Zou je daar dan nog een auto willen kopen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:01 schreef ann- het volgende:
Wie is er al eens de dupe geweest van Jet Cars Rotterdam? Ze verkopen tweede hands auto's en ik heb er niet veel goeds over gehoord. Maar ze zijn wel goedkoop. Ik hoor graag alle ins en outs voordat ik mijn vingers ga branden.
Nou ... als uit rondvragen blijkt dat het verder een fantastische zaak is, erg goedkoop, vriendelijke mensen enzo. Ja hoor, dan koop ik er wel een. Ook al heb ik er een of twee slechte reacties over gehoord.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:03 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Zou je daar dan nog een auto willen kopen?![]()
Klok terugdraaien? Sorry hoor, ik ben een ontzettende leek. Bedoel je de kilometerstand ofzo?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:23 schreef DeBastaard het volgende:
Ze schijnen daar wat dubieuze zaken te doen, klok terugdraaien etc... al van meerdere mensen gehoord.
En dát is nou het kopen van een 2e hands auto, hier doe je niks tegen...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:26 schreef ann- het volgende:
Maar weet je wat me nou dwarszit? Hoe zou ik dat nou moeten weten, als ik er hier niet naar gevraagd had? Ik heb geen automensen in mijn familie, dus ik zou zooo opgelicht kunnen worden.
nuff said, of een expert meenemen als je de auto gaat kopen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:23 schreef ann- het volgende:
Oh ja, en garantie .. Op de website staat dat de pagina over garantie under construction is. Weet iemand de garantievoorwaarden van Jet Cars? Ik heb ze wel gemaild, maar ik krijg tnt nog geen reactie.
uhuquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:45 schreef ThaFreak het volgende:
Laat aub die auto's van Jet Cars staan, heb er nog nooit iets positiefs over gehoord....
Duidelijk een bedrijf om links te laten liggen...
hehe ik geloof je en wil er niet eens komen bij zo'n bedrijfquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:49 schreef hifonics het volgende:
[..]
uhu
en als je op de voorraadplaats achter bent geweest ben je helemaal overtuigd
1 en al teringzooi
ook nie doenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hehe ik geloof je en wil er niet eens komen bij zo'n bedrijf![]()
Officieel wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:05 schreef hifonics het volgende:
tuurlijk wel
turken hequote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Officieel wel.
Vandaar misschien de Duitse schadeimport..
Iets minder makkelijk te controleren .. geen nationale autopas.![]()
_o- Of ze doen net of het even niet begrepen wordt, hoeven maar 50 % antwoord te geven enzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:11 schreef hifonics het volgende:
[..]
turken he
is goed is goed
walla
echte goede auto
100% goede auto geen probleem
Deden ze er maar iets goed aan, alles wordt gewoon zo goedkoop mogelijk gerepareerd verholpen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:12 schreef ann- het volgende:
Hoe moet ik me dat dan voorstellen? Er komen 5 auto's van hetzelfde merk binnen en die worden dan gewoon omgesleuteld tot 5 andere auto's van hetzelfde merk?
ja johquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of ze doen net of het even niet begrepen wordt, hoeven maar 50 % antwoord te geven enzo.
nee maar deze turken verkopen hun auto's wel slechtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:15 schreef ann- het volgende:
Nou, het zijn toch niet alleen maar turken die slechte auto's verkopen?
Zeker niet, maar je vroeg onze mening over Jet Cars.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:15 schreef ann- het volgende:
Nou, het zijn toch niet alleen maar turken die slechte auto's verkopen?
Veel jongeren denk ik, omdat het zo aantrekkelijk lijkt, en iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten of geen groter budget heeft. Mooie snelle auto voor weinig. Bloed kruipt waar het niet gaan kan ondanks beter weten.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:18 schreef ann- het volgende:
Okee, maar worden ze dan niet gecontroleerd? Als iedereen blijkbaar weet dat het oplichters zijn, waarom hebben ze dan nog hun handel?
als je van met plakband gemonteerde spiegels houdt is het zeker mooi spulquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik zou daar met een boog omheen gaan, je wordt daar echt opgelicht, reken maar dat zo'n 80 tot 100 procent ragbakken zijn geweest.. Ik kijk er soms weleens, maar dan ga ik toch maar weer snel weg als ze met hun praatjes aan komen zetten.. Mooi spul, dat wel.. Maar vertrouwen doe ik het niet..
Het lijkt mij niet echt een zaak waar je een relatie mee opbouwt .. meer come and get.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:40 schreef nicholaszen het volgende:
Hmm... aan de ene kant ben ik het met de reacties eens die hier staan... En ook ik heb die verhalen gehoord...
Maar een kennis van mij... die heeft al een aantal wagens daar gehaald en heeft er geen problemen mee gehad... Maar ja.. je moet zelf weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |