Idd mijn moeder wou een auto gaan kopen en ging kijken toen stond de teller van de auto op 140K volgende keer was mijn vader daar naar toe gegaan stond dezelfdde auto met op de teller +- 90 Kquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:23 schreef DeBastaard het volgende:
Ze schijnen daar wat dubieuze zaken te doen, klok terugdraaien etc... al van meerdere mensen gehoord.
Straatracequote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:56 schreef ann- het volgende:
Huh? Bedoel je dat het auto's zijn waarmee joyriden is gedaan???
pffff gelukkig...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:15 schreef ook_gek het volgende:
Het terug draaien van je KM stand is NOG niet strafbaar
Het terugdraaien an sich is idd niet strafbaar. Als je de auto daarentegen wilt verkopen met de lagere km-stand dan het werkelijk is, dan ben je wel in overtreding.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:15 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij was het dat je de auto wel mag doorverkopen met een lager km-stand, zolang je het maar meld aan de koper van de auto. A:s je het niet meld dan ben je in overtreding.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:22 schreef Two_Tribes het volgende:
Het terugdraaien an sich is idd niet strafbaar. Als je de auto daarentegen wilt verkopen met de lagere km-stand dan het werkelijk is, dan ben je wel in overtreding.
Nee, maar een auto verkopen met een lagere km-stand dan de werkelijke stand, in de wetenschap dát deze meter is "gerepareerd", wel. Dat valt namelijk onder het kopje "oplichting". Punt is alleen dat dit moeilijk te bewijzen is. Je moet nl. na kunnen gaan wanneer het moment was dat de km-stand werd aangepast.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:15 schreef ook_gek het volgende:
Yep...maar hij had ook een auto met kapotte koppeling ingeleverd...dus maakte hem niet zo uitquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:47 schreef razend het volgende:
RicXDesign, dus jouw vriend kan BEWIJZEN dat ze met kilometerstanden knoeien....Dat is al heel wat, daar ben ik nog steeds mee bezig.
Ik heb misschien wel een seicento te koop, een zwarte met 20.000km op de teller.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:34 schreef ann- het volgende:
Ik zoek een kleine auto voor niet al te veel geld. Ik heb nu een fiat cinquecento en vind een seicento wel leuk.
Inderdaad sprak de website en het aanbod mij ook enorm aan...quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:52 schreef ann- het volgende:
Ik geloof niet dat ik er verder nog ga kijken. Asl ik het zo hoor zijn het bij Jet Cars oplichters die slechte tweede hands auto's verkopen. Maar waar kan je dan nog terecht voor een goede 2e hands in Rotterdam? Inderdaad, die website van jetcars (afgezien van de garantiepagina ;-) ) ziet er netjes uit. En ik zou ook zo in die oplichterij trappen.
Ja, zie link.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:03 schreef razend het volgende:
Paco was dit ook bij jetcars?
Hun "garantiepagina"op de site http://www.jetcars.nl/garantie.html is ook al minstens een jaarquote:Op zondag 16 mei 2004 20:20 schreef jwstoop het volgende:
Ik zag vandaag, op weg naar de red bull zeepkistenrace, een rode BMW E36 316i compact langs de kant van de weg staan met een 00-PD-XX kenteken, net ingevoerd dus, en met een nummerplaathouder van JET CARS op de achterklep. Een auto die nog geen 2 weken in Nederland is, bij Jet Cars is verkocht en nu al grote motorschade heeft, aan het oliespoor te zien......
quote:Op zondag 16 mei 2004 20:34 schreef Hyperdude het volgende:
Hun "garantiepagina"op de site http://www.jetcars.nl/garantie.html is ook al minstens een jaar
"tijdelijk onder constructie".
Da's toch eigenlijk super slecht.quote:Op zondag 16 mei 2004 20:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Klopt ..
![]()
Iemand die gaat kijken op de site, weet niet dat garantie.html al 'n jaar offline is......quote:Op zondag 16 mei 2004 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Da's toch eigenlijk super slecht.
Snap echt niet dat mensen daar nog een otoo kopen!
lekkere kickquote:Op woensdag 22 december 2004 20:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
Net hele topic door gelezen. Zal misschien erg verleidelijk zijn allemaal mooie snelle bakken voor erg weinig geld. Maar if it's too good to be true. Dan is het vaak zo.
En ik persoonlijk zou dus niet bij turken, marokkanen en antilianen auto's gaan kopen. Maar ja dat moet iedereen persoonlijk weten natuurlijk.
Ja stond een link hierheen in een ander topic. Zag idd ook dag die garantiepagina nu nog under construction is. Dat was schijnbaar vorig jaar ook al.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:00 schreef Ultimora het volgende:
[..]
lekkere kick
de garantiepagina is nog steeds under construction
Ja inderdaad, elke auto die bij een hollander staat is tip top in ordequote:Op woensdag 22 december 2004 20:52 schreef Halfgedraaide het volgende:
En ik persoonlijk zou dus niet bij turken, marokkanen en antilianen auto's gaan kopen.
In mei 2003 verloor ik mijn lease auto en keek rond voor auto's vanaf maart / april toen was het idd al.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ja stond een link hierheen in een ander topic. Zag idd ook dag die garantiepagina nu nog under construction is. Dat was schijnbaar vorig jaar ook al.
Hoor je mij dat zeggen? Als ik bij types kom met gouden kettingen en hele zooi dan vertrouw ik het ook niet. Ik zeg alleen persoonlijk zou ik bij dat soort types geen auto's kopen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar waarom het risico lopen? Maar als jij dat wel wil doen be my guest natuurlijk.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:24 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja inderdaad, elke auto die bij een hollander staat is tip top in orde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |