Behoorlijk jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:24 schreef Cybart het volgende:
vlarp je hebt het zwaar
smakelijk, werk ze, en een fijne dag!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Behoorlijk ja
En nu ga ik eten, brood klaarmaken en werken
En nu ga ik dan echt werkenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
smakelijk, werk ze, en een fijne dag!
last van de gewrichten oude man?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:42 schreef NathaN het volgende:
*masseur zoek*
Nee, dan had ik een chiropractor gezocht. Gewoon flink spierpijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
last van de gewrichten oude man?
*geen masseur ben*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:42 schreef NathaN het volgende:
*masseur zoek*
Yeah me tooquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, dan had ik een chiropractor gezocht. Gewoon flink spierpijn.
Nee, niet eens. Gewoon zo actief geweest dit weekend dat m'n benen en rug zeggen van: zorg eens voor een masseur. Combinatie van in sneltreinvaart het huis schoonmaken, uitgaan met flink dansen, tig keer de trap op en neer om bezoek binnen/buiten te laten, het verhuizen van een videocollectie van 300+ banden en nog wat ongein.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:00 schreef Cazman het volgende:
Yeah me too. Jij ook al zo lekker gefitnessed?
Iets te groot risico op een middel erger dan de kwaal. Dus doe maar nietquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:57 schreef Twoflower het volgende:
*geen masseur ben*
*wel poging wil wagen*
dan mag speciaal jij weer een tikkie snellerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:34 schreef Semisane het volgende:
S...l...o...w...c...h...a...t...
D...i...t...i...s...z...o...v...e...r...m...o...e...i...e...n...d
Nee, wel gewerkt...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:27 schreef NathaN het volgende:
Zeg, wordt hier nog geslowchat, of hoe zit dat?
Doe niet zo eng...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:49 schreef Twoflower het volgende:
Nee, wel gewerkt...
Sometimes I even scare myself...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Doe niet zo eng...
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:13 schreef wizarddragon het volgende:
ieuw
Jouw stropdas-pic was ook "very very nice".quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:19 schreef Cybart het volgende:
@bro
nice pic![]()
![]()
nu nog wachten op een gala feestjequote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Jouw stropdas-pic was ook "very very nice".![]()
![]()
Serieus?? Hier schijnt de zon..je zou bijna denken dat het lente is.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:24 schreef Cybart het volgende:
het sneeeeeeuwt!!!!!!
hier issut lentequote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Serieus?? Hier schijnt de zon..je zou bijna denken dat het lente is.
Wat jammer nou.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
*checkt kast*
ik heb niet eens een stropdas.
*checkt kast nog een keer*
ik heb niet eens een witte blouse
hier ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
nouja, je moet je erg concentreren om het te zien, maar het sneeuwt wel degelijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een rose nog welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb 1 stropdaseen rose
Oohhhhh *maagje knort*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, je moet je erg concentreren om het te zien, maar het sneeuwt wel degelijk
en nu is het wel degelijk lunchpauze
tijd voor mijn geimproviseerde broodje V&D roomkaas
laterz
Haai Waxje Haaiii!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:38 schreef Waxxer het volgende:
Haaai Biefje!Je dag- en nachtritme omgedraaid?
Jaja, en nog serieus gekocht ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Een rose nog wel![]()
![]()
Als pappa en mamma dat horen, maken ze zich wel zorgen hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haai Waxje Haaiii!!!
een beetje wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het niet leuk om te doen maar je brgrijpt dat ik geen keus heb:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja, en nog serieus gekocht ook
Toen ging mijn zus trouwen (dat waren nog eens tijden, na 10 mnd was het weer over maaarrr ze zijn 7 jr bij elkaar geweest), anyway, nutteloos detail, ik had dus een pak nodig en mijn moeder natuurlijk zo van we maken Waxxer chique, die verkoper dacht ja hallo het is een jongen van 23 die moet er ook zo uitzien en het is voor een bruiloft! Dus het werd een licht-lila / rose overhemd (meer richting lichtpaars) en een rose stropdasEn ja daar werden thuis ook al grapjes om gemaakt
Dat wisten ze toen al twee jaarquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:47 schreef WAik het volgende:
zo'n roze stropdas is natuurlijk een goede aanleiding om over je geaardheid te beginnen ;-)
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk dan, geniepige weglaat text van Waxxje!Een uurtje pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ook lekker uitslapen!
*is er al 7 uurtjes uit*
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:49 schreef Waxxer het volgende:
En een foto stond op internet, maarja, gescheiden he, dus ze zijn er alweer vanaf
Daar gaat mijn zachte G!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Als ik het goed begrijp...
Le Beau biedt 199.95 voor Jef (die overigens NIET van beneden de rivieren komt maar van boven de rivieren en daar in een cafe werkt). D.w.z. dat de console binnen is. Dus de rest van de opbrengst gata naar leuke spelletjes
wtf.. bieden op personen? ik nie snap nie...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Goed.... heb net ff vorige topic teruggelezen (ik was naar bed... tss, de veilingmeester gaat slapen bij z'n eigen veiling)
Als ik het goed begrijp...
Le Beau biedt 199.95 voor Jef (die overigens NIET van beneden de rivieren komt maar van boven de rivieren en daar in een cafe werkt). D.w.z. dat de console binnen is. Dus de rest van de opbrengst gata naar leuke spelletjes
Cazman biedt op mijn ex dus? (Seoman) Hmm, geen prijs genoemt....
En Waxxer wil Wesley wel hebben. Prijs?
Verder, Wizarddraggon biedt op Nathan... hmm, ff met Nate onderhandelen over de % verdeling van de centen
Heej heej, ik ben ook student en betaal ook gewoon. Dan verpats je maar... naja, iets waardevols.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:52 schreef Waxxer het volgende:
Nou Ang3l, mag hij niet voor eeeeeennnn keertje gratis bij mij eten omdat ik maar een arme geldloze student ben?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:49 schreef LeBeau het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 12:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk dan, geniepige weglaat text van Waxxje!Jamaar het ging per ongelukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een uurtje pas?Ik wil ook lekker uitslapen!
*is er al 7 uurtjes uit*
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:49 schreef LeBeau het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 9 maart 2004 12:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk dan, geniepige weglaat text van Waxxje!Waxje is tres sneaky.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een uurtje pas?Ik wil ook lekker uitslapen!
*is er al 7 uurtjes uit*
![]()
Oui.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
Jaja, gaat er heftig aan toe bij ons hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Of gewoon een bezoeker.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
waik is een nieuwe homo?
Jazeker, Ang3l is onze huispimpquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:52 schreef WAik het volgende:
[..]
wtf.. bieden op personen? ik nie snap nie...
Neey daar is ie te speciaal voor!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:52 schreef Waxxer het volgende:
Nou Ang3l, mag hij niet voor eeeeeennnn keertje gratis bij mij eten omdat ik maar een arme geldloze student ben?
Sow heej.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja, gaat er heftig aan toe bij ons hoor
De wekker ging niet af? Je oren waren kapot? Of optie C: anders, namelijk...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:54 schreef Waxxer het volgende:
Jamaar het ging per ongeluk
Neeeeeeeeee!!! NIET Kiki!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heej heej, ik ben ook student en betaal ook gewoon. Dan verpats je maar... naja, iets waardevols.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neey daar is ie te speciaal voor!
Heb het toch wel eens gehad over die hetero waar ik toen een vreemde periode mee heb doorgebracht?
Het is dokken of nokken!!
Hij zoent lekkerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Daar gaat mijn zachte G!Maar ja, tis ook wel iemand die eigenlijk niet hoeft te praten ook.
![]()
![]()
Nou, tis eerder dat Ang3l ons zijn afdankertjes geeft wil verkopen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jazeker, Ang3l is onze huispimp
Ooohhhh is hij dat?? Jamaar die mag helemaal geen hetero zijn!!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neey daar is ie te speciaal voor!
Heb het toch wel eens gehad over die hetero waar ik toen een vreemde periode mee heb doorgebracht?
Het is dokken of nokken!!
...Kiki? En wat voor ranja is het?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee!!! NIET Kiki!!!!
En NIET mijn stereo!
Een fles ranja?
Nietes!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou, tis eerder dat Ang3l ons zijn afdankertjes geeft.
C: Ik had comatische neigingenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
De wekker ging niet af? Je oren waren kapot? Of optie C: anders, namelijk...
Kiki de parkiet also known as Parkikietje.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...Kiki? En wat voor ranja is het?
Ik ben wel niet Waxxje-arm, maar bij mij groeit het geld ook niet op de rug hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zoent lekker
Dus misschien kan ik de prijs nog opdrijven
Jah, da's hijquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhhh is hij dat?? Jamaar die mag helemaal geen hetero zijn!!!!
Heeft hij eenzachte g
?
Niet?!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nietes!
Het zijn niet allemaal mijn afdankertjes!
Die eerste was er 1 van Tim!
En er zaten er meer tussen die ik nooit "gehad" heb hoor
Hey!! Witte hoe duuuur die PS spellen zijn?!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben wel niet Waxxje-arm, maar bij mij groeit het geld ook niet op de rug hoor.
Da heb ik ook welles, maar daar houdt die wekker van mij heel egoïstisch geen rekening mee. Die zit maar geruis te maken met gebabbel van de Wereldomroep erdoorheen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
C: Ik had comatische neigingen
Psies, liggen, ogen dicht en denk aan Pup!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey!! Witte hoe duuuur die PS spellen zijn?!
Doe het nou voor Pup!
Oohhh nou das goedquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:00 schreef Cybart het volgende:
sorry waxx het is op...
maar ik heb geloof ik in de koelkast nog wel wat
dan smeer je het maar op een toastje
Bad wekker!! Very bad wekker!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Da heb ik ook welles, maar daar houdt die wekker van mij heel egoïstisch geen rekening mee. Die zit maar geruis te maken met gebabbel van de Wereldomroep erdoorheen.![]()
:Squote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
WAik, foto's, profielen, asl, stats, wat zoek je, en alle andere ranzige standaard vragen die je in zaadvragende chatroom tegen kunt komen...
Ligt er aan bij welke keuze je dat vraagtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
Angel voor 20 Euro verwacht ik toch zeker wel third base, is dat een garantie?
nee, had gewoon een bakje gekocht bij de V&Dquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhh nou das goedIk weet nu hoe ik jouw kant op moet komen natuurlijk
die zijn zooooo lekker, die broodjes kruidenkaas...
Had je het zelf nagemaakt??
*tsjielp*kwetter*voor-waxxer-wegvlucht*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...Kiki? En wat voor ranja is het?
Spellen tussen de 15 en 65 euro bij de Bart Smit, en?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey!! Witte hoe duuuur die PS spellen zijn?!
Doe het nou voor Pup!
webcam?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:06 schreef WAik het volgende:
:S
nou ja, moet dan maar: 21,1,86m, gbbs, student, kort bruin haar (jim kapsel), no foto's
Houden zoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:06 schreef WAik het volgende:
[..]
:S
nou ja, moet dan maar: 21,1,86m, gbbs, student, kort bruin haar (jim kapsel), no foto's
Ho ho, hij is hetero, dus nu cure no payquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, da's hij
En ja, hij heeft een zachte g
*zwijmelt nog ff terug* en iedere week staat ie bij me, zwetend en zwoegend (demoteam)
Lukt het met dat prijsopdrijven zo?
Houdt er dan wel rekening mee dat al het geld naar het kado van Pup gaat, en dat je geveilde meestal-exjes geen cent krijgen.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan bij welke keuze je dat vraagt
Oooohhhhhhhh kun je dat spul ook los kopen bij de V&D???quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, had gewoon een bakje gekocht bij de V&D
maar in plaats van een ciabatta er om heen had ik dus stokbrood
en toen daarna nog een banaantje voor de vitamines
en ondertussen nog een glas jus d'orange.
dus ik ben weer helemaal op en top...
maar het draaide natuurlijk om die kruidenkaas![]()
Maar hij heeft wel een zachte G Waxjequote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ho hoHe He, hij is hetero, dus nu cure no pay
kwam ik ook pas van de week achter. het is trouwens deze week in de aanbieding (prijzencircus).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohhhhhhhh kun je dat spul ook los kopen bij de V&D???
Ook zodat jij altijd zo kokkerellerig bent
[HOMO] 793 - Het streefgewicht voor een Roze Mammoetquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:12 schreef WAik het volgende:
maar ff serieus: hoe zit dat nou met dat bieden/dokken enzo? ergens een link naar, of een korte uitleg? :S
[HOMO] 793 - Het streefgewicht voor een Roze Mammoetquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:12 schreef WAik het volgende:
maar ff serieus: hoe zit dat nou met dat bieden/dokken enzo? ergens een link naar, of een korte uitleg? :S
quote:Ergens in het vorige topic schreef MarkieMark dit:
Ik word op de uni telkens aangezien voor ene Sjoerd. Komt er vanmiddag een of andere nerd op me af: He Sjoerd alles oke man, lekker brak zo te zien"![]()
![]()
Oeh, oeh!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.gay.nl/Feelinz
Daar staat niet bij dat hij iets tegen heeft op verpatst worden op veilingen van Angel. Score!quote:Ohja voor ik het vergeet...
1. Ik heb al een vader dus aub no oldies
2. Ik word niet geil van letters op mijn scherm dus geen sexgetinte berichtjes aub..
3. Ik heb niet zo'n behoefte aan dates...
Jaaaa neeeee niet zo bescheidenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
kwam ik ook pas van de week achter. het is trouwens deze week in de aanbieding (prijzencircus).
leker eten is mjammie, daarom maak ik het vaak zelf maar
Ze hebben al gedoucht en zitten nu thuisquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:17 schreef beaverhausen het volgende:
En waarom doen mijn rugbymenerenfoto's het niet meer op Picserver?
*LeBeau aanmoedig*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Oeh, oeh!
[..]
Daar staat niet bij dat hij iets tegen heeft op verpatst worden op veilingen van Angel. Score!
En waarom weet ik dat niet?!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze hebben al gedoucht en zitten nu thuis![]()
Erg heteroow dansje daar, beavje.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*LeBeau aanmoedig*
Go Beau! Go Beau! Go Beau!
*dansje doe*
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
sorry.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Erg heteroow dansje daar, beavje.
Huisgemaakte kruidenroomkaas uit het Prijzencircus!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:11 schreef Cybart het volgende:
kwam ik ook pas van de week achter. het is trouwens deze week in de aanbieding (prijzencircus).
tsja, duidelijker kunnen we het niet maken, wel leukerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:25 schreef WAik het volgende:
hmmm het is maar een klein beetje duidelijk geworden
en bedankt....nu krijg ik dus zin in stoeptegelsquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaa neeeee niet zo bescheiden![]()
Is ook heel vaak, dat jij dan hier zegt "Ben appeltaart bakken, yoow, mzzl"
![]()
![]()
ja en jullie moesten niet lang wachtenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:25 schreef tech het volgende:
[..]
Huisgemaakte kruidenroomkaas uit het Prijzencircus!
Dag 2 van 5. Vrijdag probeer ik op de Orangerie te zijn. Zie ik jullie daar?
*grom* QWERTZ toetsenbord.
Meer info?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Spellen tussen de 15 en 65 euro bij de Bart Smit, en?Ik bood al genoeg voor een PS2 en heb volgens mij nog geen enkele informatie behalve dat hij lekker zoenen kan. Ik ben ook niet helemaal gek hoor.
En Pup ken ik verder niet, dus dat helpt niet al te veel.
*SJ opraap en afklop*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:22 schreef Sunjammer het volgende:
*ook even binnenval*
LeBeau heeft al een PS2 gebodenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
Angel foto en telefoonnummer, als ik tot het derde honk kom, krijg jij van mijn 20 euro.
K3?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer info?
Ok ok... Jef is dus de naam. Wonende te Arnhem (ja zo'n gehucht daar in de buurt). Werkende te Nijmegen (Moulin Rouge). Studerende te .... geen ideePABO in ieder geval. Leeftijd... shit ff denken, hij was jonger dan ik, meen net zoiets als pup... 20, 21. Winnaar Mr Gaykrant regio Arnhem 2003.
Is iets langer dan ik, dus ik gok 1.85m, gewicht zal zo rond de 65 liggen of zo. Licht gespierd (foto op aanvraag)
Houdt van: trampoline springen, chatten, zoenen (en hoe!)
Enige minpunt? K3 fan
Telefoonnummer op aanvraag
K3 isquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
K3?![]()
![]()
![]()
En hij is net 20, volgens z'n gay.nl waar ik via kugari heengestalked ben.
Jij ook hallo.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:47 schreef Kugari-Ken het volgende:
kut die vervloekte leBeau!
cewlquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:51 schreef Cybart het volgende:
zo, okay, dat was niet gezond
wij hadden hier op kantoor Mannekoor Karrespoor opstaan
toe maar... is het net uit met je vriend-nu-ex?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ja, snoeihard kontneuken, helemaal aan flarden. duo's, trio's ,kwartetten, orgies en gangbangs. Keihard de lekkerste. Fisting anal bondage extreme deepthroat, alles in een en alles meteen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:56 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Beavke!
Vast niet. Kug is nou eenmaal iets ruwer dan de rest hier...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:56 schreef WAik het volgende:
[..]
toe maar... is het net uit met je vriend-nu-ex?
achgussiequote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
neuh, ik heb geen exen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
hoestie?
nooit geweestquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goe hoor en met IBG nog steeds geweldig?
ow, mag ik dan mededelen dat uw naam vrij misleidend is?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:03 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nooit geweest
alles prima hoor
Nog drie HELE dagen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Nog drie dagen en jullie zijn een week van mij verlostGeen paniekerig gedoe meer
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:04 schreef Waxxer het volgende:
Nog drie dagen en jullie zijn een week van mij verlostGeen paniekerig gedoe meer
voor de onoplettende lezer wel jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow, mag ik dan mededelen dat uw naam vrij misleidend is?
Neh, niet heel mijn gay.nl hoor, dat zou sneu zijnquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
Angel heeft geld nodig voor een playstation, dus speelt hij voor pooier en bied hij de mensen uit zijn gay.nl lijst aan.
Angel is de pooier, en zijn handelwaar, zijn hoeren, zijn te bezichten op zijn gay.nl profiel
Bezet zijn vind ik ook nogal een minpuntquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Enige minpunt? K3 fan
Dus Jef kan naar LeBeau?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:10 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bezet zijn vind ik ook nogal een minpunt
Dus ik ga toch voor een ander
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, niet heel mijn gay.nl hoor, dat zou sneu zijn
Gewoon wat exen, vrienden en eh... avondjes
wellesquote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:14 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom linkt ie niet meer naar een bepaald bericht?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Angel als P*I*M*P?
quote:
Coz I'm a modderfokking P I M P!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:11 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Angel als P*I*M*P?
Goh...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:50 schreef Prego het volgende:
goeimorgen
bah laatste dag van me weekend weer
Ik wil iig niet ruilen. De komende weekenden heb ik nog lekker extra lang vrij...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 14:56 schreef Prego het volgende:
wil je ruilen dan? weekend op ma en di ipv za en zo
Alpe d'Huezquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:47 schreef Prego het volgende:
lekker, waar in la france
Laat je wel je hoofddoekje thuis?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:39 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga lekker een week naar FrankrijkHelemaal vergeten te zeggen! Maar ik ga dus vrijdag.
Jerruh!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:08 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]heidi
.
bartbeeb!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
Jerruh!
maak een bewegende avatar Jerruh...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:08 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]heidi
.
ik kan dat niet..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
maak een bewegende avatar Jerruh...
Vanavond komt Temptation Island weer
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:04 schreef Cybart het volgende:
Wie?
quote:Acteur Albert Mol (87) overleden
AMSTERDAM De acteur Albert Mol is in
zijn woonplaats Laren in Gelderland
overleden.Hij was een van de eerste
bekende Nederlanders die voor hun
homoseksualiteit uitkwamen.Mol werd 87.
Mol ontwikkelde zich in de jaren '70
tot een bekende tv-persoonlijkheid door
zijn deelname aan de quiz Wie van de
Drie onder leiding van Herman Emmink.
Mol speelde in de films Fanfare van
Bert Haanstra,Het wonderlijke leven van
Willem Parel (met Wim Sonneveld),Wat
zien ik en Lieve Jongens,naar het boek
van Gerard Reve.Hij was ook danser en
choreograaf en schreef het boek Wat
zien ik - gesprekken met Blonde Greet.
nope, ik heb de hele middag nog niks gedaan eigenlijkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:10 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bartbeeb!!!.
.
nog steeds nuttig?
Ja naja hij is iig bekendquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
hmmm, jaren 70
toen was ik nog niet eens in de planning om gemaakt te worden
he gadver...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
nope, ik heb de hele middag nog niks gedaan eigenlijk
moet uit deze hele lijst 2 nummers zien te vinden: http://www.iconworld.co.uk/oldpartnumbers.htm
en de omschrijving van het nummer wat ik zoek heb ik niet eens
ja ach .....quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja hij is iig bekendalleen oud he....
Ik ben in 1978 gepland bij de weg
Maar ik heb laatst nog een documentaire over hem gezien, best indringend.... en even later overleed zijn vriend en nu is hij zelf dood. Maarja, hij is iig erg oud geworden.
jerruh, je hebt een vriendje, gedraag je!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
he gadver...
minder. maar denk je wel da je het egreed krijgt?
[afbeelding].
Bij welke weg?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:16 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben in 1978 gepland bij de weg
nou, heidi mag er wel bij! djiezquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
jerruh, je hebt een vriendje, gedraag je!
nee krijg het niet af, ga morgen wel weer op zoek
ik gok de A50quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bij welke weg?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:10 schreef Cybart het volgende:
@WizzardDragon:
Tip hier nieuwe nummers Deel 7
heb ik het zo goed gerectificeerd?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja.
Sorry voor late reactie...ik was in slaap gevallen.
Huiliequote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:33 schreef Waxxer het volgende:
heb jij die gemaakt?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:34 schreef Cybart het volgende:
En wed maar dat ik vrolijk wordt als ik dit hoor....de 2004 mix
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Huilie
nee, is gewoon een vinyl ripjequote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
heb jij die gemaakt?
het eerste nummer dat ik herken is van dr Alban... onze goede tandarts.
Ik was gisteren/vandaag redelijk op tijd naar bed hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
tip van de dag: ga eens op tijd slapen
snachts ofzo
ik miste vanmorgen al een postquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik was gisteren/vandaag redelijk op tijd naar bed hoor
Zee?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind van mezelf dat ik zo naar huis mag.
Kheb zout-zin... chips, friet, pizza, maggi ....
oeh!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind van mezelf dat ik zo naar huis mag.
Kheb zout-zin... chips, friet, pizza, maggi ....
newbie!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:48 schreef Waxxer het volgende:
Ooooohhhhh ik zit zomaar onopgemerkt al boven de 10.000 posts: 10284![]()
![]()
maar jij hebt daar ook 3 jaar over gedaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:48 schreef Waxxer het volgende:
Ooooohhhhh ik zit zomaar onopgemerkt al boven de 10.000 posts: 10284![]()
![]()
`quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:49 schreef beaverhausen het volgende:
maar jij hebt daar ook 3 jaar over gedaan.
Ik kom hier pas 3 maanden en zit al op de helft!
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
`
Chatslet
*inbreek*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:54 schreef Waxxer het volgende:
*licht uit doe*
*deur op slot*
Darkroomquote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:54 schreef Waxxer het volgende:
*licht uit doe*
*deur op slot*
Met wie heeft hij zichzelf dan opgesloten?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:59 schreef wizarddragon het volgende:
Darkroom
Ja...dit vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Met wie heeft hij zichzelf dan opgesloten?
Hoe groot is het leeftijdverschil dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:20 schreef Ang3l het volgende:
OMG!!!!!!!!!!
Mijn neefje heeft een nieuwe vriend... van 36 ........
What will the family say?!Hopelijk neemt ie 'm mee naar familiedag
14 jaarquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:26 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hoe groot is het leeftijdverschil dan?
Dat zou ik een te groot verschil vinden...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
14 jaar
valt wel mee,toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
14 jaar
... riiightquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
valt wel mee,toch?
Dus bij jou in de buurt moeten mensen uitkijken? En Pup dus ook?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... riiight
Ach hij moet het zelf wetenHet zit in de fam dat .. eh ... flirten met alles wat los en vast zit
Neh, niet meerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:36 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dus bij jou in de buurt moeten mensen uitkijken? En Pup dus ook?
Nou het brak idd wel af toen ik er 2 uit wilde halen maar dat was omdat pup nog STEEDS niet onthoudt dat ie 5 stukken vlees niet samen in de vriezer moet pleuren maar gewoon netjes 2 aan 2 of per stuk moet verpakkenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:37 schreef Waxxer het volgende:
heeft Ang3l zomaar ineens zwak vlees??![]()
Hoe ziet je neefje eruit... foto? Als het iets is, dan bied ik er wel geld voor hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, niet meerEn het blijft bij flirten hoor, meer niet. Ben geen slet
![]()
Maargoed, mijn neefje kan er dus ook wat van. Alleen... daar hou ik dus echt niet meer van bij wie nu de nieuwe vriend is@ Ik bedoel, stuurt ie een SMS met "Ik heb foto's van m'n nieuwe vriend gemaild!" en voordat ik thuis ben en ze bekeken heb is er al weer een andere vriend(bij wijze van).
Maar wel schattig hoor, zo'n homo-neefjeZe vonden ons vroeger altijd zo lief spelen samen
En het feit dat ie My Little Pony's had is nu ineens enorm tekenend!
Je bent te jong, Kugquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
Hoe ziet je neefje eruit... foto? Als het iets is, dan bied ik er wel geld voor hoor
Thehe, ik heb volgens mij alleen peuter en kleuter foto'squote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hoe ziet je neefje eruit... foto? Als het iets is, dan bied ik er wel geld voor hoor
Jij ook ,zo te horenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bent te jong, Kug
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:43 schreef beaverhausen het volgende:
ik had ook My Little Pony's
Ik kom op 22 voor dat neefje hoor... Of bedoel jij dat dat neefje op (flink wat) ouder valt?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:42 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je bent te jong, Kug
euhm...jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kreeg je die van je ouders?!
Ik had gewoon She-Ra. "Ja mam, dat hoort bij He-Man, da's de zus! Die MOET je er gewoon bij hebben"
Tghehehequote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm...ja
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TgheheheIk nooit
M'n neefje wel. Maar dan moest ik heeelemaal naar Zwijndrecht om pony's te vlechten! Ja daaaaagh
GI Joe niet die vond ik stom. Ik had wel een paar Transformers, een beetje He-Man maar vooral heeeel veel van Ghostbustersquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:53 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm niemand GI Joe's en Transformers??
ja, dat waren dan My Little Pony's maar dan kleiner zeg maar. Hadden ook weer een speciale naam geloof ikquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Baby My Little Pony's?
Er waren ook zeepaardjes
GI Joe en Transformers had ik weer niet. Wel He-Manquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:53 schreef wizarddragon het volgende:
Van Ghostbusters heb ik ook een zooi. Vooral gele volkswagen kevertje dat in een krekkel veranderde was cool.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
GI Joe niet die vond ik stom. Ik had wel een paar Transformers, een beetje He-Man maar vooral heeeel veel van Ghostbusters
Ik had het kasteel en zo'n auto op van die hoge poten en alle poppetjes. Die slechterik in dat rode gewaad en dat gothic vrouwtje waren mn favoriet. Maar al die namen van die poppetjes weet ik echt niet meer hoorquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Van Ghostbuster heb ik ook een zooi. Vooral gele volkswagen kevertje dat in een krekkel veranderde was cool.
Kei veel GI Joe (o.a. Tomahawk helikopter(, paar Transformer (Grinlockquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:53 schreef wizarddragon het volgende:
Het vlecht wat minder, maar je vond het toch even leuk?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:06 schreef Ang3l het volgende:
Kei veel GI Joe (o.a. Tomahawk helikopter(, paar Transformer (Grinlock) ebn heel veel he-Man
Ja ik had ook bets hetero speelgoed hoor
Ja dat is van de originele oude Ghostbusters hequote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Van Ghostbusters heb ik ook een zooi. Vooral gele volkswagen kevertje dat in een krekkel veranderde was cool.
Tomahawkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kei veel GI Joe (o.a. Tomahawk helikopter(, paar Transformer (Grinlock) ebn heel veel he-Man
Ja ik had ook bets hetero speelgoed hoor
dan ben ik het nooit geweestquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:10 schreef Waxxer het volgende:
Toen waren jullie nog stoer
Alleen Cazman is het gebleven
ik maak nog regelmatig flatgebouwen van legoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:14 schreef Markie-Mark het volgende:
Lego vind ik nog steeds leuk net als Knex wat mn neefje heeft
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:18 schreef Waxxer het volgende:
Of was jij eerder Biefje die met een bosje zelfgeplukte madeliefjes voor mamma de Limburgse heuvels afdartelde?
zeker barbielegoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:22 schreef Marc_mga het volgende:
Actionfigures zijn voor mietjes..Lego®
Af en toe baal ik gewoon echt dat ik geen 8 jaar meer ben ofzo. Zo'n zorgeloos leventje altijd maar lekker spelen enzoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik maak nog regelmatig flatgebouwen van lego
Af en toe baal ik gewoon echt dat ik geen 8 jaar meer ben ofzo. Zo'n zorgeloos leventje altijd maar lekker spelen enzoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[..]
doe je goed, 3 x haha!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Af en toe baal ik gewoon echt dat ik geen 8 jaar meer ben ofzo. Zo'n zorgeloos leventje altijd maar lekker spelen enzo![]()
That kinda was the pointquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:22 schreef Marc_mga het volgende:
Actionfigures zijn voor mietjes..
Duploquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:22 schreef Marc_mga het volgende:
Actionfigures zijn voor mietjes..Lego®
Duplo toch??quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:27 schreef Marc_mga het volgende:
[..]
DubloEn nee, dat is te makkelijk
die had ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:06 schreef wizarddragon het volgende:
Er waren twee Ghostbusters: Ghostbusters en The Real Ghostbusters.
[afbeelding]
IKKE!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:29 schreef NathaN het volgende:
Wie gaat er mee zwemmen?
WB twinbroquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
die had ik ook![]()
en ik had turtles, en he-man, en action man met boot die echt kon varen
Nu?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
IKKE!!!
wanneer?
*jaloers ben*quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:30 schreef Jerruh het volgende:
mijn neefje heeft de knexx achtbaan, dies echt gaaf!!!! ik heb da ding meer inlekaar gezet dan hij zelf.
Yo wazzup?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
WB twinbro
dat haal ik niet meerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nu?
Nouja, of over 5 minuten
Wat toevalligquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik had trouwens ook nog de echte ghostbuster auto (en dus die gele kever)
ja ikook!!! ik ben echt helemaal gek van achtbanen!!! ik heb toen ik 14 was geprobeerd de pegasus te na te bouwen in hout, was nog gelukt ook hahaha alleen toen ik weg was, had ons pa m bij het grofvuil gezet...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
*jaloers ben*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |