Ja ik denk ik laat de vrouwen er maar buiten, die wil toch niemand hierquote:Op maandag 8 maart 2004 18:15 schreef Great_Expectations het volgende:.
Je vergeet de bisexuelen en de lesbische lurkersquote:Op maandag 8 maart 2004 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik denk ik laat de vrouwen er maar buiten, die wil toch niemand hier
Dan noem je'm maar ff anders!quote:Op maandag 8 maart 2004 18:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding] heeft wel iets, maar als-ie Wesley heet, dan valt-ie af..
Je kan hem noemen wat je wil, voor mijn part noem je hem Mer..quote:Op maandag 8 maart 2004 18:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding] heeft wel iets, maar als-ie Wesley heet, dan valt-ie af..
.......ijn?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je kan hem noemen wat je wil, voor mijn part noem je hem Mer..!
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.......ijn?
Even voor de goede orde, wat mogen we met de desbetreffende heren?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Nah, vooruit, veil ik mezelf mee, incl nieuw chocolade haar
Tis voor een goed doel
Ik ben bi en klopt dat je me al een hele tijd neit meer gezien hebt ik had even een tijdje genoeg van reeksen ik kon 2 reeksen ook niet bijhouden ennuh ik ben met de nachtbar btw ook helemaal gekaptquote:Op maandag 8 maart 2004 07:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dus jij bent homo en je post hier voor je plezier? Typisch, want we hebben je hier een tijd niet gezien...
Villen, kielhalen en vierendelen?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, wat mogen we met de desbetreffende heren?
Vind je het heel erg als ik zeg dat ik je chocola beter vind staan dan euhm...bosbessen?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Nah, vooruit, veil ik mezelf mee, incl nieuw chocolade haar
Tis voor een goed doel
Of vruchtenyoghurt.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
.......ijn?
Ik denk dat ie het niet erg vind als je hem Ryo zou noemen hoorquote:Op maandag 8 maart 2004 18:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of vruchtenyoghurt..
nee, ik vroeg niet wat desbetreffende heren met onze Ang3l gingen doenquote:Op maandag 8 maart 2004 18:26 schreef Twoflower het volgende:
Villen, kielhalen en vierendelen?
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:37 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
*inschrijf voor weekendarrangement*
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat wordt vechten met G_E, Waxje!
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:43 schreef Waxxer het volgende:
<i>Lieve Ang3l,
*knip*
Vaarwel,
Joey</i>
Ondertussen weet iemand een foto te maken van het moment dat Ang3l dit leest:
[afbeelding]
---->hoor
Nou ik dacht ik bedenk een homonaamquote:Op maandag 8 maart 2004 18:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
![]()
ow jeej, Waxje's fantasie gaat weer los!
btw wie's Joey? Is dat de schuilnaam van Jonathan?
Zeg, ik ken een Joey en die's keilief ja!quote:Op maandag 8 maart 2004 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik dacht ik bedenk een homonaam
Hai!!quote:Op maandag 8 maart 2004 18:48 schreef Vlarp het volgende:
En ook hallo enzo
Ik ben weer thuis.. en heb EINDELIJK weer een avond rust
hahahaha sssshhhhhquote:Op maandag 8 maart 2004 18:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, ik ken een Joey en die's keilief ja!
Wat is dan wel een stoere naam? En draagt jouw Joey wel stoere kleren enzo?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahaha sssshhhhhjamaar het is geen stoere naam
geen driftaanval krijgen he
StaatJoey
ergens??
Neuh, waren ook stipt 6 uur klaar, gebeurt bijna nooit.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai!!![]()
Aaawww maar geen sip gezichtje bij de poll doen hoor!! *aai*Maar uiteindelijk ben jij de grootste jongen van dit topic
En, was het druk vandaag??
Balthasar.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat is dan wel een stoere naam?
Ja, die staat ergens..quote:Op maandag 8 maart 2004 18:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahaha sssshhhhhjamaar het is geen stoere naam
geen driftaanval krijgen he
StaatJoey
ergens??
Maar dan met een Z toch?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Balthasar..
Nou dan gaat Vlarp uit en dan heeft hij kleertjes uitgekozen en dan loopt hij in The Palace en dan ziet hij Joey en dan is het van "Joooeeeeyyyyyyy!!!!!quote:Op maandag 8 maart 2004 18:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat is dan wel een stoere naam? En draagt jouw Joey wel stoere kleren enzo?
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dan gaat Vlarp uit en dan heeft hij kleertjes uitgekozen en dan loopt hij in The Palace en dan ziet hij Joey en dan is het van "Joooeeeeyyyyyyy!!!!!" en dan terug "Vlaaarrrreeeepppp!!!!
" en dan *smak*smak*smak* en dan "ooohhh hoe is het ja goed en met jou ja prima maar hoe ging het nou toen en toen nou zus en zo oh ja jaaaa joh maar gelukkig kwam het goed en wil je wat drinken ja lekker wat dan nou doe maar een bacootje ooohhh een bacootje gaan we dronken worden Vlarp nou nee dat is niet de bedoeling want ik moet wel weer werken he morgen hahahha oh is dat zo hahah ja nou dan moet je idd uitkijken" nou en zo gaat dat door en dan is het einde er al
![]()
Joey
eeeeeeven de dag evalueren met een kopje koffie?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, waren ook stipt 6 uur klaar, gebeurt bijna nooit.
Hadden nu gewoon nog tijd om even na te kleppen met de afdeling...
quote:Op maandag 8 maart 2004 19:06 schreef Waxxer het volgende:
Ow, ja, gevonden maar dat is een heel zielig verhaaldus daar ga ik ook niet vrolijk over doen
Ik drink geen baco, en Joey ook niet...quote:Op maandag 8 maart 2004 18:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dan gaat Vlarp uit en dan heeft hij kleertjes uitgekozen en dan loopt hij in The Palace en dan ziet hij Joey en dan is het van "Joooeeeeyyyyyyy!!!!!" en dan terug "Vlaaarrrreeeepppp!!!!
" en dan *smak*smak*smak* en dan "ooohhh hoe is het ja goed en met jou ja prima maar hoe ging het nou toen en toen nou zus en zo oh ja jaaaa joh maar gelukkig kwam het goed en wil je wat drinken ja lekker wat dan nou doe maar een bacootje ooohhh een bacootje gaan we dronken worden Vlarp nou nee dat is niet de bedoeling want ik moet wel weer werken he morgen hahahha oh is dat zo hahah ja nou dan moet je idd uitkijken" nou en zo gaat dat door en dan is het einde er al
![]()
Joey
Geen koffiequote:Op maandag 8 maart 2004 19:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
eeeeeeven de dag evalueren met een kopje koffie?
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:14 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Nah, als dat verhuren van de zolder niet gaat lukken, dan maar weer ff die vrienden van me veilenHet doel was: Kadootje voor Pup! (27 maart wordt ie 21) Wie biedt!?
foto knip
oooo ze gaan me allemaal zo enorm haten nu![]()
Wie biedt! Maak me los!
Het moet een Playstation 2 worden he mensen, kom op!
Weet je wat Beau? Je mag hem hebbenquote:Op maandag 8 maart 2004 20:12 schreef LeBeau het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 8 maart 2004 18:14 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]</div></blockquote>![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bied ¤199,95 oftewel één Aqua Blue PS2 bij de Bart Smit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |