmee joyriden is gedaan???
Straatrace
pi_17601955
ik ken dat bedrijf wel,word gerund en geloof ik ook beheerd door turken of marokanen.

er is al een paar keer een inval geweest door de politie en toen waren ze alle auto's aan het controleren op drugs.

iemand die ik ken heeft daar ook zn auto gekocht,die is verder wel goed maar ik vermoed sterk dat het een schade auto is geweest,ook het kenteken is nieuwer dan de auto zelf dus duitse import kan kloppen.

ik zou er niet naar toe gaan,er zijn heel wat andere bedrijven waar je veel beter af bent,en het word al helemaal beter als ze bij de bovag zijn aangesloten.
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 17:56:22 #57
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_17603127
ik ben daar 1x geweest en ' toevallig' hadden ze alle 3 (!) de auto's die ik had gezien net verkocht.
en de rest wat er stond was gewoon troep. Hoge km standen, autos die niet goed aanvoelden enz.
ben er maar snel weggelopen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 9 maart 2004 @ 19:15:47 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_17605019
Het terug draaien van je KM stand is NOG niet strafbaar
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_17605704
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 19:15 schreef ook_gek het volgende:
pffff gelukkig...

Heb net een nieuwe dashboard bij mij erin geplaats en hij is van 261000 naar 2000 km gegaan
pi_17607922
ook_gek jij zegt dat terugdraaien van de kilometerstand nog niet strafbaar is maar volgens de politie is dat het enige waar ik ze op aan kan geven. Probeer ik krijg de kilometer stand nu toegestuurd door de Tuv in Duitsland en ik ben benieuwd. Alhoewel ik mijn geld zo nog niet terug heb van Jetcars
  dinsdag 9 maart 2004 @ 21:20:17 #61
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17607964
Ik heb precies hetzelfde topic gestart voordat ik ging kijken vorig jaar.
Toen waren er veel minder reactíes .. maar als je eenmaal daar gekeken hebt dan weet je ook genoeg.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 21:22:39 #62
40772 Chris_Redfield
Sexy mothafuckha
pi_17608031
Chris belt met Jet-Cars:

Chris - Ja hallo ik zie dat u een BMW M3 te koop heeft staan.
Jet-Cars - Jazeker
Chris - Zitten er de onderhoudsboekjes nog bij?
Jet-Cars - Jazeker
Chris - Kunt u mij dan even vertellen waneer ie de laaste beurt heeft gehad en bij welke dealer dat was?
Jet-Cars - Jazeker, momentje dan loop ik even naar de auto toe.
Jet-Cars - Hallo?
Chris - Ja?
Jet-Cars - ik kan het boekje zo vlug niet gevonden krijgenmaar het moet er wel bij zijn.
Chris - Oh geeft niets hoor, doei.
Satan Stole My Teddybear
pi_17613013
quote:
Het terugdraaien an sich is idd niet strafbaar. Als je de auto daarentegen wilt verkopen met de lagere km-stand dan het werkelijk is, dan ben je wel in overtreding.
pi_17615541
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 00:22 schreef Two_Tribes het volgende:
Het terugdraaien an sich is idd niet strafbaar. Als je de auto daarentegen wilt verkopen met de lagere km-stand dan het werkelijk is, dan ben je wel in overtreding.
Volgens mij was het dat je de auto wel mag doorverkopen met een lager km-stand, zolang je het maar meld aan de koper van de auto. A:s je het niet meld dan ben je in overtreding.
pi_17615645
quote:
Nee, maar een auto verkopen met een lagere km-stand dan de werkelijke stand, in de wetenschap dát deze meter is "gerepareerd", wel. Dat valt namelijk onder het kopje "oplichting". Punt is alleen dat dit moeilijk te bewijzen is. Je moet nl. na kunnen gaan wanneer het moment was dat de km-stand werd aangepast.
Elke god is een leugen. Elke religie is een doctrine. Elke profeet is een charlatan. Punt.
  woensdag 10 maart 2004 @ 10:14:53 #66
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_17616974
<Edit> Sorry

[ Bericht 97% gewijzigd door RicXDesign op 10-03-2004 10:24:23 ]
  woensdag 10 maart 2004 @ 10:23:53 #67
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_17617113
Vriend van mij heeft daar een auto gekocht en heeft zijn auto daar ook ingeruild...
Later zag hij zijn auto te koop staan bij hun met 50.000 minder op de teller. Die auto die hij heeft gekocht kon ie meteen een nieuwe koppeling inzetten.Oh ja...en laatst liet hij een nieuwe bumper erop zetten en toen bleek dat ie ook al een keer een klappertje had gemaakt..
Ik ben op het moment ook actief op zoek naar een nieuwe auto, maar het type dat ik wil heeft meestal rond de 150.000 km op de tellen ...behalve bij Jet Cars die hebben rond de 100.000

Conclusie...Zeeeeer foute zaak.. niks kopen daar dus
pi_17619365
ik heb die gasten ook eens gebeld om 2 MG Fjes te kopen in een keer, maar die gasten deden niet eens aan handelsprijzen, dus voor de handel zijn ze niet eens zo goedkoop. verder wist die kerel er niks van af, en kon hij mij geen kilmeterstanden garanderen....
2825cc Single Turbo Beast
pi_17620065
RicXDesign, dus jouw vriend kan BEWIJZEN dat ze met kilometerstanden knoeien....Dat is al heel wat, daar ben ik nog steeds mee bezig.
pi_17620144
Ze mogen dan wel rotzooi verkopen maar die zaak ziet er wel netjes uit. Website is ook wel netjes. Ze maken dus genoeg omzet en dat betekend dat er nog veel mensen naartoe gaan en een autootje kopen.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  woensdag 10 maart 2004 @ 12:52:31 #71
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_17620176
ja en die kunnen dan daarna hun laatste centjes naar de garage brengen om alles te laten maken (als dat al mogelijk is) en zijn ze net zover als dat ze een goede auto hadden gekocht
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
  woensdag 10 maart 2004 @ 12:56:51 #72
58460 RicXDesign
^ Im with stupid ^
pi_17620266
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 12:47 schreef razend het volgende:
RicXDesign, dus jouw vriend kan BEWIJZEN dat ze met kilometerstanden knoeien....Dat is al heel wat, daar ben ik nog steeds mee bezig.
Yep...maar hij had ook een auto met kapotte koppeling ingeleverd...dus maakte hem niet zo uit
pi_17622927
Maar ik ben wel heel erg kwaad over het feit dat ik al mijn centen kwijt ben, want de auto is zo slecht, hij staat binnenkort gewoon stil! Ik wil graag dat er aandacht aan wordt besteed in die consumenten televisie programma's, maar daarvoor moet ik met meer mensen zijn die ook zo iets hebben meegemaakt. Jullie wisten blijkbaar allemaal wat voor oplichters het zijn, de politie en de douane weet het ook, maar niemand doet er iets aan. De hal van jetcars staat iedere keer als ik daar kom klagen vol met mensen die auto's kopen, dat zijn net zulke idioten als ik...maar ik ben echt niet van plan het erbij te laten zitten. En ik hoop eigenlijk dat er meer mensen zijn die er zo over denken? IJdele hoop zeker.....
pi_17635849
Ik geloof niet dat ik er verder nog ga kijken. Asl ik het zo hoor zijn het bij Jet Cars oplichters die slechte tweede hands auto's verkopen. Maar waar kan je dan nog terecht voor een goede 2e hands in Rotterdam? Inderdaad, die website van jetcars (afgezien van de garantiepagina ;-) ) ziet er netjes uit. En ik zou ook zo in die oplichterij trappen.
  donderdag 11 maart 2004 @ 09:52:02 #75
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_17639136
ga gewoon eens bij een dealer kijken
die hebben veel goede auto's maar toch ook eerst goed de wagen checken voordat je hem koopt
Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
pi_17639321
ann, wat voor merk/type auto zoek je en voor welk budget? Misschien dat je bij een dealer terecht kunt. Anders heb je particulier altijd nog betere kansen dan bij zo'n zaak (en er zijn er VELE zoals JetCars).
Als je bij bijv. Fiat/Renault een 2e handsje koopt heb je vaak 2 jaar!! garantie. Is toch een heel lekker gevoel hoor. Dan maar een iets minder vette wagen toch?
pi_17641767
Ik zoek een kleine auto voor niet al te veel geld. Ik heb nu een fiat cinquecento en vind een seicento wel leuk.
pi_17641848
Ann, als ik je een advies mag geven: ga in ieder geval NIET naar Jetcars of iets vergelijkbaars, want dat zijn oplichters. Ik ga (als ik mijn financiele strop te boven ben en dat gaat snel als je geen auto meer hebt) een nieuwe Fiat panda kopen. Klein, niet cool, maar in ieder geval geen problemen zoals ik nu heb gehad.
pi_17642340
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef ann- het volgende:
Ik zoek een kleine auto voor niet al te veel geld. Ik heb nu een fiat cinquecento en vind een seicento wel leuk.
Ik heb misschien wel een seicento te koop, een zwarte met 20.000km op de teller.
  donderdag 11 maart 2004 @ 13:25:15 #80
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_17642783
quote:
Op woensdag 10 maart 2004 23:52 schreef ann- het volgende:
Ik geloof niet dat ik er verder nog ga kijken. Asl ik het zo hoor zijn het bij Jet Cars oplichters die slechte tweede hands auto's verkopen. Maar waar kan je dan nog terecht voor een goede 2e hands in Rotterdam? Inderdaad, die website van jetcars (afgezien van de garantiepagina ;-) ) ziet er netjes uit. En ik zou ook zo in die oplichterij trappen.
Inderdaad sprak de website en het aanbod mij ook enorm aan...
Dat viel dus aardig tegen toen ik ging kijken daar.

Goede 2'de hands .. wat is je budget?
Partikulier kan je bij een redelijke prijsklasse (4.000>) altijd in een ANWB keuring investeren voor de zekerheid.
Of een garage bellen of ze een keuring kunnen uitvoeren alleen dat is dan niet conform een norm.
(er zijn ook onderhoudsgarage's die zelf niet verkopen, en dus tot op zekere hoogte onpartijdig zijn)
pi_17648612
Ben er geweest op zoek naar een MG-F.

De prijs is laag, maar let wel:

HET ZIJN ALLEMAAL SCHADEAUTOS UIT DUITSLAND !

Reden genoeg om er met een groooote boog omheen te lopen.
Zolang je op de dag des oordeels maar niet moet uitleggen dat alles is mislukt :)
pi_17688612
Laat de auto waar je hem ook koopt maar vooral als je hem bij een particulier of autohandelaar koopt altijd ANWB of DEKRA keuren. Dan weet je in ieder geval zeker dat het geen schadeauto is en de staat van de auto en is de kans op een miskoop zeer laag!
pi_17689075
Dit verhaal lees ik net op de site van autoweek

http://www.autoweek.nl/fo(...)&t=22268#reply_22268

Mijn huidige auto heb ik daar gekocht.
Het begon ten eerste dat ze er flink van profiteerden dat ik weinig kennis van zaken had (wat dus deels mijn eigen schuld is). Ze zeiden weinig tot niks te weten over het verleden van mijn auto en ik heb nu het vermoeden (let wel: vermoeden) dat de kilometerstand niet klopt. Op mijn opmerking van NAP werd schamper gelachen en wezen ze op het feit hoe makkelijk dat te omzeilen is. Dat zegt al veel imo..

Op zich leverden ze hem wel redelijk netjes af (chauffeursstoel werd opnieuw gevuld), maar de distributieriem wilden ze niet vervangen, terwijl inmiddels de termijnen voor deze riem waren bijgesteld door Opel (van 120k naar 90k naar 60k). Zij hielden zich uiteraard aan de oude -langere- onderhoudsinterval. Ook werd er niks gezegd over de onderdelen die aan vervanging toe waren en de beginnende roest.

Het ergste kwam toen ik mijn auto daar liet repareren na een schade (lichte voorschade: bumper en radiateur). Ik had met ze overeengekomen dat ik de onderdelen zou leveren en zij zouden monteren. Nu zitten zij helemaal niet te wachten op reparaties, want de werkplaats die erbij zit is meer om de auto wat op te kalefateren voor verkoop. Laat daar dus je onderhoud niet doen.

Telkens had ik ruzie met ze wanneer de boel gerepareerd zou worden. Afspraken werden telkens niet nagekomen en het meest gebruikte excuus was personeel dat telkens wegliep of net de dag ervoor ontslagen was. Lekker dus. Toen ik na 4-5(!!) weken mijn auto eindelijk terug kreeg hadden ze ondanks expliciete instructies van mij toch één gat in de voorbumper gezaagd voor mistlampen. Ik wilde sowieso geen mistlampen meer, maar er was een miscommunicatie tussen de baas en de monteur en die laatste was al begonnen met zagen. Dat zag de baas en die zei: "Nee, nee" Te laat. Ergo: ik zat met één gapend gat in de bumper en moet dus weer twee mislampen monteren om het evenwicht te herstellen. Weer extra kosten.

Oh ja, ze hadden ook nog toegelaten dat er in tussentijd mijn auto was ingebroken. Portierslot geforceerd en lichte plaatschade plus radio en cd's weg. Schade een dikke 600 euro.
De reactie van de heren was letterlijk:"Wees blij dat ze 'em niet helemaal meegenomen hebben, want dat gebeurt hier geregeld". Er werd erg luchtig en ongeïnteresseerd over gedaan. En bedankt.

Conclusie: ze houden zich absoluut niet aan de afspraken, zijn niet betrouwbaar en leveren slecht werk af.

Mijn advies: koop daar alleen maar als je denkt een echt goeie en harde auto te kopen voor weinig en laat die vervolgens elders onderhouden.
Maar eigenlijk luidt mijn advies: niet doen en ga naar een ander. Zeker voor de auto die je op het oog hebt.

Gr,
PACO
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_17721102
Paco was dit ook bij jetcars?
  maandag 15 maart 2004 @ 08:16:32 #85
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_17723764
quote:
Op maandag 15 maart 2004 00:03 schreef razend het volgende:
Paco was dit ook bij jetcars?
Ja, zie link.
  zondag 16 mei 2004 @ 20:20:10 #86
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_19178884
Ik zag vandaag, op weg naar de red bull zeepkistenrace, een rode BMW E36 316i compact langs de kant van de weg staan met een 00-PD-XX kenteken, net ingevoerd dus, en met een nummerplaathouder van JET CARS op de achterklep. Een auto die nog geen 2 weken in Nederland is, bij Jet Cars is verkocht en nu al grote motorschade heeft, aan het oliespoor te zien......
  zondag 16 mei 2004 @ 20:31:04 #87
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_19179150
Die gasten lachen zich zelf rot om al die stomme mensen die daar een auto kopen.
De eigenaar rijdt zelf een topmodel Mercedes cabrio met V-8 motor.
  zondag 16 mei 2004 @ 20:34:06 #88
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_19179211
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:20 schreef jwstoop het volgende:
Ik zag vandaag, op weg naar de red bull zeepkistenrace, een rode BMW E36 316i compact langs de kant van de weg staan met een 00-PD-XX kenteken, net ingevoerd dus, en met een nummerplaathouder van JET CARS op de achterklep. Een auto die nog geen 2 weken in Nederland is, bij Jet Cars is verkocht en nu al grote motorschade heeft, aan het oliespoor te zien......
Hun "garantiepagina"op de site http://www.jetcars.nl/garantie.html is ook al minstens een jaar
"tijdelijk onder constructie".

De IT afdeling van Jetcars staat zeker ook met een behoorlijk defect langs de snelweg
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 16 mei 2004 @ 20:38:55 #89
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_19179343
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:34 schreef Hyperdude het volgende:
Hun "garantiepagina"op de site http://www.jetcars.nl/garantie.html is ook al minstens een jaar
"tijdelijk onder constructie".
Klopt ..
  zondag 16 mei 2004 @ 20:42:11 #90
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_19179427
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:38 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Klopt ..
Da's toch eigenlijk super slecht.
Snap echt niet dat mensen daar nog een otoo kopen!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 16 mei 2004 @ 20:45:07 #91
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_19179491
quote:
Op zondag 16 mei 2004 20:42 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Da's toch eigenlijk super slecht.
Snap echt niet dat mensen daar nog een otoo kopen!
Iemand die gaat kijken op de site, weet niet dat garantie.html al 'n jaar offline is...... en er zullen altijd mensen blijven die voor een duppie op de eerste rang willen zitten...
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  zondag 16 mei 2004 @ 20:45:31 #92
43728 jwstoop
Usericon....?
pi_19179505
ik wil er niks mee zeggen, en wil niet discriminerend overkomen, maar het waren antillianen
  zondag 16 mei 2004 @ 20:46:42 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_19179538
fout bedrijf.
Dat is het juiste antwoord.

Slotje
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_24145474
Net hele topic door gelezen. Zal misschien erg verleidelijk zijn allemaal mooie snelle bakken voor erg weinig geld. Maar if it's too good to be true. Dan is het vaak zo.

En ik persoonlijk zou dus niet bij turken, marokkanen en antilianen auto's gaan kopen. Maar ja dat moet iedereen persoonlijk weten natuurlijk.
pi_24145642
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
Net hele topic door gelezen. Zal misschien erg verleidelijk zijn allemaal mooie snelle bakken voor erg weinig geld. Maar if it's too good to be true. Dan is het vaak zo.

En ik persoonlijk zou dus niet bij turken, marokkanen en antilianen auto's gaan kopen. Maar ja dat moet iedereen persoonlijk weten natuurlijk.
lekkere kick

de garantiepagina is nog steeds under construction
2825cc Single Turbo Beast
pi_24145647
wat een kneuzenkermis .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_24145963
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:00 schreef Ultimora het volgende:

[..]

lekkere kick

de garantiepagina is nog steeds under construction
Ja stond een link hierheen in een ander topic. Zag idd ook dag die garantiepagina nu nog under construction is. Dat was schijnbaar vorig jaar ook al.
pi_24146257
quote:
Op woensdag 22 december 2004 20:52 schreef Halfgedraaide het volgende:

En ik persoonlijk zou dus niet bij turken, marokkanen en antilianen auto's gaan kopen.
Ja inderdaad, elke auto die bij een hollander staat is tip top in orde
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  woensdag 22 december 2004 @ 21:25:06 #99
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24146264
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ja stond een link hierheen in een ander topic. Zag idd ook dag die garantiepagina nu nog under construction is. Dat was schijnbaar vorig jaar ook al.
In mei 2003 verloor ik mijn lease auto en keek rond voor auto's vanaf maart / april toen was het idd al.
pi_24146420
quote:
Op woensdag 22 december 2004 21:24 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ja inderdaad, elke auto die bij een hollander staat is tip top in orde
Hoor je mij dat zeggen? Als ik bij types kom met gouden kettingen en hele zooi dan vertrouw ik het ook niet. Ik zeg alleen persoonlijk zou ik bij dat soort types geen auto's kopen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar waarom het risico lopen? Maar als jij dat wel wil doen be my guest natuurlijk.
Verder heb ik niks tegen kampmannen of turken natuurlijk. Koop er alleen niet graag auto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')